Todella isomahaisen on mahdotonta löytää sellaista mekkoa
mitä voisi ihmisten ilmoilla käyttää. Siis oikeasti ISOmahaisen. Enkä ole raskaana enkä ole nuorikaan enää.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa keski-ikäisten miesten maailmaan. Kaikki rasva kertyy vatsan seudulle ja jalat ovat kuin tikut. M42
Tuo on totta, miehillä ne vasta pallomahat on. Housut on kiinni mahan alapuolella ja joustava paita hyvä jos yltää sitten housuihin asti, joskus vilkkuu karvainen maha sieltä housun ja paidan väliltä.
Samaa ongelmaa vähän mullakin, mutta olen aloittanut kuntoilun ja yritän syödä päivässä enintään 1500 kilokaloria. Niin toivottavasti jo loppukesästä sujahdan mekon sisään sutjakkaan viehkeästi, niin voisi ylpeänä sitten sellaista yllään kantaa!
Vierailija kirjoitti:
entäs tää https://www.zizzi.fi/lyhythihainen-viskoosimekko-v-paantiella-vaaleanpu…
Eihän tuossa ole edes kokoja
Täälläkin samantapainen vatsa, ja pitkällisen etsinnän jälkeen löysin mekon, joka sopii tälle vartalolle. Kun leikkaus on rinnan alla ja kangas joustava, mekko on mukava päällä eikä näytä teltalta. Joka tapauksessa sitä on isokokoinen, mutta ainakin nätti ja naisellinen. Maha jää helman kätköihin. Fiftarimekkoja valmistetaan myös tosi isoihin kokoihin asti, niin ei edes koot lopu kesken.
Linkissä vastaava, joka löytyi googlen avulla.
www.misswindyshop.com/collections/50-luvun-mekot-fiftarimekot/products/…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entäs tää https://www.zizzi.fi/lyhythihainen-viskoosimekko-v-paantiella-vaaleanpu…
Kyllä on, katso koko-opas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L koko vastaa kokoa 52.
Onko sulla ap askites? Käytätkö runsaasti alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Onneksi olen mies.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on samanlainen ku mulla
https://stock.adobe.com/fi/images/close-up-of-woman-with-fat-abdomen-ov…
Ihan hirveä maha. Hyh.
No älä. Ja arvaa kuin kiva tuollainen on nähdä omassa kropassa? Pahinta on ettei se edes tunnu pienevän vaikka muualta senttejä saakin pois. Sitten se vaan näyttää aiempaakin suuremmalta kun muualta on kiinteytynyt.
Mullekin on käynyt juuri näin. Alan jo epäillä, että siellä majaileekin joku vauva eikä vain ole muita merkkejä kuin tuo karsea maha.
Ja kaiken huipuksi jokin ruoka turvottaa ihan pirusti, eli iltapäivällä näytän aivan sille kuin olisin viimeisilläni. Olen koittanut ajatella, että onhan se toisaalta hyvä näyttää ennemmin raskaana olevalta kuin lihavalta. Vaikka sellaisella tasaisella läskillä olisi edes joku toivo näyttää nätiltä oikein pukeutuneena. Tällä pallomahalla se ei ole mitenkään mahdollista.
Tuollainen vatsa kertoo vakavasta aineenvaihdunnanhäiriöstä, mutta on myös vartalotyyppi ihmisillä ja heille kaikki ylimääräinen kertyy vatsan seudulle. Ei auta muu kuin ruokavalion muutos, ei rasvaa eikä sokeria. Vettä kannattaa juoda päivän mittaan kolmekin litraa, ja paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Hapanmaitotuotteita, hapankaalia, perinteistä ruisleipää. Proteiinit kalasta ja broilerista.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen vatsa kertoo vakavasta aineenvaihdunnanhäiriöstä, mutta on myös vartalotyyppi ihmisillä ja heille kaikki ylimääräinen kertyy vatsan seudulle. Ei auta muu kuin ruokavalion muutos, ei rasvaa eikä sokeria. Vettä kannattaa juoda päivän mittaan kolmekin litraa, ja paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Hapanmaitotuotteita, hapankaalia, perinteistä ruisleipää. Proteiinit kalasta ja broilerista.
Eikä auta edes ruokavalion muutos. Minun ruokavalioni on ollut tätä kuvattua luokkaa jo ennestään, poislukien hapankaali, ja olin ennen hoikka, kunnes sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan. Nyt on maha tuollainen pallo, ja muu keho hoikka. Ihan kamalaa. EIkä lähde millään.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin samantapainen vatsa, ja pitkällisen etsinnän jälkeen löysin mekon, joka sopii tälle vartalolle. Kun leikkaus on rinnan alla ja kangas joustava, mekko on mukava päällä eikä näytä teltalta. Joka tapauksessa sitä on isokokoinen, mutta ainakin nätti ja naisellinen. Maha jää helman kätköihin. Fiftarimekkoja valmistetaan myös tosi isoihin kokoihin asti, niin ei edes koot lopu kesken.
Linkissä vastaava, joka löytyi googlen avulla.
www.misswindyshop.com/collections/50-luvun-mekot-fiftarimekot/products/…
Ihan oikeasti nämä fiftarimekko-suositukset joutaisi työntää jo sinne minne päivä ei paista. Ihan sama kun ylipainoista neuvottaisiin pukeutumaan goottimekkoon, turrepukuun tai manga-asuun. Nuo mekot sopii vain heille joilla on jonkinlainen mieltymys tuohon aikaan ja tyyliin eikä ne ole mitenkään normaalia valtavirtaa millaisia suurin osa ihmisistä on. Eikä se muutu vaikka olisi ylipainoinen.
Harva aikuinen haluaa edes julistaa ulkonäöllään jotain tiettyä juttua/aatetta vaan aika moni tahtoo pukeutua ihan tavallisesti/klassisesti herättämättä sen kummemmin muissa minkäänlaista huomiota pukeutumisellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa keski-ikäisten miesten maailmaan. Kaikki rasva kertyy vatsan seudulle ja jalat ovat kuin tikut. M42
Tuo on totta, miehillä ne vasta pallomahat on. Housut on kiinni mahan alapuolella ja joustava paita hyvä jos yltää sitten housuihin asti, joskus vilkkuu karvainen maha sieltä housun ja paidan väliltä.
No tuollainen lapsellisuus on vaan noloa eikä auta yhtään ketään tai saa yhdenkään naisen mahaa tuntumaan/näyttämään pienemmältä vaikka miehillä mahakkuus olisi vielä yleisempää. Veikkaan kyllä, että ihan yhtä kurjalta se roikkuvan retkottava maha miehistäkin tuntuu eli tuskinpa hekään ilkkumista kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap askites? Käytätkö runsaasti alkoholia?
En käytä alkoholia lainkaan.
ei ap.
Näin se taitaa olla.
Voisitko laittaa tänne kuvan vatsastasi, että millaisesta puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä auta edes ruokavalion muutos. Minun ruokavalioni on ollut tätä kuvattua luokkaa jo ennestään, poislukien hapankaali, ja olin ennen hoikka, kunnes sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan. Nyt on maha tuollainen pallo, ja muu keho hoikka. Ihan kamalaa. EIkä lähde millään.
Mulla sama kokemus tästäkin. Hapankaali turvottaa, eli pahentaa tilannetta. Mulla diagnosoitiin pcos ja lääkäri sanoi että pitäisi syödä myös lihaa. Pelkkä salaatti vain pahentaa tuota palloutumista.
Ja on muuten ihan hirveää itsetunnolle. Olen koko elämäni ollut hoikka ja harrastanut kilpaurheilua. Sitten yhtäkkiä 5v aikana urheilusta ja muusta huolimatta pätkähti 30 kiloa keskivartaloon. Alkaa se urheilukin ottaa päähän, kun näyttää aivan kauhealle ihan sama mitä tekee.
Mulla oli litteä maha ennen raskauksia. Olin liikunnallinen ennen ja jälkeen. Kaksi perättäistä raskautta joiden aikana paino nousi paljon, ja varmaan tuli vatsalihasten erkauma, josta ei paljon puhuta.
Sen jälkeen kaikki paino on kertynyt mahaan, eikä mikään jumppa auta. Tosin maha ei estä mua käyttämästä mekkoja vaan pohkeet, jotka ovat aina olleet lihaksikkaat. Ja muutenkin miehekäs, vahva pökkelövartalo.
Moni muodokas, isorintainen, - pyllyinen ja - mahainen nainen näyttää minusta paremmalta mekossa kuin muissa vaatteissa, jos vaan on hyvät sääret. Pitää löytää omalle vartalotyypille sopivat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaliibeerin keski-ikäiselle miehelle suosittelen ehdottomasti hiilaritonta ketoosi dieettiä. Keto-dieetti sopii miehille, joilla on testosteronin tuotantoa jäljellä. He laihtuvat nopeasti ja juurikin mahasta. Ketoosi myös itsessåän nostaa testosteroniarvoja.
ikävä kyllä, keto-dieetti ei sovi naisille, koska nuoren naisen korkeat estrogeeniarvot toimivat insuliinin tavoin, eli toimivat läskinvarastoijahormoonina. Rasvapitoinen dieetti varastoituu nuorella estrogeenin avulla reisiin.
Vanhemmilla naisilla puolestaan ketoosi nostaa kortisoliarvoja, mitkä ovat muutenkin vanhemmilla naisilla koholla, johtuen estrogeenin alenemisesta.
Kortisoli, eli stressihormoni aiheuttaa "omenalihavuutta" eli reidet ja peppu kutistuu ja litistyy, mutta mahanröllykkä ja selkäläskit lisääntyy. Kehon ketoositila nostaa kortisoliarvoja.
Naisille sopisi parhaiten välimeren dieetti ja myös gluteenittomuus.
Lisäksi vanhempien naisten pitää vältellä ankaraa liikuntaa ja siirtyä matalan intensiteetin liikuntamuotoihin kuten kävely, pilates ja jooga. Raskas liikunta nostaa myös kortisoliarvoja, mitkä lisäävät vyötärölihavuutta ja vatsan "röllykkää".
Mutta miehillä keto-dieetti on kaikista paras. Varsinkin keski-ikäisillä flegmaattisilla, vötärölihavilla sohvaperunoilla joilla testosteroni on alkanut vähetä.
En ole ap, mutta minulla on vatsan alueen sairaus jonka vuoksi vatsani on iso.
Noin muuten, pidän vain menemään mekkoja joista pidän, vaikka saankin onnittleuja vauvavatsastani.