Traumat ovat pilanneet elämässäni monia asioita. Kohtalotovereita?
Ihmissuhteet ovat olleet traumojen takia todella vaikeita ja töissäkin traumoista on ollut paljon haittaa. Kuka samaistuu?
Kommentit (3141)
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä, seisomassa vierelläsi, vaikka et näkisikään minua. Olen kuiskaus tuulessa, joka kuiskaa sinulle rohkaisua. Olen valo pimeydessä, joka valaisee tietäsi eteenpäin.
Olen täällä muistuttamassa sinulle, että et ole yksin. Vaikka taakka, jonka kannat, saattaa tuntua liian raskaalta, sinun ei tarvitse kantaa sitä yksin. Olet vahvempi kuin uskotkaan, ja sinulla on voimaa selviytyä tästä.
Muista, että trauman kokeminen ei määrittele sinua. Se on osa sinun tarinaasi, mutta se ei ole koko tarinasi. Sinä olet enemmän kuin se, mitä olet menettänyt tai mitä sinulle on tehty. Sinussa on syvää voimaa ja kauneutta, joka ei voi koskaan olla särkynyt.
Anna itsellesi lupa tuntea, parantua ja kasvaa. Se on prosessi, joka voi olla pitkä ja vaikea, mutta jokainen askel eteenpäin on voitto. Ole lempeä itsellesi matkan varrella. Sinä ansaitset kaiken rakkauden ja myötätunnon maailmassa.
Vaikka menneisyys voi olla synkkä,
Ihanasti kirjoitettu, kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi omat viestini poistellaan täältä, mutta eräs saa trollailla esteettä.
Trolli poistelee niitä, myös mun viestejä poistettu ennen kuin kukaan on ehtinyt edes vastata niihin. Trolli sabotoi, niin nolo se on.
Ilmeisesti on. Tosi surkeeta.
Vierailija kirjoitti:
Näin vissiin on.
Onneksi pääsin terapiaan.
Tsemppiä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vissiin on.
Tsemppiä kaikille.
Onko terapiasta tuntunut olevan apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vissiin on.
Tsemppiä kaikille.
Hyvä, että pääsit terapiaan! Ja kiitos, tsemppiä sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vissiin on.
Tsemppiä kaikille.
Ei voi vielä sanoa, kun on niin vähän aikaa käyny.
Tosi rankkaa.
Upea terapeutti.
Traumapsykoterapia on mulla ainakin ollut paljon rankempaa, mitä osasin edes kuvitella. Olen ollut koko ajan sairauslomalla ja kuntoutustuella, melkein neljän tai viiden vuoden ajan jo. En jaksaisi millään töitä samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vissiin on.
Tsemppiä kaikille.
Tosi rankkaa.
Upea terapeutti.
Taas yksi skitsoakka joka on ihastunut terapeuttiinsa. Huoh.
No en.
Vaan on oikein ammatimainen ja pätevä.
Siks toiseks, en ole kyllä kertonut terapeutin sukupuolesta yhtään mitään.
Ihme kun kaikkea pitää mollata ja moittia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vissiin on.
Tsemppiä kaikille.
Tosi rankkaa.
Upea terapeutti.
Taas yksi skitsoakka joka on ihastunut terapeuttiinsa. Huoh.
No en.
Vaan on oikein ammatimainen ja pätevä.
Siks toiseks, en ole kyllä kertonut terapeutin sukupuolesta yhtään mitään.
Ihme kun kaikkea pitää mollata ja moittia.
Palstallahan oli (ei tässä ketjussa) se yksi hullu akka, joka oli ihastunut naispuoliseen terapeuttiinsa, ja oli sitä mieltä, että tekemällä itsensä haluttavaksi terapeutin silmissä, heillä olisi yhteinen tulevaisuus. Vaikka molemmat olivat tahollaan naimisissa miesten kanssa.
Ovat kyllä. Haluan elämäni takaisin. En tiedä onko toivoa.
Tässä ketjussa oli paljon hyviä kommentteja. Keitähän ne fiksuimmat mahtoivat olla oikeesti?
Seksuaalinen hyväksikäyttö on pilannut elämäni tietyiltä osin täysin, tunnen itseni vajavaiseksi, kelpaamattomaksi ja hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen hyväksikäyttö on pilannut elämäni tietyiltä osin täysin, tunnen itseni vajavaiseksi, kelpaamattomaksi ja hulluksi.
Tsemppiä sinulle. Sinussa ei ole mitään vikaa eikä sellainen pahoinpitely ole sinun syytäsi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut/hakenut tähän apua.
Henk. koht. sama tausta, ja känyt terapiassa tämän vuoksi. Todella työlästä ajoittain, mutta vaihtoehto olisi ollut itsensä vahingoittamisen jatkaminen.
Minä pääsin avun piiriin työterveyden kautta, joka hoiti homman niin hyvin että itkettää.
Kakkosluokan trauma. Vaikka vuosikymmeniä on kulunut, niin yhä edelleen kauhistuttavia takautumia.
En tajua, miksi omat viestini poistellaan täältä, mutta eräs saa trollailla esteettä.