Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?

Vierailija
20.05.2023 |

?

Kommentit (931)

Vierailija
561/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken huuma. Ei tule menestymään. En usko.

Kuka jaksaa enää syksyllä jotain tsattsaata.

Vierailija
562/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon itse että JVG:kin olisi voinut pärjätä jollain Tarkenee-tyylisellä biisillä viisuissa.

En usko että vastaavaa hypeä olisivat saaneet aikaan, koska aika paljon tuo perustui myös Käärijän habitukseen ja persoonaan. Mutta varmasti ihan hyvään sijoitukseen olisivat voineet yltää parhaimmilla hiteillään.

Eivät tarvineet Euroviisuja lyödäkseen itsensä läpi. Käärijä ei ikinä edes unissaan tule myymään yhtä paljon kuin JVG on urallaan myynyt. 

Et taida seurata uutisia? Striimauskerrat on jo nyt mennyt heittämällä yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taisi monella tulla yllätyksenä että Käärijä on räppäri? Ymmärrän jos ei omaan musiikkimakuun kolahda, mutta omassa lajissaan ihan huippu. Täällä Käärijää kuunneltu jo monta vuotta ja tämän kevään myötä olen saanut oppia myös miten upea tyyppi hän on. Ja nyt kuuntelee lapsetkin ja sekin on ihan ok, tuli sitä itsekin lauleskeltua lapsena Sukkula Venukseen ja muuta kyseenalaista, ei kai se niin vakavaa ole. Uusi tuotanto vaikuttaisi muutenkin olevan enemmän nuoremmillekin sopivaa. Ihan mahtavaa miten hänen ura on lähtenyt etenemään ja toivon hänelle kaikkea hyvää. T. Nelikymppinen perheenäiti

Kaksi valhetta samassa viestissä. Vähän nyt skarppaamista. 

Huutista kateelliselle!

Miksi minun pitäisi olla kateellinen ihmiselle, joka ei tiedä mitä on rap-musiikki ja miten se eroaa Käärijän musiikista? 

Käärijälle sinä tietenkin olet kateellinen, et edelliselle kirjoittajalle. Höpsö!

Miksi olisin hänelle kateellinen? En ole ikinä edes harkinnut uraa Euroviisu-artistina. 

Joo, kun tiedät itsekin ettei sinusta ole mihinkään. Kannattaa mennä terapiaan käsittelemään noita kateuden ja katkeruuden tunteita.

Mistä minä nyt sinun mielikuvituksessasi olen kateellinen? Et ole vielä edes kertonut, miksi pitäisi olla. Lupaan, että alan välittömästi toteuttamaan sinun unelmaasi kateuden tunteista, kun kerrot, miksi sitä pitäisi kokea ja ketä kohtaan. 

Ihan näistä viesteistä huomaa että olet kateellinen ja katkera koska Käärijä on jo nyt menestyneempi kuin sinä tulet ikinä olemaan.

Eli et osaa antaa yhtään hyvää syytä. Niin arvelinkin. Taidat itse olla se kateellinen, kun mistään muusta et osaa puhua kuin kateudesta :D 

Minähän annoin jo syyn, se syy miksi olet kateellinen on Käärijän menestys. Mikä on hassua, eihän sen menestys ole sinulta pois.. tai ehkä onkin?

Ei se ole hyvä syy, koska perustuu vain sinun ajatukseesi, että kaikki haluavat olla menestyneistä Euroviisuilijoita. Ymmärrän, että se sinulle elämäsi suurin unelma, mutta koeta nyt tajuta, että kaikki eivät tavoittele samoja asioita kuin sinä ja Jere :D

Kyse ei ole mistään viisuista vaan kokonaisuudesta, taloudellisesta menestyksestä, menestyksestä naisrintamalla, menestystä artistina jne jne. Asioita joita et tule ikinä saavuttamaan Käärijän tasolla ja se kirpaisee sinua syvälle sieluun.

Miksi luulet, että kaikki ovat samanlaisia kuin sinä, jolle elämän suurin saavutus on menestys naisrintamalla ja yhden laulukilpailun yleisöäänestyksen voitto? 

Vierailija
564/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tykittää Käärijä. Ja on seksikäs kuin mikä 😎

Outo käsitys "seksikkyydestä".

On kyllä kaikkea muuta...

Jep. Korviksia, meikkiä ja kynsilakkaa käyttävät miehet 🤮.

Niinpä, voi tätä nykyaikaa. Ennen oli toisin, miettikää miten miehekästä: Black Sabbath, KISS, W.A.S.P., Twisted Sisters ja kotimaan puolelta Hanoi Rocks ja Dingo pahanpohjimmaisena. *sarkasmia*

Vierailija
565/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samannäköinen roskakuski olisi av mammojen mielestä creepy pervo. Te naiset olette kyllä todella vammaista sakkia. Huomaa kyllä että status on teille tärkeää

Haistapa sinä pitkä p*ska.

Vierailija
566/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon itse että JVG:kin olisi voinut pärjätä jollain Tarkenee-tyylisellä biisillä viisuissa.

En usko että vastaavaa hypeä olisivat saaneet aikaan, koska aika paljon tuo perustui myös Käärijän habitukseen ja persoonaan. Mutta varmasti ihan hyvään sijoitukseen olisivat voineet yltää parhaimmilla hiteillään.

Eivät tarvineet Euroviisuja lyödäkseen itsensä läpi. Käärijä ei ikinä edes unissaan tule myymään yhtä paljon kuin JVG on urallaan myynyt. 

No tasan ei ole :D JVG:llä kun on enemmän kuin yksi hitti ja ovat tehneet menestyksekästä uraa jo vuosia. 

Vierailija
567/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niissä sanoituksissa yhdessäkään kipaleessa mitään muuta aihetta kuin humalaan tuleminen.

Aika köyhä on ilmeisesti artistin ajatusmaailma.

Vierailija
568/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taisi monella tulla yllätyksenä että Käärijä on räppäri? Ymmärrän jos ei omaan musiikkimakuun kolahda, mutta omassa lajissaan ihan huippu. Täällä Käärijää kuunneltu jo monta vuotta ja tämän kevään myötä olen saanut oppia myös miten upea tyyppi hän on. Ja nyt kuuntelee lapsetkin ja sekin on ihan ok, tuli sitä itsekin lauleskeltua lapsena Sukkula Venukseen ja muuta kyseenalaista, ei kai se niin vakavaa ole. Uusi tuotanto vaikuttaisi muutenkin olevan enemmän nuoremmillekin sopivaa. Ihan mahtavaa miten hänen ura on lähtenyt etenemään ja toivon hänelle kaikkea hyvää. T. Nelikymppinen perheenäiti

Huutista kateelliselle!

Miksi minun pitäisi olla kateellinen ihmiselle, joka ei tiedä mitä on rap-musiikki ja miten se eroaa Käärijän musiikista? 

Käärijälle sinä tietenkin olet kateellinen, et edelliselle kirjoittajalle. Höpsö!

Miksi olisin hänelle kateellinen? En ole ikinä edes harkinnut uraa Euroviisu-artistina. 

Joo, kun tiedät itsekin ettei sinusta ole mihinkään. Kannattaa mennä terapiaan käsittelemään noita kateuden ja katkeruuden tunteita.

Mistä minä nyt sinun mielikuvituksessasi olen kateellinen? Et ole vielä edes kertonut, miksi pitäisi olla. Lupaan, että alan välittömästi toteuttamaan sinun unelmaasi kateuden tunteista, kun kerrot, miksi sitä pitäisi kokea ja ketä kohtaan. 

Ihan näistä viesteistä huomaa että olet kateellinen ja katkera koska Käärijä on jo nyt menestyneempi kuin sinä tulet ikinä olemaan.

Eli et osaa antaa yhtään hyvää syytä. Niin arvelinkin. Taidat itse olla se kateellinen, kun mistään muusta et osaa puhua kuin kateudesta :D 

Minähän annoin jo syyn, se syy miksi olet kateellinen on Käärijän menestys. Mikä on hassua, eihän sen menestys ole sinulta pois.. tai ehkä onkin?

Ei se ole hyvä syy, koska perustuu vain sinun ajatukseesi, että kaikki haluavat olla menestyneistä Euroviisuilijoita. Ymmärrän, että se sinulle elämäsi suurin unelma, mutta koeta nyt tajuta, että kaikki eivät tavoittele samoja asioita kuin sinä ja Jere :D

Kyse ei ole mistään viisuista vaan kokonaisuudesta, taloudellisesta menestyksestä, menestyksestä naisrintamalla, menestystä artistina jne jne. Asioita joita et tule ikinä saavuttamaan Käärijän tasolla ja se kirpaisee sinua syvälle sieluun.

Kerrotko vielä, miksi minun naimisissa olevana naisena pitäisi havitella menestystä NAISrintamalla :D

Ok, sitten oletukseni oli väärä. Samanlaista taloudellista menestystä et tule kuitenkaan ikinä saamaan. Ja siksi olet katkera.

Vierailija
569/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken huuma. Ei tule menestymään. En usko.

Kuka jaksaa enää syksyllä jotain tsattsaata.

Jos tekevät kuin Vikmani syntisten pöydän ja uuden hitin niin hyvin löytyy kysyntää jatkossa. Hittejä tarvitaan.

Vierailija
570/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% paremmat bileet kuin Loreenilla.

Vierailija
571/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli mistä? Tajuatko yhtään, kuinka monta hittiä JVG:llä on? Siinä ei paljon yksi chachachaa tunnu, kun niiden lukuja ruvetaan yhteen laskemaan. 

Vierailija
572/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko niissä sanoituksissa yhdessäkään kipaleessa mitään muuta aihetta kuin humalaan tuleminen.

Aika köyhä on ilmeisesti artistin ajatusmaailma.

Ironisia biisejä. Käärijä on itse sanonut, että CCC:kin kritisoi päihdekulttuuria.

573/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihanat silmät 💚💚

Vierailija
574/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista kateelliselle!

Kerrotko vielä, miksi minun naimisissa olevana naisena pitäisi havitella menestystä NAISrintamalla :D

Ok, sitten oletukseni oli väärä. Samanlaista taloudellista menestystä et tule kuitenkaan ikinä saamaan. Ja siksi olet katkera.

Oletuksesi meni toistamiseen väärin. Et nyt saa millään pakkomiellettäsi läpi, vaikka miten hakkaat päätä seinään :D

Vierailija
575/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta koita toistaa menestys biisi toisensa jälkeen ollen jatkuvasti festivaalien pääesiintyjä!

Vierailija
576/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla säksätyksillä ulkomaita valloiteta kun eurokiinnostus on mennyt.

Vierailija
577/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se on maailmanlistalla sijalla 25, taakse on jääneet Taylor Swift, David Guetta, Weeknd

Vierailija
578/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kesän jutuksi jää tämä kaveri.

Se on tehny jo 10 vuotta musaa..

Mutta kukaan ei ollut koskaan kuullutkaan hänestä ennen tätä viisuilua. Eikä hänelle tästä mitään huippu-uraa synny. Ensi vuonna uudet chachachaat jonkun muun toimesta. Nämä yhden hitin ihmeet eivät menesty pitkäkestoisesti. 

Vois nyt tuossa kalvassa kateudessaan ja ankeuttamisen halussaan sentään jotain järkeä ja objektiivia käyttää. Tällaista vuotta ei tule toista. Vaikka kuinka tarttuvan rallin kirjoittaisi niin kellään ei ole Kären karismaa ja persoonallisuutta.

On aika ihme jos kukaan edes hakee umk:iin kun kukaan ei halua vertautua epäedukseeen Käreen nähden. Jotain Hukka ja mama-tyylin artisteja voi ehkä tulla.

Sanopa se. Tällaista ei tule toista. Ruotsi varasti meiltä juryjen avulla voiton, vaikka Käärijä teki ennätyksen yleisöäänissä.

Vierailija
579/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme, katselemme tää https://tinyurl.com/44p2k74n

Vierailija
580/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli mistä? Tajuatko yhtään, kuinka monta hittiä JVG:llä on? Siinä ei paljon yksi chachachaa tunnu, kun niiden lukuja ruvetaan yhteen laskemaan. 

Kukaan ei tiedä JVG:tä ulkomailla.

Käärijä on spotifyn viraalilistan ykkösenä USA:ssa asti.

Siinä se pieni ero.