Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18881/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaako joku, mikä kappale soi taustalla baarissa tuossa denssivideossa?

Vierailija
18882/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa muuten taas mainio haastattelu Urheilucastissa. Voisin kuunnella Jeren höpinöitä vaikka miten pitkään. Symppis kuin mikä. 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18883/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus. Matti on päässyt pois Suomenlinnasta, hän ei ole kasvoton vaan hänet tunnistetaan ympäri maailmaa! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d1bd1177-cc7d-4937-8f40-0a8048…

Eikä näytä olevan Matilla ainakaan välit poikki Käärijään. Päinvastoin. Oikein kiitteli mitä Jere on tehnyt tanssijan ammatin promoamiseksi!

Jossain toisessa jutussa muistaakseni Matti on kehunut Jereä miten toiset huomioonottava ja valloittava persoona Jere on.

Miksi Matilla nyt sitten olisi välit poikki Jereen. 😄 Ettei vaan niillekin ole tullut.... tadaa.... ERO.

Mä niin tykkään tuosta Matista. Tyylikäs ja fiksu mies. Ja tykkäilee ja kommentoi Bojanin postauksia, jos oikein muistan.

Vierailija
18884/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako joku, mikä kappale soi taustalla baarissa tuossa denssivideossa?

Mennyt mies J. Karjalainen, mutta laulaja ei ole J. Karjalainen, vaan ilmeisesti joku laulaa sitä karaokessa. Eikös he olleet paikannettu tuossa Ihkuun, joka on Karaoke-baari?

Vierailija
18885/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tehdessäni taustatutkimusta Balkanin ruususta (tieteellisiin tarkoituksiin toki) vastaan tuli kuvia ja videoita Bojanista Slovenian entisen euroviisuedustaja Omar Naberin kanssa. Miten mulla tuli näistä kuvista fiilis, ettei Käärijä ollut B:n ensimmäinen "paha poika" ihastus? Tää Omar on kyllä vähän creepy tyyppi, sillä hänellä on seksuaalirikostuomio (naista kohtaan) vuodelta 2011. Siinä mielessä meidän Käärijä on iso upgreidaus paikalliseen bad boyhin nähden ja toki sijoittui myös paremmin euroviisuissa, kun Omar ei koskaan päässyt edes finaaliin. 😉

https://www.zarolaj.si/omar-naber-in-bojan-cvjeticanin-v-pretresljivi-b…

https://m.facebook.com/OmarNaber/photos/@[100001084371116:2048:bojan-cv…

Laitoin tuon kielikuvan jo aiemmin (koska itsekkin tein tieteellistä tutkimusta tietenkin) ja minusta se oli jotenkin häiritsevä. Muistaakseni siellä oli myös kuva b ja piano ja naber ja b näytti siinä (taas) tosi surulliselta. Noillahan on aika iso ikäero. No ehkä se on vaan tuo naber joka näyttää melkein joka kuvassa tosi kovalta ja jotain.

Vierailija
18886/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tehdessäni taustatutkimusta Balkanin ruususta (tieteellisiin tarkoituksiin toki) vastaan tuli kuvia ja videoita Bojanista Slovenian entisen euroviisuedustaja Omar Naberin kanssa. Miten mulla tuli näistä kuvista fiilis, ettei Käärijä ollut B:n ensimmäinen "paha poika" ihastus? Tää Omar on kyllä vähän creepy tyyppi, sillä hänellä on seksuaalirikostuomio (naista kohtaan) vuodelta 2011. Siinä mielessä meidän Käärijä on iso upgreidaus paikalliseen bad boyhin nähden ja toki sijoittui myös paremmin euroviisuissa, kun Omar ei koskaan päässyt edes finaaliin. 😉

Okei, tää oli mielenkiintoinen. Mitä kieltä osaat, jos saat noita asioita selville? Mua huvitti, kun tuossa linkissä on että *Bojan-cvjeticanin-happy-bi*

mut sit se olikin synttäri.

Vierailija
18887/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus. Matti on päässyt pois Suomenlinnasta, hän ei ole kasvoton vaan hänet tunnistetaan ympäri maailmaa! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d1bd1177-cc7d-4937-8f40-0a8048…

Eikä näytä olevan Matilla ainakaan välit poikki Käärijään. Päinvastoin. Oikein kiitteli mitä Jere on tehnyt tanssijan ammatin promoamiseksi!

Jossain toisessa jutussa muistaakseni Matti on kehunut Jereä miten toiset huomioonottava ja valloittava persoona Jere on.

Miksi Matilla nyt sitten olisi välit poikki Jereen. 😄 Ettei vaan niillekin ole tullut.... tadaa.... ERO.

Minuakin nauratti tämä ihan hulluna. 😂 Matti vaikuttaa niin miellyttävältä mieheltä, että hänellä tuskin on kenenkään kanssa koskaan välit poikki. 😍

Vierailija
18888/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mä niin näen silmissäni, kun K kuittailee yleisölle jollain keikalla "onko täällä Vauvalaisia.." 😂. Olis just sen tyylistä.

Vauvapalsta, maailman napa ja ykköspuheenaihe?

Vierailija
18889/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, uusi aamu laivan kannella. Buffan aamupala syöty, toivon ankkuri nostettu, aurinko paistaa ja meri näyttää tyyneltä. Vai onkohan taas vaan tyyntä ennen myrskyä? 😏

Mä olen kyllä lähes kaikki (paria pitkää lukuunottamatta) tekstit oksentanut jossain enemmän ja vähemmän hysteerisessä mielentilassa suoraan kommenttikenttään, ovat siis poistuneet, ja erittäin hyvä niin. Ei tartte korvat punaisena HÄVETÄ.

Leila

Vierailija
18890/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, etten ole ikinä, missään, milloinkaan kenenkään kuullut kertovan, että olisi lukenut jostakin asiasta Vauvapalstalta tai ylipäätään sanonut seuraavansa Vauvapalstaa.

Vierailija
18891/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huomenna hammaslääkäri juuri kun JO-liput tulee myyntiin. Prkl. Tosin jos tuuri käy niin hammaslääkäri on tän palstan hammaslääkäri niin pidetään pieni tekninen lipunostotauko. 😀

Ei hitto, luin ensin lipunnostotauko, enkä edes kyseenalaistanut! Kaikki arvostus jokereiden keikan toteutumiselle on paikallaan!

😂 Joo me käydään hammaslääkärin kanssa nostamassa lippu salkoon JO:n kunniaksi siinä hammaskiven poiston välillä. Hammashoitaja voi tulla myös tekemään kunniaa.

Mä niin toivon, että jokerit menestyy ihan omana itsenään ilman kääryleeseen yhdistämistä. Mulle ainakin kävi niin kuin ilmeisesti monelle muullekin täällä, että musiikkinsa alkoi kiinnostaa ihan oikeasti. Ärsyttäviä muuten nuo, jotka kirjoittelee Bojanin instaan keikkatoiveiden yhteyteen, että käärijä odottaa tai käärijä kaipaa. Hittojako ne menee olettamaan jonkun toisen ajatuksia.

Vierailija
18892/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Two straight men pretending they're gay as a joke and exploiting it for attention to appeal to their fandom is not funny and if someone less liked than them would do it y'all would put them through hell and back." 

Vierailija
18893/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, uusi aamu laivan kannella. Buffan aamupala syöty, toivon ankkuri nostettu, aurinko paistaa ja meri näyttää tyyneltä. Vai onkohan taas vaan tyyntä ennen myrskyä? 😏

Mä olen kyllä lähes kaikki (paria pitkää lukuunottamatta) tekstit oksentanut jossain enemmän ja vähemmän hysteerisessä mielentilassa suoraan kommenttikenttään, ovat siis poistuneet, ja erittäin hyvä niin. Ei tartte korvat punaisena HÄVETÄ.

Leila

Siis miksi Leilan tekstejä poistetaan? Onko ne liian härskiä tavaraa vai mitä?

Ihmettelee Lehtori

Vierailija
18894/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Annaliisa vaihtanut nimensä nyt Leilaksi?

Vierailija
18895/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Kärtsän välispiikki menis jotenkin näin: "onko täällä tyyppejä sieltä jostain v*t*n jodelista tai jostain vauvasivulta ai sssaaakeli!?"

Vierailija
18896/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tuon kielikuvan jo aiemmin (koska itsekkin tein tieteellistä tutkimusta tietenkin) ja minusta se oli jotenkin häiritsevä. Muistaakseni siellä oli myös kuva b ja piano ja naber ja b näytti siinä (taas) tosi surulliselta. Noillahan on aika iso ikäero. No ehkä se on vaan tuo naber joka näyttää melkein joka kuvassa tosi kovalta ja jotain.

Joo musta tää näiden kahden välinen suhde vaikuttaa paljon häiritsevämmältä kuin Kärtsyn ja Bojanin. Ehkä siksi kun B on näissä vielä tosi nuori 18-19-vuotias ja Naberin taustalla tosiaan seksuaalista ahdistelua. Ilmeisesti heillä oli jonkinlaista musiikillista yhteistyötä n. 5v. sitten ja tekivät biisejä yhdessä.

Vierailija
18897/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Annaliisa vaihtanut nimensä nyt Leilaksi?

True annaliisa kyllä sykkii Kärtsärille, ei bromancelle (tai no ehkä sillekin)

Vierailija
18898/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, etten ole ikinä, missään, milloinkaan kenenkään kuullut kertovan, että olisi lukenut jostakin asiasta Vauvapalstalta tai ylipäätään sanonut seuraavansa Vauvapalstaa.

No onhan tää sellainen salainen pahe, josta ei paljon viitsi kylillä huudella. 🙈 Ja puutarhurointi tuo tähän vielä uuden tasonsa.

Vierailija
18899/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila

Siis miksi Leilan tekstejä poistetaan? Onko ne liian härskiä tavaraa vai mitä?

Ihmettelee Lehtori

Pitkäveteisiä, jäätävän pitkiä jaaritteluja, joissa ei ole suhteessa tekstien pituuteen asiaa ollenkaan. Hän voisi perustaa noille ihan oman ketjun. Huomiotahan tuo ihminen hakee, siis itselleen.

Vierailija
18900/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin huom., tanssijan AMMATIN. Ei Matti siellä ollut omana persoonanaan, vaan tanssijan ammatissa. Possujunassa, siis.

Täysin eri asia, kuin Bojanilla. Sanon vain, kun tätä eroa ette tuntuneet muut eilen edes ymmärtävän.

Ketju on lukittu.