Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mä koen jotenkin että Joker Out ja Kuumaa ovat saman tyyppiä musiikillisesti. Tykkään kummankin biiseistä. Ja ilman UMK:ta ja Euroviisuja en todennäköisesti olisi löytänyt kumpaakaan.
Novi val on mun ehdoton suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on kuumempi kuin Saaban yö! Uh! Olen tuntemuksistani täällä aiemminkin kertonut. Bojan taasen söpö poika, hyvä esiintyjä ja symppis, mutta ei suuremmin herätä samoja tuntemuksia minussa.
Jerelle vois lahjoittaa vaikka kymmenen kämppää Vantaalta, olisi jokaisen niistä ansainnut.Minulle k on koko ajan ollut lähinnä ilmiö, ei muussa mielessä kiinnostava. Bojan taas, järki menee.
T. Se ensimmäinen bojanisti ja uskollisin puolustajansa
No hyvä että meille ei tule kilpailua samasta miehestä. Ota sinä se Bojan niin minä kaappaan Kärtsän itselleni. Voidaan sitten yhdessä matkustaa mökkimaisemiin saunomaan ja kallistaa punaviinilasia kuunvalossa laiturilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko tämä jo noteerattu täällä, kun en oo kaikkea ehtinyt lukea.
Tuntui hassulta, kun tänään uutisten lopuksi vinkattiin siihen Ylen artikkeliin Bojanista (ja muustakin) ja kaverusten kuva lävähti ruudulle. Tuli niin kodikas olo. Mies kysyi heti, onko noi homoja.🌹🌹mä en kuullut, miten se aihe esiteltiin, kun olin niin pöllämystynyt.Tänään työpaikkani kahvipöydässä tuli juttua Käärijästä. Yksi työkaveri kertoi, miten hänen 13-vuotias tyttönsä on ihan lätkässä Käärijään. Toinen työkaveri sanoi siihen, että Käärijä seurustelee miehen kanssa ja että netti on täynnä todisteita siitä. En kehdannut sanoa, että mä taas käyn vauva palstan K&B ketjussa kirjoittelemassa.
Siis tuota kerrotaan ihan totuutena kirkkain silmin, että seurustelee miehen kanssa😛kukahan se mies on..
Vierailija kirjoitti:
Ihan voi tunnistaa
https://twitter.com/KaarijaSpain/status/1668322745849872411?t=_oD90o2U6…
Kuin söpöjä 💚
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt koonnut tähän kaikki säännöt, jotka näiltä sadoilta sivuilta olen oppinut. Täydentäkää, jos jotain puuttuu.
Ei saa puhua pelkästään Bojanista, koska tämä on B ja K -ketju
Ei saa puhua käärijästä, koska tee ite paremmin.
Ei saa puhua käärijän haastatteluista.
Ei saa puhua asuntosijoittamisesta.
Ei saa puhua kielitaidosta.
Ei saa puhua käärijästä ja bojanista, koska se on tyhmää.
Tyhmää on shippaaminen.
Tyhmää on bromancesta puhuminen.
Tyhmää on ystävyydestä puhuminen.
Ei saa puhua homoudesta.
Ei saa puhua heteroudesta, koska mitä siinä nyt on puhuttavaa.
Ei saa puhua omista tunteista.
Ei saa pelleillä ja pitää hauskaa.
Ei saa käyttää puutarhasanastoa.
Ei saa puhua suoraan.
Ei saa fiilistellä.
Ei saa miettiä missä ne voisivat olla.
Ei saa miettiä mitä ne tekevät.
Ei saa miettiä mitä joku tarkoittaa.
Ei saa keksiä mitään juttuja, vaikka ne olisivat heti tunnistettavissa keksityiksi.
Ei saa puhua muista jokereista, koska ne ei ole bojan eikä käärijä.
Ei saa puhua joker outin musiikista.
Ei saa väittää kuuntelevansa jokereita.
Ei saa väittää kuuntelevansa käärijää, jos ei kuunnellut sitä jo ennen viisuja.
Ei saa esittää mielipiteitä, koska ne on vain mielipiteitä.
Ei saa puhua managereista, olipa ne suomessa tai sloveniassa.
Tyttöystävästä ei pidä puhua mitään, vaikka se näkyisi missä.
Ei saa olla nuori, vanha eikä keski-ikäinen.
Ei saa olla nolo.HÄVETKÄÄ!
🤣 Tää oli ihan paras, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Joten Jokerien paras biisi kehiin, kiitos
Novi val (nimenomaan alkuperäinen versio sloveeniksi), Padam.
Nämä kumpikin tuottaa kylmät väreet joka kuuntelukerralla.
Trollaaja yrittää saada ketjua poistettua jakamalla nimiä.Syyttää muita nimien jakamisesta ja jakaa itse sitä. Okay, no ilmoitettu asiattomaksi.
Tiktokissa nimimerkki 🔥jumalite🔥 postannut hauskan pätkän rautalammin keikalta. Käärijällä oli siellä yllättäin faneja monesta eri maasta😂
Asiattomien viestien alapeukuttaminen on turhaa. Ilmiantakaa mieluummin.
Musta taas Jere on ehdottomasti kuumempi ja kiinnostampi kuin Bojan :D no mikäs siinä, fanitan sitten yksin tässä ketjussa Jereä xD
Kaitpa Leila nuo kaikki kirjoittamasi tarinat on tallessa niin voit syöttää niitä tasaisin väliajoin tänne. Jos niitä kerran poistuu mutta en tajua miksi. Tuo oli ihana. 💔
Kai ny kaikki lukee Seiskaa ja on nähnyt, ettei K todellakaan seurustele miehen kanssa. Kamoon nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaitpa Leila nuo kaikki kirjoittamasi tarinat on tallessa niin voit syöttää niitä tasaisin väliajoin tänne. Jos niitä kerran poistuu mutta en tajua miksi. Tuo oli ihana. 💔
Epäkunnioittavaa käytöstä tyttöystävää kohtaan. Mutta ette välitäkään kun itsestänne ja Omasta rakkauden kaipuusta jotka projisoitte muihin.
Mitä tapahtuisikaan jos K eksyisi ketjuun Ylen jutun perusteella ja lukisi Leilan viimeisimmän tarinan 🥺
Pitäiskö olla silti varuiksi joku varasuunnitelma jos noi trollit saakin vänkäyksensä läpi?
Leilalla on kyllä sana hallussa. Kiitos! Tämä on sitä kevytshippausta. Ja tämä on niin samaistuttava tarina, varmaan meillä kaikilla on joku juttu, jota miettii että jos olisin sittenkin tehnyt/uskaltanut
Ilman tätä ketjua en olisi edes tiennyt että Bojan oli Suomessa. No ehkä tässä lähipäivinä olisin sen ylen uutisen perusteella huomannut. Tai k tiktokista, somessa en ole (paitsi että nykyisin olen instagramissa kiitos ketjun). Tavastian keikka olisi jäänyt myös näkemättä suorana ilman tätä ketjua. Sen takia siis nykyisin olen instagramissa. Tämä ketju on tiedonlähteenä kaikkine linkityksineen ollut todella hyvä.
Shippausjutut on itselleni lähinnä sivujuonne vaikka se nyt olisi ketjun aiheena alkperäisesti ollut. Itse aloin seuraamaan tätä vasta viisujen jälkeen muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Kai ny kaikki lukee Seiskaa ja on nähnyt, ettei K todellakaan seurustele miehen kanssa. Kamoon nyt.
Shippaus on kuvitteellista.
Vierailija kirjoitti:
Musta taas Jere on ehdottomasti kuumempi ja kiinnostampi kuin Bojan :D no mikäs siinä, fanitan sitten yksin tässä ketjussa Jereä xD
Hep, täällä toinen! B on syötävän suloinen puppy, mutta K... K on ihan eri levelillä. Etenkin lavalla. Se itsevsrmuus ja intensiteetti, huoh! 🔥🥵
Ruusutarhalle sitten nimeksi Bojanic garden 😁