Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki hyvät miehet ovat varattuja

Vierailija
18.05.2023 |

Hyviä miehiä en ole tinderistä löytänyt

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai homoja. Mulle yleensä käy niin.

Se on ihan oikein, kun olet vain ulkonäön perään.

Vierailija
82/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä hyviäkin miehiä on.

Mutta ne hyvät miehet päätyy yhteen hyvien naisten kanssa, mikä varmaan selittääkin sen miksi sinä olet vielä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole itse A-luokkaa, silloin pitää alentaa tasoa tai olla ilman.

Vierailija
84/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä 40+ mies eikä minua niin vain oteta, ei se niin mene. Itselläni rima on korkealla ja tästä taas seuraa se tilanne, että saamani matchit ovat kyllä "tasokkaita" ja samalla todella passiivisia.

Onko tämä näiden "hyvien" naisten ongelma sitten? Tykätään ja matchataan, oma keskustelutaito on täysin nolla ja asiat ei etene yhtään mihinkään.

Ja ei, en ole röyhkeä tai epäkohtelias. Osaan käyttäytyä ja keskustella fiksusti.

Ehkä he on vähän liian tasokkaita sulle?

Vierailija
85/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sukupuolisidonnaista. Vain jämät jäljellä.

Näin, jos yli 30-vuotiaista puhutaan.

Aikamoinen yleistys. Itse olen 34v, olen ollut vain yhdessä parisuhteessa, 17vuotiaasta 33vuotiaaksi asti. Ex on myös ainoa jonka kanssa olen ikinä sängyssä ollut, eli en ole myöskään mikään ns humputtelija joka on "etsinyt kokemuksia". Erosimme koska oli pakko ottaa iän takia härkää sarvista lapsien hankinnan suhteen ja siinähän meillä oli täysin eriävät mielipiteet, joten oli ihan pakko erota. Ja joo, olisi varmaan pitänyt jo aiemmin nostaa kissa pöydälle noin vakavan asian suhteen mutta kumpikaan ei uskaltanut kun arvattiin takaraivossa että ollaan ihan eri linjoilla asian suhteen. Joten kuulunko minäkin automaattisesti johonkin jämä kategoriaan koska olen yli 30vuotias?

Vierailija
86/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro AP joku syy miksi hyvä mies ottaisi juuri sinut?

Vierailija
87/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai homoja. Mulle yleensä käy niin.

Se on ihan oikein, kun olet vain ulkonäön perään.

Miten sinä erotat homomiehen heteron ulkonäöstä?  Vai kuulutko niihin jotka vetävät johtopäätöksensa suoraviivaisesti siitä millaiser vaatteet on miehellä päällä. - Oman rajoittuneen ja kapean kokemukseni mukaan esimerkiksi se, että minä -toistaiseksi itseäni heterona pitävä mies- olen laittanut ylleni joko punaisen väiset housut tai ihonmyötäiset juoksutrikoot on hämmennykseksseni aikaan joillekin itselleni täysin vieraiden ja tuntemattoimien tarpeen ns. homotella.

Vierailija
88/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei ole este vaan hidaste.

Vierailija
89/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne parhaat miehet eivät ole yhtään kenenkään varattavissa.

Vierailija
90/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni hyvä mies on luotettava, sanojensa mittainen ja valmis panostamaan myös parisuhteeseen. Sama koskee tietty meitä naisia. Kauhean isoja juttuja ei tarvita, ihan perusasiat riittäisi ainakin mulle. Ei alkoholismia, pihtaamista, työnarkomaniaa tai symbioosia johonkin toiseen henkilöön, valmius tehdä kompromisseja omien intohimojen ja harrastusten suhteen (siten, että parisuhde ei jää jalkoihin) ja kykyä itsereflektioon. Onko tämä liikaa pyydetty? Itse olen jo nuoruudessani singonnut jollekin radalle, jossa päädyn aina epätasa-arvoisiin suhteisiin. Terapiat on nyt käyty, mutta vaikeaa näyttää olevan enää liki kuusikymppisenä löytää ihan aikuista, itsensä tuntevaa miestä. Sellaiset tosiaankin pysyttelevät niissä parisuhteissaan, johon ovat aikanaan onnistuneet pääsemään ja vaalivat niitä. Ehkä aikanaan hoitokodissa sitten joku kuuma kahdeksankymppinen leskimies osuu tielleni, jos jaksan edelleen pitää itseni kuosissa ja mieleni vireänä.

Vierailija
91/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni hyvä mies on luotettava, sanojensa mittainen ja valmis panostamaan myös parisuhteeseen. Sama koskee tietty meitä naisia. Kauhean isoja juttuja ei tarvita, ihan perusasiat riittäisi ainakin mulle. Ei alkoholismia, pihtaamista, työnarkomaniaa tai symbioosia johonkin toiseen henkilöön, valmius tehdä kompromisseja omien intohimojen ja harrastusten suhteen (siten, että parisuhde ei jää jalkoihin) ja kykyä itsereflektioon. Onko tämä liikaa pyydetty? Itse olen jo nuoruudessani singonnut jollekin radalle, jossa päädyn aina epätasa-arvoisiin suhteisiin. Terapiat on nyt käyty, mutta vaikeaa näyttää olevan enää liki kuusikymppisenä löytää ihan aikuista, itsensä tuntevaa miestä. Sellaiset tosiaankin pysyttelevät niissä parisuhteissaan, johon ovat aikanaan onnistuneet pääsemään ja vaalivat niitä. Ehkä aikanaan hoitokodissa sitten joku kuuma kahdeksankymppinen leskimies osuu tielleni, jos jaksan edelleen pitää itseni kuosissa ja mieleni vireänä.

Peruasioihisi siis sinullakin vaikuttaa (kaiksista terapiakäynneistäsi ja huolimatta) olevan selvää ja yksiselitteistä se, että hyvä mies tai miehet on kuitenkin aina heitä, jotkä elävät ja ovat parisuhteessa. Tai ainakin ovat sellaisessa olleet mutta heidän kumppaninsa on kuollut pois; koka kuka nyt hyväat miehestä  haluaisi erota (Parisuhteessa elävissä naisissahan ei koskaan ole mitään niin isoa vikaa, että hyvä mies olsii edes koksaan kpäätynyt sellaisten kanssa parisuhteeseen) Sellainen mies, joka eläisi ja asuisi yksin on sinulle aina vähemmän hvvä mies. -  Vai ymmärsinkö väärin? 

Vierailija
92/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naisethan räyhäävät netissä ja mediassa jatkuvasti miten ovat itsenäisiä eivätkä tarvitse miehiä yhtään mihinkään...?

Vierailija
93/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät miehet on varattuja?...hah

Miksi muuten jouluna turvatalot ovat tupaten täynnä varattujen miesten puolisoita lapsineen?.

Vierailija
94/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei ole este vaan hidaste.

Joitain kertoja kun olen ollut naispuolsien ystäväni kanssa ns. viihteellä on käynyt mielessä, että mikähän siinä on, että kun olen hänen kanssaan viihteellä, niin on vaikuttanut sille, että saan enempi kiinnostuksen osoituksia ja lähestymisyrityksiä naisilta (joitain kertoja myös joiltain miehiltä) kuin silloin kun olen yksin liikenteessä. - Onneksi toki myös silloin  kun olen itsekseni liikkeellä mutta jostain syystä naispuolsien ystäväväni (tai kaverini) seurassa melkein aina useammin. Jos olisin taipuvaisempi vainoharhaisuuteen, niin voisi melkein luulla, että joku minua lähestyvistä kuvittelee tai on erehtynyt pitämään osaa heistä kumppaninina ja ovat siksi voineet uskaltausta tehdä tuttavuutta ja lähennellä kun joku toinen olisi todennut minut vaarattomaksi vai mistä tällainen heidän käytöksensä voisi johtua. 

Vierailija
95/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen yleistys. Itse olen 34v, olen ollut vain yhdessä parisuhteessa, 17vuotiaasta 33vuotiaaksi asti. Ex on myös ainoa jonka kanssa olen ikinä sängyssä ollut, eli en ole myöskään mikään ns humputtelija joka on "etsinyt kokemuksia". Erosimme koska oli pakko ottaa iän takia härkää sarvista lapsien hankinnan suhteen ja siinähän meillä oli täysin eriävät mielipiteet, joten oli ihan pakko erota. Ja joo, olisi varmaan pitänyt jo aiemmin nostaa kissa pöydälle noin vakavan asian suhteen mutta kumpikaan ei uskaltanut kun arvattiin takaraivossa että ollaan ihan eri linjoilla asian suhteen. Joten kuulunko minäkin automaattisesti johonkin jämä kategoriaan koska olen yli 30vuotias?

No en minä ainakaan huolisi ihmistä joka pitää huonona asiana sitä että toinen on nauttinut elämästään haluamallaan tavalla, ja harrastanut seksiä useiden kumppaneiden kanssa koskoa on halunnut niin tehdä. En käytä ihmisistä koskaan termiä jämä, mutta jos käyttäisin, niin siellä olisit. Ihan vain siksi että pidät itseäsi parempana kuin sellaista joka on nauttinut omasta elämästään muulla tavoin kuin pitäytymällä parisuhteessa kymmeniä vuosia ja ollut vain yhden kanssa sängyssä.

Vierailija
96/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsytpoika40 kirjoitti:

Tinderissä en kyllä usko oleevan paljootakaan neitsytpoikamiehiä, liekö yhtäänkään. Lultavasti eronneita, avosuhdelaisia tai harrastelijasekstailijoita

Minä ainakin olen.

M38

Vierailija
97/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyvät miehet on varattuja?...hah

Miksi muuten jouluna turvatalot ovat tupaten täynnä varattujen miesten puolisoita lapsineen?.

Öö, koska myös osa huonoista miehistä on varattuja. 20-40 vuotiaita miehiähän on Suomessa naisia enemmän.

Vierailija
98/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan huolisi ihmistä joka pitää huonona asiana sitä että toinen on nauttinut elämästään haluamallaan tavalla, ja harrastanut seksiä useiden kumppaneiden kanssa koskoa on halunnut niin tehdä. En käytä ihmisistä koskaan termiä jämä, mutta jos käyttäisin, niin siellä olisit. Ihan vain siksi että pidät itseäsi parempana kuin sellaista joka on nauttinut omasta elämästään muulla tavoin kuin pitäytymällä parisuhteessa kymmeniä vuosia ja ollut vain yhden kanssa sängyssä.

Epäsiveellinen moralisoi siveellistä. Voi näitä aikoja. Jos molemmat kommentoijat on naisia niin kyllä mie miehenä ainaki ottaisin ton ensimmäisen kommentoijan paljon mielummin koska vaikuttaa uskolliselta ja kykenevältä sitoutumaan parisuhteeseen toisinkuin joku ainainen bilettäjä.

Vierailija
99/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsiveellinen moralisoi siveellistä. Voi näitä aikoja. Jos molemmat kommentoijat on naisia niin kyllä mie miehenä ainaki ottaisin ton ensimmäisen kommentoijan paljon mielummin koska vaikuttaa uskolliselta ja kykenevältä sitoutumaan parisuhteeseen toisinkuin joku ainainen bilettäjä.

Mitäpäs jos molemmat onkin miehiä?

Vierailija
100/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä ainakin pidän sitä enemmän hatun noston arvoisena asiana että joku on ollut uskollisessa parisuhteessa kymmeniä vuosia kuin että joku on vain hyppinyt eri sängystä toiseen kymmeniä vuosia.