Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella isomahaisen on mahdotonta löytää sellaista mekkoa

Vierailija
19.05.2023 |

mitä voisi ihmisten ilmoilla käyttää. Siis oikeasti ISOmahaisen. Enkä ole raskaana enkä ole nuorikaan enää.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Samaa ongelmaa vähän mullakin, mutta olen aloittanut kuntoilun ja yritän syödä päivässä enintään 1500 kilokaloria. Niin toivottavasti jo loppukesästä sujahdan mekon sisään sutjakkaan viehkeästi, niin voisi ylpeänä sitten sellaista yllään kantaa!

Sokerin sanotaan juuri eniten lisäävän vatsarasvaa, ole sen kanssa tarkkana. Myöskään makeutusaineet eivät ole välttämätt hyväksi, koska ne pitävät yllä makean himoa.

Vierailija
62/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskushan vatsan alueen rasvaimu ja vatsan korjausleikkaus voi olla myös vaihtoehto. Itselle ikääntyessä on kertynyt vatsan seudulle rasvaa, erityisesti alavatsaan, joka on alkanut roikkua. Vyötärö vielä löytyy, mutta ei vatsan seutu enää tunnu omalta. Olen ajatellut korjausleikkausta, mutta pelko estää menemästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen vatsa kertoo vakavasta aineenvaihdunnanhäiriöstä, mutta on myös vartalotyyppi ihmisillä ja heille kaikki ylimääräinen kertyy vatsan seudulle. Ei auta muu kuin ruokavalion muutos, ei rasvaa eikä sokeria. Vettä kannattaa juoda päivän mittaan kolmekin litraa, ja paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Hapanmaitotuotteita, hapankaalia, perinteistä ruisleipää. Proteiinit kalasta ja broilerista.

Eikä auta edes ruokavalion muutos. Minun ruokavalioni on ollut tätä kuvattua luokkaa jo ennestään, poislukien hapankaali, ja olin ennen hoikka, kunnes sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan. Nyt on maha tuollainen pallo, ja muu keho hoikka. Ihan kamalaa. EIkä lähde millään.

Kyllä se auttaa. Ihmiset haluaa vain ajatella, että painon kertyminen johtuu jostakin muusta syystä kuin itsestä ja siitä mitä suuhun laittaa.

Vierailija
64/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskushan vatsan alueen rasvaimu ja vatsan korjausleikkaus voi olla myös vaihtoehto. Itselle ikääntyessä on kertynyt vatsan seudulle rasvaa, erityisesti alavatsaan, joka on alkanut roikkua. Vyötärö vielä löytyy, mutta ei vatsan seutu enää tunnu omalta. Olen ajatellut korjausleikkausta, mutta pelko estää menemästä.

Itse tiedostan mistä ja miksi ja miten painoa on kertynyt, mutta roikkuva vatsa ei enää korjaannu. Onhan tähän "vaivaan" keksitty myös laserhoito, mutta siitä en tiedä onko toimiva.

Vierailija
65/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt konstin. Siis se löyty yhden luontaislääkärin palstalta ja olen käyttänyt sitä nyt kuukauden ja mielestäni mun "röllykkä" olisi selvästi kutistunut.

Se on niin yksinkertainen, että aamulla sekoittaa veteen omenaviini- tai muuta etikkaa n 1rkl ja 1 rkl extra neitsytoliiviöljyä. Sitten on reilu puoli tuntia syömättä.

Huvittais tietää, tehosiko toi konsti kellään muulla.

Se lääkäri neuvoi, että kannattaisi ottaa hieman etikkaa aina myös vähän ennen ruokailua jos tietää että syö tuhdin hiilariaterian.

Etikka on kuulemma huipputerveellistä erityisesti suolistobakteereille.

Suolistobakteerit ovat kuulemma suurin syypää makeanhimoon ja metaboliseen syndroomaan eli kehon hiljaiseen tulehdukseen ym. Etikka lisää "terveellisten" suolistobakteerien määrää ja vähentää suolistobakteereita jotka saa meidät himoitsemaan sokeria ym.

Lihavilla ja erityisesti vyötärölihavilla on kuulemma erilaiset suolistobakteerit ja etikka on halvin ja tehokkain keino muuttaa suolistobakteerit terveiksi.

Etikka saa olla mitätahansa ja etikoita olisi hyvä vaihdella tai käyttään "ristiin".

Extraneitsytoliiviöljyssä on myös aineita jotka edesauttaa hyvien suolistobakteerien synt

Vierailija
66/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen löytänyt konstin. Siis se löyty yhden luontaislääkärin palstalta ja olen käyttänyt sitä nyt kuukauden ja mielestäni mun "röllykkä" olisi selvästi kutistunut.

Se on niin yksinkertainen, että aamulla sekoittaa veteen omenaviini- tai muuta etikkaa n 1rkl ja 1 rkl extra neitsytoliiviöljyä. Sitten on reilu puoli tuntia syömättä.

Huvittais tietää, tehosiko toi konsti kellään muulla.

Se lääkäri neuvoi, että kannattaisi ottaa hieman etikkaa aina myös vähän ennen ruokailua jos tietää että syö tuhdin hiilariaterian.

Etikka on kuulemma huipputerveellistä erityisesti suolistobakteereille.

Suolistobakteerit ovat kuulemma suurin syypää makeanhimoon ja metaboliseen syndroomaan eli kehon hiljaiseen tulehdukseen ym. Etikka lisää "terveellisten" suolistobakteerien määrää ja vähentää suolistobakteereita jotka saa meidät himoitsemaan sokeria ym.

Lihavilla ja erityisesti vyötärölihavilla on kuulemma erilaiset suolistobakteerit ja etikka on halvin ja tehokkain keino muuttaa suolistobakteerit terveiksi.

Etikka saa olla mitätahansa ja etikoita olisi hyvä vaihdella tai käyttään "ristiin".

Extraneitsytoliiviöljyssä on myös aineita jotka edesauttaa hyvien suolistobakteerien synt

Nämä ovat niitä huuhaa-juttuja, mutta ovathan etikat ja neitsytoliiviöljy terveellisiä ja meillä käytössä päivittäin. Eivät ne ole mitään erillisiä käyttöön otettavia ihmeaineita vaan osa normaalia ruokavaliota. Sitruunan ja limen mehu puristettuna lasilliseen vettä on raikas ja vatsalle hyvä juoma.

Vierailija
67/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entäs tää https://www.zizzi.fi/lyhythihainen-viskoosimekko-v-paantiella-vaaleanpu…

Eihän tuossa ole edes kokoja

L koko vastaa kokoa 52.

Toi on miesten koko 52 :D

Vierailija
68/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entäs tää https://www.zizzi.fi/lyhythihainen-viskoosimekko-v-paantiella-vaaleanpu…

Eihän tuossa ole edes kokoja

L koko vastaa kokoa 52.

Toi on miesten koko 52 :D

Ei ole. Tai saahan se mieskin mekon ostaa, jos haluaa.

Vierailija
69/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns omenalihavuus on se kaikkein vaarallisin lihavuuden muoto. Miten voi päästää kukaan itsensä tuohon jamaan? Kuka syöttää vai syötkö peräti ihan itse? Siinä sulle miettimistä.

Joo mutta AP ei tarvitse saarnaa vaan pukeutumisneuvoja.

Vierailija
70/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin! Olen omenalihava ja sama onko meko kireä tai teltta,se korostaa mahaa ja saan pahoja katseita terdellä rööki suussa ja olut kädessä.

Vierailija
71/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat suosikkituotteet Zalandolla: My Mascara Curves-Juhlamekko - navy https://www.zalando.fi/my-mascara-curves-juhlamekko-navy-m1b21c000-k11…

Mekko, jossa yläosa vatsaan asti liehuva ja laskeutuva

Vierailija
72/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just ostin sellaisen teltan. On sellainen pallo. Ikävää olla isomahainen. Mulla ei edes ole ylipainoa muualla kuin jättimäisessä mahassa ja siinä samassa kohdassa selässä.

T. Pallo

Miten voi eritellä kehon osat erikseen ylipainon suhteen? Pikkusormet ole yhtään ylipainoiset? Joillakin läski kertyy takapuoleen ja reisiin, ovat onnekkaampia kuin me pallomahat. Huomattavasti terveydelle parempi vaihtoehto! Mekko voisi olla sellainen, jossa helmassa volyymiä. Ja älä vaan tee sitä kuin monet: pieni ja kittana yläosa ja jalkaan legginsit, " kun mulla on niin hoikat sääret ja pieni takapuoli"! Huh, niitä näkee!

Vierailija
73/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin samantapainen vatsa, ja pitkällisen etsinnän jälkeen löysin mekon, joka sopii tälle vartalolle. Kun leikkaus on rinnan alla ja kangas joustava, mekko on mukava päällä eikä näytä teltalta. Joka tapauksessa sitä on isokokoinen, mutta ainakin nätti ja naisellinen. Maha jää helman kätköihin. Fiftarimekkoja valmistetaan myös tosi isoihin kokoihin asti, niin ei edes koot lopu kesken.

Linkissä vastaava, joka löytyi googlen avulla.

www.misswindyshop.com/collections/50-luvun-mekot-fiftarimekot/products/…

Tuo näyttää teryleeniltä vai mikä se hiostava materiaali sieltä 70-luvulta olikaan.

Pitkä pellavamekko peittää vatsan.

Vierailija
74/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Samaa ongelmaa vähän mullakin, mutta olen aloittanut kuntoilun ja yritän syödä päivässä enintään 1500 kilokaloria. Niin toivottavasti jo loppukesästä sujahdan mekon sisään sutjakkaan viehkeästi, niin voisi ylpeänä sitten sellaista yllään kantaa!

Sokerin sanotaan juuri eniten lisäävän vatsarasvaa, ole sen kanssa tarkkana. Myöskään makeutusaineet eivät ole välttämätt hyväksi, koska ne pitävät yllä makean himoa.

Sokeri tekee ison vatsan ja rasva ison pepun.

Vierailija
75/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeat suosikkituotteet Zalandolla: My Mascara Curves-Juhlamekko - navy https://www.zalando.fi/my-mascara-curves-juhlamekko-navy-m1b21c000-k11…

Mekko, jossa yläosa vatsaan asti liehuva ja laskeutuva

Polyesteriä koko mekko 😱

Vierailija
76/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjainen paita/tunika/mekko, peplum-helmainen pusero tai kellohelmainen mekko voisivat sopia omenalle. Myös ohuet puuvillakimonot ovat tulleet taas ihmisten ilmoille, kimonon alla voi hyvinkin pitää jotain tyköistuvampaa. Erityisen tyylikkäitä minusta on parina vuotena vilahdelleet denim-kimonot! Päähän vielä huivihuiskale niin boheemi vaikutelma on taattu.

Omppuna parasta on yläosien kerrostaminen, esim tunikamittainen paita, välissä polvimittainen neule ja päällä crop-mallinen takki/jakku/bolero/liivi.

Eniten vatsaa korostaa jos vaatteiden leikkaus menee keskeltä ongelmakohtaa vaaktasossa.

Terkuin pukuompelijaopiskelija.

Ps kaikki saavat minusta kuitenkin käyttää juuri niitä vaatteita joista eniten tykkäävät.

Sellpystä löytyy kivoja käytettyjä merkkivaateita halvalla ja kokoja on paljon.

Esim. Zizzi, Cubus, Monki, Cider, H&M+, Kappahlin GreatGirls, Asos Curve, VeroModa, Indiska ja Ellos on myös edullisia ja halpamuodiksi minusta jopa yllättävän kestäviä ja ajattomia plus-valikoimiensa puolesta.

Vierailija
77/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omppuna parasta on yläosien kerrostaminen, esim tunikamittainen paita, välissä polvimittainen neule ja päällä crop-mallinen takki/jakku/bolero/liivi."

Kuulostaa tukahduttavalle.

Vierailija
78/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä viesti pukuompelijaopiskelijalta. Peittävyys ja kerroksellisuus ovat hyvä ratkaisu monelle.

Vaikka olisi hoikkakin, on yksilöllinen makuasia, haluaako vartalon muotojen olevan selvästi nähtävillä vai ei.

Vierailija
79/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tullut mahaa, ja se aiheutti vaatepuoleen ja omakuvaan kriisin. Totta kai pyrin saamaan painoa alas, mutta trrve laihtuminen on hidasta, ja muutenkin parempi se on viihtyä kehonsa kanssa.

Ensin piti hyväksyä se, että maha on. Jos yritän sen piilottaa, näyttää just liian tantalta. Loputkin muodot katoaa niissä teltoissa.

Tyylini on värikäs ja hieman boheemi. Mutta leikkaukset, jotka ennen toimivat tällä päärynällä, eivät enää toimi. Aina ennen vyötärön korostaminen toimi, nyt se on vihoviimeistä.

Absurdisti aloin viihtymään shortseissa, vaikka olen niitä ennen kammonnut reisiä korostavan ilmeen takia. Mutta nyt tuntuu, että on ok olla reitevä. Ennen pienet tissitkin ovat nyt isommat, mutta niihin en tykkää huomiota suunnata. Etenkin kun inhoan rintsikoita.

Sanoisin siis, että pallo on pallo, ei sitä pysty piilottamaan. Joten toivottavasti löytyy kivoja kuoseja ja värejä ja sitä omaa tyyliä, jotta se maha ei ole kaiken keskiössä.

Vierailija
80/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta äitiysvaatteita.

Moni vatsakas on juuri näin tehnyt ja löytänyt kivoja vaatteita.