Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18921/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huomenna hammaslääkäri juuri kun JO-liput tulee myyntiin. Prkl. Tosin jos tuuri käy niin hammaslääkäri on tän palstan hammaslääkäri niin pidetään pieni tekninen lipunostotauko. 😀

Ei hitto, luin ensin lipunnostotauko, enkä edes kyseenalaistanut! Kaikki arvostus jokereiden keikan toteutumiselle on paikallaan!

😂 Joo me käydään hammaslääkärin kanssa nostamassa lippu salkoon JO:n kunniaksi siinä hammaskiven poiston välillä. Hammashoitaja voi tulla myös tekemään kunniaa.

Mä niin toivon, että jokerit menestyy ihan omana itsenään ilman kääryleeseen yhdistämistä. Mulle ainakin kävi niin kuin ilmeisesti monelle muullekin täällä, että musiikkinsa alkoi kiinnostaa ihan oikeasti. Ärsyttäviä muuten nuo, jotka kirjoittelee Bojanin instaan keikkatoiveiden yhteyteen, että käärijä odottaa tai käärijä kaipaa. Hittojako ne menee olettamaan jonkun toisen ajatuksia.

Pitäisi innokkaimpien shippaajien vetää edes jotain johtopäätöksiä siitä, ettei esim. Bojan julkaise mitään Helsingin reissustaan ja aika hiljaa on ollut Käärijäkin.

Slovenia on pieni maa ja nyt jo siellä on kirjoitettu aika kitkeriä kommentteja "homosuhteesta". 

No Sloveniassa Käärijästä on puhuttu otsikoissa jo Bojanin rakastajana, kun täällä viitattu Bojaniin lähinnä Kärtsyn bestiksenä tai ystävänä. 😄

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1669078028645744641?t=d8CTfqrYv…

saakeli sais mun mielestä se K:kin ottaa jotain vastuuta ja vaikka tuoda sitten sen tyttiksensä julkisuuteen reilusti, ettei B:n tarvii kärsiä noista uteluista ja spekulaatioista. Eiks K oo sanonut että ystävät ja lähipiiri on hälle tärkeintä, luulis että haluis nyt sitten rakasparasystäväänsä tässä jeesiä 

Niinpä! Muttei se tajua, eikä sllä kiinnosts! Kuhsn omat bisnekset kulkee ja pääsee viiden vuoden päästä eläkkeelle malediiveille.

Vierailija
18922/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas kiinnostaa tässä jutussa nimenomaan henkilöiden todelliset tunteet ja myös heidän keskinäisen suhteensa kulku, meni se sitten mihin tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18923/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huomenna hammaslääkäri juuri kun JO-liput tulee myyntiin. Prkl. Tosin jos tuuri käy niin hammaslääkäri on tän palstan hammaslääkäri niin pidetään pieni tekninen lipunostotauko. 😀

Ei hitto, luin ensin lipunnostotauko, enkä edes kyseenalaistanut! Kaikki arvostus jokereiden keikan toteutumiselle on paikallaan!

😂 Joo me käydään hammaslääkärin kanssa nostamassa lippu salkoon JO:n kunniaksi siinä hammaskiven poiston välillä. Hammashoitaja voi tulla myös tekemään kunniaa.

Mä niin toivon, että jokerit menestyy ihan omana itsenään ilman kääryleeseen yhdistämistä. Mulle ainakin kävi niin kuin ilmeisesti monelle muullekin täällä, että musiikkinsa alkoi kiinnostaa ihan oikeasti. Ärsyttäviä muuten nuo, jotka kirjoittelee Bojanin instaan keikkatoiveiden yhteyteen, että käärijä odottaa tai käärijä kaipaa. Hittojako ne menee olettamaan jonkun toisen ajatuksia.

Pitäisi innokkaimpien shippaajien vetää edes jotain johtopäätöksiä siitä, ettei esim. Bojan julkaise mitään Helsingin reissustaan ja aika hiljaa on ollut Käärijäkin.

Slovenia on pieni maa ja nyt jo siellä on kirjoitettu aika kitkeriä kommentteja "homosuhteesta". 

Moi, voisiko joku asiaa tutkinut kertoa mitä kitkeriä kommentteja Bojanista &Kärtsästä Sloveniassa on kirjoitettu?

Täältä voit hakea Bojan-aiheisia sloveeninkielisiä uutisia ja kääntää sitten Google-kääntäjällä kommentit: https://www.24ur.com/

Kommentteja on laidasta laitaan, eivät ne kaikki ole homofobisia. On kuitenkin ihan totta, että Sloveniassa ilmapiiri on konservatiivisempi ja homofobisempi kuin esim täällä. Koko bändi on ennenkin viihtynyt keskenään aika läheisissä tunnelmissa, joten minulle on tullut mielikuva että he eivät välitä asiasta.

Vierailija
18924/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut aika hrny jail -kommentteja tähän thirstgiffiin Käärijästä. https://twitter.com/fruitymiko/status/1669049476281950209

Vierailija
18925/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs YouTube ja siellä Joker out live jam. Julkaistu tunti sitten. En ole ikinä tähän ketjuun kirjoittanut, seurannut lähinnä huvittuneena ja saanut makeat naurut välillä. Sen verran vaikuttanut ajatteluni, että heti aloin pohtimaan lauluvalintojen piilomerkityksiä.

Tämä on ilmeisesti julkaistu jo 4kk sitten virallisella tilillä mutta vasta nyt tekstitettynä. Ensimmäisen biisin (en ole vielä katsellut kokonaan) perusteella b vaikuttaa kyllä olevan oman elämänsä oraakkeli (shippauslasien läpi katsottuna tietenkin). 

Kirjoitin tuon alkuperäisen ja toki tajusin, ettei ole ihan uusi, eikä mitenkään liity menneeseen viikonloppuun, paitsi jos B on oraakkeli ;). Klo lähestyi 23, joten en ennättänyt sitä enää tuohon lisäämään ja ajattelin muutenkin, että mitä väliä sillä lopulta edes on, milloin tuo on oikeasti julkaistu. Parasta täällä ketjussa ovat olleet kaikki hauskat spekulaatiot, joilla ei ole (välttämättä) mitään todellisuuspohjaa.

Joo ja lisäksi se videon eka biisi Nvgot ei ees oo Bojanin tekemä vaan Krisin, joka teki tuon biisin sydänsuruissaan tyttöystävän jätettyä.

Tuo on muuten yksi ihanista JO:n biiseistä. Ei niillä huonoja tunnu olevankaan. Harmi (mutta ymmärrettävää) jos alkavat tehdä englanninkielellä koska kieli noissa on yksi iso viehätystekijä.

Vierailija
18926/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös ihan naurettavaa ja typerää väittää, ettei tää ois jotenki vaikuttanu näiden väleihin ja etenkin Bojaniin! Kyllä sen selvästi näkee ja aistii! Jotain pettymystä Bn puolelta varmasti on.

Vierailija
18927/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, voisiko joku asiaa tutkinut kertoa mitä kitkeriä kommentteja Bojanista &Kärtsästä Sloveniassa on kirjoitettu?

Koska palstalaiset pyörii netissä päivät pitkät, niin osaatte varmaan itsekin hakea. Kyllä Sloveniassa erilaisia verkkojulkaisuja ja palstoja löytyy. 

Joker Out on selkeästi nuorten naisten fanittama bändi, se on hyvin suosittu ja julkisuuskuva on puhtoinen ja ilmeisesti sellaisena se halutaan nähdä tulevaisuudessakin. 

Vierailija
18928/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänään julkaistaan JO:n keikat. En jaksa enää tätä vatkausta että no oliko sillä B:llä Suomessa kivaa vai ei.

Eli et välitä aiheena Bojanin irl -tunteista.

Kukaan täällä ei tiedä hevonkukkoakaan kenenkään asianomaisen irl-tunteista.

Vierailija
18929/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas kiinnostaa tässä jutussa nimenomaan henkilöiden todelliset tunteet ja myös heidän keskinäisen suhteensa kulku, meni se sitten mihin tahansa.

No eihän sinulle oikeastaan kuulu ollenkaan.

Vierailija
18930/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä voit hakea Bojan-aiheisia sloveeninkielisiä uutisia ja kääntää sitten Google-kääntäjällä kommentit: https://www.24ur.com/

Kommentteja on laidasta laitaan, eivät ne kaikki ole homofobisia. On kuitenkin ihan totta, että Sloveniassa ilmapiiri on konservatiivisempi ja homofobisempi kuin esim täällä. Koko bändi on ennenkin viihtynyt keskenään aika läheisissä tunnelmissa, joten minulle on tullut mielikuva että he eivät välitä asiasta.

Mutta jos siinä on jokin kulttuurierollinen juttu, jonka vuoksi heidän toimintaansa pidetään siellä normaalina, ja K ei sopinut siihen sapluunaan? Minusta voi hyvin olla.

Se video jossa K soittaa kitaraa selkä kuvaajaan päin ja Bojan huutaa Rrrrr rata ta ta, ei koskaan jätä minua, se oli kuuminta irl-flirttiä, mitä olen ehkä ikinä nähnyt.

Vierailija
18931/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on selvästi paljon sellaisia, jotka eivät tunnista edes läheistensä tunnetiloja.

Vierailija
18932/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös ihan naurettavaa ja typerää väittää, ettei tää ois jotenki vaikuttanu näiden väleihin ja etenkin Bojaniin! Kyllä sen selvästi näkee ja aistii! Jotain pettymystä Bn puolelta varmasti on.

Miksi kirjoittaa faktana tällaista kun siitä ei ole yhtään mitään todisteita? Tässäkään et esitä yhtään mitään perusteluja miksi näin on _varmasti_ käynyt.

Vierailija
18933/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäköön piilossa K edelleen lähi-ihmissuhteet, suosio säilyy paremmin, suuri osa ulkomaalaisista ei tiedä vieläkään, kaikkea kaikille

Vierailija
18934/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos siinä on jokin kulttuurierollinen juttu, jonka vuoksi heidän toimintaansa pidetään siellä normaalina, ja K ei sopinut siihen sapluunaan? Minusta voi hyvin olla.

Se video jossa K soittaa kitaraa selkä kuvaajaan päin ja Bojan huutaa Rrrrr rata ta ta, ei koskaan jätä minua, se oli kuuminta irl-flirttiä, mitä olen ehkä ikinä nähnyt.

JEP!!!!

Vierailija
18935/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoittaa faktana tällaista kun siitä ei ole yhtään mitään todisteita? Tässäkään et esitä yhtään mitään perusteluja miksi näin on _varmasti_ käynyt.

Faktana kirjoitellaan Bojanin merkinneen pe-yönä yms. Ja kaikki uskoo ja peukuttaa!

Vierailija
18936/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas toi ihme B puolesta loukkaantuja yrittää täällä vaan pilata ilmapiiriä 🙄 menee selkeästi liikaa omiin tunteisiin

Vierailija
18937/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sinulle oikeastaan kuulu ollenkaan.

Täh? Tietenkin todellisuuden seuraaminen kuuluu. Se sen sijaan EI KUULU ollenkaan asiaan, että seuraat todellisia henkilöitä, keksit heidän välilleen paskaa ja ignooraat kommenteillasi henkilöiden todelliset tunteet, eli vääristelet niitä oikeista ihmisistä.

Siinä, että seuraa ja haluaa tietää henkilöiden todelliset ajatukset ei ole mitään *ei kuulu sinulle* -aspektia. Ei se tarkoita että yritän manipuloida heidän tunteitaan, tietenkään! Shippaus on lähempänä manipuloimista, koska siinä maailmaa vääristellään.

Tuntuu myös pahalta, kun oikeiden ihmisten seuraajat osoittavat, etteivät seurattuaan aidot tunteet merkitse heille mitään, kunhan omaa iloa saatte itsellenne vain heistä.

Vierailija
18938/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas toi ihme B puolesta loukkaantuja yrittää täällä vaan pilata ilmapiiriä 🙄 menee selkeästi liikaa omiin tunteisiin

Taitaa olla vaan yhden max kahden henkilön kirjoitteluja nuo. On se jännä että tämä palsta ainoa paikka missä sanotaan että Bojanin reissu meni pieleen. Muualla fiilistellään ja ollaan innoissaan B:n reissusta.

Vierailija
18939/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua myös rassaisi bojanina tuo jatkuva kärtsän perään huutelu noissa kommenteissa. Sikäli voisi etäisyyden otto olla ok. Mutta ei se kuitenkaan pysty.

Oraakkeli näkee että tämä ei ole mahdollista

Vierailija
18940/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktana kirjoitellaan Bojanin merkinneen pe-yönä yms. Ja kaikki uskoo ja peukuttaa!

Se on juuri pelottavaa tässä nettimaailmassa, että joku sanoo ensin ihan vaan arveluna ja mutu-tuntumalla jonkun kommentin, toinen tarttuu siihen ja lopuksi se muuntuu totuudeksi, kukaan ei enää muista mistä se lähti, mutta siitä tulee fakta.

Ketju on lukittu.