Kertokaa ammatteja joihin ei koulutusta tai lyhyt koulutus
Mihin ammattiin pääsee ilman koulutusta tai lyhyellä koulutuksella (korkeintaan 1 vuosi) ?
Kommentit (57)
Katso mollista mitä ammatteja haetaan eniten, pl. hoitsut ja lähärit. Ne ovat todennäköisimmin sellaisia mihin ei tarvitse koulutusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veturinkuljettaja
Se koulutus maksaa joku 50 tuhatta euroa. Tosin ne rahat tienaa jo muutamassa vuodessa takaisin jos työllistyy.
Höpö höpö, ilmainen koulutus ja kestää n9kk. Kova palkka vielä.
Ainakin Fazerille pääsee ilman koulutusta.
Olin siellä pakkaamassa pari vuotta.
Ihan hyvä työpaikka.
Lähdin sieltä siksi että muutin norjaan.
Nyt olen töissä Pohjois-Norjassa kalatehtaalla.
Palkka moninkertaistui, toki työkin muuttui rankemmaksi.
Call center, pikaruokaravintolat, tietyt tehtaat, vaatekaupat, henkilökoht. avustaja, ruokakaupat, uber/wolt ruokalähetit, osalle risteilylaivoista saatat päästä ilman koulutusta, kioskityöntekijä
fatboy kirjoitti:
poliisi 1 vuosi
palomies 1 vuosi
Poliisin koulutus on kolmevuotinen AMK-koulutus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veturinkuljettaja
Se koulutus maksaa joku 50 tuhatta euroa. Tosin ne rahat tienaa jo muutamassa vuodessa takaisin jos työllistyy.
Ei ole ilmainen koulutus. Joko itse pitää maksaa tai sitten pitää olla valmiina työnantaja joka maksaa. KRAO Kouvolassa kouluttaa.
Johan lehdissäkin lukenut esim. ratikkakuskin koulutuksista, ei montaa kuukautta/viikkoa kestä ja hyvä palkka.
Vierailija kirjoitti:
Johan lehdissäkin lukenut esim. ratikkakuskin koulutuksista, ei montaa kuukautta/viikkoa kestä ja hyvä palkka.
Noihin hyväpalkkaisiin lyhyen koulutuksen paikkoihin on aina aivan järkyttävä määrä hakijoita. Joku 1-2 prosenttia hakijoista pääsee sisään, eli käytännössä ne joilla on loistava, täysin aukoton ja juuri tuohon tähtäävä CV.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veturinkuljettaja
Ei ole ilmainen koulutus. Joko itse pitää maksaa tai sitten pitää olla valmiina työnantaja joka maksaa. KRAO Kouvolassa kouluttaa.
Eiköhän ne mene suurin osa vrlle töihin, joten sitä kautta kouluttautuvat.
Miksi tahdot työn johon ei vaadita koulutusta? Usein kyseiset työt ovat huonosti palkattuja, monotonisia ja töitä jotka eivät kehitä millään tavalla tai jossa olet pelkkä fyysinen suorittaja.
Poliitikko.