Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella isomahaisen on mahdotonta löytää sellaista mekkoa

Vierailija
19.05.2023 |

mitä voisi ihmisten ilmoilla käyttää. Siis oikeasti ISOmahaisen. Enkä ole raskaana enkä ole nuorikaan enää.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvan vatsa on aika lailla sellainen kuin aloituksesta saattoi päätellä.

Millaisen mekon ajattelisit olevan sinulle sopiva, jos sellainen löytyisi?

Sellainen jossa olisi laskoksia edessä. Mutta olet oikeassa, ei tällaiselle mikään sovi.

Vierailija
22/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on samanlainen ku mulla

https://stock.adobe.com/fi/images/close-up-of-woman-with-fat-abdomen-ov…

Ihan hirveä maha. Hyh.

No älä. Ja arvaa kuin kiva tuollainen on nähdä omassa kropassa? Pahinta on ettei se edes tunnu pienevän vaikka muualta senttejä saakin pois. Sitten se vaan näyttää aiempaakin suuremmalta kun muualta on kiinteytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns omenalihavuus on se kaikkein vaarallisin lihavuuden muoto. Miten voi päästää kukaan itsensä tuohon jamaan? Kuka syöttää vai syötkö peräti ihan itse? Siinä sulle miettimistä.

Vierailija
24/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi sinä tuollaisen olet kasvattanut. tuli varmaan aika kalliiksi, kun piti syödä noin paljon?

Vierailija
25/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi helpompi ymmärtää toteamuksesi, jos näkisi kuvan jossa sellainen iso maha.

Oletko tutustunut Värikäs elämäni bloggariin?

Hänelläkin on mahaa ja ostaa mekkoja koko ajan.

Voisin veikata että jatkuva ostelu johtuukin siitä, ettei mikään entisistä miellytä eikä sopivaa mallia vaan löydy.

Sitten sitä tyytyy johonkin vaan huomatakseen, että ei miellytä eikä näytä kivalta tai oikealta tämäkään. 

Ja sitten taas uusi mekko tilaukseen.

Vierailija
26/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta äitiysvaatteita.

Vierailija
27/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten yleensä pukeudut? Isompikokoisten mallistoja ja kauppojakinhan on vaikka kuinka. Selvää on, että mikään kokonumero ei ratkaise asiaa, jos vaatteen malli on itselle sopimaton.

Mä olen eri ja katsellut noita plus-kokoisia vaatteita mutta kun ne ei näytä minusta kivalta edes sen plus-kokoisen mallin päällä.. Miten sitten minun joka olen ihan tavis?

Vierailija
28/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveä maha. Hyh.

No älä. Ja arvaa kuin kiva tuollainen on nähdä omassa kropassa? Pahinta on ettei se edes tunnu pienevän vaikka muualta senttejä saakin pois. Sitten se vaan näyttää aiempaakin suuremmalta kun muualta on kiinteytynyt.

Tuossa kuvassahan viitattiin Cushingin syndroomaan, josta tuollainen maha voi olla oire jos muualta on tikkulaiha.

Vierailija
29/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä on sukuvika eli kaikki ylipaino kertyy mahaan. Lihavuusleikkaus evättiin aivan typerän tekosyyn varjolla.

Vierailija
30/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveä maha. Hyh.

Tuossa kuvassahan viitattiin Cushingin syndroomaan, josta tuollainen maha voi olla oire jos muualta on tikkulaiha.

Lääkärit ei suostu tutkimaan.

Vierailija
31/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jolla myös vatsaa, olen ajatellut ostaa mekkoja jossa vekki/ kavennus on rinnan alla, ei keskellä vyötäröä. Tiedä sitten onko oikein.

Vierailija
32/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.zizzi.fi/lyhythihainen-puuvillamekko-vihrea-J80000L0725.html

Ei näytä kivalta päällä, olen kokeillut tuollaista vaikkakin eri väristä. Kuten myös montaa muuta niin tuolta kuin muiltakin merkeiltä. Lisäksi nuo on enempi minusta kuin tunikoita ja itse ainakin haen kesäksi mekkoa (tai hametta) jossa on enemmän pituutta vaikka ei mikään maksimekko tarvitsekaan olla.

ei ap, mutta sama ongelma

Vierailija
33/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jonkun linkkaaman Zizzin mallin tyyppinen varmaankin sopisi sinulle. Jos tarkoitat laskoksilla ns. muotolaskoksia eli pitkittäisiä, linjaa luovia ompeleita, niin saattaa olla, että valmisvaatteista ei löydy, eikä ehkä kuitenkaan olisi sinulle sopivin malli.

Vierailija
34/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta äitiysvaatteita.

Eikös tämä ole hyvä idea!! Monet äitiysvaatteet on vielä.suunniteltu niin, että voi pitää jatkossakin. Eli sitten, kun ap on laihtunut! Eiks niin.

Vierailija
35/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin, että Tokmannilla oli aika isoja mekkoja.281

Vierailija
36/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten yleensä pukeudut? Isompikokoisten mallistoja ja kauppojakinhan on vaikka kuinka. Selvää on, että mikään kokonumero ei ratkaise asiaa, jos vaatteen malli on itselle sopimaton.

Mä olen eri ja katsellut noita plus-kokoisia vaatteita mutta kun ne ei näytä minusta kivalta edes sen plus-kokoisen mallin päällä.. Miten sitten minun joka olen ihan tavis?

Jep. Aika harva ylipainoinen on muutenkaan mallia ashleygraham jonka päällä monikin vaate näyttää kivalta vaikka ei olekaa nolla-kokoa. Sitten kun on mahaa ja makkaraa ja extraa etenkin keskivartalossa ja isot rinnat niin menee mahdottomaksi pukeutua kivasti.

Makuasioita toki, mutta itse en tykkää yhtään omasta peilikuvasta. Ja muiden mielipiteellä ei kyllä ole edes merkitystä.

Vierailija
37/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mikään mekko ei mielestäsi malliltaan sovi, niin sitten on vaan ostettava sellainen joka muuten miellyttää, jos mekkoja haluaa käyttää. Ensi kesäksi ehdit sitten laihduttaa ja saat päällesi sopivamman mekon.

Itsekin olen lihava ja minua ei haittaa ollenkaan isontava raskausmahaefekti, joka joistain mekoista syntyy. Tärkeintä on että itse tykkään mekosta ja että se on mukava päällä. Muistan toki miten joskus kun ylipainoa oli vain muutama kilo tai korkeintaan 10, oli hirveän tärkeää näyttää mahdollisimman hoikalta, mutta olin silloin muutenkin nuorempi ja epävarmempi.

Vierailija
38/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin, että Tokmannilla oli aika isoja mekkoja.281

Ne on yleensä aika tätimäisiä. Tai sitten jotain ihme bilemekkoja jotka oli muotia joku 20 vuotta sitten.

Vierailija
39/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa keski-ikäisten miesten maailmaan. Kaikki rasva kertyy vatsan seudulle ja jalat ovat kuin tikut. M42

Vierailija
40/93 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.zizzi.fi/lyhythihainen-puuvillamekko-vihrea-J80000L0725.html

Ei näytä kivalta päällä, olen kokeillut tuollaista vaikkakin eri väristä. Kuten myös montaa muuta niin tuolta kuin muiltakin merkeiltä. Lisäksi nuo on enempi minusta kuin tunikoita ja itse ainakin haen kesäksi mekkoa (tai hametta) jossa on enemmän pituutta vaikka ei mikään maksimekko tarvitsekaan olla.

ei ap, mutta sama ongelma

Olen kanssasi eri mieltä, peittää niin vatsan kuin ison ahterinkin. Ja päällä tosi mukava ja se on kaikkein tärkeintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi