Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät miehet ovat varattuja

Vierailija
18.05.2023 |

Hyviä miehiä en ole tinderistä löytänyt

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:lle jämänaisena ei kelpaa jämämies?

Vierailija
22/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. En tiedä mitä erityisen huonoa minussa on, koska olen sinkku. - Joskus kyllä tuntuu, että olen "jo" liian itsenäinen kun yhä useammin huomaan aattelevani, että mihin oikeastaan tarvitsisin parisuhdekumppanin? - Jos vasta hänen(parisuhdekumppanin) kauttaan elämäni muodostuisi täyteen mittaansa ja ilman häntä elämäni olisi korkeintaan puolinaista, niin vähemmästäkin tulisi paineita löytää kumppani. Mutta tokihan minussa on ainakin se vika. että en ole Tinderissä, joten jos hyvän miehen merkki on se, että on löydettävissä tinderissä, niin en ole hyvien miesten joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan aina napata sellaisen tyytymättömän varatun!

Vierailija
24/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa jo se Tinder! Se on kaupallinen tuote, eikä sieltä ole tarkoituskaan löytää paria vaan koukuttua pelaamiseen.

Vierailija
25/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin tinder parisuhdetta etsiessä oli ihan toivoton paikka. Aloin sitten etsiä pelkkää seksiseuraa/fwbtä, se toimi paremmin. Pari fwbtä on kummastellut, että miksen ole parisuhteessa, ja olen huvittuneesti todennut, että kun ei löydy sellaista. Olen siis mielestäni ja heidänkin mielestään oikein hyvä tyyppi parisuhdemielessä, mutta jostain syystä on vaikea päästä suhteeseen kun ei pääse edes keskustelemaan. Yksikin hämmästeli, kun näytin tykkäyslistaani, jossa oli noin kymmenen 10-20v vanhempaa naista, kun hänellä oli satoja toinen toistaan komeampia miehiä. Lähdin lätkimään ja vetelen hanskaani, pelkät seksijututkin on jo nähty. Luovutin siis kokonaan, keskityn omiin juttuihin, eli ilmeisesti olen mgtow.

Vierailija
26/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuka pyytää. Hyviä miehiä ON tarjolla hyville naisille.

Vierailija
27/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittääkö tämä avaus sen, miksi olen ollut laittavinani merkille, että jos tai kun mies on ollut parisuhteessa tai osa miehistä on edelleen parisuhteessa sanotaanko vaikka ennen kuin on täyttänyt 30 vuotta, niin hän löytää ja kohtaa ja etenee todennäköisesti uuteen parisuhteeseen paljon nopeammin kuin kaltaiseni sinkku, joka ei 30 vuotis -synttäreitään juhliessaan saattoi todeta, ettei ole eläessään ollut parisuhteessa?

En pidä ikisinkkuuttani minään erityisenä ansiona tai meriittinä. Turhauttaa kun tuntuu sen verran tunnoton ja harhainen olen, että en äkkiseltään hahmota tai löydä mitään erityistä syytä miksi olen ja olen aina ollut sinkku. - Ellei sitten se, että en ole koskaan hakemalla hakenut ja etsinyt kumppania. - En vaikka en myöskään osaa pitää itseäni mitenkään erityisen introverttinä. Tai koe kärsineeni koulukiusaamsiesta/ ulkopuoliseksi jäämisestä.  En ole erityisen uskovainenkaan. 

Vaikka se yksi ja erityinen on puuttunut rinnaltani nyt ja aina niin iloinen ja hyvilläni olen siitä, että olen saanut niin naisia kuin miehiä kavereiski ja ystävikseni. Ellei heitä olisi niin varmasti tuntemukseni olisivat aivan erilaiset kuin nyt. 

Vierailija
28/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen. Nautin vapaasta ja pitkästä viikonlopusta herkutellen.

M36

Vierailija
29/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hyvät tyypit viedään jo yläasteella tai myöhemmin opiskelujen parista, jopa kaupan kassajonosta napataan mukaan. Ei hyvät tyypit kahlaa ihmissaastan joukossa tinderöimässä.

Vierailija
30/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät jännämiesten hyväksikäyttämät naiset kiinnosta.

Vierailija
31/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne hyvät tyypit viedään jo yläasteella tai myöhemmin opiskelujen parista, jopa kaupan kassajonosta napataan mukaan. Ei hyvät tyypit kahlaa ihmissaastan joukossa tinderöimässä.

Aika harvinaista kyllä, että yläasteelta alkaisi loppuelämän suhde. Ja vielä harvinaisempaa, että joku bongaisi kassajonosta miehen, tajuaisi tämän hyväksi mieheksi ja nappaisi mukaansa.

Nyt vähän järkeä mukaan. 

Vierailija
32/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet päätyy ensimmäiseen parisuhteeseensa suunnilleen samoihin aikoihin tai ehkä vähän aikaisemmin kuin ne akanamiehet. Hyvät miehet pysyvät puolisoittensa rinnalla hyvinä ja huonoina aikoina. Akanat ovat niitä kierrätyksessä olevia "miehiä". Tietysti on olemassa joku poikkeus tästä säännöstä.

Ei ero tarkoita aina sitä, että jompi kumpi osapuoli olisi huono kumppani. Eri voi tulla esim. siksi, että huomataan etteivät toiveet suhteen, lapsitoiveiden tai vaikka seksin suhteen osukaan yhteen. Näiden suhteen voi olla yhdelle epäsopiva, mutta toiselle sopiva.

Vierailija
33/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiskohan se siitä, että ne hyvät miehet eivät ole siellä tinderissä.

No en minä kyllä ole missään haloo helsingin keikallakaan, koska se on paskaa musiikkia.

Vierailija
34/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuiskohan se siitä, että ne hyvät miehet eivät ole siellä tinderissä.

No en minä kyllä ole missään haloo helsingin keikallakaan, koska se on paskaa musiikkia.

Niin. Sinähän oletkin JVG:n keikalla.

Vierailija
35/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on parisuhteissa täysin miesten markkinat. Eivät ne välttämättä tarvitse Tinderiä löytääkseen ketään, ja jos käyttävät, on naisen löytäminen tosi helppoa. Kuka tahansa mies, jolla on esim. loma-asunto Espanjan aurinkorannikolla löytää välittömästi naisen itselleen. Kivat miehet ovat parisuhteessa sen ekan vaimonsa kanssa ja paskemmat ovat sitten kierrossa, mutta nekin löytävät aina nopeasti uuden. Täysin naisettomat miehet ovat passiivisia ja elävät yleensä maaseudulla ja Itä-Suomessa, minne kukaan ei halua muuttaa.

Vierailija
36/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin tinder parisuhdetta etsiessä oli ihan toivoton paikka. Aloin sitten etsiä pelkkää seksiseuraa/fwbtä, se toimi paremmin. Pari fwbtä on kummastellut, että miksen ole parisuhteessa, ja olen huvittuneesti todennut, että kun ei löydy sellaista. Olen siis mielestäni ja heidänkin mielestään oikein hyvä tyyppi parisuhdemielessä, mutta jostain syystä on vaikea päästä suhteeseen kun ei pääse edes keskustelemaan. Yksikin hämmästeli, kun näytin tykkäyslistaani, jossa oli noin kymmenen 10-20v vanhempaa naista, kun hänellä oli satoja toinen toistaan komeampia miehiä. Lähdin lätkimään ja vetelen hanskaani, pelkät seksijututkin on jo nähty. Luovutin siis kokonaan, keskityn omiin juttuihin, eli ilmeisesti olen mgtow.

Öö. Olivatko nuo fwb:t sitten liian rumia ja vanhoja seurusteluun kanssasi, vai mikset alkanut seurustella heidän kanssaan, kun kerran olit parisuhdemielessä hyvä?

Vierailija
37/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne vaimon hakkaajat ja narsistit?

Vierailija
38/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet eivät pyöri tinderissä.

Eli Tinderi on naisille täysin hyödytön.

Vierailija
39/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö. Olivatko nuo fwb:t sitten liian rumia ja vanhoja seurusteluun kanssasi, vai mikset alkanut seurustella heidän kanssaan, kun kerran olit parisuhdemielessä hyvä?

Toisen kanssa oltiinkin hetki yhdessä, mutta hän joutui muuttamaan (unelma)työnsä perässä toiselle paikkakunnalle, eikä hän enää halunnut jatkaa. Toisen kanssa en kokenut parisuhteen kannalta sellaista yhteyttä, että olisin hänen kanssaan halunnut viettää aikaa saman katon alla, vaikka satunnaisesti hänen seurassaan oli ihan kivaa viettää iltaa, ihan muunkin kuin pelkän seksin merkeissä, hänellä oli muutenkin vähän liian monta rautaa tulessa, tosin hän oli kyllä kiinnostunut parisuhteesta kanssani. En kuitenkaan epätoivoinen ole, että ihan kenet tahansa "huolisin", paremman puutteessa, tuo olisi ollut ns. tyytymissuhde puolestani.

Vierailija
40/116 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä