Traumat ovat pilanneet elämässäni monia asioita. Kohtalotovereita?
Ihmissuhteet ovat olleet traumojen takia todella vaikeita ja töissäkin traumoista on ollut paljon haittaa. Kuka samaistuu?
Kommentit (3141)
Ja taas mun viesti poistettu. Sairas sadisti on keskuudessamme.
Pitäisi saada löydettyä ihmisiä, jotka pitävät sinusta ja ovat "normaaleja". Se on auttanut itseäni paljon. Se on muuttanut henkistä peilikuvaani.
Mitä teille ketjuun kirjoittaneille alkuperäisille kuuluu? En siis tarkoita trollia ja "ryhdistäytykää-pätijöitä".
Mulle kuuluu ehkä vähän parempaa. Kuntoutustuella olen edelleen ja käyn terapiassa vielä vuoden loppuun. Mulla oli vähän aikaa sitten se hirveä pelkovaihe, mistä kirjoitin tännekin, niin se tuntuu nyt lieventyneen. Myös häpeä on alkanut lieventyä, kun olen kirjoittanut ja puhunut siitä.
Ihan mahtavaa! Minäkin olen edistynyt. Työkyvytön kuitenkin tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Entä te muut? Pliis tulkaa vastaamaan, ei luovuteta!
Minäkin olen sitä mieltä, ettei luovuteta! Kiltit jaksakaa, miten vastaatte?
Vierailija kirjoitti:
Jaksamisen kanssa on ongelmia. Pitäisi saada ajatusmalleja työstettyä, mutta se ei ole helppoa.
En tahdo pärjätä työelämässä. Aina joudun kiusatuksi. Olen jotenkin helppo kohde huonon itsetuntoni kanssa. Oikeasti olisin ihan pätevä, olen korkeakoulutettu, mutta ikävä kyllä naisvaltaiselle alalle. Vaikeuksia on ollut jo yli viisi vuotta selviytyä työelämästä. Tällä hetkellä sinnittelen osa-aikaisena.
Vierailija kirjoitti:
En tahdo pärjätä työelämässä. Aina joudun kiusatuksi. Olen jotenkin helppo kohde huonon itsetuntoni kanssa. Oikeasti olisin ihan pätevä, olen korkeakoulutettu, mutta ikävä kyllä naisvaltaiselle alalle. Vaikeuksia on ollut jo yli viisi vuotta selviytyä työelämästä. Tällä hetkellä sinnittelen osa-aikaisena.
Työelämä tuntuu menevän koko ajan yhä rankempaan suuntaan. Vaatimustaso nousee koko ajan. Suoraan sanottuna mietin olisiko lopulta helpotus, jos menettäisi työnsä tekoälylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksamisen kanssa on ongelmia. Pitäisi saada ajatusmalleja työstettyä, mutta se ei ole helppoa.
Millaiset ajatusmallit ovat ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt mitään fyysisesti voimaa vaativaa? Se on ainakin itselleni tuonut myös henkiselle puolelle tunnetta voimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ajatusmallit ovat ongelma?
Vastaisin tähän, jos palstaa moderoitaisiin asianmukaisesti. Trollien takia täällä ei ole mukava syvällisesti keskustella tällaisista aiheista.
Harmi, muakin olisi kiinnostanut. Mulla itselläni on negatiivisia ja itseäni piiskaavia ajatusmalleja. Lisäksi sellaisia, jotka korostavat sitä, kuinka kehenkään ei voi luottaa. Oikeasti pidän sitäkin ajatusvääritysmänä, koska on paljon luottamuksen arvoisia ihmisiä. Lisäksi on omaan huonommuuteen liittyviä ajatusmalleja. Yritän tunnistaa myös taustauskomuksia, jotta saisin niitäkin työstettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä te muut? Pliis tulkaa vastaamaan, ei luovuteta!
pääsemässä terapiaan, odotukset ainakin on korkealla, vuosikaudet kärsineenä.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset on muka parempia käsittelemään tunteita
Mistä päättelet kirjoittajien sukupuolen?
Mitä veikkaat mikä on minun?
Älkää reagoiko trolleihin muuten kuin ilmiantamalla asiattomat kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantakaa ketju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantakaa ketju!
Eivät ne tätä tule poistamaan tai lukitsemaan, koska tässä ei puhuta julkkiksista.
Eikö kukaan muu enää vastaa mitä kuuluu?
Älkää ruokkiko trollia ja antako huomiota. Ilmiantakaa kaikki asiattomat viestit.