Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paint 3D kadonnut?

Vierailija
13.06.2024 |

Käytän melkein päivittäin Windows kympin valokuvissa Paint 3D:tä valokuvien yhdistelemiseen. Tänään valikossa oli vain Paint, ja Paint 3D on tipotiessään. Olenko sotkenut jotakin itse, vai onko tämä taas semmoinen uudistus, jolla edetään takaperin huonompaan suuntaan?

Voisiko joku kiltti kannettavan ääressä istuva tarkistaa, näkyykö 3D vai ei?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pöytäkoneella (!) näkyy Paint-kuvake ja kun sen avaa niin ilmestyy se vanha Paint 3D joka korvasi sen karvalakki-Paintin eli kenties nimi vaan vaihdettu? Juuri pari päivää sitten oli päivitys

Vierailija
2/10 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pöytäkoneella (!) näkyy Paint-kuvake ja kun sen avaa niin ilmestyy se vanha Paint 3D joka korvasi sen karvalakki-Paintin eli kenties nimi vaan vaihdettu? Juuri pari päivää sitten oli päivitys

Onpa outoa. Minä olen ennen mennyt 3D:hen "avaa sovelluksessa" -kohdasta. Nyt siitä on kadonnut juuri tuo 3D. Se vanha kamala karvalakkimalli on jäljellä.

Pitkässä valikossa on kohta "muokkaa Paint 3D:llä". Siitä klikkaamalla saa esiin ilmoituksen "tarvitset uuden sovelluksen, jotta voit avata tämän linkin (ms-paint)". Kun ohjeen mukaan etsin sovellusta Microsoft Storesta, tuloksena on vain se, ettei mokomaa sovellusta ole olemassa.

Mitähän tässä nyt taas keksisi? Ei ole ensimmäinen kerta, kun vaihtoehdot vähenevät ja loppuvat. :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä näkyy olevan 11 windowssissa

Vierailija
4/10 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows 10: Näkyy Paint 3d valikossa.

Vierailija
5/10 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tietokoneen hakuun Paint 3d, löytyykö mitään? Tai  Asetukset - sovellusluettelo.

Vierailija
6/10 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tietokoneen hakuun Paint 3d, löytyykö mitään? Tai  Asetukset - sovellusluettelo.

Löytyy vain Paint 4D.

Vierailija
7/10 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kiitos! Asetusten kauttahan se löytyi ja näkyy toimivankin kuin entisellään. Nyt tuli ikävä mutka näihin kuvaoperaatioihin, mutta parempi mutka on kuin este. :)

Ap

Vierailija
8/10 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaa hiirellä Paint 3D:stä ja raahaa se alareunan tehtäväpalkkiin, siitä nopsasti pääset jatkossa avaamaan ohjelman.

Vierailija
9/10 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappaa hiirellä Paint 3D:stä ja raahaa se alareunan tehtäväpalkkiin, siitä nopsasti pääset jatkossa avaamaan ohjelman.

Mietinkin juuri, miten saisin sen kätevämpään paikkaan. Siellä se nyt on. Kiitos!

Ap

Vierailija
10/10 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä Windows 10 ja Paint 3D. Tein jo yhden harjoitusmallin sillä, mutta mikä 3D mallinnusohjelma kannattaisi opetella että siitä olisi mahdollisesti työelämässä hyötyä? Blender?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi