Kaikki hyvät miehet ovat varattuja
Kommentit (116)
Mutta kaikki varatut miehet eivät ole hyviä.
Ja minä taas vedän puoleeni Aina väärän laisia miehiä jotka ovat jollakin tapaa rikastuneet joko ovat saaneet kasvaa rikkaassa
perheessä ja sitä myöten mieskin on rikastunut ,ja luulevat että he rikkaana saavat kaiken , ja piinata kiusata minua ihan tuiki tavallisessa duunari perheessä kasvanut ja aikuistunutta naista , joka ei ole rikastunut , vaan laskee joka ikisen centin.
Koulutusta kyllä on tullut hankittua muutakin kuin tiskari , pyykkäri, ja siivooja.
Olen merkonomi ja mielessä on opiskella vielä lisää.
Että tulee älliä.
..
Vierailija kirjoitti:
Viallinen jämäporukka pyörii deittipalveluissa etsimässä seuraa. Kukaan heistä ei vaan tule ajatelleeksi että jokainen heistä on potkaistu pois edellisestä suhteesta juuri siitä syystä, että heissä on joku vika. Hyvät ja fiksut ihmiset ovat parisuhteessa joka kestää, eivätkä hypi sieltä minnekään. Tietenkään heitä ei silloin ole saatavilla ei miesten eikä naisten joukossa.
Ei se nyt ihan noin mustavalkoista ole. Kukaan ei taida olla täydellinen, ei mies eikä nainen.
Keskimäärin puolet avioliitoista päättyy eroon, ja näin ovat uudestaan parisuhdemarkkinoilla.
Ne jotka eivät eroa, niistä noin 30% pyörii ahkerasti deittisivustoilla. Eivät halua jakaa omaisuuttaan tms, jäädä *yksin* tai yksinkertaisesti poimivat vain rusinat jokaisesta pullasta. Mukavinta näin. Säilyttää tämä näennäisesti pyhä perheyhteisönsä. Raukkamaista peetä sekin. Juuri näin frendin miehen hakevan salaseuraa, 40+ vuotta kestänyt muka *upea* avioliitto. Monet suosivat sinkkuna elämistä myöskin, harrastusseuraa tms hakee korkeintaan, mutta yksin haluavat asua avioliittonsa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ollut aikaisemmin liikkeellä? Nyt taitaa kaduttaa.
Ei kun piti hankkia niitä "kokemuksia".
Siksikö se miehen hyvyys tulee ainoastaan parisuhteen kautta, että lasketaan hyötymiskerroin resurssina ja naisen elämän mahdollistajana? Että hyvä kupattava on hyvä mies?
Leskiä löytynee ainakin vähän aikaa puolison kuoleman jälkeen.
Tinderin maisemakuvamiehet on niitä varattuja = hyviä. Ota sellainen. Niin minäkin tein.
Olen hyvä 40+ mies eikä minua niin vain oteta, ei se niin mene. Itselläni rima on korkealla ja tästä taas seuraa se tilanne, että saamani matchit ovat kyllä "tasokkaita" ja samalla todella passiivisia.
Onko tämä näiden "hyvien" naisten ongelma sitten? Tykätään ja matchataan, oma keskustelutaito on täysin nolla ja asiat ei etene yhtään mihinkään.
Ja ei, en ole röyhkeä tai epäkohtelias. Osaan käyttäytyä ja keskustella fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä 40+ mies eikä minua niin vain oteta, ei se niin mene. Itselläni rima on korkealla ja tästä taas seuraa se tilanne, että saamani matchit ovat kyllä "tasokkaita" ja samalla todella passiivisia.
Onko tämä näiden "hyvien" naisten ongelma sitten? Tykätään ja matchataan, oma keskustelutaito on täysin nolla ja asiat ei etene yhtään mihinkään.
Ja ei, en ole röyhkeä tai epäkohtelias. Osaan käyttäytyä ja keskustella fiksusti.
Ehkä olet keskustellessa tylsä? Pitää olla huumoria ja pientä flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä AP on tylsä. Hänelläkin oli vaikeuksia löytää kunnon miestä. Ehkäpä ne kunnon miehet mielummin katselevat maalin kuivumista, kun houkuttelevat minkään näköistä positiivista reaktiota ulos AP:sta. Olet kovasti etsimässä vikaa, mutta AP tuntuu olevan naisena kuin pyhä lehmä ja omana itsenään täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa mitään vastakaikua niin se on aika turhaa olla itsekseen hauska ja flirtti. Jos nainen oikeasti haluaisi parisuhteen ja tutustua niin olisi nyt syytä jonkin verran myös itse yrittää.
Eihän se nyt yksin miehen vika voi olla.
Tinderissä en kyllä usko oleevan paljootakaan neitsytpoikamiehiä, liekö yhtäänkään. Lultavasti eronneita, avosuhdelaisia tai harrastelijasekstailijoita
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet päätyy ensimmäiseen parisuhteeseensa suunnilleen samoihin aikoihin tai ehkä vähän aikaisemmin kuin ne akanamiehet. Hyvät miehet pysyvät puolisoittensa rinnalla hyvinä ja huonoina aikoina. Akanat ovat niitä kierrätyksessä olevia "miehiä". Tietysti on olemassa joku poikkeus tästä säännöstä.
Hyvä mies saa joskus huonon naisen, joten hyviäkin miehiä tulee kierrätykseen.
En ole kovin hyvä ihminen, osaan olla pitkävihainen, olen useinkin ärtynyt ja valitan kaikenlaisesta. Olen myäs kipeä monesti ja se vaikuttaa vähän kaikkeen. Olen melko itsekäs, mutta toisaalta välillä on vaikea pitää omia rajoja. Miehenikään ei ole mikään sen kummempi ihminen kuin minäkään. Vakka on kantensa valinnut, ja elämä oikein mukavaa kun molemmilla riittää ymmärrystä toiselle ja halu olla yhdessä elämäntovereina ja rakastajina.
Eli miten sen nyt ottaa mikä sitten on hyvä mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin tinder parisuhdetta etsiessä oli ihan toivoton paikka. Aloin sitten etsiä pelkkää seksiseuraa/fwbtä, se toimi paremmin. Pari fwbtä on kummastellut, että miksen ole parisuhteessa, ja olen huvittuneesti todennut, että kun ei löydy sellaista. Olen siis mielestäni ja heidänkin mielestään oikein hyvä tyyppi parisuhdemielessä, mutta jostain syystä on vaikea päästä suhteeseen kun ei pääse edes keskustelemaan. Yksikin hämmästeli, kun näytin tykkäyslistaani, jossa oli noin kymmenen 10-20v vanhempaa naista, kun hänellä oli satoja toinen toistaan komeampia miehiä. Lähdin lätkimään ja vetelen hanskaani, pelkät seksijututkin on jo nähty. Luovutin siis kokonaan, keskityn omiin juttuihin, eli ilmeisesti olen mgtow.
Öö. Olivatko nuo fwb:t sitten liian rumia ja vanhoja seurusteluun kanssasi, vai mikset alkanut seurustella heidän kanssaan, kun kerran olit parisuhdemielessä hyvä?
Ei hän oikeasti ollut naisten mielestä parisuhdematskua (ainakaan naisille itselleen tarpeeksi hyvä). Kunhan ystävällisinä ihmisinä kohteliaisuudesta kehuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole oikeasti hyviä.
Mistä tiedät
olen katkera feministi ja tiedän, että kaikki miehet ovat sikoja
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisia miehiä on harvassa. Varatutkin on tilaisuuden tullen valmiita kaikenlaisiin juttuihin vieraiden naisten kanssa. Kunnon miehiä on varmaan uskovaiset ja vanhemmat miehet.
mitä hyvää on satuihin uskovassa harhaisessa hörhössä?
Näin on, ainakin yli 40v:n osalta. Monilla tuon ikäisillä hyvin rikkonainen parisuhdehistoria, vaikka kaikki ulkoiset speksit ois mallillaan. Usein nämä miehet on vielä haluttomia käymään tarkemmin läpi eroihin johtaneita syitä ja vähitellen käytöksestä alkaa paljastua valehtelua, pettämistä ja manipulointia.
Jaaha. Sitä on taas oma markkina-arvo ja oletus omasta tasosta nostettu liian ylös kun ei kelpaa kenellekään.
Niin että, hyviä miehiä ei löydy mistään? Kyllä niitä löytyy ja on varmasti vapailla markkinoilla. Niitä tulee ihan jokainen päivä AP:takin vastaan, ja on varmaan siellä tinderissäkin.
No. Sillehän ei voi mitään jos se AP:n oma ja sisäinen tutka ei pelistä. On löytynyt pelkästään huonoja miehiä joita on valittu aina ulkoisilla perusteilla?