Minkä väristä luomiväriä käytatte? Ja ikä myös
Onko ihan out käyttää värikästä luomiväriä tai tylsää ruskeaa
Kommentit (16)
Minä käytän hopeaa ja vaaleansinistä sekä tummansinistä lineriä.
t. pirjo 72v
Mulla on paljon luomivärejä, mutta näin 5-kymppisenä en enää käytä kovin tummia, kirkkaita tai räikeitä värejä - tai no joskus kesällä saatan laittaa turkoosia tai vihreää. Mutta yleensä käytän paljon ns. nude-sävyjä, vaaleaa, vaaleanpunaista, vaaleaa liilaa, pronssia, ruusukultaa, kultaa, ruskeaa ym. Mulla on vihreät silmät ja olen mielestäni oppinut, mitkä värit käy mulle. Tumma luumu, jota usein ehdotetaan vihreille silmille, ei sovi mulle vaan tekee mut itkeneen näköiseksi. Niin ja en tykkää mattaväreistä vaan pitää olla aina edes pientä hohdetta.
Mielestäni voit käyttää värikästä tai tylsää ruskeaa - ihan mitä haluat! Kokeilu ja väreillä taiteilu on hauskaa, rohkeasti vaan!
En edes muista koska olisin omistanut luomiväriä! Tai huulipunaa. En tarvitse kumpaakaan.
N42
Onko ehdotuksia luomiväreistä siniharmaille silmille? Oranssi tekee itkeneen näköiseksi.
Ap
Mustaa, joskus harvoin kullanväristä.
Ikää 38vee.
Vierailija kirjoitti:
En edes muista koska olisin omistanut luomiväriä! Tai huulipunaa. En tarvitse kumpaakaan.
N42
Aijaa....mä tykkään meikistä ja meikata.
Ikää vähän enempi kuin sulla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
N42
Luetun ymmärtäminen? Kysymys otsikossa.
Minä käytän beigeä, vaaleanruskeaa, keskiruskeaa. Tykkään nudemeikistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän beigeä, vaaleanruskeaa, keskiruskeaa. Tykkään nudemeikistä.
Ite haluaisin tykätä nude meikistä mutta näytän ihan elottomalta siinä
Ap
https://i.pinimg.com/originals/a9/56/32/a956328033b91d940ecba6094e46b39…
Tuossa jotain ehdotuksia siniharmaille silmille.
Violettia, ikä 36.