Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
17701/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli, oikeasti ketjun todellinen kiinnostuksen kohde onkin Bojan ja Käärijä on vain pakollinen paha, jonka avulla päästään "käsiksi" Bojaniin?

Nyt myös komea manageri Gregor on alkanut kiinnostaa?

Mua Bojan ja Joker Out kiinnostaa enemmän. Ei Käärijässäkään mitään vikaa ole, mutta hän ja hänen musiikkinsa on mulle enimmäkseen viisuvillitys. Joker Outia uskon kuuntelevani pitkään. En myöskään ole hardcore shippaaja, enemmän kiinnostaa ystävyys ja "kevytshippaus".

Ihana käsite tuo kevytshippaus. Tää sopii mullekin! Niitä tarinoita lukiessa jätän kaikki seksiä sisältävät väliin tai lopetan kesken, mutta sellaiset että onkohan tässä jotain hiukan syvempää ystävyyttä tyyppiset tarinat ovat ihania.

Vierailija
17702/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K on kuumempi kuin Saaban yö! Uh! Olen tuntemuksistani täällä aiemminkin kertonut. Bojan taasen söpö poika, hyvä esiintyjä ja symppis, mutta ei suuremmin herätä samoja tuntemuksia minussa.

Jerelle vois lahjoittaa vaikka kymmenen kämppää Vantaalta, olisi jokaisen niistä ansainnut.

K kuumuus on fakta, mutta B kyllä räjäytti pankin perjantaina. Oli minusta kuumempi kuin K siellä. Olisiko jollakin heittää taas niitä faktoja (tumblr hidastukset), ei ole tänään niitä näkynyt enään tasaisella frekvenssillä 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17703/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten Jokerien paras biisi kehiin, kiitos

Vierailija
17704/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on mainittu yksityishenkilöiden nimiä toistuvasti ja vielä herjaavalla tavalla niin mielestäni olisi syytä poistaa koko ketju

Siis mikä tämä poistatusvimma on? Onko jollain morkkis kirjoittelustaan kun yle julkaisi sen uutisen vai mikä tää nyt on? Relatkaa! Vai onko tää sitä peruspaheksumista mitä tää ketju on saanut aikaan?

Kiitos ylen löysin tänne ja ei tarvi edes paljoa lukea kun näkee kenen nimeä täällä on heitelty todella asiattomasti ja se rikkoo sääntöjä

Vierailija
17705/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuisi niin että törmäisinkin vanhaan tuttuun puutarhurien keikkaekskursion yhteydessä niin kyllähän siinä molemmat saavat hävetä silmät päästään, myös se toinen osapuoli. Oikeasti naurattaisi vaan. Mutta sen en haluaisi paljastuvan olenko kirjotellut tänne tuhmisjuttuja. (En tietenkään ole. 😚)

Vierailija
17706/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-asunnonko vain sai? :/ Ei Vantaalla yhtään kartanoa ollut tyhjillään? Nettiadressi: Kärtsälle oma kartano ruusutarhoineen ja siipi balkanilaiselle rakastajalle!

Höpsis, on myös meitä joiden mielestä Suomesta pitää tulla monarkia ja Bojanista prinssi Suomeen :D

Kuningaskuntahanke pitää palauttaa!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_kuningaskuntahanke

No nyt on oikeanlaista meininkiä. Kannatan! Bojanista prinssi Suomeen!

Jos tällainen hanke toteutuisi, niin mielestäni me puutarhailijat voisimme lahjoittaa aiemmin ideoidun ruusu-vaakuna orastavan monarkian käyttöön 🌹🌹

Vitsi kun jokin aika sitten twitterissä tuli vastaan kuva Käärijästä ja Bojanista jossain juhlissa kruunut päässä, olisin tänne linkannut mutten löytänyt enää 😅 🤴🤴

Vierailija
17707/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta että ketju menee poistoon haluan vaan kaiken tämän negatiivisuuden vastapainoksi sanoa, että mulla on ollut aivan ihana pitkä viikonloppu näiden kahden tempauksia seuratessa 🥰

Oikeesti?! Eikö ole muuta tekemistä? Edes kesällä?

Ruoho vihertää, kukat kukkii ja laineet liplattaa laituria vasten. Kesä on parasta aikaa. Aktiviteettien ohessa on välillä ihana maata riippukeinussa ja vain fiilistellä.🥰

Vierailija
17708/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on mainittu yksityishenkilöiden nimiä toistuvasti ja vielä herjaavalla tavalla niin mielestäni olisi syytä poistaa koko ketju

Voisipahan alottaa sitten uuden ketjun puhtaalta pöydältä

Vierailija
17709/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt koonnut tähän kaikki säännöt, jotka näiltä sadoilta sivuilta olen oppinut. Täydentäkää, jos jotain puuttuu.

Ei saa puhua pelkästään Bojanista, koska tämä on B ja K -ketju

Ei saa puhua käärijästä, koska tee ite paremmin.

Ei saa puhua käärijän haastatteluista.

Ei saa puhua asuntosijoittamisesta.

Ei saa puhua kielitaidosta.

Ei saa puhua käärijästä ja bojanista, koska se on tyhmää.

Tyhmää on shippaaminen.

Tyhmää on bromancesta puhuminen.

Tyhmää on ystävyydestä puhuminen.

Ei saa puhua homoudesta.

Ei saa puhua heteroudesta, koska mitä siinä nyt on puhuttavaa.

Ei saa puhua omista tunteista.

Ei saa pelleillä ja pitää hauskaa.

Ei saa käyttää puutarhasanastoa.

Ei saa puhua suoraan.

Ei saa fiilistellä.

Ei saa miettiä missä ne voisivat olla.

Ei saa miettiä mitä ne tekevät.

Ei saa miettiä mitä joku tarkoittaa.

Ei saa keksiä mitään juttuja, vaikka ne olisivat heti tunnistettavissa keksityiksi.

Ei saa puhua muista jokereista, koska ne ei ole bojan eikä käärijä.

Ei saa puhua joker outin musiikista.

Ei saa väittää kuuntelevansa jokereita.

Ei saa väittää kuuntelevansa käärijää, jos ei kuunnellut sitä jo ennen viisuja.

Ei saa esittää mielipiteitä, koska ne on vain mielipiteitä.

Ei saa puhua managereista, olipa ne suomessa tai sloveniassa.

Tyttöystävästä ei pidä puhua mitään, vaikka se näkyisi missä.

Ei saa olla nuori, vanha eikä keski-ikäinen.

Ei saa olla nolo.

HÄVETKÄÄ!

Vierailija
17710/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K on kuumempi kuin Saaban yö! Uh! Olen tuntemuksistani täällä aiemminkin kertonut. Bojan taasen söpö poika, hyvä esiintyjä ja symppis, mutta ei suuremmin herätä samoja tuntemuksia minussa.

Jerelle vois lahjoittaa vaikka kymmenen kämppää Vantaalta, olisi jokaisen niistä ansainnut.

Minulle k on koko ajan ollut lähinnä ilmiö, ei muussa mielessä kiinnostava. Bojan taas, järki menee.

T. Se ensimmäinen bojanisti ja uskollisin puolustajansa

Vierailija
17711/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Bis Mel, Tokio, Plastika, Novi Val... onko pakko valita vain yksi?

Vierailija
17712/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hävetä saa, ja pitää, tauotta.

Vierailija
17713/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tämä poistatusvimma on? Onko jollain morkkis kirjoittelustaan kun yle julkaisi sen uutisen vai mikä tää nyt on? Relatkaa! Vai onko tää sitä peruspaheksumista mitä tää ketju on saanut aikaan?

Ylen kirjoitus on hyvä. Ja etenkin siksi, että se tulee ketjun ulkopuolelta, koska tällaisissa keskusteluissa jokainen poikkipuolinen kommentti tulkitaan trollauksena. Kirjoitus on tehty huolella ja ilmiötä käsitellään monipuolisesti. Itse pidän ilmiötä omituisena ja outona. Toivottavasti juttu herättelee ja ravistelee shippaajia itseäänkin.

Vierailija
17714/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpidon säännöissä sanotaan selvällä suomella että yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta ei käy. Ei muuksi muutu vaikka nyt yritätte asian kieltää.

Ne on trollien postaamia ja ilmoitettu asiattomiksi viesteiksi.

Vierailija
17715/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K kuumuus on fakta, mutta B kyllä räjäytti pankin perjantaina. Oli minusta kuumempi kuin K siellä. Olisiko jollakin heittää taas niitä faktoja (tumblr hidastukset), ei ole tänään niitä näkynyt enään tasaisella frekvenssillä 😘

B oli kyllä ihana🤩. Olin siis paikan päällä myöhäisemmällä keikalla, tykkäsin Käärijästä ja hän on melko maaginen esiintyjä, tosin se jatkuva vi**un hokeminen alkoi hieman kyllästyttää, mutta hänen kontaktinsa yleisöön on kyllä mahtava! Mut sit kun Bojan tuli lavalle, en tiedä onko se tän ketjun aikaansaama illuusio, mutta siis, wau🔥🔥. Se kokonaisuus, söpö poika flirttailemassa yleisölle (ja kröhöm myös sille toiselle lavalla olijalla). Am I gonna hear you hän kysyi, ja kyllä, hän kuuli🤩

Vierailija
17716/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpidon säännöissä sanotaan selvällä suomella että yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta ei käy. Ei muuksi muutu vaikka nyt yritätte asian kieltää.

Siinähän jänkkäät. Ilmianna viesti joka häiritsee mutta turha tulla tyrkyttämään koko ketjun poistoa.

Vierailija
17717/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivoja kommentteja tuolla Ylen jutussa, olen yllättynyt positiivisesti.

Vierailija
17718/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt koonnut tähän kaikki säännöt, jotka näiltä sadoilta sivuilta olen oppinut. Täydentäkää, jos jotain puuttuu.

Ei saa puhua pelkästään Bojanista, koska tämä on B ja K -ketju

Ei saa puhua käärijästä, koska tee ite paremmin.

Ei saa puhua käärijän haastatteluista.

Ei saa puhua asuntosijoittamisesta.

Ei saa puhua kielitaidosta.

Ei saa puhua käärijästä ja bojanista, koska se on tyhmää.

Tyhmää on shippaaminen.

Tyhmää on bromancesta puhuminen.

Tyhmää on ystävyydestä puhuminen.

Ei saa puhua homoudesta.

Ei saa puhua heteroudesta, koska mitä siinä nyt on puhuttavaa.

Ei saa puhua omista tunteista.

Ei saa pelleillä ja pitää hauskaa.

Ei saa käyttää puutarhasanastoa.

Ei saa puhua suoraan.

Ei saa fiilistellä.

Ei saa miettiä missä ne voisivat olla.

Ei saa miettiä mitä ne tekevät.

Ei saa miettiä mitä joku tarkoittaa.

Ei saa keksiä mitään juttuja, vaikka ne olisivat heti tunnistettavissa keksityiksi.

Ei saa puhua muista jokereista, koska ne ei ole bojan eikä käärijä.

Ei saa puhua joker outin musiikista.

Ei saa väittää kuuntelevansa jokereita.

Ei saa väittää kuuntelevansa käärijää, jos ei kuunnellut sitä jo ennen viisuja.

Ei saa esittää mielipiteitä, koska ne on vain mielipiteitä.

Ei saa puhua managereista, olipa ne suomessa tai sloveniassa.

Tyttöystävästä ei pidä puhua mitään, vaikka se näkyisi missä.

Ei saa olla nuori, vanha eikä keski-ikäinen.

Ei saa olla nolo.

HÄVETKÄÄ!

Ei tollasta cancel-kulttuuria ketjuun, mälsää. Jos haluu rajata tarkasti ne aiheet mitkä itselle näkyyja mistä saa keskustella, niin siihen tarkoitukseen löytyy muita somealustoja.

Vierailija
17719/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne Bis Mel, Tokio, Plastika, Novi Val... onko pakko valita vain yksi?

Novi Val menee tunteisiin eniten. Se.

Vierailija
17720/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle k on koko ajan ollut lähinnä ilmiö, ei muussa mielessä kiinnostava. Bojan taas, järki menee.

T. Se ensimmäinen bojanisti ja uskollisin puolustajansa

Aamen!

Ketju on lukittu.