Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Traumat ovat pilanneet elämässäni monia asioita. Kohtalotovereita?

Vierailija
17.05.2023 |

Ihmissuhteet ovat olleet traumojen takia todella vaikeita ja töissäkin traumoista on ollut paljon haittaa. Kuka samaistuu?

Kommentit (3141)

Vierailija
3001/3141 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoni kaikille traumojaan uliseville luusereille: pää pois perseestä nyt! Somet pois, netin käyttö minimiin. Ulos ja liikkeelle. Teidän tulisi ylipäätään katsoa enemmän ulos- kuin sisäänpäin, oikeasti ne kiinnostavimmat jutut eivät ole siellä omassa navassanne. Hyvää vuotta 2024 kaikille!

Ulos ja liikkeelle?

Riittääkö maraton?

Ensimmäistä kertaa kun juoksin Tukholman maratonin, itkin kotiin päästyäni koko illan ruudun ääressä.

Jos asiat olisivat noin yksikertaisia että niskasta kiinni ja homma selvä niin wau. Ihanaa olisi elon tie.

Vierailija
3002/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia. Ilmiantakaa asiattomat viestit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3004/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuolla jäätiköllä kaatuu ja lonkka murtuu niin pitääkö siinäkin nyt vaan ottaa vastuu itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan? 

Minä en voi vaikuttaa siihen, mitä muiden elämässä tapahtuu, mutta omassa elämässäni juuri minä olen työkyvytön vuonna 2024, en ollut työkyvytön vuonna 1996. Ehkä olisin nyt työkykyinen, jos olisin saanut silloin riittävän hoidon. 

Älkää ruokkiko trollia antamalla huomiota. Ilmiantakaa asiattomat viestit.

Vierailija
3005/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli poistaa koko ajan minun ehdotuksiani, että herätetään ketju henkiin! En lopeta.

Vierailija
3006/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoni kaikille traumojaan uliseville luusereille: pää pois perseestä nyt! Somet pois, netin käyttö minimiin. Ulos ja liikkeelle. Teidän tulisi ylipäätään katsoa enemmän ulos- kuin sisäänpäin, oikeasti ne kiinnostavimmat jutut eivät ole siellä omassa navassanne. Hyvää vuotta 2024 kaikille!

Ulos ja liikkeelle?

Riittääkö maraton?

Ensimmäistä kertaa kun juoksin Tukholman maratonin, itkin kotiin päästyäni koko illan ruudun ääressä.

Jos asiat olisivat noin yksikertaisia että niskasta kiinni ja homma selvä niin wau. Ihanaa olisi elon tie.

Trolli poistaa koko ajan minun ehdotuksiani, että herätetään ketju henkiin! En lopeta.

Vierailija
3007/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3008/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon kaikille keskusteluun osallistuneille paljon voimia. Jokainen askel on askel eteenpäin, vaikka olo tuntuisikin vaikealta.

Kiitos <3

Vierailija
3009/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
3010/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuolla jäätiköllä kaatuu ja lonkka murtuu niin pitääkö siinäkin nyt vaan ottaa vastuu itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan? 

Minä en voi vaikuttaa siihen, mitä muiden elämässä tapahtuu, mutta omassa elämässäni juuri minä olen työkyvytön vuonna 2024, en ollut työkyvytön vuonna 1996. Ehkä olisin nyt työkykyinen, jos olisin saanut silloin riittävän hoidon. 

Kuin minun elämästäni. 90-luvulla sain lähinnä henkisesti köniin kun yritin hakea apua.

Nippa nappa työkykyinen vielä.

Vierailija
3011/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3012/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3013/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaaminen vaikuttaa yhä  yli 50 vuoden jälkeen. 😞

Vierailija
3014/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traumatisoitumisen takia kärsin hirveästä häpeästä. Häpeän lähteä ulos kotiovesta. Häpeä on yleisin dissosiaation aiheuttaja, joten myös dissosioin, kun lähden kotoa ulos. Järjellä olen yrittänyt miettiä miksi häpeän itseäni niin paljon ulos lähtiessä, en ole esimerkiksi lihava enkä ruma, olen päinvastoin ollut hyvinkin suosittu vastakkaisen sukupuolen taholla. En tiedä saiko hakkaaminen ja puukolla uhkailu minut tuntemaan, että kehoni on pilattu, rikki hakattu. Vaikuttiko jatkuva h uo rittelu siihen, miten koen seksuaalisuuteni. Minua on hakattu ja h uo riteltu sekä lapsuuden perheessäni että varhaisaikuisuuden parisuhteissa. 

Onko kellään muulla tuollaista häpeää? Voisin haluta käydä esimerkiksi uimahallissa tai kuntosalilla, mutta en kehtaa ja dissosioisin varmasti sielläkin. Mikä tällaiseen voisi auttaa?  

<

Vierailija
3015/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla perusteluja sille miksei ylläpito halua blokata häiriköitä pois.

Vierailija
3016/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on tyrehtynyt. Vieläköhän täällä käydään kirjoittelemassa kokemuksia, ne kyllä vähän kiinnostavat minuakin lukea.

Kiinnostais minuakin, vaan eipä paljon mieltä ylennä kun kaiken maailman trollaajat sotkevat ja irvailevat.

Kiitti vaan, toivottavasti on nyt hyvä mieli.

Nimim ptsd vaikeana

Suosittelen hakeutumaan tuossa tilanteessa hyvää mieltä tuottavien kirjojen, elokuvien ka sarjojen pariin. Tämä palsta on riittämättömän moderoinnin takia valitettavasti sopimaton tällaiseen keskusteluun, vaikka aihe onkin tärkeä ja koskettaa monia. Tämän ketjun ei pitäisi olla sellainen paikka, jossa trollit esittelevät mahdollisimman räikeillä tavoilla kuinka pimeää menoa pään sisällä voikaan olla.

Sen

Vierailija
3017/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3018/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3019/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
3020/3141 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan