Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18841/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs YouTube ja siellä Joker out live jam. Julkaistu tunti sitten. En ole ikinä tähän ketjuun kirjoittanut, seurannut lähinnä huvittuneena ja saanut makeat naurut välillä. Sen verran vaikuttanut ajatteluni, että heti aloin pohtimaan lauluvalintojen piilomerkityksiä.

Bojan omiensa suojissa ja ihan normaalin oloisena🥰

Eräästä videon kommentista päätellen video ei ole uusi. Se on vain nostettu ylös nyt.

Vierailija
18842/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus. Matti on päässyt pois Suomenlinnasta, hän ei ole kasvoton vaan hänet tunnistetaan ympäri maailmaa! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d1bd1177-cc7d-4937-8f40-0a8048…

Eikä näytä olevan Matilla ainakaan välit poikki Käärijään. Päinvastoin. Oikein kiitteli mitä Jere on tehnyt tanssijan ammatin promoamiseksi!

Jossain toisessa jutussa muistaakseni Matti on kehunut Jereä miten toiset huomioonottava ja valloittava persoona Jere on.

Täytyy kyllä sanoa että ihan ekasta esityksestä alkaen huomasin, että tanssijat ovat todellakin osa käärijän esitystä, eivätkä suinkaan TAUSTAtanssijoita. Tämä vaan vahvistui loverpoolissa! En muista että olisin juuri koskaan aiemmin kiinnittänyt juuri mitään huomiota tanssijoihin, koska yleensä niiden rooli on paljon vähäisempi, mutta tässä oli monta kohtaa, joissa laulajan ja tanssijoiden kontakti oli niin saumatonta. Possujuna on tietty aivan ikoninen, tällaista ei ihan heti tule toista mieleen, mutta myös se miten k hallitsi tanssijoita niillä naruilla ja lopulta sitten päästi kahleet irti. Upea esitys kaikkiaan, upeat tanssijat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18843/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs YouTube ja siellä Joker out live jam. Julkaistu tunti sitten. En ole ikinä tähän ketjuun kirjoittanut, seurannut lähinnä huvittuneena ja saanut makeat naurut välillä. Sen verran vaikuttanut ajatteluni, että heti aloin pohtimaan lauluvalintojen piilomerkityksiä.

Bojan omiensa suojissa ja ihan normaalin oloisena🥰

Eräästä videon kommentista päätellen video ei ole uusi. Se on vain nostettu ylös nyt.

En ole vielä katsonut, mutta ei varmasti ole uusi. Tämä subs-tili tekee siis tekstityksiä jokereitten haastatteluihin ja keikkataltiointeihin ilmeisesti ihan rakkaudesta lajiin, eli tuskin ehtii kaikkia just plumpsahtaneita videoita heti kääntää.

Vierailija
18844/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus. Matti on päässyt pois Suomenlinnasta, hän ei ole kasvoton vaan hänet tunnistetaan ympäri maailmaa! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d1bd1177-cc7d-4937-8f40-0a8048…

Eikä näytä olevan Matilla ainakaan välit poikki Käärijään. Päinvastoin. Oikein kiitteli mitä Jere on tehnyt tanssijan ammatin promoamiseksi!

Jossain toisessa jutussa muistaakseni Matti on kehunut Jereä miten toiset huomioonottava ja valloittava persoona Jere on.

Useinhan me ihmiset vedetään erilaisia rooleja riippuen siitä kenen kanssa ollaan tekemisissä. Yhdestä roolista ei voi vetää mitään päätelmiä siitä minkälainen ihminen luonteeltaan on.

Vierailija
18845/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin Leilalta ne kaikki vanhat tarinat myös. Esim. Leilan loppu navetan ylisillä kanteleenkielessä keikkuen "Better to burn out out than fade away". Piirongin hopeat ja perämetsä testamentattiin Bojan Cvjeticaninille. <3

Myös kaikki sitä edeltävät. Kiitos etukäteen rakas Leila jos pystyisit laittamaan. 💚

Itseäsikö kehut ja kiittelet?

Höpsö en vaan osaa kirjoittaa niin kuin Leila ja nuo tarinat on ihania ja varsinkin alkuvaiheessa tosi hauskoja. Tosin en tiedä onko täällä monta "Leilaa" kirjoittelemassa noita.

Vierailija
18846/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta niitä jokereitten uusia keikkatietoja olikaan luvassa? Oon menossa kampaajalle just, en tiedä kuinka paljon kehtaa bojanoida siinä samalla. Ei sentään tartte keikkalippuja väijyä vielä tänään.

Vierailija
18847/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan allekirjoita kaikkien ihmissuhteittensa osalta.

Vierailija
18848/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään tallessa linkkiä Jokereitten sellaiseen haastatteluun, missä Bojan istuu laatikon päällä ja muut seisoo takana? Haastattelu on tehty ulkona. Mutta kun muista yhtään missä jne.

Vierailija
18849/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko kellään tallessa linkkiä Jokereitten sellaiseen haastatteluun, missä Bojan istuu laatikon päällä ja muut seisoo takana? Haastattelu on tehty ulkona. Mutta kun muista yhtään missä jne.

Tää?

Vierailija
18850/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta niitä jokereitten uusia keikkatietoja olikaan luvassa? Oon menossa kampaajalle just, en tiedä kuinka paljon kehtaa bojanoida siinä samalla. Ei sentään tartte keikkalippuja väijyä vielä tänään.

Oliko se kymmeneltä Suomen aikaa?? Hitto mulla on just tärkeähkö palaveri siinä kohtaa, pitää malttaa odottaa sen yli :D. Sen varalta että keikkaliput tulee myyntiin huomenna, siivosin jo kalenteriiin tilan... tänä keväänä olen kyllä tehnyt monia asioita, joita never have I ever. Yksi on slovenialaisen poikabändin keikkalippujen vaaniminen.

Vierailija
18851/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tänään klo 10 julkaistaan päivät ja liput tulevat myyntiin huomenna klo 9. Vai oliko noi kellonajat just toisin päin?

Vierailija
18852/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tänään klo 10 julkaistaan päivät ja liput tulevat myyntiin huomenna klo 9. Vai oliko noi kellonajat just toisin päin?

Ai niin, minkäköhän aikavyöhykkeen mukaan mennään? UTC+0 vai UTC+1? Sloveniassa siis tuo UTC+1 (Suomessa on UTC+2 eli Slovenia on 1 tunnin meitä jäljessä)

Vierailija
18853/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huomenna hammaslääkäri juuri kun JO-liput tulee myyntiin. Prkl. Tosin jos tuuri käy niin hammaslääkäri on tän palstan hammaslääkäri niin pidetään pieni tekninen lipunostotauko. 😀

Vierailija
18854/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaan 10 Keski-Euroopan aikaa eli kello 11 Suomessa. Liput ilmeisesti huomenna yhdeksältä kunkin maan aikaan.

Vierailija
18855/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren haastattelu tänään

urheilucast.com

Vierailija
18856/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huomenna hammaslääkäri juuri kun JO-liput tulee myyntiin. Prkl. Tosin jos tuuri käy niin hammaslääkäri on tän palstan hammaslääkäri niin pidetään pieni tekninen lipunostotauko. 😀

Minä niin näen tämän tilanteen! Hammashoitajalla voi olla ihmettelemistä.

Vierailija
18857/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi Urheilucast-podcastissa että on harkinnut onlyfans-tiliä :D

Kannatetaan

Vierailija
18858/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne liput hetkessä kaupaksi menee Suomessa. Ellei sit keikkapaikka vedä vaan jotain 200 henkeä. Niillähän on aika pieniltä näyttäneitä keikkoja muualla🤔

Vierailija
18859/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se kymmeneltä Suomen aikaa?? Hitto mulla on just tärkeähkö palaveri siinä kohtaa, pitää malttaa odottaa sen yli :D. Sen varalta että keikkaliput tulee myyntiin huomenna, siivosin jo kalenteriiin tilan... tänä keväänä olen kyllä tehnyt monia asioita, joita never have I ever. Yksi on slovenialaisen poikabändin keikkalippujen vaaniminen.

Sama just! Ja mietin jo ketä kaveria voisi pyytää keikalle, pso ei ehkä soveltuva. Mutta ei tullut ketään bojanistia mieleen, kelle viitsisi tätä avata 🤭 Ehkä täytyy sitten koittaa vaania vain 1 lippu ja sit yhyttäytyä jonkun puutarhurin seuraan 💚

Vierailija
18860/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tänään vapaapäivä ja lopetin kirjoittelemisen tähän ketjuun, koska joku pahanilman lintu alkoi matkimaan minua. Mielummin olen sitten vaikka viisugay. T: hammaslääkäri

Ketju on lukittu.