Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18821/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs YouTube ja siellä Joker out live jam. Julkaistu tunti sitten. En ole ikinä tähän ketjuun kirjoittanut, seurannut lähinnä huvittuneena ja saanut makeat naurut välillä. Sen verran vaikuttanut ajatteluni, että heti aloin pohtimaan lauluvalintojen piilomerkityksiä.

Kiitos tästä vinkistä, oli ihana.

Vierailija
18822/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Leila, voitko please koota kirjoituksesi jonnekin, iso osa niistä mennyt täällä hukkaan. Itkin viimeisintä, aivan ihanaa tekstiä.

Säilyisiköhän ne Kaksplus puolella? Siellä meillä se varaketju Toisenlainen puutarha 🌸

*Aikamoinen 😘🌸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18823/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon salapuutarhuri, mies tuomitsee harrastukseni ja on alkanut seurata, kuinka paljon oon somessa seuraamassa käärijää (=Bojania ). 🙂Tämmöstä draamaa sitten omaan liittoon.

Vierailija
18824/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin Leilalta ne kaikki vanhat tarinat myös. Esim. Leilan loppu navetan ylisillä kanteleenkielessä keikkuen "Better to burn out out than fade away". Piirongin hopeat ja perämetsä testamentattiin Bojan Cvjeticaninille. <3

Myös kaikki sitä edeltävät. Kiitos etukäteen rakas Leila jos pystyisit laittamaan. 💚

Vierailija
18825/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan bijanille ihastus jereen

Vierailija
18826/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oon salapuutarhuri, mies tuomitsee harrastukseni ja on alkanut seurata, kuinka paljon oon somessa seuraamassa käärijää (=Bojania ). 🙂Tämmöstä draamaa sitten omaan liittoon.

Oih Se voi silti tehdä hyvääkin! Jos mies vähän havahtuu ja alkaa panostaa, ettei menetä sua Bojanille.

Meillä pso taisi luulla, että mulla joku sivusuhde 😅 Helpottui kun tajusi, että oon vauva-palstalla. Luulee kyllä vielä, että tämä johtuu Kärtsästä. En ole viitsinyt kertoa Bojanic gardenista ollenkaan. Se on jotain spessumpaa, vaan puutarhurit ymmärtää.

Tänään vihreässä mekossa ja kynsillä töihin, loppuviikosta keikalle 💚 Mut ajattelen, et en niinkään kärtsän takia tunnusta väriä, vaan tää on ennemminkin puutarhuriudelle ja lisäämään Matrixiin vibesia, että Balkanin ruusu saapuisi taas pohjolaan

Vierailija
18827/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole hiukan lapsellinen ketju 🙄

Hiukan? Vai sitteki totaalisen lapsellinen? Kukin päättäköön

Vierailija
18828/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin Leilalta ne kaikki vanhat tarinat myös. Esim. Leilan loppu navetan ylisillä kanteleenkielessä keikkuen "Better to burn out out than fade away". Piirongin hopeat ja perämetsä testamentattiin Bojan Cvjeticaninille. <3

Myös kaikki sitä edeltävät. Kiitos etukäteen rakas Leila jos pystyisit laittamaan. 💚

Itseäsikö kehut ja kiittelet?

Vierailija
18829/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että finaalin jälkeen Jere suuteli Bojania kaulalle. Se näkyi ja kuului videolla. Tää on juttu, mikä mun päähän ei mene, jos/kun Jere on varattu hetero. Mitä siinä tapahtui? Ja miksi?

Eikä varmasti ollut ainoa kerta kun jotain tollasta tekivät, ihan päätellen siitä että B ei hätkähtäny yhtään, päinvastoin otti K vaan tiukemmin lähelleen

Mitenkä se nyt tyhjästä olisi hätkähtänytkään? Huulet eivät koskettaneet ihoa ja olivat itse asiassa aika kaukanakin koskettamisesta.

You see what you wanna see...

Vierailija
18830/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs YouTube ja siellä Joker out live jam. Julkaistu tunti sitten. En ole ikinä tähän ketjuun kirjoittanut, seurannut lähinnä huvittuneena ja saanut makeat naurut välillä. Sen verran vaikuttanut ajatteluni, että heti aloin pohtimaan lauluvalintojen piilomerkityksiä.

Bojan omiensa suojissa ja ihan normaalin oloisena🥰

Vierailija
18831/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä sanoi Urheilucast-podcastissa että on harkinnut onlyfans-tiliä :D

Vierailija
18832/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te nyt varmasti loppuun asti ajatelleet tuon JO:n keikalle menon? Mietin vaan mitä siitäkin tulee kun on tupa täynnä varsin kii...nnostuneessa mielentilassa olevia mammoja (ja pari viisugayta). 🤔

Kyllä minä 40+ v. ajattelin mennä ihan häpeilemättä sinne, mutta onko se sitten eri asia, kun en ole mamma, en tiedä. Tässä iässä ei kyllä pitäisi enää hävettää mikään muutenkaan. Ja kaikki riettaat viisugayt kans rohkeasti mukaan vaan!

En ole mamma minäkään, saanko siis mennä vaikka ikää lähemmäs 50? Vai pitääkö silti muistaa edes vähän vähetä. 🤔

Häpeästä puheenollen, mun mielestä yksi parhaista piirteistä Käärijässä on juurikin se asenne, ettei häntä hävetä tai nolota enää oikeastaan mikään. Se on todella virkistävää.

Voi siinä muutakin olla taustalla kuin häpeämättömyys

Vierailija
18833/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 1000 sivua todella kummallista soopaa, joka todennäköisesti inhottaa myös kohdehenkilöitä itseään.

Vierailija
18834/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas mietin ulkoseksuaalisia asioita kuten että miten Jokerit on nyt Euroopankiertueella (sijoitus viisuissa jotain 20+) ja Kn keikat ovat Suomen maaseutukunnissa (sijoitus viisuissa 2).

Ehkä Jokerit menivätkin viisuihin vain "osallistumaan" ja "pitsiä virkkaamaan" 

Vierailija
18835/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te nyt varmasti loppuun asti ajatelleet tuon JO:n keikalle menon? Mietin vaan mitä siitäkin tulee kun on tupa täynnä varsin kii...nnostuneessa mielentilassa olevia mammoja (ja pari viisugayta). 🤔

Kyllä minä 40+ v. ajattelin mennä ihan häpeilemättä sinne, mutta onko se sitten eri asia, kun en ole mamma, en tiedä. Tässä iässä ei kyllä pitäisi enää hävettää mikään muutenkaan. Ja kaikki riettaat viisugayt kans rohkeasti mukaan vaan!

En ole mamma minäkään, saanko siis mennä vaikka ikää lähemmäs 50? Vai pitääkö silti muistaa edes vähän vähetä. 🤔

Häpeästä puheenollen, mun mielestä yksi parhaista piirteistä Käärijässä on juurikin se asenne, ettei häntä hävetä tai nolota enää oikeastaan mikään. Se on todella virkistävää.

P*skat on, mutta ei siitä silti tarvi välittää

--

Ikä on vain numeroita.

Vierailija
18836/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, tässä oli tekstityksetkin. Joo noita sanoja lukee ihan eri tavalla nyt. :)

Vierailija
18837/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan omiensa suojissa ja ihan normaalin oloisena🥰

Se on vanha live

Vierailija
18838/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ilmeisesti julkaistu jo 4kk sitten virallisella tilillä mutta vasta nyt tekstitettynä. Ensimmäisen biisin (en ole vielä katsellut kokonaan) perusteella b vaikuttaa kyllä olevan oman elämänsä oraakkeli (shippauslasien läpi katsottuna tietenkin). 

Vierailija
18839/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpotuksen huokaus. Matti on päässyt pois Suomenlinnasta, hän ei ole kasvoton vaan hänet tunnistetaan ympäri maailmaa! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d1bd1177-cc7d-4937-8f40-0a8048…

Eikä näytä olevan Matilla ainakaan välit poikki Käärijään. Päinvastoin. Oikein kiitteli mitä Jere on tehnyt tanssijan ammatin promoamiseksi!

Jossain toisessa jutussa muistaakseni Matti on kehunut Jereä miten toiset huomioonottava ja valloittava persoona Jere on.

Vierailija
18840/123801 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas mietin ulkoseksuaalisia asioita kuten että miten Jokerit on nyt Euroopankiertueella (sijoitus viisuissa jotain 20+) ja Kn keikat ovat Suomen maaseutukunnissa (sijoitus viisuissa 2).

Ehkä Jokerit menivätkin viisuihin vain "osallistumaan" ja "pitsiä virkkaamaan" 

Ovat itsekin kertoneet, että fokus ei ole viisuissa vaan viisujen jälkeisessä ajassa. Eli mieli on kansainväliselle uralle.

Ketju on lukittu.