Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ny kaikki lukee Seiskaa ja on nähnyt, ettei K todellakaan seurustele miehen kanssa. Kamoon nyt.
Shippaus on kuvitteellista.
Mikä shippaus edes oikeastaan kun mielestäni täällä ei olla shipattu hetkeen mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaitpa Leila nuo kaikki kirjoittamasi tarinat on tallessa niin voit syöttää niitä tasaisin väliajoin tänne. Jos niitä kerran poistuu mutta en tajua miksi. Tuo oli ihana. 💔
Epäkunnioittavaa käytöstä tyttöystävää kohtaan. Mutta ette välitäkään kun itsestänne ja Omasta rakkauden kaipuusta jotka projisoitte muihin.
Vois se tyttöystävä vähän lainata noin kuumaa miestä. Ei saa olla itsekäs. Kansanterveyskin nousisi kohisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaitpa Leila nuo kaikki kirjoittamasi tarinat on tallessa niin voit syöttää niitä tasaisin väliajoin tänne. Jos niitä kerran poistuu mutta en tajua miksi. Tuo oli ihana. 💔
Epäkunnioittavaa käytöstä tyttöystävää kohtaan. Mutta ette välitäkään kun itsestänne ja Omasta rakkauden kaipuusta jotka projisoitte muihin.
Tämä on fiktiota. Tämä ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on mainittu yksityishenkilöiden nimiä toistuvasti ja vielä herjaavalla tavalla niin mielestäni olisi syytä poistaa koko ketju
No samalla voisi sitten sulkea koko aihe vapaan, koska joka ketjuun päätyy aina jossakin vaiheessa trolli, joka haluaa pilata muiden tunnelman. Ainoa keino on olla tarttumatta trollien syötteihin ja ilmiantaa heidän epäasialliset viestit.
Voi mikä vuoristorata. Olin ketjussa viimeksi aamukahdeksalta ja juuri ehti kaiken lukea läpi ennen palstan sulkeutumista. Ylen juttu ja puutarhureiden 15 minutes of fame näytti kääntävän tunnelman.
Ei tähän muuta voi sanoa, kuin että laiva on yhä vesillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on fiktiota. Tämä ei ole totta.
Nimenomaan. Kaunis ja haikea tarina eikä ennustus tulevaisuudesta.
Ihan hulvaton kuva Vantaan kaupungin sivuilla Käärijästä ja Tikkurilan päiväkodin Käärijä-faneista 😂
Vierailija kirjoitti:
Musta taas Jere on ehdottomasti kuumempi ja kiinnostampi kuin Bojan :D no mikäs siinä, fanitan sitten yksin tässä ketjussa Jereä xD
Mua taas ei kumpikaan itseäni varten kiinnosta, tykkään vaan spekuloida heidän outoa tilannettaan ja sitä miten B selkeästi on ainakin vähän fani - ihastunut K, joka taas ei tunnu tajuavan mistään mitään. 😂
Miksi en ole mennyt tänäänkään ajoissa nukkumaan vaikka B on poistunut maasta eikä K:lla ole keikkaa? 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläpidon säännöissä sanotaan selvällä suomella että yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta ei käy. Ei muuksi muutu vaikka nyt yritätte asian kieltää.
Onko täällä puhuttu jostakin nimellä?
On ainaki bojanista, jokereista, manageri-gregorista ja käärijästä.
Leilasta ja Arvosta herranen aika sentään.
Älkää mainitko Leilasta enää mitään. Hän on vieläkin Riettaan kanssa Sloveniassa. Sydämeni on murtunut ja syljenerityskin taas vähentynyt. T: Arvo
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä vuoristorata. Olin ketjussa viimeksi aamukahdeksalta ja juuri ehti kaiken lukea läpi ennen palstan sulkeutumista. Ylen juttu ja puutarhureiden 15 minutes of fame näytti kääntävän tunnelman.
aamusta oli vähän myrskyista nytten on taas tasontunut ei kovin pitkään draamailua kestänyt ja trolli hämentämässä soppaa taas ollaan tyyneille ilmoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aamusta oli vähän myrskyista nytten on taas tasontunut ei kovin pitkään draamailua kestänyt ja trolli hämentämässä soppaa taas ollaan tyyneille ilmoilla
En ole poistunut mihinkään.
Mulla on parisuhdehommailut lisääntyneet huomattavasti, kiitos K:n ja B:n ja tämän mielikuvitusleikin. Puoliso on varmaan kummastellut, mutta en kehtaa kertoa mistä johtuu. Myös mieliala on ollut korkeammalla kun olen ajatellut noiden kahden toilailuja. Joten kyllä tällä shippauksella on ollut mun kohdalla kansanterveydellisiä vaikutuksia!
Välillä on toki ollut surku, kun kaikkea sellaista ei olekaan tapahtunut, kuin olisi toivonut, ja välillä taas palstatrollit nostaa verenpainetta. Mutta se on toisaalta liian matala muutenkin. Ja on ollut ihanaa lukea nokkelia kommentteja ja jakaa innostusta toisten kanssa. Joten plussan puolelle olen jäänyt tässä shippaustouhussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä koen jotenkin että Joker Out ja Kuumaa ovat saman tyyppiä musiikillisesti. Tykkään kummankin biiseistä. Ja ilman UMK:ta ja Euroviisuja en todennäköisesti olisi löytänyt kumpaakaan.
Novi val on mun ehdoton suosikki.
Johannes ja Bojan ovat jotenkin saman oloisia, ehkä näemme joku päivä Johanneksen villin puolen.😚
tässä ketjussa on toistuvasti toivottu että shippaus pidetään asiallisempana
yksityishenkilöitä ei oteta mukaan keskusteluun
ei viedä asiaa artistin someen kunnioittaakseen artisteja toisin kuin jotkut
ja painotettu sitä että shippaus kertoo enemmän ihmisten mielikuvituksesta kuin shippauksen kohteista ihmisinä ja on osa fanikulttuuria, okei joidenkin mielestä ehkä vähän twisted tavalla mutta fanitusta se pohjimmiltaan on.
Voisiko nämä Leilan tarinat saada kootusti johonkin yhteen paikkaan? 🥹💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ny kaikki lukee Seiskaa ja on nähnyt, ettei K todellakaan seurustele miehen kanssa. Kamoon nyt.
Shippaus on kuvitteellista.
Mikä shippaus edes oikeastaan kun mielestäni täällä ei olla shipattu hetkeen mitään?
tää on monitoimiketju
Aamulla oli sydän palasina ja ajattelin, että nyt alkaa oma elämä, eikä enää ikinä fiilistelyketjua. Hip hei, tässä ollaan.
Jokereiden, heidän managerin ja Käärijän nimet ovat tiedossa ja he ovat julkisuuden henkilöitä, joten en ymmärrä, miksi heidän nimiään ei saisi mainita täällä? Myös Etel ja Matti ovat minusta julkisuudessa, joten oletan, että heidän nimensä saa mainita täällä? Heitä on lähinnä kehuttu täällä. Muiden nimiä en ole täällä maininnut, eikä minusta muutkaan fiilistelijät. Ilkeämieliset trollit taas suoltavat tänne kaikenlaista, mutta ne viestit kannattaa sitten ilmiantaa.