Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Eli, oikeasti ketjun todellinen kiinnostuksen kohde onkin Bojan ja Käärijä on vain pakollinen paha, jonka avulla päästään "käsiksi" Bojaniin?
Nyt myös komea manageri Gregor on alkanut kiinnostaa?
Mua Bojan ja Joker Out kiinnostaa enemmän. Ei Käärijässäkään mitään vikaa ole, mutta hän ja hänen musiikkinsa on mulle enimmäkseen viisuvillitys. Joker Outia uskon kuuntelevani pitkään. En myöskään ole hardcore shippaaja, enemmän kiinnostaa ystävyys ja "kevytshippaus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, oikeasti ketjun todellinen kiinnostuksen kohde onkin Bojan ja Käärijä on vain pakollinen paha, jonka avulla päästään "käsiksi" Bojaniin?
Itekin alkanu miettiä että K on vaan läheisin ja paras keino millä nää mammat pääsee ees mielikuvitus tasolla B lähelle
Siinä puutarhaketjussa tuntu että ihmiset oikeasti tykkää nimenomaan kaksikosta ja haaveilee heistä yhdessä eikä kuvittele itteänsä mihinkään väliin. Tää ketju on enemmänkin vaan Bojanin perään kuolausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itekin alkanu miettiä että K on vaan läheisin ja paras keino millä nää mammat pääsee ees mielikuvitus tasolla B lähelle
Siinä puutarhaketjussa tuntu että ihmiset oikeasti tykkää nimenomaan kaksikosta ja haaveilee heistä yhdessä eikä kuvittele itteänsä mihinkään väliin. Tää ketju on enemmänkin vaan Bojanin perään kuolausta.
Bojanin kuolaus on enemmän kuin ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua Bojan ja Joker Out kiinnostaa enemmän. Ei Käärijässäkään mitään vikaa ole, mutta hän ja hänen musiikkinsa on mulle enimmäkseen viisuvillitys. Joker Outia uskon kuuntelevani pitkään. En myöskään ole hardcore shippaaja, enemmän kiinnostaa ystävyys ja "kevytshippaus".
Nyt kannattais jo kuunnella Jokereitten musiikkia, jotta muistatte missä ketjussa ootte ja hyvää ois tarjolla....
Tän ketjun vois pikkuhiljaa alkaa lukita. Ja perustaa Bojanille oman ketjun
En tiedä, onko tämä jo noteerattu täällä, kun en oo kaikkea ehtinyt lukea.
Tuntui hassulta, kun tänään uutisten lopuksi vinkattiin siihen Ylen artikkeliin Bojanista (ja muustakin) ja kaverusten kuva lävähti ruudulle. Tuli niin kodikas olo. Mies kysyi heti, onko noi homoja.🌹🌹mä en kuullut, miten se aihe esiteltiin, kun olin niin pöllämystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia joka hiukan harmittaa on se, että Bojania ei ilmeisesti viety mihinkään yleisesti ulkkisten suosiossa oleviin kesäpaikkoihin, kuten Suomenlinna, Allas Sea Pool, Kaivopuisto, kahvila Regatta tai vaikka Töölönlahden ympäri. Sellaisista paikoista luulen että B olisi voinut innostua ottamaan kuviakin ja saada mielikuvan kauniista kesäkaupungista.
Sen sijaan hän on ollut kauniit kesäpäivät pimeissä sisätiloissa Tavastialla ja karaokebaarissa, ja ehkä Vallilassa tai Malmilla tms. Tava tietty oli must ja myös reissun kohokohtia. Mutta kun kerrankin sää suosi, eikö olisi ollut kivempaa näyttää valoisia kesäöitä kiertelemällä jotain kivempia kesäkohteita tai vaikka keskustan terasseja, jos ns märkää mielivät.
Aattelen että tuo voi olla yksi syy siihen, ettei B ole postannut tänään mitään tai kehunut Suomea tai Helsinkiä.
Sitä ei tietenkään tiedä, onko B:ltä kysytty mitä haluaa tehdä ja ehkä nuo olivat hänelle mieluisimpia. Toivotaan niin.
K ja hohtokaksoset on niin juntteja, ettei osaa esitellä tuollaisia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ketju vajosi aamulla suorastaan Mariaanien hautaan, mutta mitäs mitäs, täällähän alkaa mukavasti olla nousu kohti pintaa käsillä. Hyvä me😘
Se on tällainen universumin ikiaikainen virtaus. Nousua seuraa lasku, jossain kohtaa. Kaikki tunteet kuuluu elämään ja niihin auttaa vain tunteminen 💚
(Matrix hetki, täs samalla kun kirjoitan alkoi soida: Kunhan tuntuu hetken jossain, anna mulle mitä vaan.. )
Ja onhan tässä nyt taas vaikka mitä odotettavaa! Jos saadaan to keikkapaikat ja pe saattaa olla manifestoimalla jo FIN keikkakin myynnissä. Ja kyllähän se höntti K:kun keikkailee taas ja taitaa osa tulla livenäkin.
Ja vielä, nyt meillä uusi hahmo tässä sagassa 😍 Se minä itse, kauppakassien ja pyykkien seasta eläväksi havahtunut, kukkaan puhjennut 🌺
Kuten Leila ja muutama muukin mamma, olen löytänyt itsestäni ihan uusia puolia. Viimeiset vuoden mun elämässä on ollut tosi raskaita ja jotenkin hurahdin euroviisuihin ihan täysillä tänä vuonna.
Mulla on täysi-ikäinen tytär, jonka olen opettanut myös viisufaniksi ja hän on ollut viime vuodet se isompi fani. Mutta Käärijään me tykästyttiin molemmat (keikkaliput on loppukesän keikalle). Koko kevät on mennyt eri asteisessa viisuhuumassa enkä ikinä milloinkaan olisi kuvitellut että mä innostun jopa jostain shippailusta! Tätä en tosin tytölle kerro! Toisaalta ihan innoissaan hänkin kuuntelee JO:ta ja on soittolistalla useampi muukin viisuista tuttu. Ja jos vaan muuten aika sopii, lähtee myös JOn keikalle mun kanssa.
Mutta se juttu on, että monen masentuneen vuoden jälkeen olen innostunut jostain. En ole vuosiin kuunnellut musiikkia kuin vaan radiosta. Keikalla olen käynyt ehkä 10 vuotta sitten. Tunnen itseni jotenkin rakastuneeksi. Kaikki kunnia täytyy antaa tästä Käärijälle. Joo, en ehkä tykkää kaikista hänen jutuistaan, eikä tässä ole mitään sen tyyppistä ihastumista vaan se joku fiilis, että hei elämässä voi sattua niitä kivoja juttujakin. Kaveri on yrittänyt monta vuotta ja nyt ihan huippusuosittu. Ja sitten tuo K ja B yhdessä ovat jotain suloista, joka saa toivomaan että itsekin vielä saisi kokea tuollaisen ihastumisen (myös kaverisuhde voi olla ihastumista ja rakastumista, ei siinä tarvita mitään sänkyjuttuja), mutta itselleni toivoisin ihan romanttista versiota. Vaikka olin jo heittämässä kirvestä kaivoon, että ei näin vanhana enää mitään uutta suhdetta voi löytää, yksin olen lopun ikääni,
Vierailija kirjoitti:
Ketju vajosi aamulla suorastaan Mariaanien hautaan, mutta mitäs mitäs, täällähän alkaa mukavasti olla nousu kohti pintaa käsillä. Hyvä me😘
Täällä on kyllä semmoista aaltoliikettä ettei oo tosikaan. Pari tuntia sitten lähdin lenkille suorastaan huonolla tuulella ja nyt taas ollaan aallonharjalla ja hymyssäsuin.
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun vois pikkuhiljaa alkaa lukita. Ja perustaa Bojanille oman ketjun
Kyllä me Kärtsästäkin tykätään. Hypeä vaan ilmassa kun JO keikka tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kun olin tulossa Kuumaan konsertista, mietin hetken pitäiskö lähteä tutkailemaan keskustan terasseja, jos siellä olisi eräs henkilö. Nopeasti sitten tulin järkiini, että tähän en kyllä alennu. Olihan se kutkuttava tunne, että hänet olisi voinut bongata Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pidä paikkaansa. UMK ketju oli hyvin thirsty ketju Käärijää kohtaan ja se oli tätä ketjua edeltävä. Siellä kirjoiteltiin mm. aika seksuaalissävytteisiä runoja hänestä ja fanitettiin häntä kympillä. Jossain välissä sitten hoksattiin Bojan joidenkin klippien perusteella ja siitä se lähti. Kyllä monella kiinnostaa K:n ja B:n bondaus sekä varmasti kummatkin artistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ensin tehneet jutun pelkästä vierailusta possujunineen ja ggrrrineen kaikkineen ja sitten erikseen shippausjutun. Se nyt olisi ollut ihan ok. Seiskasta tuollaisia voi lukea mutta yle olisi voinut osoittaa vähän pelisilmää. Varsinkin kun toinen osapuoli on suurimmalle osalle Suomea tuntematon. Epäilen että omasta lähipiiristä yksikään ei tietäisi koko Bojania, no ehkä nuoriso saattaa mutta muuten.
Niin, toivoisin heille ennenkaikkea huomiota musiikillisista syistä minkä he ansaitsisivat <3
Koko vauvapalstalla ei ole puhuttu halaistua sanaa Joker Outin musiikista, pääpaino on ollut koko ajan aivan muissa asioissa.
Älä jauha soopaa. Tässäkin ketjussa on käsitelty joker outin musaa ja jopa suomennettu sanoituksia vaikka kuinka moneen kertaan.
Kyllä, niitä kahta Carpe Diemiä.
Höpö höpö! Just kuuntelin ekaa kertaa Demoni levyn läpi, aikaisemmin vaan muutaman biisin. Tämähän on hyvä! Ja ihan aikuinen olen. Toki myönnän, että koko bändi on muodollisesti pätevä.
Tää on kyllä ihme väite ettei kukaan muka kuuntelisi näitä 😄 Pikemminkin tässä ketjussa on tullut valitusta, jos ollaan innostuttu liiaksi keskustelemaan jokereitten musasta eikä olla pysytty bk-jutuissa. Täällä on todellakin etsitty suomennoksia, vertailtu bojanin ja krisin tekemiä biisejä, mietiskelty mahdollisia musiikillisia esikuvia, löydetty yhtymäkohtia muihin bändeihin (kent!!!), itketty novi valin mukana, juteltu kulloisistakin suosikkibiiseistä, rakastuttu bojanin ääneen ja lauluun aina vaan uudelleen ja etsitty sekunnintarkkoja kohtia perusteluiksi hurahduksille jne.
Mulle tulee näistä "ei täällä kukaan edes kuuntele Joker Outia" -epäilyistä mieleen se, että epäilijät eivät itse pidä Joker Outin musiikista ja siksi olettavat että ei se ketään muutakaan voi kiinnostaa.
No, ei täällä ole kyllä Käärijänkään musiikista kauheasti keskusteltu.
Se voi pitää paikkansa. Me bojanistit kyllä kuuntelemme ja fanitamme myös joker outia, mutta Kn fanit enemmän keskittyvät muihin seikkoihin. Meitähän on moitittu jopa liiasta kuuntelusta, koska suomessa jo:ta kuunnellaan enemmän kuin sloveniassa.
Täällä yksi bojanisti joka kuunteli jo ennen viisuja k, viisujen aikaan ei niinkään mutta nyt taas mennään käärijällä. JO olen kuunnellut lähinnä demonia mutta aion tutustua muuhunkin kunhan olen sillä tuulella. En kyllä keskustele kummankaan musiikista, ne vain soivat tässä taustalla.
Täällä on mainittu yksityishenkilöiden nimiä toistuvasti ja vielä herjaavalla tavalla niin mielestäni olisi syytä poistaa koko ketju
Kakkosella alkoi just elokuva Elvis & Onerva, pääosassa Kuumaan Brotherus. Niin on nuori, että.
K on kuumempi kuin Saaban yö! Uh! Olen tuntemuksistani täällä aiemminkin kertonut. Bojan taasen söpö poika, hyvä esiintyjä ja symppis, mutta ei suuremmin herätä samoja tuntemuksia minussa.
Jerelle vois lahjoittaa vaikka kymmenen kämppää Vantaalta, olisi jokaisen niistä ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on mainittu yksityishenkilöiden nimiä toistuvasti ja vielä herjaavalla tavalla niin mielestäni olisi syytä poistaa koko ketju
Siis mikä tämä poistatusvimma on? Onko jollain morkkis kirjoittelustaan kun yle julkaisi sen uutisen vai mikä tää nyt on? Relatkaa! Vai onko tää sitä peruspaheksumista mitä tää ketju on saanut aikaan?
Mitenkähän Bojan on toipunut Helsingin reissusta?