Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?

Vierailija
20.05.2023 |

?

Kommentit (931)

Vierailija
541/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nuo muut biisit mitään huippuja olleet. Mutta miettikää mitä uutta buustia hän tästä saa! Kyllä kuulemme tyypistä vielä ja paljon.

Ja täytyy kyllä nostaa hattua miten hienosti Käärijä veti tuon viisuhomman, kun tausta on se, että eihän hän ole aiemmin ollut edes  Suomessa tunnettu. Aika pienimuotoista oli  homma ollut tähän asti.

Tuo on niin totta. Minä en seurannut viisuilua kuin vasta pari päivää ennen h-hetkeä enkä oikeastaan edes tajunnut millainen hype on meneillään. Vähän harmittaakin, etten seurannut, mutta kun näin jälkikäteen olen katsonut YouTubesta videoita, olen hämmentynyt, miten upeasti kaikki on mennyt. Tarkoitan Käärijän olemusta, en pelkkää suosiota. Suorastaan outoa, ettei noin karismaattinen ihminen ole aiemmin noussut esille. 

Toki musiikkibisnes on kovaa ja sattumalla on ihan hirveän suuri merkitys. Mikä älytön mäihä, että hän sai Cha Cha Cha:n esitettäväkseen! Olisi saattanut käydä niin, että hänen kappaleekseen olisi tullut perinteinen räppibiisi, jolla ei viisuihin olisi ollut asiaa. Lisäksi hänessä oli tarpeeksi heittäytymiskykyä hassuun koreografiaan. Olen vakuuttunut, ettei kukaan muu olisi kyennyt esittämään kyseistä kappaletta tavalla, josta tulee hitti. 

Minä en aluksi pitänyt nyrkkeilykehävideosta, mutta nyt tajuan, kuinka paljon se kertoi hänen näyttelijänlahjoistaan. Voimme olla ylpeitä Käärijästä, mutta tietysti myös kaikista niistä, jotka uskoivat häneen.

Hän oli oikeassa paikassa oikeaa aikaan. 

Miten niin "sai esitettäväkseen"??? Hän oli itse kappaleen tekijä ja osallistui sillä kisaan. 

Vierailija
542/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taisi monella tulla yllätyksenä että Käärijä on räppäri? Ymmärrän jos ei omaan musiikkimakuun kolahda, mutta omassa lajissaan ihan huippu. Täällä Käärijää kuunneltu jo monta vuotta ja tämän kevään myötä olen saanut oppia myös miten upea tyyppi hän on. Ja nyt kuuntelee lapsetkin ja sekin on ihan ok, tuli sitä itsekin lauleskeltua lapsena Sukkula Venukseen ja muuta kyseenalaista, ei kai se niin vakavaa ole. Uusi tuotanto vaikuttaisi muutenkin olevan enemmän nuoremmillekin sopivaa. Ihan mahtavaa miten hänen ura on lähtenyt etenemään ja toivon hänelle kaikkea hyvää. T. Nelikymppinen perheenäiti

Kaksi valhetta samassa viestissä. Vähän nyt skarppaamista. 

Huutista kateelliselle!

Miksi minun pitäisi olla kateellinen ihmiselle, joka ei tiedä mitä on rap-musiikki ja miten se eroaa Käärijän musiikista? 

Käärijälle sinä tietenkin olet kateellinen, et edelliselle kirjoittajalle. Höpsö!

Miksi olisin hänelle kateellinen? En ole ikinä edes harkinnut uraa Euroviisu-artistina. 

Joo, kun tiedät itsekin ettei sinusta ole mihinkään. Kannattaa mennä terapiaan käsittelemään noita kateuden ja katkeruuden tunteita.

Mistä minä nyt sinun mielikuvituksessasi olen kateellinen? Et ole vielä edes kertonut, miksi pitäisi olla. Lupaan, että alan välittömästi toteuttamaan sinun unelmaasi kateuden tunteista, kun kerrot, miksi sitä pitäisi kokea ja ketä kohtaan. 

Ihan näistä viesteistä huomaa että olet kateellinen ja katkera koska Käärijä on jo nyt menestyneempi kuin sinä tulet ikinä olemaan.

Eli et osaa antaa yhtään hyvää syytä. Niin arvelinkin. Taidat itse olla se kateellinen, kun mistään muusta et osaa puhua kuin kateudesta :D 

Minähän annoin jo syyn, se syy miksi olet kateellinen on Käärijän menestys. Mikä on hassua, eihän sen menestys ole sinulta pois.. tai ehkä onkin?

Ei se ole hyvä syy, koska perustuu vain sinun ajatukseesi, että kaikki haluavat olla menestyneistä Euroviisuilijoita. Ymmärrän, että se sinulle elämäsi suurin unelma, mutta koeta nyt tajuta, että kaikki eivät tavoittele samoja asioita kuin sinä ja Jere :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijästä tykkää kaikki sukupuolesta, iästä ja seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta. Viisugayt rakastaa Loreenia, mutta veikkaan että Käärijästä tuli Loreeniakin suositumpi heidän sydämissään.

viisugayt rakastaa Kärtsää 

Vierailija
544/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 300000 katselukertaa jo nyt! Saattaa rikkoa jopa linnanjuhlat:D

Eihän tuo ole vielä kovin iso määrä, viisufinaaliakin on katsottu jo yli 2 miljoonaa kertaa. 

Luultavasti keikan katselukertojen määrä kasvaa miljooniin.

Vierailija
545/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon itse että JVG:kin olisi voinut pärjätä jollain Tarkenee-tyylisellä biisillä viisuissa.

En usko että vastaavaa hypeä olisivat saaneet aikaan, koska aika paljon tuo perustui myös Käärijän habitukseen ja persoonaan. Mutta varmasti ihan hyvään sijoitukseen olisivat voineet yltää parhaimmilla hiteillään.

Vierailija
546/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 300000 katselukertaa jo nyt! Saattaa rikkoa jopa linnanjuhlat:D

Kärtsäri muuten saletisti kutsutaan linnan juhliin :D

Vierailija
547/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kesän jutuksi jää tämä kaveri.

Se on tehny jo 10 vuotta musaa..

Mutta kukaan ei ollut koskaan kuullutkaan hänestä ennen tätä viisuilua. Eikä hänelle tästä mitään huippu-uraa synny. Ensi vuonna uudet chachachaat jonkun muun toimesta. Nämä yhden hitin ihmeet eivät menesty pitkäkestoisesti. 

Vois nyt tuossa kalvassa kateudessaan ja ankeuttamisen halussaan sentään jotain järkeä ja objektiivia käyttää. Tällaista vuotta ei tule toista. Vaikka kuinka tarttuvan rallin kirjoittaisi niin kellään ei ole Kären karismaa ja persoonallisuutta.

On aika ihme jos kukaan edes hakee umk:iin kun kukaan ei halua vertautua epäedukseeen Käreen nähden. Jotain Hukka ja mama-tyylin artisteja voi ehkä tulla.

Vierailija
548/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon itse että JVG:kin olisi voinut pärjätä jollain Tarkenee-tyylisellä biisillä viisuissa.

En usko että vastaavaa hypeä olisivat saaneet aikaan, koska aika paljon tuo perustui myös Käärijän habitukseen ja persoonaan. Mutta varmasti ihan hyvään sijoitukseen olisivat voineet yltää parhaimmilla hiteillään.

Joo, onhan nuo JVG:n tyypit aikamoisia tylsimyksiä Jereen verrattuna.

Vierailija
549/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tarvineet Euroviisuja lyödäkseen itsensä läpi. Käärijä ei ikinä edes unissaan tule myymään yhtä paljon kuin JVG on urallaan myynyt. 

Vierailija
550/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiltä puuttuu seksikkyys.

Vierailija
551/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijässä on jotain, mitä Suomen kansa on kaivannu. Kaiken kahtiajaon ja surkeuden jälkeen( ja keskelle) jotain kevyttä ja yhdistävää. Toiset repii kahtia, mutta aina tulee joku juttu, joka yhdistää edes hetkeksi kansaa.

Oli hyvä keikka! Pääsispä kesällä näkemään livenä.

Suomen kansan puolesta sanominen on aika noloa.  Totta tuo kuitenkin, että kiva kun voidaan olla rennosti ja juhlia.  Vaikka sitten tämän Käärijänkin mukana.  On ollut aika hirveetä pari-kolme vuotta.

Vierailija
552/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kesän jutuksi jää tämä kaveri.

Se on tehny jo 10 vuotta musaa..

Mutta kukaan ei ollut koskaan kuullutkaan hänestä ennen tätä viisuilua. Eikä hänelle tästä mitään huippu-uraa synny. Ensi vuonna uudet chachachaat jonkun muun toimesta. Nämä yhden hitin ihmeet eivät menesty pitkäkestoisesti. 

Vois nyt tuossa kalvassa kateudessaan ja ankeuttamisen halussaan sentään jotain järkeä ja objektiivia käyttää. Tällaista vuotta ei tule toista. Vaikka kuinka tarttuvan rallin kirjoittaisi niin kellään ei ole Kären karismaa ja persoonallisuutta.

On aika ihme jos kukaan edes hakee umk:iin kun kukaan ei halua vertautua epäedukseeen Käreen nähden. Jotain Hukka ja mama-tyylin artisteja voi ehkä tulla.

Miksi sinulle ottaa noin koville, kun tuodaan hieman faktoja tiskiin? Tottahan se on, ettei Jerestä ollut kukaan kuuluut ennen tätä viisuilua. Ei pitäisi olla sinulta pois senkään asian. 

Vierailija
553/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoikohan Loreen seurata keikkaa läppäriltä. Ajattelikohan että "tuollaiset bileet olisin minäkin halunnut Tukholmaan"

Vierailija
554/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taisi monella tulla yllätyksenä että Käärijä on räppäri? Ymmärrän jos ei omaan musiikkimakuun kolahda, mutta omassa lajissaan ihan huippu. Täällä Käärijää kuunneltu jo monta vuotta ja tämän kevään myötä olen saanut oppia myös miten upea tyyppi hän on. Ja nyt kuuntelee lapsetkin ja sekin on ihan ok, tuli sitä itsekin lauleskeltua lapsena Sukkula Venukseen ja muuta kyseenalaista, ei kai se niin vakavaa ole. Uusi tuotanto vaikuttaisi muutenkin olevan enemmän nuoremmillekin sopivaa. Ihan mahtavaa miten hänen ura on lähtenyt etenemään ja toivon hänelle kaikkea hyvää. T. Nelikymppinen perheenäiti

Huutista kateelliselle!

Miksi minun pitäisi olla kateellinen ihmiselle, joka ei tiedä mitä on rap-musiikki ja miten se eroaa Käärijän musiikista? 

Käärijälle sinä tietenkin olet kateellinen, et edelliselle kirjoittajalle. Höpsö!

Miksi olisin hänelle kateellinen? En ole ikinä edes harkinnut uraa Euroviisu-artistina. 

Joo, kun tiedät itsekin ettei sinusta ole mihinkään. Kannattaa mennä terapiaan käsittelemään noita kateuden ja katkeruuden tunteita.

Mistä minä nyt sinun mielikuvituksessasi olen kateellinen? Et ole vielä edes kertonut, miksi pitäisi olla. Lupaan, että alan välittömästi toteuttamaan sinun unelmaasi kateuden tunteista, kun kerrot, miksi sitä pitäisi kokea ja ketä kohtaan. 

Ihan näistä viesteistä huomaa että olet kateellinen ja katkera koska Käärijä on jo nyt menestyneempi kuin sinä tulet ikinä olemaan.

Eli et osaa antaa yhtään hyvää syytä. Niin arvelinkin. Taidat itse olla se kateellinen, kun mistään muusta et osaa puhua kuin kateudesta :D 

Minähän annoin jo syyn, se syy miksi olet kateellinen on Käärijän menestys. Mikä on hassua, eihän sen menestys ole sinulta pois.. tai ehkä onkin?

Ei se ole hyvä syy, koska perustuu vain sinun ajatukseesi, että kaikki haluavat olla menestyneistä Euroviisuilijoita. Ymmärrän, että se sinulle elämäsi suurin unelma, mutta koeta nyt tajuta, että kaikki eivät tavoittele samoja asioita kuin sinä ja Jere :D

Kyse ei ole mistään viisuista vaan kokonaisuudesta, taloudellisesta menestyksestä, menestyksestä naisrintamalla, menestystä artistina jne jne. Asioita joita et tule ikinä saavuttamaan Käärijän tasolla ja se kirpaisee sinua syvälle sieluun.

Vierailija
555/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista kateelliselle!

Kyse ei ole mistään viisuista vaan kokonaisuudesta, taloudellisesta menestyksestä, menestyksestä naisrintamalla, menestystä artistina jne jne. Asioita joita et tule ikinä saavuttamaan Käärijän tasolla ja se kirpaisee sinua syvälle sieluun.

Ikävä pilata pikkupojan fantasia, mutta kaikki maailman ihmiset eivät tavoittele menestystä naisrintamalla. Etenkään sitä eivät tavoittele perheelliset av-mammat :D

Vierailija
556/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin käärijään cha cha chan vuoksi mut nuo muut biisit ei kyllä napannut...

Kiroilu ei sovi hänelle

Kamalia nuo taustalla heiluvat kaljut kekkoset 🥸

Tollanen tyhmä hienostelija ja ulkonäkörasisti sitten siellä. 🥱

Vierailija
557/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen. Käärijän energia ja lavashow olivat juuri euroviisumatskua, jvg olisi jäänyt hännänhuipuksi.

En usko. Suomiräppi olisi kuulostanut uudelta ja tuoreelta viisuissa. En sano että voitto olisi tullut mutta olisi voinut mennä hyvin esim jollain Brunilan säveltämällä JVG biisillä. Hyviä live-esiintyjiä he on.

Kun näin Vesalan pulkka esityksen UMK-väliajalla mielessä kävi et oisko vähän hyvä tollanen metallin yhdistäminen poppivaikutteisiin viisuissa. Ja niinhän me nähtiin sitten partymetallia.

Vierailija
558/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista kateelliselle!

Kerrotko vielä, miksi minun naimisissa olevana naisena pitäisi havitella menestystä NAISrintamalla :D

Vierailija
559/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsille suunnattu keikka oli.

Vierailija
560/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, en edes ala lukea näitä kommentteja. Mutta niin puoleensa kanssavetävä ja kuuma mies on, ettei voi verrata mihinkään cheekkiin tai villegalleen, oikeesti!