Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku on ihastunut juuri sinun mieheesi. Miltä tuntuu?

Vierailija
20.05.2023 |

Mitkä fiilikset olisi?
Tämä tilanne mulla juuri nyt. Ärsyttää koko nainen. Mieheeni kyllä luotan. Mutta tuo nainen tuppautuu harrastamaan mieheni kanssa lajia, jota voisi harrastaa ihan koska vain ja seuraa kyllä löytyy muualtakin. Oma kiltti mieheni ei kehtaa kieltäytyä. Ja itse en pysty tuohon harrastukseen. Miehellä kyllä muutakin harrastusporukkaa, eli hänellä ei siitä puutetta. Kyseessä ei ole mikään, missä tarvisi olla vastakkainen sukupuoli tai edes pari. Miehelleni en ole kertaakaan näyttänyt harmistustani millään tavalla. Itsekseni vain tuskailen. Lieneeköhän tuon naisen miehelläkään kivaa, kun vaimo lähtee harrastuksiin toisen miehen kanssa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on kamala tauti.

Vierailija
2/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että on ihastunut eikä pelkkä kaveri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli valtava helpotus saada se p**ka kiertoon, kiitos.

Vierailija
4/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla tuo nainen. Minulla on miespuolisia harrastuskavereita joilla rouvat kotona. En välitä ovatko mustasukkaisia. Oma mieheni ei ole.

Vierailija
5/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on ihastunut eikä pelkkä kaveri?

No, juuri noista syistä. Eivät ole mitään vanhoja kavereita. Tää on tullut ihan lähiaikoina. Seuraa löytyis kyllä muualtakin.

Musta tuntuis ihan hitsin oudolta, jos nyt itse yhtäkkiä jostain bongaisin miehen, jonka kanssa kävisin vaikka pyöräilemässä joka viikko. Ja ihan vaan kaverina, vaikka on komea ja supermukava.

Ap.

Vierailija
6/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää mikä harrastus.

Vierailija
7/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheeni ihastutaan milloin missäkin, eikä se minua haittaa ollenkaan. Kerran eräs emäntä meinasi tunkea hänen syliinsä minun ollessa paikalla, mutta hän tuuppasi tunkeilijan lattialle ja kaappasi minut kainaloonsa. Tiedän ettei kumppanini tekisi mitään mikä satuttaisi minua, paitsi tikkaisi tarvittaessa tai laittaisi kynän henkitorveen hätätilanteessa. Kohtelias, komea, hyvät käytöstavat omaava herrasmies jota rakastan yli kaiken. Mieheni on suoraan sanonut ettei häntä kiinnosta kukaan muu kuin minä.

Aloittajalle, tehkää säännöt selväksi KUMPPANISI kanssa ja puhukaa.

N32

Vierailija
8/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Mulla on kaikin puolin ihana mies 💕

Vierailija
9/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Ilonen että rakastuis joku mun mieheen. Just repi mut sängystä alas eikä antanut nukkua kun halusin nukkua vaatteet päälä.

Haluaisin erota melkein jo mutta en voi tai pysty.

Vierailija
10/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheeni on ihastunut monikin nainen ja sehän tuntuu hyvältä.  Myös minuun on ihastunut moni mies ja hän tietää sen, koska ne ovat itse sen hänelle kertoneet. Palkintopuoliso buustaa itsetuntoa.

Vierailija
11/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis vaan hyvä juttu, voisi ottaa tuon lapasen omaksi riesakseen.

Vierailija
12/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheeni ihastutaan milloin missäkin, eikä se minua haittaa ollenkaan. Kerran eräs emäntä meinasi tunkea hänen syliinsä minun ollessa paikalla, mutta hän tuuppasi tunkeilijan lattialle ja kaappasi minut kainaloonsa. Tiedän ettei kumppanini tekisi mitään mikä satuttaisi minua, paitsi tikkaisi tarvittaessa tai laittaisi kynän henkitorveen hätätilanteessa. Kohtelias, komea, hyvät käytöstavat omaava herrasmies jota rakastan yli kaiken. Mieheni on suoraan sanonut ettei häntä kiinnosta kukaan muu kuin minä.

N32

Kuten sanoinkin, niin luotan kyllä mieheeni 100%. Ei tarvitse ladella sääntöjä. Omani toimisi varmasti kuten sinunkin. Se ei silti poista fiilistä tuosta naisesta. Toki olen mustasukkainen, vaikka täysin turhaan. Itsetuntoni on nolla, joten se tähän heijastelee. Eikä se parane sillä, että joku sanoo "älä oo mustasukkainen" tai "hyvä sä oot, kun se sun kanssa haluaa olla". Itsepähän tuon mieheni pyydystinkin. Ja aina mietin, olisiko ikinä valinnut just mua, jos olisin jossain ollut tyrkyllä.

Ap.

Vierailija
13/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei miehesi nauti yhtälailla jos "ei kehtaa kieltäytyä"? Ja mistä tiedät, että nainen on ihastunut?

Myöntäisit itsellesi, että ongelma ei ole tuo nainen, vaan oma luottamuksesi mieheesi. Tuo ei olisi mikään ongelma eikä vaikuttaisi sinuun tai mieheen mitenkään, jos todella luottaisit mieheesi.

Vierailija
14/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi puhua miehelle mitä tunnet . Ehkä hän saa sinulta mustasukkaisuuden hälvenemään kun saa tietää .

Vierailija
15/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä ihastunut olla, mitä haittaa siitä on? Mustasukkaisuus on käsittämätöntä.

Vierailija
16/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32

Juuri näin.

Vierailija
17/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tällaista. Et voi sulkea meistä häkkiinkään. Mitä enemmän houkutuksia suhteenne kokee, sitä vahvemmaksi se muuttuu. 

Jos tiet vievät erilleen, sitten ne vievät. 

Vierailija
18/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihastuisi minun mieheeni olisin lähinnä ihmeissäni. Minun puolesta saa mennä.

Vierailija
19/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti miehesi ei kehtaa kieltäytyä, just joo. Kuka muka harrastaa ja viettää vapaa-aikaansa ihmisen kanssa, jonka kanssa ei oikeasti halua olla?

Ja mistä ylipäänsä tiedät, että nainen on ihastunut?

Itse kysymykseen totean, että en mieti juuri muiden ihastuksia. Siinähän ovat ihastuneita jos ovat.

Vierailija
20/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi puhua miehelle mitä tunnet . Ehkä hän saa sinulta mustasukkaisuuden hälvenemään kun saa tietää .

En halua, että tuntee tuon "ystävyyden" jotenkin kielletyksi tai huonoksi.

Itsetunto-ongelmistani olen yrittänyt puhua. Kuittaa ne vaan tyyliin "olet hyvä".

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä