Todella isomahaisen on mahdotonta löytää sellaista mekkoa
mitä voisi ihmisten ilmoilla käyttää. Siis oikeasti ISOmahaisen. Enkä ole raskaana enkä ole nuorikaan enää.
Kommentit (93)
Ulla Popkenilta löytyy vaatteita kaiken muotoisille.
Menisin vatsan alueen rasvaimuun, jos kaikki muut kikat on oikeasti käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Ulla Popkenilta löytyy vaatteita kaiken muotoisille.
Ne ovat melkoisia trikooriepuja. Rikoo on riskillä ruma....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin samantapainen vatsa, ja pitkällisen etsinnän jälkeen löysin mekon, joka sopii tälle vartalolle. Kun leikkaus on rinnan alla ja kangas joustava, mekko on mukava päällä eikä näytä teltalta. Joka tapauksessa sitä on isokokoinen, mutta ainakin nätti ja naisellinen. Maha jää helman kätköihin. Fiftarimekkoja valmistetaan myös tosi isoihin kokoihin asti, niin ei edes koot lopu kesken.
Linkissä vastaava, joka löytyi googlen avulla.
www.misswindyshop.com/collections/50-luvun-mekot-fiftarimekot/products/…
Tuo näyttää teryleeniltä vai mikä se hiostava materiaali sieltä 70-luvulta olikaan.
Pitkä pellavamekko peittää vatsan.
Pellava on ihana materiaalina, mutta pitkä pellavamekko on ainakin minun ylläni todellinen teltta, ei sovi juhlavaatteeksi. Ja tuo linkki nyt oli vain esimerkki, tarkoitin sanoa, että vartalonmyötäisiäkin mekkoja löytyy myös isommassa koossa. On niitä eri kuvioilla, hillityilläkin tai yksivärisinä. Se mekko, jonka itse ostin, on todella miellyttävää materiaalia, ei hiosta tai ahdista, kuten tekokuitu tekee, joustaa kevyesti muttei ihan noin paljon kuin kuvan mekko.
Nansolla on kivoja mekko uutuuksia. Enkä nyt puhu niistä trikoomekoista. Mm.pellavaa. Itse ostin tämän ja on ihanan kevyt. Peittää mahaa. Sivukuvallehan ei pysty mitään tekemään, mut edestä kivan näköinen.
https://nanso.com/collections/mekot-ja-hameet/products/naisten-mekko-lu…
En tarkoita olla epäkohtelias, mutta mikä on sinun vyötärönympärysmittasi ja lantion?
Osattaisiin paremmin ehdotella erilaisia hameita, mitkä saattaisi sopia sinulle?
Olisiko esim. Ommellisella sopivia? Heillä nättejä maksihameita ja erilaisia mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on samanlainen ku mulla
https://stock.adobe.com/fi/images/close-up-of-woman-with-fat-abdomen-ov…
Ja mulla.
Inhoan ja häpeän vatsaani joka päivä. Joka ikinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on samanlainen ku mulla
https://stock.adobe.com/fi/images/close-up-of-woman-with-fat-abdomen-ov…
Mulla vielä isompi, pyöreämpi
Elloksella on kivoja mekkoja omenamahaisille. Omani ostan sieltä
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa keski-ikäisten miesten maailmaan. Kaikki rasva kertyy vatsan seudulle ja jalat ovat kuin tikut. M42
Outoa. En tunne yhtäkään miestä jonka vartalon malli olisi tuollainen. Ei kyllä ole itsellänikään.
N43
...kyl sit on oltava valtava maha. Tuollahan noita kaapuja myydään, kaupoissa.
Minulla on kuvan kaltainen vatsa ja syynä on vatsalihasten erkauma. Ihan sama vaikka kuinka laihduttaisin, vatsa on ja pysyy. Pian on tyttärellä juhlat ja haluaisin näyttää kivalta mekko päällä. Kai se sitten on mahdotonta, täälläkin on pelkkää haistattelua ja haukkumista.