Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Alkaa jännittää jo Linnan juhlat, ketkä pitää tanssilattian kuninkuuden😂👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ensin tehneet jutun pelkästä vierailusta possujunineen ja ggrrrineen kaikkineen ja sitten erikseen shippausjutun. Se nyt olisi ollut ihan ok. Seiskasta tuollaisia voi lukea mutta yle olisi voinut osoittaa vähän pelisilmää. Varsinkin kun toinen osapuoli on suurimmalle osalle Suomea tuntematon. Epäilen että omasta lähipiiristä yksikään ei tietäisi koko Bojania, no ehkä nuoriso saattaa mutta muuten.
Niin, toivoisin heille ennenkaikkea huomiota musiikillisista syistä minkä he ansaitsisivat <3
Koko vauvapalstalla ei ole puhuttu halaistua sanaa Joker Outin musiikista, pääpaino on ollut koko ajan aivan muissa asioissa.
Älä jauha soopaa. Tässäkin ketjussa on käsitelty joker outin musaa ja jopa suomennettu sanoituksia vaikka kuinka moneen kertaan.
Kävitkö kuuntelemassa Novi val, siihen rakastuin kuten tähän kaikkeen mikä on hieman hupsua, mutta antaa olla vaan..
Kyllä, niitä kahta Carpe Diemiä.
Höpö höpö! Just kuuntelin ekaa kertaa Demoni levyn läpi, aikaisemmin vaan muutaman biisin. Tämähän on hyvä! Ja ihan aikuinen olen. Toki myönnän, että koko bändi on muodollisesti pätevä.
Tää on kyllä ihme väite ettei kukaan muka kuuntelisi näitä 😄 Pikemminkin tässä ketjussa on tullut valitusta, jos ollaan innostuttu liiaksi keskustelemaan jokereitten musasta eikä olla pysytty bk-jutuissa. Täällä on todellakin etsitty suomennoksia, vertailtu bojanin ja krisin tekemiä biisejä, mietiskelty mahdollisia musiikillisia esikuvia, löydetty yhtymäkohtia muihin bändeihin (kent!!!), itketty novi valin mukana, juteltu kulloisistakin suosikkibiiseistä, rakastuttu bojanin ääneen ja lauluun aina vaan uudelleen ja etsitty sekunnintarkkoja kohtia perusteluiksi hurahduksille jne.
Mulle tulee näistä "ei täällä kukaan edes kuuntele Joker Outia" -epäilyistä mieleen se, että epäilijät eivät itse pidä Joker Outin musiikista ja siksi olettavat että ei se ketään muutakaan voi kiinnostaa.
No, ei täällä ole kyllä Käärijänkään musiikista kauheasti keskusteltu.
Se voi pitää paikkansa. Me bojanistit kyllä kuuntelemme ja fanitamme myös joker outia, mutta Kn fanit enemmän keskittyvät muihin seikkoihin. Meitähän on moitittu jopa liiasta kuuntelusta, koska suomessa jo:ta kuunnellaan enemmän kuin sloveniassa.
Täällä yksi bojanisti joka kuunteli jo ennen viisuja k, viisujen aikaan ei niinkään mutta nyt taas mennään käärijällä. JO olen kuunnellut lähinnä demonia mutta aion tutustua muuhunkin kunhan olen sillä tuulella. En kyllä keskustele kummankaan musiikista, ne vain soivat tässä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko tämä jo noteerattu täällä, kun en oo kaikkea ehtinyt lukea.
Tuntui hassulta, kun tänään uutisten lopuksi vinkattiin siihen Ylen artikkeliin Bojanista (ja muustakin) ja kaverusten kuva lävähti ruudulle. Tuli niin kodikas olo. Mies kysyi heti, onko noi homoja.🌹🌹mä en kuullut, miten se aihe esiteltiin, kun olin niin pöllämystynyt.
Tänään työpaikkani kahvipöydässä tuli juttua Käärijästä. Yksi työkaveri kertoi, miten hänen 13-vuotias tyttönsä on ihan lätkässä Käärijään. Toinen työkaveri sanoi siihen, että Käärijä seurustelee miehen kanssa ja että netti on täynnä todisteita siitä. En kehdannut sanoa, että mä taas käyn vauva palstan K&B ketjussa kirjoittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Joten Jokerien paras biisi kehiin, kiitos
Tällä hetkellä Plastika
Vierailija kirjoitti:
Ylläpidon säännöissä sanotaan selvällä suomella että yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta ei käy. Ei muuksi muutu vaikka nyt yritätte asian kieltää.
Onko täällä puhuttu jostakin nimellä?
Vierailija kirjoitti:
Tosi kivoja kommentteja tuolla Ylen jutussa, olen yllättynyt positiivisesti.
Käärijä taitaa olla edelleen koko kansan Käärijä. Olin ite kans yllättynyt, mutta toisaalta kyllähän euroviisujenkin aikaan hänestä puhuttiin Ylen kommenttikentässä tosi kivasti :)
Vierailija kirjoitti:
Tosi kivoja kommentteja tuolla Ylen jutussa, olen yllättynyt positiivisesti.
Yllättävän vaisua keskustelua, kun vertaa vaikka tähän palstaan ja ylipäätään kaikkiin mahdollisiin kommentointimahdollisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpidon säännöissä sanotaan selvällä suomella että yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta ei käy. Ei muuksi muutu vaikka nyt yritätte asian kieltää.
Niin? Silloin yksittäinen viesti pitää poistaa eikä koko ketjua. Muuten voisi joka ketjuun käydä kirjoittemassa vaikka keuruulais-laurista ja täällä ei olisi ainuttakaan ketjua mihin kirjoitella.
Ihan voi tunnistaa
https://twitter.com/KaarijaSpain/status/1668322745849872411?t=_oD90o2U6…
Vierailija kirjoitti:
Katrina, Vse kar vem ja Vem da gres
Toi Katrina on ihan uskomaton. Se ensikuulemalta vaikuttaa aika tavanomaiselta, mutta sitten oppii jo odottamaan kertsiä, joka kuitenkin ekalla kerralla on vielä aika maltillinen. Tokalla tulee jo vähän enemmän tunnetta, mutta viimeisessä Bojan on jo aivan pitelemätön! Ja sit kun saa sanat käsiinsä jollain tunnistettavalla kielellä ja tajuaa, että se Bojanin epätoivoinen, suorastaan vimmainen huuto tarkoittaa, että rakastatko minua edes yhtään. Omgenkestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku trolli tuli yhdessä vaiheessa jankkaamaan. Asiattomiksi ne ilmoitettiin eikä reagoitu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainaki bojanista, jokereista, manageri-gregorista ja käärijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on mainittu yksityishenkilöiden nimiä toistuvasti ja vielä herjaavalla tavalla niin mielestäni olisi syytä poistaa koko ketju
Siis mikä tämä poistatusvimma on? Onko jollain morkkis kirjoittelustaan kun yle julkaisi sen uutisen vai mikä tää nyt on? Relatkaa! Vai onko tää sitä peruspaheksumista mitä tää ketju on saanut aikaan?
Kiitos ylen löysin tänne ja ei tarvi edes paljoa lukea kun näkee kenen nimeä täällä on heitelty todella asiattomasti ja se rikkoo sääntöjä
Vau. Mä oon lukenut nämä kaikki sivut enkä vieläkään tiedä sitä nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on mainittu yksityishenkilöiden nimiä toistuvasti ja vielä herjaavalla tavalla niin mielestäni olisi syytä poistaa koko ketju
Siis mikä tämä poistatusvimma on? Onko jollain morkkis kirjoittelustaan kun yle julkaisi sen uutisen vai mikä tää nyt on? Relatkaa! Vai onko tää sitä peruspaheksumista mitä tää ketju on saanut aikaan?
se meidön rakkaalle trollilla taas pahamieli ylen juttusta haluu tän poistoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, oikeasti ketjun todellinen kiinnostuksen kohde onkin Bojan ja Käärijä on vain pakollinen paha, jonka avulla päästään "käsiksi" Bojaniin?
Nyt myös komea manageri Gregor on alkanut kiinnostaa?
Itekin alkanu miettiä että K on vaan läheisin ja paras keino millä nää mammat pääsee ees mielikuvitus tasolla B lähelle
Jos lukisit koko ketjun, niin ymmärtäisit, että täällä on varsinaista aaltoliikettä. Välillä Bojan on tarinan pahis, välillä taas Käärijä. Välillä he ovat ihkuja yhdessä, välillä taas Janin housujen etumus kiinnostaa eniten, välillä taas musiikillinen anti jne. Täällä on monenmoista kommentoijaa ja fiilis vaihtelee selvästi päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne Bis Mel, Tokio, Plastika, Novi Val... onko pakko valita vain yksi?
Novi Val menee tunteisiin eniten. Se.
Novi val
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne Bis Mel, Tokio, Plastika, Novi Val... onko pakko valita vain yksi?
Novi Val menee tunteisiin eniten. Se.
Ja siksi sen olisi pitänyt olla siellä lentokentällä, voi pahus, kun ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainaki bojanista, jokereista, manageri-gregorista ja käärijästä.
Leilasta ja Arvosta herranen aika sentään.
Barve Oceana, kakkosena Tokio
Ei siltä vaikuta kun tällanen noviisikin nyt tietää Jeren tyttöystävän koko nimen, ihme kun että ole osoitetta pistäny