Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuohon taustalle voisi ihan aitoja ammattilaisia hommata. Vai oliko nuo pinkit hyppijät biisien takana? Tässä ois kuitenkin saumaa vaikka mihin, noilla ei kyllä kuuhun mennä.
En mä edes huomannut mitään muuta kuin Käärijän.
En mäkään kiinnittänyt huomiota muihin. Kai ne jotain tuplaajia oli? Missä on vessa-Allu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taisi monella tulla yllätyksenä että Käärijä on räppäri? Ymmärrän jos ei omaan musiikkimakuun kolahda, mutta omassa lajissaan ihan huippu. Täällä Käärijää kuunneltu jo monta vuotta ja tämän kevään myötä olen saanut oppia myös miten upea tyyppi hän on. Ja nyt kuuntelee lapsetkin ja sekin on ihan ok, tuli sitä itsekin lauleskeltua lapsena Sukkula Venukseen ja muuta kyseenalaista, ei kai se niin vakavaa ole. Uusi tuotanto vaikuttaisi muutenkin olevan enemmän nuoremmillekin sopivaa. Ihan mahtavaa miten hänen ura on lähtenyt etenemään ja toivon hänelle kaikkea hyvää. T. Nelikymppinen perheenäiti
Kaksi valhetta samassa viestissä. Vähän nyt skarppaamista.
Huutista kateelliselle!
Miksi minun pitäisi olla kateellinen ihmiselle, joka ei tiedä mitä on rap-musiikki ja miten se eroaa Käärijän musiikista?
Käärijälle sinä tietenkin olet kateellinen, et edelliselle kirjoittajalle. Höpsö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylisjonneja niin veetuttaa kun naiset sattuukin tykkäämään 170cm miehestä, joka ei oo mikään laatikkoleuka tai ilkeä toksinen alfasigmawnb eikä kroppakaan oo mikään todella timmi :D
Luulis et ylisjonnet olis tuosta vaan mielissään. Tosin ehkä tiedostavat ettei oma ulkonäkö ja karisma riitä tuohon mitenkään.
Kysehän ei ollut kaverista millään lailla, mahtava tyyppi. Mutta musa on paskaa, tajuatko?
Voin laittaa savumerkkeinä saman, ellei mennyt perille.
Sun mielipide ei ole kaikkien mielipide, tajuatko? Voin morsettaa sulle saman. ;)
Minä suon sinulle tuon mielipiteen, sinä et mulle mun mielipidettä, ymmärrätkö?
Voin laittaa pullopostin.
Et näköjään ymmärtänyt mitään. ;)
Olen pelkästään onnellinen, etten sua ymmärrä. Pidä rauhassa kuitenkin mielipiteesi, se ei mua katsos haittaa. :)
Näköjään meni sun ihon alle kuitenkin. Nolo. ;)
Mikähän mun ihon alle nyt meni? Saat pitää mielipiteesi vielä, mitä et mulle suo. :D
"Ihon alle" on muuten eräs junteimmista sanonnoista.
Ihan mun jokainen sana. ;) Sun huudattaminen oli helppoa. ;)
Juu sekään ei haittaa, vastaan kyllä jos kysytään. Sua on mukava viedä, se maistuu kyllä. ;)
Olen varattu. ;)
Osanottoni partnerille. Huomaatko, miten helppo sua on huudattaa. Tykkäsitkö muuten keikasta? ;)
Onko joku hänen tuttunsa/sukulainen kuollut? 😱 Sä voit huudattaa mua ihan koska vaan makkarin puolella. ;) En tiedä, en katsonut. ;) Tykkäsitkö itse? ;)
Ohos, nyt tuli jo uusia sanoja, kehitystä tapahtuu. Nolo :)
Tää käy tylsäksi ku et vastaa kysymyksiin. :(
Ei kun sä et vaan osaa lukea. Tylsähän olet ollut alusta asti, vaikka jotain muuta luulet. :) Mukavaa ajanvietettä tietysti tyhmempiä vähän jujuttaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku tekemään Käärijälle lisää hyviä biisejä.
Tällä hetkellä niitä on vain yksi.
Tämä on Käärijän menestyksen rajoitus ulkomailla. Cha Cha Cha on synkän hullu biisi ja videona cool. Livenä tyhmä. Ihmiset odottavat itsevarmaa Hullu-Käärijää ja saavat nöyristelevän hissukan. Ei toimi. Lisää Hullu-Käärijää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylisjonneja niin veetuttaa kun naiset sattuukin tykkäämään 170cm miehestä, joka ei oo mikään laatikkoleuka tai ilkeä toksinen alfasigmawnb eikä kroppakaan oo mikään todella timmi :D
Luulis et ylisjonnet olis tuosta vaan mielissään. Tosin ehkä tiedostavat ettei oma ulkonäkö ja karisma riitä tuohon mitenkään.
Kysehän ei ollut kaverista millään lailla, mahtava tyyppi. Mutta musa on paskaa, tajuatko?
Sun mielipide ei ole kaikkien mielipide, tajuatko? Voin morsettaa sulle saman. ;)
Olen pelkästään onnellinen, etten sua ymmärrä. Pidä rauhassa kuitenkin mielipiteesi, se ei mua katsos haittaa. :)
Mikähän mun ihon alle nyt meni? Saat pitää mielipiteesi vielä, mitä et mulle suo. :D
Oletko 12-vuotias vai mikä selittää tuon pikkulapselle tyypillisen käytöksen?
t. eri
Täysi kersahan tuo on, on oppinut "ihon alle" -tarinoita jossain. Outo tyyppi ja ottaa itseensä kaiken.
Nolo. ;)
No todellakin olet!
Mikä mammaa noin paljon kiukuttaa? ;) Minä? ;)
Joko kohta ole orgasmin partaalla? Mietin vain, kuinka kauan vielä pitää tuota sinun pippelin vatkaustasi seurata.
Oisit nyt edes yrittäny. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nuo muut biisit mitään huippuja olleet. Mutta miettikää mitä uutta buustia hän tästä saa! Kyllä kuulemme tyypistä vielä ja paljon.
Ja täytyy kyllä nostaa hattua miten hienosti Käärijä veti tuon viisuhomman, kun tausta on se, että eihän hän ole aiemmin ollut edes Suomessa tunnettu. Aika pienimuotoista oli homma ollut tähän asti.
Kyllä! Ja näytti ettei edes jännittänyt mitään esiintymistä tai haastattelua, ihan kuin vanha tekijä, samoin tämän illan keikalla. Luulisi että isot yleisömeret saisi jännittämään esiintymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taisi monella tulla yllätyksenä että Käärijä on räppäri? Ymmärrän jos ei omaan musiikkimakuun kolahda, mutta omassa lajissaan ihan huippu. Täällä Käärijää kuunneltu jo monta vuotta ja tämän kevään myötä olen saanut oppia myös miten upea tyyppi hän on. Ja nyt kuuntelee lapsetkin ja sekin on ihan ok, tuli sitä itsekin lauleskeltua lapsena Sukkula Venukseen ja muuta kyseenalaista, ei kai se niin vakavaa ole. Uusi tuotanto vaikuttaisi muutenkin olevan enemmän nuoremmillekin sopivaa. Ihan mahtavaa miten hänen ura on lähtenyt etenemään ja toivon hänelle kaikkea hyvää. T. Nelikymppinen perheenäiti
Huutista kateelliselle!
Miksi minun pitäisi olla kateellinen ihmiselle, joka ei tiedä mitä on rap-musiikki ja miten se eroaa Käärijän musiikista?
Käärijälle sinä tietenkin olet kateellinen, et edelliselle kirjoittajalle. Höpsö!
Miksi olisin hänelle kateellinen? En ole ikinä edes harkinnut uraa Euroviisu-artistina.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi oppia ulkoa noin pitkät laulujen sanat?
Se on sen duuni ja intohimo
Minulla on pieni epäilys, että lauantai-iltana paikalle on saapunut eräs palstapäsmäri, joka täällä aina roikkuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista kateelliselle!
Miksi olisin hänelle kateellinen? En ole ikinä edes harkinnut uraa Euroviisu-artistina.
Sun harkinnan varassahan se onkin:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu sekään ei haittaa, vastaan kyllä jos kysytään. Sua on mukava viedä, se maistuu kyllä. ;)
Olen varattu. ;)
Osanottoni partnerille. Huomaatko, miten helppo sua on huudattaa. Tykkäsitkö muuten keikasta? ;)
Onko joku hänen tuttunsa/sukulainen kuollut? 😱 Sä voit huudattaa mua ihan koska vaan makkarin puolella. ;) En tiedä, en katsonut. ;) Tykkäsitkö itse? ;)
Ohos, nyt tuli jo uusia sanoja, kehitystä tapahtuu. Nolo :)
Tää käy tylsäksi ku et vastaa kysymyksiin. :(
Ei kun sä et vaan osaa lukea. Tylsähän olet ollut alusta asti, vaikka jotain muuta luulet. :) Mukavaa ajanvietettä tietysti tyhmempiä vähän jujuttaa. ;)
En luule, vaan tiedän olevani sua parempi huudattaja. ;) Ja taas onnistuin siinä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä on super seksikäs kroppa. Ja just se vatsa, ihana! Miehen alavatsa on muutenkin omasta mielestäni ehkä seksikkäin ruumiinosa. Toinen on niska, joka myös Kärtsärillä täydellinen.
- kohta 50v. nainen
Niin. Kun itsekin olet vähän läski.
Eihän Käärijä ole yhtään läski. Mukavan poikamainen, lihaksikas mutta ei liian kuivunut kroppa. Ihan normaalipainoinen on.
T eri
En lue näitä kommentteja, vaikka onkin suomen suositumpia keskusteluja Miten voi jotkut ankeuttaa hyvän fiiliksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista kateelliselle!
Sun harkinnan varassahan se onkin:D
No ei sinne harkitsematta kukaan päädy :D Kerrohan vielä, miksi minun pitäisi olla kateellinen. Se kiinnostaa minua aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista kateelliselle!
Joo, kun tiedät itsekin ettei sinusta ole mihinkään. Kannattaa mennä terapiaan käsittelemään noita kateuden ja katkeruuden tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 12-vuotias vai mikä selittää tuon pikkulapselle tyypillisen käytöksen?
t. eri
Täysi kersahan tuo on, on oppinut "ihon alle" -tarinoita jossain. Outo tyyppi ja ottaa itseensä kaiken.
Nolo. ;)
No todellakin olet!
Mikä mammaa noin paljon kiukuttaa? ;) Minä? ;)
Joko kohta ole orgasmin partaalla? Mietin vain, kuinka kauan vielä pitää tuota sinun pippelin vatkaustasi seurata.
Oisit nyt edes yrittäny. :(
Vastaa vain rohkeasti kysymykseen. Ei masturboinnissa mitään pahaa ole, vaikka sitä tekisikin av-provoilun ohella. Jokaisella meistä on omanlaisemme fantasiat. Sinua selkeästi kiihottaa eniten mammojen "huudattaminen". Se on ihan fine.
Onhan teidän huudattaminen kieltämättä hauskaa. ;) Ette tosin enää anna tässä ketjussa enää mitään vastusta. :( Nähdään ketoiluketjussa. ;)
Minä vihaan suomiräppiä, mutta Käärijähän osoittautui hyväksi!
Vierailija kirjoitti:
En lue näitä kommentteja, vaikka onkin suomen suositumpia keskusteluja Miten voi jotkut ankeuttaa hyvän fiiliksen.
Aina jonkun takapuoli tuntee syvän survaisun kun joku muu menestyy. Hankkiutuisivat itsetuntoterapiaan.
Käärijällä on super seksikäs kroppa. Ja just se vatsa, ihana! Miehen alavatsa on muutenkin omasta mielestäni ehkä seksikkäin ruumiinosa. Toinen on niska, joka myös Kärtsärillä täydellinen.
- kohta 50v. nainen