Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö jatkossa niin

Vierailija
18.05.2023 |

Että mies maksaa puolet vuokrasta tai ei saa enää asua täällä, jos ei maksa. Mitä mieltä? Ei ehkä ole varaa yksin maksaa tätä kämppää tulevaisuudessa, mutta jos ei maksa, en tästä luovu. Maksan sitten hampaat irvessä, mutta ilmaiseksi en halua majoittaa ketään.
Hänellä oma asunto, josta maksaa vähän itse, koska on alivuokralainen siellä. Hän ei ole kirjoilla täällä ja koska mahdollisiin riitoihin sisältyy hänen puoleltaan mahdollisesti aggressiivisuutta, en oikein kirjoille tänne haluaisi, jos jotain tapahtuu, on paljon vaikeampi sitten pyytää poistumaan. Olin joskys jopa niin "kiltti" että poistuin itse asunnostani lasten kanssa, kun räyhäsi. Enkö pyytänyt poistumaan? Pyysin ja pari kertaa pyysin virkavaltaa apuun, kun ei suostunut poistumaan. Aina itki että saa tulla takaisin, kun ei yhtäkään yötä voinut hotellussa viettää ja maksaa siitä. Itse sitten vietin muutamia, kun en halunnut oleskella samassa asunnossa jos näytti että saattaa tulla hieman inhottva ilta. Enää en tuollauseen ryhdy. Tuo on myös syy, miksi en välttämättä haluaisi, että luopuu asunnostaan kokonaan.
Miten jakaisitte kulut kun kummallakin on asunto, mutta majaillaan toisessa asunnossa? Omat asumiskuluni monin kertaiset miehen kuluihin nähden. Toki hän kustantaa ruokaluluja enemmän, mitä itse kuluttaa, kai sen voi joksikin kulujen jakamiseksi laittaa.
Uskovaiset miehet ja miehen puolustajat taas vastaa, että se laiska h.. ro ei saa hyötyä penniäkään miehen tuloista, mutta mies saa naisen, eks niih.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä olet? Ota avaimet pois ukolta kokonaan. Kaikkea naiset sietävätkin.

Vierailija
2/4 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea naiset sietääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies vapaille markkinoille ja anna lapsillesi turvallinen lapsuus omassa kodissaan.

Vierailija
4/4 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siedät aggressiivista miestä? Ei missään tapauksessa mies voi asua luonasi. Eroa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän