Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18861/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian 1000 sivua todella kummallista soopaa, joka todennäköisesti inhottaa myös kohdehenkilöitä itseään.

No hyvä kuitenkin, että 18 000 kommenttia on sinun mieleesi. Se että 1000 kommenttia on sinusta soopaa, niin se on vain pisara tämän ketjun meressä. Miettikää kohta 20 000 kommenttia tässä ketjussa, mikä on palstan ennätys?

Vierailija
18862/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sanoi Urheilucast-podcastissa että on harkinnut onlyfans-tiliä :D

Toivottavasti Käärijän of-tilille saadaan yhteistä sisältöä Bojanin kanssa. Sitten jopa mäkin voisin kyllä ottaa OF kuukausitilauksen 😇😌🥵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18863/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oon salapuutarhuri, mies tuomitsee harrastukseni ja on alkanut seurata, kuinka paljon oon somessa seuraamassa käärijää (=Bojania ). 🙂Tämmöstä draamaa sitten omaan liittoon.

Oih Se voi silti tehdä hyvääkin! Jos mies vähän havahtuu ja alkaa panostaa, ettei menetä sua Bojanille.

Meillä pso taisi luulla, että mulla joku sivusuhde 😅 Helpottui kun tajusi, että oon vauva-palstalla. Luulee kyllä vielä, että tämä johtuu Kärtsästä. En ole viitsinyt kertoa Bojanic gardenista ollenkaan. Se on jotain spessumpaa, vaan puutarhurit ymmärtää.

Tänään vihreässä mekossa ja kynsillä töihin, loppuviikosta keikalle 💚 Mut ajattelen, et en niinkään kärtsän takia tunnusta väriä, vaan tää on ennemminkin puutarhuriudelle ja lisäämään Matrixiin vibesia, että Balkanin ruusu saapuisi taas pohjolaan

Oon alkanut kuunnella Joker outia ihan miehen kuullen, ainakaan vielä hänellä ei ole alkanut raksuttaa eikä hän ole ihmetellyt yllättävää innostusta slovenialaiseen musiikkiin. Mulla kans vihreä vallitsee pukeutumisessa, mutta se on oikeastaan palaamista entiseen. Vihreä on mun väri, mutta pääsi unohtumaan välillä.

Vierailija
18864/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian 1000 sivua todella kummallista soopaa, joka todennäköisesti inhottaa myös kohdehenkilöitä itseään.

Kuitenkin olet katsonut koko yön sitä videota, missä Käärijä luulee, että mikrofoni on Bojan. Myönnä pois vaan, että tämä ketju saa sinut sinut villiksi.

Vierailija
18865/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Bojan on sanonut vanhassa haastattelussa jotain "start onlyfans? sure" 😆

Eih, miksi mä muistan kaikki random vitsitkin 😂

Vierailija
18866/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri eilen katsoin että tämä määrä viestejä on kirjoitettu alle kuukaudessa! B&K herättää kiihkeitä tunteita ja erittäin paljon asiaa ja asian vierestäkin. :D

Vierailija
18867/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huomenna hammaslääkäri juuri kun JO-liput tulee myyntiin. Prkl. Tosin jos tuuri käy niin hammaslääkäri on tän palstan hammaslääkäri niin pidetään pieni tekninen lipunostotauko. 😀

Minä niin näen tämän tilanteen! Hammashoitajalla voi olla ihmettelemistä.

Täällä yksi keikalle lähtevä hammashoitaja.🙋😉 Joskus huvittaa ajatus, että mitäs jos mun työpari onkin eräs.

Vierailija
18868/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs YouTube ja siellä Joker out live jam. Julkaistu tunti sitten. En ole ikinä tähän ketjuun kirjoittanut, seurannut lähinnä huvittuneena ja saanut makeat naurut välillä. Sen verran vaikuttanut ajatteluni, että heti aloin pohtimaan lauluvalintojen piilomerkityksiä.

Tämä on ilmeisesti julkaistu jo 4kk sitten virallisella tilillä mutta vasta nyt tekstitettynä. Ensimmäisen biisin (en ole vielä katsellut kokonaan) perusteella b vaikuttaa kyllä olevan oman elämänsä oraakkeli (shippauslasien läpi katsottuna tietenkin). 

Kirjoitin tuon alkuperäisen ja toki tajusin, ettei ole ihan uusi, eikä mitenkään liity menneeseen viikonloppuun, paitsi jos B on oraakkeli ;). Klo lähestyi 23, joten en ennättänyt sitä enää tuohon lisäämään ja ajattelin muutenkin, että mitä väliä sillä lopulta edes on, milloin tuo on oikeasti julkaistu. Parasta täällä ketjussa ovat olleet kaikki hauskat spekulaatiot, joilla ei ole (välttämättä) mitään todellisuuspohjaa.

Vierailija
18869/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta niitä jokereitten uusia keikkatietoja olikaan luvassa? Oon menossa kampaajalle just, en tiedä kuinka paljon kehtaa bojanoida siinä samalla. Ei sentään tartte keikkalippuja väijyä vielä tänään.

Oliko se kymmeneltä Suomen aikaa?? Hitto mulla on just tärkeähkö palaveri siinä kohtaa, pitää malttaa odottaa sen yli :D. Sen varalta että keikkaliput tulee myyntiin huomenna, siivosin jo kalenteriiin tilan... tänä keväänä olen kyllä tehnyt monia asioita, joita never have I ever. Yksi on slovenialaisen poikabändin keikkalippujen vaaniminen.

Sama just! Ja mietin jo ketä kaveria voisi pyytää keikalle, pso ei ehkä soveltuva. Mutta ei tullut ketään bojanistia mieleen, kelle viitsisi tätä avata 🤭 Ehkä täytyy sitten koittaa vaania vain 1 lippu ja sit yhyttäytyä jonkun puutarhurin seuraan 💚

Otan joka tap 2 lippua, yritän sitten tyrkyttää toista täällä jollekin myöhäisheränneelle bojanistille jos JO ei herätäkään niin innostusta omille kavereille. Mun seuraan saa kyllä lyöttäytyä, olen ihan harmiton puutarhuri 😀

Vierailija
18870/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Käärijän of-tilille saadaan yhteistä sisältöä Bojanin kanssa. Sitten jopa mäkin voisin kyllä ottaa OF kuukausitilauksen 😇😌🥵

Bojan kiinnostaa kyllä, k ei niinkään. Mutta en kyllä toivo noille kahdelle yhteistä onlyfansia. Yhteisellä aivosolullaan ne saisi kuitenkin jonkun sopan keitetyksi ja Bojan joutuisi siitä maksamaan. Toivottavasti k ei ehdota yhteistyötä Bojanille tällä saralla, koska sitten taas mennään. Ja onlyfans räjähtää.

Vierailija
18871/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huomenna hammaslääkäri juuri kun JO-liput tulee myyntiin. Prkl. Tosin jos tuuri käy niin hammaslääkäri on tän palstan hammaslääkäri niin pidetään pieni tekninen lipunostotauko. 😀

Ei hitto, luin ensin lipunnostotauko, enkä edes kyseenalaistanut! Kaikki arvostus jokereiden keikan toteutumiselle on paikallaan!

Vierailija
18872/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs YouTube ja siellä Joker out live jam. Julkaistu tunti sitten. En ole ikinä tähän ketjuun kirjoittanut, seurannut lähinnä huvittuneena ja saanut makeat naurut välillä. Sen verran vaikuttanut ajatteluni, että heti aloin pohtimaan lauluvalintojen piilomerkityksiä.

Itse taas mietin ulkoseksuaalisia asioita kuten että miten Jokerit on nyt Euroopankiertueella (sijoitus viisuissa jotain 20+) ja Kn keikat ovat Suomen maaseutukunnissa (sijoitus viisuissa 2).

Ehkä Jokerit menivätkin viisuihin vain "osallistumaan" ja "pitsiä virkkaamaan" 

Ovat itsekin kertoneet, että fokus ei ole viisuissa vaan viisujen jälkeisessä ajassa. Eli mieli on kansainväliselle uralle.

Eivätkä tarvinneet oman bändin kesken mitään jälkipuinti/pettymyksenpurkupalaveria sijoituksensa takia  ja näin B oli heti käytettävissä kun K.n ''hävinneiden'' leirissä tarvittiin olkapäätä. Näin se universumi manifestoi asioita sinne missä niitä tod tarvitaan. :)

Vierailija
18873/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus. Matti on päässyt pois Suomenlinnasta, hän ei ole kasvoton vaan hänet tunnistetaan ympäri maailmaa! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d1bd1177-cc7d-4937-8f40-0a8048…

Eikä näytä olevan Matilla ainakaan välit poikki Käärijään. Päinvastoin. Oikein kiitteli mitä Jere on tehnyt tanssijan ammatin promoamiseksi!

Jossain toisessa jutussa muistaakseni Matti on kehunut Jereä miten toiset huomioonottava ja valloittava persoona Jere on.

Miksi Matilla nyt sitten olisi välit poikki Jereen. 😄 Ettei vaan niillekin ole tullut.... tadaa.... ERO.

Vierailija
18874/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, luin ensin lipunnostotauko, enkä edes kyseenalaistanut! Kaikki arvostus jokereiden keikan toteutumiselle on paikallaan!

😂 Joo me käydään hammaslääkärin kanssa nostamassa lippu salkoon JO:n kunniaksi siinä hammaskiven poiston välillä. Hammashoitaja voi tulla myös tekemään kunniaa.

Vierailija
18875/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken kaupassa ja myyjäpoitsu näytti ihan Bojanilta :O. Ilmeisesti mulla viiraa jo pahemman kerran päässä :D.

Vierailija
18876/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tehdessäni taustatutkimusta Balkanin ruususta (tieteellisiin tarkoituksiin toki) vastaan tuli kuvia ja videoita Bojanista Slovenian entisen euroviisuedustaja Omar Naberin kanssa. Miten mulla tuli näistä kuvista fiilis, ettei Käärijä ollut B:n ensimmäinen "paha poika" ihastus? Tää Omar on kyllä vähän creepy tyyppi, sillä hänellä on seksuaalirikostuomio (naista kohtaan) vuodelta 2011. Siinä mielessä meidän Käärijä on iso upgreidaus paikalliseen bad boyhin nähden ja toki sijoittui myös paremmin euroviisuissa, kun Omar ei koskaan päässyt edes finaaliin. 😉

https://www.zarolaj.si/omar-naber-in-bojan-cvjeticanin-v-pretresljivi-b…

https://m.facebook.com/OmarNaber/photos/@[100001084371116:2048:bojan-cv…

Vierailija
18877/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus. Matti on päässyt pois Suomenlinnasta, hän ei ole kasvoton vaan hänet tunnistetaan ympäri maailmaa! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d1bd1177-cc7d-4937-8f40-0a8048…

Eikä näytä olevan Matilla ainakaan välit poikki Käärijään. Päinvastoin. Oikein kiitteli mitä Jere on tehnyt tanssijan ammatin promoamiseksi!

Jossain toisessa jutussa muistaakseni Matti on kehunut Jereä miten toiset huomioonottava ja valloittava persoona Jere on.

Miksi Matilla nyt sitten olisi välit poikki Jereen. 😄 Ettei vaan niillekin ole tullut.... tadaa.... ERO.

No kun Matti huijattiin sinne Suomenlinnaan ja siellä se sitten yksin odotti koko Bojanin suomen vierailun ajan.

Vierailija
18878/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on muuten tykkännyt useammasta Etelin Ig-kuvasta, joistain vähän vanhemmistakin kuvista

Vierailija
18879/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh, siis tykännyt!! Ihan yhdellä k-kirjaimella!

Vierailija
18880/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Mä niin näen silmissäni, kun K kuittailee yleisölle jollain keikalla "onko täällä Vauvalaisia.." 😂. Olis just sen tyylistä.

Ketju on lukittu.