Sinä, joka olet syönyt vuosia vähärasvaisesti?
Moikka!
Olen 30 kieppeillä oleva nainen ja en pelkää syödä rasvoja. Kalaa, luomu neitsyt oliiviöljyä ja paistamisessa luomu voita. Kermana luomu kuohukermaa. Mahdollisimman vähän prosessoituja asioita siis - se on ehkä ideologiani. En myökään syö leipää ja välttelen valkoista sokeria sekä gluteenia ylipäätään, sillä pamauttavat aina aknen ja tukkoisen olon.
Minun vuosia jatkuneet kuiva iho, kuivat limakalvot ja muut ongelmat väistyivät kun MINÄ (en tarkoita että kaikkien tarvitsisi näin tehdä) tein tämän muutoksen ja lopetin rasvoja karkuun juoksemisen. Voin ja jaksan mielestäni paljon paremmin ja tuntuu etteivät pienet juonteetkaan enää paista samalla tavalla kun iho on kosteutetumpi.
Mietin vaan että ihmiset, jotka syövät tosi vähärasvaisesti vuosia, eikö ulkonäkökin ala näyttämään aika korpulle? Ja millainen olo teillä on.
Mielenkiinnosta kyselen! Mielestäni kaikki saavat syödä mitä lystää ja pääasia että jokainen tekee omalle hyvinvoinnilleen parhaat valinnat.
Ihanaa tulevaa kesää kaikille!
Kyllä. Paitsi että iho nuorenee niin myös paino tippuu kun syö hyviä rasvoja kuten kalaa, avokadoa, oliiviöljyä, kookosöljyä. Näin itselleni kävi myös.