Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönä Gregor tulee meidän uniimme ja antaa meille kaikille tupenrapinat. T: oraakkeli
toivottavasti saan ensi yönä unta, kun oon nukkunut niin huonosti viime aikoina..
Sama. Tavastian keikasta lähtien on menty tosi huonoilla unilla. Yksi yö heräsin ja carpe diem soi päässä. Jokohan osasto kohta kutsuu?
Sama! Ja teen vielä vaativaa työtä missä pitäis olla skarppina. Mennyt yömyöhään ja tänäänkin heräsin jo viideltä Leilan tarina mielessä 😭 Niin sekava tunnetila, että oli pakko herättää mun pso harrastamaan lohtu s€k$iä 🥹
Oiskin joku jonka kanssa harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei tekikö joku jo sen K&B Tarot-luennan?
En ole vielä ehtinyt 🌸 eksyn tänne yleensä aina aikaisin aamusta tai sitten näin viime tipassa juuri ennen kuin ketju menee kiinni 😀 kiva kuulla jos kiinnostusta kuitenkin löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/jokeroutband/status/1629599307350278145?s=46&t=CKsS…
Joker Outin UMK:n aikana Käärijästä kirjoittama twiitti, onkohan Bojanin kirjoittama?
Kommentit on kivoja. Ihmiset halusivat jo helmikuussa nähdä, kun Käärijä ja Jokerit tapaavat. Shippausta ilmassa jo ennen kuin he edes tapasivat toisensa.
https://twitter.com/thisisfoxx/status/1659209972352425988?s=46&t=CKsSJE…
Love at first sight💚
Toinen käyttää hempeä kuvioisia silkkivaatteita ja toinen taas, noh on siinä kyllä kaksikko.💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo menny jutut vissiin läpi, kokeilen viel kerran. Ilman kiroiluja, avainsanoja ja htmiöitä.. Surkeampi tämä tämänkertainen..
Bojan tunki samsonitensa matkustamon ylälokeroon, veti hupun päähänsä ja lysähti ikkunapaikalle. Aurinko paistoi niin kuin se oli paistanut, pilvettömältä taivaalta koko Suomen vierailun ajan. Yöllä ja päivällä. Pohjoisen aurinko. Olisi ollut helpompaa olla yöllä yönpimeydessä turvassa katseilta ja ilmeiltä. Ilmeiltä jotka paljastivat liian paljon.
Pari ylilyöntiä jäi vähän harmittamaan. Se possujunan typerä ilme joka oli levinnyt ympäri maailmaa ja saanut varmaan miljoonia katselukertoja. Että pitikin ottaa sen verran viiniä pohjalle ja olla niin vietävissä. Bojan hautasi kasvot käsiinsä kun muisti Jokereiden kuittailuviestit.
No ainakin hän oli saanut olla Jeren kanssa.Ja olihan Jere kuuma, herranjestas! Jotenkin röyhkeä, raju, villi ja macho ja samalla niin lapsellinen, herkkä ja hellä.. Bojan nuolaisi huuliaan ja hymyili kumpupilville.
Joku siinä vaan oli niin koukuttavaa ja huumaavaa. Helpompaa jos ei olisi. Koko homma oli niin sotkuista. Tuntui väärältä olla erossa, kun he kumpikin selvästi aidosti kaipasivat toisiaan. Tuntui myös väärältä olla yhdessä, kemia oli kuitenkin jatkuvasti läsnä eikä sitä voinut piilottaa edes tyttöystävältä vaikka kuinka yritti.
Puhelin oli täynnä viestejä tytöiltä ympäri maailmaa, yökyläkutsuja ympäri helsinkiä, varsin paljastavia kuvia ja rivoja suoria ehdotuksia.. ihanilta naisilta.. ja hän oli kuin tahdoton sätkynukke Jeren otteessa, sätkynukke jolla Jere ei kuitenkaan leikkinyt loppuun asti. Jere tuli ihan lähelle, halasi, silitti hellästi kättä ja kutsui puppyksi ja babyksi ja katsoi aidosti rakastavin silmin. Seuraavassa hetkessä taas perääntyi kauemmas, tyttiksen helmoihin. Otti etäisyyttä, kuin omaa itseään, tunteitaan ja reaktioitaan peläten. Kiersi kuin kissa kuumaa puuroa.Tuntui että Jeren vihreät silmät näkivät hänen sieluuna saakka vaikka niiltä yritti suojautua. Ihan hirveä ikävä.
Puhelin värähti viestin Jereltä. "You are always my number one, miss you" . Bojanin sydän muljahti kuin sätkynukella. Kyyneleet valuivat Bojanin silmistä vaikka kuinka nieleskeli ja yritti estää.
Seuraavaan tapaamiseen kestäisi monta, monta viikkoa, ja mitä sitten? Asiat ei muuttuisi miksikään. Hän ei koskaan saisi herätä Jeren sylistä ja tuntea lämmintä nahkaa omaansa vasten. Ja hän halusi Jeren kokonaan ja loppuun asti. Joka solullaan.
Kaiken armahtava uni tuli silmään kuin taivaan lahjana. Unessa Jere etsi Frankkia, Mutta Frank levittikin muoviset siipensä, lähti lentoon ja kohosi korkeuksiin, aina Karibian lämpöön Aruballe saakka, jossa oikeat villiflamingot elävät.
Leila
Ja kauniita unia minulle! :) Kiitos Leila, ihana tarina taas!
Tätä tekstiä luen ja kuuntelen Joker Outin PADAM
Ja tuohon käännös enkuksi:
I'm falling
Watch out for yourself, they told me that night.
The city is full of ghosts,
that don't let you get away.
They shut you in a burning circle,
that even warms you at first,
they wait for your quiet demise.
I didn't believe them and surrendered to the evening,
let temptation try me,
I won't sell myself to her.
But when the first bullet flew,
it hit me between the eyes
and I lost my ground.
Now I'm falling and falling, will anyone catch me?
With open arms, a smile on my face.
Now I'm falling and falling, will anyone understand?
If I don't succeed at anything,
if I lose everything I wanted.
I didn't believe them and surrendered to the evening.
I was waisting my youth,
got closer with the moon.
But when the first bullet flew,
it hit me between the eyes
and I lost my ground.
And before the new night comes around,
there is nobody around me anymore.
Where is everybody? When it hurts the most.
Now I'm falling and falling, will anyone catch me?
With open arms, a smile on my face.
Now I'm falling and falling, will anyone understand?
If I don't succeed at anything,
if I lose everything I wanted.
Will anyone catch me?
Will anyone catch me?
Will anyone hug me?
Now I'm falling and falling.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönä Gregor tulee meidän uniimme ja antaa meille kaikille tupenrapinat. T: oraakkeli
toivottavasti saan ensi yönä unta, kun oon nukkunut niin huonosti viime aikoina..
Sama. Tavastian keikasta lähtien on menty tosi huonoilla unilla. Yksi yö heräsin ja carpe diem soi päässä. Jokohan osasto kohta kutsuu?
Suljetulla tavataan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te nyt varmasti loppuun asti ajatelleet tuon JO:n keikalle menon? Mietin vaan mitä siitäkin tulee kun on tupa täynnä varsin kii...nnostuneessa mielentilassa olevia mammoja (ja pari viisugayta). 🤔
Älä unohda hammaslääkäriä ja ruskealla Datsunilla paikalle saapuvaa Arvoa.
Anteeksi unohdin. Arvon tuleminen on kyllä vähän arveluttavaa kun se alkaa kuolaamaan jo Bojankn kuvastakin.
Ehkä hammaslääkärillä on konstit tuohonkin vaivaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te nyt varmasti loppuun asti ajatelleet tuon JO:n keikalle menon? Mietin vaan mitä siitäkin tulee kun on tupa täynnä varsin kii...nnostuneessa mielentilassa olevia mammoja (ja pari viisugayta). 🤔
Kyllä minä 40+ v. ajattelin mennä ihan häpeilemättä sinne, mutta onko se sitten eri asia, kun en ole mamma, en tiedä. Tässä iässä ei kyllä pitäisi enää hävettää mikään muutenkaan. Ja kaikki riettaat viisugayt kans rohkeasti mukaan vaan!
Siitä tulee hauskaa! It's crazy it's party! Ei kannata yhtään aatella, vaan tehdä mitä huvittaa. Itse lakkasin kynnet juuri vihreäksi, kaikesta myrskystä huolimatta, kun keikkaa pukkaa
Todellakin menen JO keikalle ja eturiviin . Ja toivottavasti näen siellä teidät muutkin mukaanlukien Arvo,Leila ja Rietas Gay.
Minä oon jo niin vanha ja paksunahkainen että ei hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/jokeroutband/status/1629599307350278145?s=46&t=CKsS…
Joker Outin UMK:n aikana Käärijästä kirjoittama twiitti, onkohan Bojanin kirjoittama?
Kommentit on kivoja. Ihmiset halusivat jo helmikuussa nähdä, kun Käärijä ja Jokerit tapaavat. Shippausta ilmassa jo ennen kuin he edes tapasivat toisensa.
https://twitter.com/thisisfoxx/status/1659209972352425988?s=46&t=CKsSJE…
Love at first sight💚
Ja Bojanilla tuo leveä hymy heti Kärtsän seurassa🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tekikö joku jo sen K&B Tarot-luennan?
Se ei ollut kovin kaksinen luenta, tarvitaan toinen tulkitsija joka lupaa parempaa..😄
En tiedä kenestä sinä puhut mutta sen alkuperäisen tarot viestin laittaneena en ole vielä tehnyt mitään luentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä 40+ v. ajattelin mennä ihan häpeilemättä sinne, mutta onko se sitten eri asia, kun en ole mamma, en tiedä. Tässä iässä ei kyllä pitäisi enää hävettää mikään muutenkaan. Ja kaikki riettaat viisugayt kans rohkeasti mukaan vaan!
En ole mamma minäkään, saanko siis mennä vaikka ikää lähemmäs 50? Vai pitääkö silti muistaa edes vähän vähetä. 🤔
Häpeästä puheenollen, mun mielestä yksi parhaista piirteistä Käärijässä on juurikin se asenne, ettei häntä hävetä tai nolota enää oikeastaan mikään. Se on todella virkistävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa Käärijää!
https://twitter.com/baby_medicine/status/1669018814288384000
Tietääkö kukaan miltä keikalta tai löytyykö jostain pitempää pätkää?
Tavastian jälkimmäinen keikka viime perjantailta. Biisistä "Käärijä", jota ei oo vissiin muualla esitetty edes, on Kärtsän eka biisi ikinä. Tuota takaliston keikutusta ei ollut tuon enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda hammaslääkäriä ja ruskealla Datsunilla paikalle saapuvaa Arvoa.
Sitten rietastellaan oikein porukalla.
T. Arvaatte kyllä kuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähän sivusta mutta käärijään liittyvää kuitenkin: ilmeisesti ammattiraatisysteemiä ollaan nyt oikeasti muuttamassa ensi vuoden viisuihin!
Hyvä euroviisufaneille ja itse viisuille, myöhäistä Käärijälle ja niille, jotka mun tavoin menetti arvostuksensa kisaa kohtaan. Tietysti voi ajatella, että tää on nyt viisujen tapa myöntää epäsuorasti virheensä ja "pahoitella" miten Käärijän ja Suomen kävi tänä vuonna... mutta ei paljon lohduta.
jos ne saa sen raati homman muutettuu ens vuodelle mut ei se nyt suomee lohduta enään sen jälkeen katkeraa kansaa ollaan niin
Mutta mietipäs, jos Suomen Käärijä sai Euroviisujen säännötkin muuttumaan. Jätti melkoisen jäljen.
No niinpä 🤔
Mun ennustus huomiselle keikkojen julkistukselle on, että Suomessa on vähintään kaksi keikkaa. Mahdollisesti Tavastialla. Tai sitten joku vähän isompi mesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mamma minäkään, saanko siis mennä vaikka ikää lähemmäs 50? Vai pitääkö silti muistaa edes vähän vähetä. 🤔
Häpeästä puheenollen, mun mielestä yksi parhaista piirteistä Käärijässä on juurikin se asenne, ettei häntä hävetä tai nolota enää oikeastaan mikään. Se on todella virkistävää.
Mennään kaikki yhdessä! Mut joku salamerkki olis kiva, vois iskeä silmää kun kiljutaan vierekkäin 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Ikä on vain numeroita.
En tiedä, viitsinkö lähteä Jokereiden keikalle. Minun charmaattinen ja seksiä tihkuva olemukseni saa pian Bojanin unohtamaan laulujen sanat ja huutamaan perääni ljubim te! T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan! Metallibändien keikoilla on 70-vuotiaitakin eikä sitä kukaan mitenkään vinoon katso. Iällä ei oo mitään väliä 🙂
Joo! Minäkin 40+ ja käyn kyllä kaikenlaisissa häppeningeissä. Ei se ole ikä vaan asenne, niinhän Jerekin sanoi asulla rokkaamisesta 🔥