Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvät miehet ovat varattuja

Vierailija
18.05.2023 |

Hyviä miehiä en ole tinderistä löytänyt

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni hyvä mies on luotettava, sanojensa mittainen ja valmis panostamaan myös parisuhteeseen. Sama koskee tietty meitä naisia. Kauhean isoja juttuja ei tarvita, ihan perusasiat riittäisi ainakin mulle. Ei alkoholismia, pihtaamista, työnarkomaniaa tai symbioosia johonkin toiseen henkilöön, valmius tehdä kompromisseja omien intohimojen ja harrastusten suhteen (siten, että parisuhde ei jää jalkoihin) ja kykyä itsereflektioon. Onko tämä liikaa pyydetty? Itse olen jo nuoruudessani singonnut jollekin radalle, jossa päädyn aina epätasa-arvoisiin suhteisiin. Terapiat on nyt käyty, mutta vaikeaa näyttää olevan enää liki kuusikymppisenä löytää ihan aikuista, itsensä tuntevaa miestä. Sellaiset tosiaankin pysyttelevät niissä parisuhteissaan, johon ovat aikanaan onnistuneet pääsemään ja vaalivat niitä. Ehkä aikanaan hoitokodissa sitten joku kuuma kahdeksankymppinen leskimies osuu tielleni, jos jaksan edelleen pitää itseni kuosissa ja mieleni vireänä.

Peruasioihisi siis sinullakin vaikuttaa (kaiksista terapiakäynneistäsi ja huolimatta) olevan selvää ja yksiselitteistä se, että hyvä mies tai miehet on kuitenkin aina heitä, jotkä elävät ja ovat parisuhteessa. Tai ainakin ovat sellaisessa olleet mutta heidän kumppaninsa on kuollut pois; koka kuka nyt hyväat miehestä  haluaisi erota (Parisuhteessa elävissä naisissahan ei koskaan ole mitään niin isoa vikaa, että hyvä mies olsii edes koksaan kpäätynyt sellaisten kanssa parisuhteeseen) Sellainen mies, joka eläisi ja asuisi yksin on sinulle aina vähemmän hvvä mies. -  Vai ymmärsinkö väärin? 

Joo - ehkä vähän kärjistin. Hyvä mies voi yhtä hyvin olla yksin asuva ja elävä, myös omasta tahdostaan. Ja tosiaankin, ero voi tulla myös naisen persoonallisuudesta ja toiminnasta johtuen, vaikka miehellä olisi perusasiat pääkopassa ihan kunnossa.

Vierailija
102/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinkkunaiset luulevat, että heillä olisi oikeus hyvään mieheen?

Te olette jämänaisia. Tyytykää jämämiehiin. Tai ryhtykää lesboiksi.

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni hyvä mies on luotettava, sanojensa mittainen ja valmis panostamaan myös parisuhteeseen. Sama koskee tietty meitä naisia. Kauhean isoja juttuja ei tarvita, ihan perusasiat riittäisi ainakin mulle. Ei alkoholismia, pihtaamista, työnarkomaniaa tai symbioosia johonkin toiseen henkilöön, valmius tehdä kompromisseja omien intohimojen ja harrastusten suhteen (siten, että parisuhde ei jää jalkoihin) ja kykyä itsereflektioon. Onko tämä liikaa pyydetty? Itse olen jo nuoruudessani singonnut jollekin radalle, jossa päädyn aina epätasa-arvoisiin suhteisiin. Terapiat on nyt käyty, mutta vaikeaa näyttää olevan enää liki kuusikymppisenä löytää ihan aikuista, itsensä tuntevaa miestä. Sellaiset tosiaankin pysyttelevät niissä parisuhteissaan, johon ovat aikanaan onnistuneet pääsemään ja vaalivat niitä. Ehkä aikanaan hoitokodissa sitten joku kuuma kahdeksankymppinen leskimies osuu tielleni, jos jaksan edelleen pitää itseni kuosissa ja mieleni vireänä.

Peruasioihisi siis sinullakin vaikuttaa (kaiksista terapiakäynneistäsi ja huolimatta) olevan selvää ja yksiselitteistä se, että hyvä mies tai miehet on kuitenkin aina heitä, jotkä elävät ja ovat parisuhteessa. Tai ainakin ovat sellaisessa olleet mutta heidän kumppaninsa on kuollut pois; koka kuka nyt hyväat miehestä  haluaisi erota (Parisuhteessa elävissä naisissahan ei koskaan ole mitään niin isoa vikaa, että hyvä mies olsii edes koksaan kpäätynyt sellaisten kanssa parisuhteeseen) Sellainen mies, joka eläisi ja asuisi yksin on sinulle aina vähemmän hvvä mies. -  Vai ymmärsinkö väärin? 

Joo - ehkä vähän kärjistin. Hyvä mies voi yhtä hyvin olla yksin asuva ja elävä, myös omasta tahdostaan. Ja tosiaankin, ero voi tulla myös naisen persoonallisuudesta ja toiminnasta johtuen, vaikka miehellä olisi perusasiat pääkopassa ihan kunnossa.

Haa. Sinulla on ainakin yksi niistä piirteistä, joka tekee minusta hvän naisen, miksei miehenkin, vaikka en ensimmäisenä miestä osaakaan pitää parisuhdekumppanina itselleni (miehelle); se on kyky itse reflektioon ja hahmottaa, että joskus tulee tahattaomasti kärjsitäneeksi. - Mutta näin sanoessani tietysti nyt vain oletan sinun tahattomasti kärjsitäneen onahse (kärjistäminen) myös tyyli keino, jolla voi saada tosinaan ruutia muutoi valjuun tekstiin. 

Vierailija
104/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sukupuolisidonnaista. Vain jämät jäljellä.

Näin, jos yli 30-vuotiaista puhutaan.

Aikamoinen yleistys. Itse olen 34v, olen ollut vain yhdessä parisuhteessa, 17vuotiaasta 33vuotiaaksi asti. Ex on myös ainoa jonka kanssa olen ikinä sängyssä ollut, eli en ole myöskään mikään ns humputtelija joka on "etsinyt kokemuksia". Erosimme koska oli pakko ottaa iän takia härkää sarvista lapsien hankinnan suhteen ja siinähän meillä oli täysin eriävät mielipiteet, joten oli ihan pakko erota. Ja joo, olisi varmaan pitänyt jo aiemmin nostaa kissa pöydälle noin vakavan asian suhteen mutta kumpikaan ei uskaltanut kun arvattiin takaraivossa että ollaan ihan eri linjoilla asian suhteen. Joten kuulunko minäkin automaattisesti johonkin jämä kategoriaan koska olen yli 30vuotias?

No en minä ainakaan huolisi ihmistä joka pitää huonona asiana sitä että toinen on nauttinut elämästään haluamallaan tavalla, ja harrastanut seksiä useiden kumppaneiden kanssa koskoa on halunnut niin tehdä. En käytä ihmisistä koskaan termiä jämä, mutta jos käyttäisin, niin siellä olisit. Ihan vain siksi että pidät itseäsi parempana kuin sellaista joka on nauttinut omasta elämästään muulla tavoin kuin pitäytymällä parisuhteessa kymmeniä vuosia ja ollut vain yhden kanssa sängyssä.

No kyllä mä ainakin pidän sitä enemmän hatun noston arvoisena asiana että joku on ollut uskollisessa parisuhteessa kymmeniä vuosia kuin että joku on vain hyppinyt eri sängystä toiseen kymmeniä vuosia.

Kyse ei olekaan sinun hatunnostostasi, vaan siitä että henkilö pitää itseään parempana ihmisenä kuin muita vain siksi että on ollut vain yhden kanssa sängyssä elämänsä aikana. 

Vierailija
105/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huonot naiset on varattuja. Olen huono mies joten en kelpuuta hyvää naista.

Vierailija
106/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen yleistys. Itse olen 34v, olen ollut vain yhdessä parisuhteessa, 17vuotiaasta 33vuotiaaksi asti. Ex on myös ainoa jonka kanssa olen ikinä sängyssä ollut, eli en ole myöskään mikään ns humputtelija joka on "etsinyt kokemuksia". Erosimme koska oli pakko ottaa iän takia härkää sarvista lapsien hankinnan suhteen ja siinähän meillä oli täysin eriävät mielipiteet, joten oli ihan pakko erota. Ja joo, olisi varmaan pitänyt jo aiemmin nostaa kissa pöydälle noin vakavan asian suhteen mutta kumpikaan ei uskaltanut kun arvattiin takaraivossa että ollaan ihan eri linjoilla asian suhteen. Joten kuulunko minäkin automaattisesti johonkin jämä kategoriaan koska olen yli 30vuotias?

No en minä ainakaan huolisi ihmistä joka pitää huonona asiana sitä että toinen on nauttinut elämästään haluamallaan tavalla, ja harrastanut seksiä useiden kumppaneiden kanssa koskoa on halunnut niin tehdä. En käytä ihmisistä koskaan termiä jämä, mutta jos käyttäisin, niin siellä olisit. Ihan vain siksi että pidät itseäsi parempana kuin sellaista joka on nauttinut omasta elämästään muulla tavoin kuin pitäytymällä parisuhteessa kymmeniä vuosia ja ollut vain yhden kanssa sängyssä.

No kyllä mä ainakin pidän sitä enemmän hatun noston arvoisena asiana että joku on ollut uskollisessa parisuhteessa kymmeniä vuosia kuin että joku on vain hyppinyt eri sängystä toiseen kymmeniä vuosia.

Kyse ei olekaan sinun hatunnostostasi, vaan siitä että henkilö pitää itseään parempana ihmisenä kuin muita vain siksi että on ollut vain yhden kanssa sängyssä elämänsä aikana. 

Tai sitten olet katkera kun tajuat että oikeasti on myös olemassa tuollaisia korkeampi tasoisia, luotettavia ihmisiä eikä kaikki ole mitään sängystä toiseen loikkivia baarikärpäsiä? Jos itsekin olen sanonut kriteeriksi sen etten halua kumppaniksi naista joka käyttäytyy kuin kylän yleinen polkupöyrä niin tästä vaatimuksesta on suuttunut ainoastaan ne jotka ei pysty tätä kriteeriä täyttämään.

Vierailija
107/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä syytä muita siitä ettet omien valintojesi takia saa itsellesi hyvää miestä

Vierailija
108/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mikään este. Aina on varattuja miehiä vampattu 😉

Vierailija
109/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole itse A-luokkaa, silloin pitää alentaa tasoa tai olla ilman.

Olen ollut jo vuosia ilman. Tasoa en pysty laskemaan enempää. Ap

Vierailija
110/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kaikki jämäihmiset kierrättävät toistensa limoja keskenänsä. Hurmaavaa.

Vierailija
111/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on parisuhteissa täysin miesten markkinat. Eivät ne välttämättä tarvitse Tinderiä löytääkseen ketään, ja jos käyttävät, on naisen löytäminen tosi helppoa. Kuka tahansa mies, jolla on esim. loma-asunto Espanjan aurinkorannikolla löytää välittömästi naisen itselleen. Kivat miehet ovat parisuhteessa sen ekan vaimonsa kanssa ja paskemmat ovat sitten kierrossa, mutta nekin löytävät aina nopeasti uuden. Täysin naisettomat miehet ovat passiivisia ja elävät yleensä maaseudulla ja Itä-Suomessa, minne kukaan ei halua muuttaa.

Jäin leskeksi ja löysin ihanan kumppanin Itä-Suomesta. Mä en halua muuttaa neliöpäiden Suomeen, missä asuu kaltaisiasi.

Vierailija
112/116 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinkkunaiset luulevat, että heillä olisi oikeus hyvään mieheen?

Te olette jämänaisia. Tyytykää jämämiehiin. Tai ryhtykää lesboiksi.

M28

Miksi yksikään sinkku asettuisi parisuhteeseen miehen tai naisen kanssa, jota pitää muuna kuin vähintään hyvänä? - Tuskin tämä on sukupuoleen sidottua mutta ainakin olen mieluummin sinkkuna kuin alkaisin esittämään ja näyttelemään kiinnostunutta sellaista kohtaan, josta en oikeasti ole.

Sinkkunakin voi elää oman rajallisen kokemukseni mukaan oikeasti monin tavoin hyvää ja antoisaa elämää. Ja ymmärtääkseni moni nuorempi nainen tekeekin niin ihan omasta vapaasta tahdosta ja halusta eikä lultavammin -kuten en minäkään- koe mitään erityistä tarvetta tai halua parisuhteeseen vain siksi, että voisi sanoa olevansa ja elävänsä parisuhteesa, eikä elävänä ja olevansa sinkkuna.

Kyllä parisuhteen ja parisuhdekumppanin täytyy tuoda jollain tavoin lisäarvoa ja merkitystä omaan elämääni. Vai miksi asettuisin tai kukaan muukaan asettuisi parisuhteeseen, jossa toista ei pitäsi minään mutta voisipahan sanoa, että eläidi ja olisi parisuhteessa, eikä sinkkuna.

Olkoonkin, että  muistaisin lukeneeni jostain, että erityisesti meidän miesten  elämän laatuun ja merkityksellisenä kokemiseen vaikuttaa useimmiten kohottavasti se, jos voimme ja saamme elää ja olla parisuhteesa. 

Sinkkumies

.

Vierailija
113/116 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko. Ehkä ulkomailla on lisää miehiä. Pari hyvääkin sinkkua. Mutta sinne pitäisi silloin mennä ehkä.

Vierailija
114/116 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikki hyvät miehet ovat varattuja? Olen harrastanut salaseksiä ja salasuhteita aika monen "hyvän" varatun miehen kanssa työpaikalla ja hotelleissa. Tällainen "hyvä" varattu mies osaa hoitaa hommat vaikka töissä ja sitten mennä muina miehinä kotiin vaimon luokse. Ei epäilyjä eikä outoja poissaoloja. Ei epämääräistä viestittelyä tai muuta puhelintoimintaa. 

Aloitin myös parisuhteen kunnollisena tiedetyn miehen kanssa, joka edelleen oli parisuhteessa. Ei ollut vain puhunut asioita/eroa selväksi vielä. Vakuutti ettei ketään toista ole eli valehteli silloiselle puolisolleen. 

Vierailija
115/116 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä yliopistoon, siellä on fiksuja ja komeita miehiä. Oma löytyi opiskelijabileistä. Ei käynyt ikinä edes tinderissä. Älykäs, empaattinen, perhekeskeinen mies. Tinderissä on enimmäkseen vain ne jotka haluaa pelata tai jotka ei löydä oikeasta elämästä ketään. 

Vierailija
116/116 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varattu. Miksei naisille kelpaa hyvä ja kunnollinen mies joka ei juo viinaa eikä käy baareissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi