Joku on ihastunut juuri sinun mieheesi. Miltä tuntuu?
Mitkä fiilikset olisi?
Tämä tilanne mulla juuri nyt. Ärsyttää koko nainen. Mieheeni kyllä luotan. Mutta tuo nainen tuppautuu harrastamaan mieheni kanssa lajia, jota voisi harrastaa ihan koska vain ja seuraa kyllä löytyy muualtakin. Oma kiltti mieheni ei kehtaa kieltäytyä. Ja itse en pysty tuohon harrastukseen. Miehellä kyllä muutakin harrastusporukkaa, eli hänellä ei siitä puutetta. Kyseessä ei ole mikään, missä tarvisi olla vastakkainen sukupuoli tai edes pari. Miehelleni en ole kertaakaan näyttänyt harmistustani millään tavalla. Itsekseni vain tuskailen. Lieneeköhän tuon naisen miehelläkään kivaa, kun vaimo lähtee harrastuksiin toisen miehen kanssa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mieheeni ihastutaan milloin missäkin, eikä se minua haittaa ollenkaan. Kerran eräs emäntä meinasi tunkea hänen syliinsä minun ollessa paikalla, mutta hän tuuppasi tunkeilijan lattialle ja kaappasi minut kainaloonsa. Tiedän ettei kumppanini tekisi mitään mikä satuttaisi minua, paitsi tikkaisi tarvittaessa tai laittaisi kynän henkitorveen hätätilanteessa. Kohtelias, komea, hyvät käytöstavat omaava herrasmies jota rakastan yli kaiken. Mieheni on suoraan sanonut ettei häntä kiinnosta kukaan muu kuin minä.
Aloittajalle, tehkää säännöt selväksi KUMPPANISI kanssa ja puhukaa.
N32
Jossain vaiheessa se kiinnostus loppuu, vaikka nyt hölöttäisi jotain muuta.
Tottakai jokaista miestä hivelee, toisten naisten kiinnostus, ihailu. Ja ihastuminen.
Kaikki miehet eivät vaan lähde mukaan, leikkiin.
Toiset kuitenkin lähtee, ja siksi niitä syrjähyppyjä tulee.
Ei se ole mustasukkaisuutta, jos pitää silmät kunnolla auki. omassa parisuhteessa.
Se on tiettyä ennakointia, käsittämistä, ettei mikään ole ikuista.
Nainen on puolisona yleensä se, joka huomaa ensimmäisenä asiat, kun ja jos kattelee miestään muiden naisten seurassa.
Nainen tietää jo ennen miestään, että mies voi olla ihastunut johonkin naiseen.
Kyllä se näkee, sanottomasta käytöksestä.
Tottahan toki, on pelkkiä harrastuskavereita, ja työkavereita, ilman mitään tunteiluja ja seksin vonkaamista yms.
Tietenkin on.
Mutta ei pidä myöskään pumpulissa, ettei mun mies petä, eikä huoli muita kuin minut.
Eikä kukaan halua, eikä välittäisi, eikä ihastuisi, minuun mieheeni.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jokaista miestä hivelee, toisten naisten kiinnostus, ihailu. Ja ihastuminen.
Kaikki miehet eivät vaan lähde mukaan, leikkiin.
Toiset kuitenkin lähtee, ja siksi niitä syrjähyppyjä tulee.Ei se ole mustasukkaisuutta, jos pitää silmät kunnolla auki. omassa parisuhteessa.
Se on tiettyä ennakointia, käsittämistä, ettei mikään ole ikuista.Nainen on puolisona yleensä se, joka huomaa ensimmäisenä asiat, kun ja jos kattelee miestään muiden naisten seurassa.
Nainen tietää jo ennen miestään, että mies voi olla ihastunut johonkin naiseen.
Kyllä se näkee, sanottomasta käytöksestä.Tottahan toki, on pelkkiä harrastuskavereita, ja työkavereita, ilman mitään tunteiluja ja seksin vonkaamista yms.
Tietenkin on.Mutta ei pidä myöskään pumpulissa, ettei mun mies petä, eikä huoli muita kuin minut.
Eikä kukaan halua, eikä välittäisi, eikä ihastuisi, minuun mieheeni.
Siinä tuli harvinaisen viisaita sanoja. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheeni ihastutaan milloin missäkin, eikä se minua haittaa ollenkaan. Kerran eräs emäntä meinasi tunkea hänen syliinsä minun ollessa paikalla, mutta hän tuuppasi tunkeilijan lattialle ja kaappasi minut kainaloonsa. Tiedän ettei kumppanini tekisi mitään mikä satuttaisi minua, paitsi tikkaisi tarvittaessa tai laittaisi kynän henkitorveen hätätilanteessa. Kohtelias, komea, hyvät käytöstavat omaava herrasmies jota rakastan yli kaiken. Mieheni on suoraan sanonut ettei häntä kiinnosta kukaan muu kuin minä.
Aloittajalle, tehkää säännöt selväksi KUMPPANISI kanssa ja puhukaa.
N32
Jossain vaiheessa se kiinnostus loppuu, vaikka nyt hölöttäisi jotain muuta.
Jos loppuu, niin sitten loppuu. Sillehän ei kukaan voi mitään. Toistaiseksi näin 15 vuoden jälkeen hän sanoo rakastavansa ja arvostavansa vain päivä päivältä enemmän meitä.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on ihastunut eikä pelkkä kaveri?
No, juuri noista syistä. Eivät ole mitään vanhoja kavereita. Tää on tullut ihan lähiaikoina. Seuraa löytyis kyllä muualtakin.
Musta tuntuis ihan hitsin oudolta, jos nyt itse yhtäkkiä jostain bongaisin miehen, jonka kanssa kävisin vaikka pyöräilemässä joka viikko. Ja ihan vaan kaverina, vaikka on komea ja supermukava.Ap.
Jos olet oikeassa että on ihastunut ja mies ei tee asialle mitään, sanoisin miehelle ihan rehellisesti että olen mustasukkainen. Jos mies antaa tilanteen jatkua kaikesta huolimatta, hän on luultavasi niin imarreltu huomiosta (tai ihastunut takaisin), ettei halua pysäyttää tilannetta.
Mun mieheeni on helppo ihastua!
Arvostava, huomioiva ja hyvää seuraa. En silti usko että riskeeraisi tämän meidän elämän, ikääkin jo 58v. En ole koskaan ollut mustis vaan ylpeä siitä että hän on niin pidetty.
Miksi olet miehen kanssa, joka on sulle yhdentekevä 🧐?