Mies sanoo että aikoo muuttaa pois sitten kun viimeinen lapsi on lähtenyt. Minä kuulemma määrään liikaa
Ei suostu keskustelemaan asiasta. Olen räväkkä ihminen ja joskus roiskuu yli laidan, mutta siitä sitten kyllä lepyn. 2 lasta tehty ja nyt mies ei kuulemma "jaksa" enää vaan sitten kun nyt 15-vuotias tyttö on muuttanut omilleen niin hänkin lähtee.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan räväköitä naisia. Se on vaan synonyymi vittumaiselle käytökselle. Ja tuo naisen määräilynhalu on miehille kauhistus. Ei ihme että ukkos ei jaksa sinua
Joo se on kauheeta kun naisella on persoonallisuus ja oma tahto. Turpa kii ämm* ja näytä nätiltä, se riittää!
Se että on oma tahto ei tarkoita sitä, että määräillään ja huudetaan toiselle. Siitä omasta persoonallisuudesta ja tahdosta voi pitää kiinni käyttäytymällä asiallisestikin ja olematta kynnysmatto. Aikuisen ihmisen tulee osata hillitä tunteensa eikä huutaa kuin uhmaikäinen kakara aina jos on jostain eri mieltä kuin toinen.
T. Nainen, 28v
Oikein tuttu tunne. Niin minäkin tein, ja lähdin nuorimmaisen kanssa lähes samalla oven avauksella.
Mitäpä tuota pitkittämään. Pakkaisin kamani samoin tein.
Tuollaiselle miehelle voisi sanoa, että pakkaa kamansa samantien ja lähtee. Että mitäpä sitä odottelemaan.
Voin vain kuvitella kuinka kauheaa kanssasi olisi asua.
Kaikki pisteet miehellesi, että on jaksanut näinkin kauan.
Mulla on vähän samanlaiset ajatukset. Miehelle olen asiasta monesti sanonut, etten jaksa enää hänen "räväkkyyttään" ja joka kerta lupaa muuttaa tapojaan. Todella raskasta, kun toisella saattaa mennä hermot ihan mistä tahansa ja milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räväkkä nainen on sama kuin miespuolinen tyranni. Yhtä pahoja kumpikin. En sietäisi määräilevää ja dominoivaa miestä. Toki mikään perässä vedettävä tohvelikaan ei saa olla.
Omituisia käsityksiä ihmisillä. Mä olen jokseenkin räväkkä nainen ja lähinnä se näyttäytyy hassutteluna, huumorina ja luonnonlapsimaisuutena. Yhtä ex-poikaystävistäni voisin kuvailla räväkäksi. Hän oli sellainen villi ja vapaa, rohkea tyyppi. Liiankin vapaa kun piti aina olla menossa.
Räväkät ihmiset ovat rasittavia energiasyöppöjä.
Suomeksi sanottuna:
hassuttelu = vttuilu
huumori = haukkuminen
luonnonlapsimaisuus = läpsiminen ja kaikenlainen impulssikontrollin puute
Mies ei selvästi rakasta sinua. Rakastatko sinäkää?