Kaikki hyvät miehet ovat varattuja
Kommentit (116)
Viallinen jämäporukka pyörii deittipalveluissa etsimässä seuraa. Kukaan heistä ei vaan tule ajatelleeksi että jokainen heistä on potkaistu pois edellisestä suhteesta juuri siitä syystä, että heissä on joku vika. Hyvät ja fiksut ihmiset ovat parisuhteessa joka kestää, eivätkä hypi sieltä minnekään. Tietenkään heitä ei silloin ole saatavilla ei miesten eikä naisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on parisuhteissa täysin miesten markkinat. Eivät ne välttämättä tarvitse Tinderiä löytääkseen ketään, ja jos käyttävät, on naisen löytäminen tosi helppoa. Kuka tahansa mies, jolla on esim. loma-asunto Espanjan aurinkorannikolla löytää välittömästi naisen itselleen. Kivat miehet ovat parisuhteessa sen ekan vaimonsa kanssa ja paskemmat ovat sitten kierrossa, mutta nekin löytävät aina nopeasti uuden. Täysin naisettomat miehet ovat passiivisia ja elävät yleensä maaseudulla ja Itä-Suomessa, minne kukaan ei halua muuttaa.
Myönnän sulle ansiomerkin, olipas kommentti :D Siis ap:ko etsii miestä, jolla on löma-asunto Espsnjassa. Siis näinkö se hyvä mies määritellään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuiskohan se siitä, että ne hyvät miehet eivät ole siellä tinderissä.
No en minä kyllä ole missään haloo helsingin keikallakaan, koska se on paskaa musiikkia.
Niin. Sinähän oletkin JVG:n keikalla.
No en ole, vielä paskempaa musiikkia kuin haloo helsinki.
Minä löysin tinderistä oman määritelmäni mukaisen hyvän miehen neljä vuotta sitten. Ehkä hän oli sitten viimeinen :D Enkä ihan keneen tahansa ihastu ja rakastu. Tarvitaan molemminpuolista kiinnostusta, sama älyllinen taso ja seksuaalista yhteensopivuutta. Ei se helppoa ollut, olin aktiivisena tinderissä n. 2 vuotta.
-varmasti on myös hyviä miehiä myös vapaana sinulle.
Mistä löytyy vapaa, kunnollinen ja hyvä nainen? Yksi riittää. Ottakaa yhteyttä no-tinder mieheen.
Mikä on hyvä mies?Kertoisitko 5 tärkeintä juttua`?
Onneksi oma löytyi jo 40 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma löytyi jo 40 vuotta sitten.
Siinäs näette, 'nopeet syö hitaat' :)
-Äm 190/85
Minähän sanoin, että MGTOW voitti
Temppu Reuna kirjoitti:
Komea
Pitkä
Sosiaalisesti lahjakas ja on yhteyksissä aktiivisesti
Älykäs
Tykkää läheisyydestä
Vierailija kirjoitti:
Temppu Reuna kirjoitti:
Komea
Pitkä
Sosiaalisesti lahjakas ja on yhteyksissä aktiivisesti
Älykäs
Tykkää läheisyydestä
Rahulia!
Ota yhteyttä Elliot Pageen, entiseen Ellen Pageen. Hän on nykyisin transmies, ja tietääkseni vapaa eikä varattu. Sukupuolta kun voi vaihtaa lennossa nykyisin.
Niin siksi ne hyvät miehet on varattu kun joku nainen on ne jo kouluttanut ensin.Kouluttamattomia on vapaana edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet päätyy ensimmäiseen parisuhteeseensa suunnilleen samoihin aikoihin tai ehkä vähän aikaisemmin kuin ne akanamiehet. Hyvät miehet pysyvät puolisoittensa rinnalla hyvinä ja huonoina aikoina. Akanat ovat niitä kierrätyksessä olevia "miehiä". Tietysti on olemassa joku poikkeus tästä säännöstä.
Aika kapea rooli miehen hyvyydelle jos se määrittyy parisuhteessa olemisen kautta. Elämässä on paljon muutakin kuin parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sukupuolisidonnaista. Vain jämät jäljellä.
Näin, jos yli 30-vuotiaista puhutaan.
Minä en ole mikään jämä, vaan fiksu sinkkunainen, joka ei halua laiskaa ja väkivaltaista ukkoa riesakseen.
Kunnollisia miehiä on harvassa. Varatutkin on tilaisuuden tullen valmiita kaikenlaisiin juttuihin vieraiden naisten kanssa. Kunnon miehiä on varmaan uskovaiset ja vanhemmat miehet.
Ehkä ne korkeasti koulutetut miehet on synkassa arvojen kanssa? Itse en ainakaan voisi kuvitella seurustelevani jonkun kanssa ellei ole jotain yhteistä.