Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
17181/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

Pojan on vietävä kukkanen

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

Valhetta, valhetta, valhetta on

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

Valhetta, valhetta vain ne on -

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.

*halaus*

Kiitos tästä! Mulla samat fiilikset. Iso pettymys ja suru valtasi minut viime yönä.

Vierailija
17182/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.

Kiitos tosi paljon koskettavasta runosta. Ei tartte karsia yhtään, kyllä täällä riittää tilaa kaikkien kukkien kukkia.

Naurettavaa. Ei liity ketjun aiheeseen millään tavalla. Kuten ei myöskään keskustelijoitten oman sielunelämän analysoinnit. Pysykää asiassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17183/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä yks palstapoliisi tänne ilmesty, jolle ei kelpaa muut kuin Kta ylistävät postaukset. Voit perustaa itsellesi oman ketjun.

Vierailija
17184/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä uutta spekuloitavaa: Käärijälle myönnettiin Vantaa-mitali ja tarjottiin mahdollisuus muuttaa Vantaalle, kaupungin vuokra-asuntoon, johon kaupunki maksaa vuokran vuodeksi. Vantaan kaupungin sivuilla ja Ampparit Uusimmat tämä uutinen.

Ehkä ei kuitenkaan näin Vantaa. Niihin vuokra-asuntoihin luulisi olevan muitakin tulijoita joiden tulot ei ole sitä mitä k tämän vuoden jälkeen.

Niin oisko ollut vaikka omistusasunto Vantaalta, josta Vantaan kaupunki maksaa jonkun osuuden?

Vierailija
17185/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä uutta spekuloitavaa: Käärijälle myönnettiin Vantaa-mitali ja tarjottiin mahdollisuus muuttaa Vantaalle, kaupungin vuokra-asuntoon, johon kaupunki maksaa vuokran vuodeksi. Vantaan kaupungin sivuilla ja Ampparit Uusimmat tämä uutinen.

Ehkä ei kuitenkaan näin Vantaa. Niihin vuokra-asuntoihin luulisi olevan muitakin tulijoita joiden tulot ei ole sitä mitä k tämän vuoden jälkeen.

Luinpa uutisen ja avaimet annettu eli en tiedä voiko tuosta nyt enää kohteliaasti edes kieltäytyä.

Vierailija
17186/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä suht kärähtäneen näköinen noissa kuvissa, mahtaa viikonlopun keikka ja biletysputki vielä painaa. 😅 Toivottavasti sai jonkun kivan isomman kämpän jostain uudesta kohteesta.

Rusketus se vaan vanhentaa, ei voi mitään.

Vierailija
17187/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luinpa uutisen ja avaimet annettu eli en tiedä voiko tuosta nyt enää kohteliaasti edes kieltäytyä.

Sijoittaja voi sitten ottaa (ali)vuokralaisen kämppään 🤑

Vierailija
17188/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olisi Bojanille nyt jo valmis asunto täällä Suomessa ^^

Vierailija
17189/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois tuo Bojan kyllä jotain suomisisältöä laittaa instaansa. Dublinistakin sillä on ihan muuta kuin keikkakuvia, luulisi täältäkin jonkun kuvan napanneen vaikka tavastian takahuoneesta. Edes jotain muistoksi aikajanalle!

Vierailija
17190/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että Kärtsää on konsultoitu sen verran, että kysytty millä sijainnilla ja minkä kokoista asuntoa toivoo? Vai ovatko vaan lyöneet käteen avaimet johonkin Korson yksiöön 😄

Vierailija
17191/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

*halaus*

Kiitos tästä! Mulla samat fiilikset. Iso pettymys ja suru valtasi minut viime yönä.

Kyllä syvä pettymys. Sen sinetöi tuo välinpitämätön Twilight-postaus.

Vierailija
17192/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🥰

https://twitter.com/fruitylobster/status/1668410777621938176?t=XGWNqOdw…

Voi luoja nyt sentään kuitenkin. Mitä ne taas sai aikaan. Söpöjä ovat.

Hirvee kuva 😅

Miks Bojan tö Kaunispoika on pilattu moisella kuontalolla! Nyt meni päikkärit piloille :(

Vierailija
17193/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois tuo Bojan kyllä jotain suomisisältöä laittaa instaansa. Dublinistakin sillä on ihan muuta kuin keikkakuvia, luulisi täältäkin jonkun kuvan napanneen vaikka tavastian takahuoneesta. Edes jotain muistoksi aikajanalle!

Ehkä lomassa oli jotain, mikä aiheutti pettymyksen. Vaatii sulattelua laittaa jotain kivaa bäkkäriltä, hotellihuoneesta tai terasseilta.

Vierailija
17194/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä yks palstapoliisi tänne ilmesty, jolle ei kelpaa muut kuin Kta ylistävät postaukset. Voit perustaa itsellesi oman ketjun.

Myös noille palstailijoiden kilometrin mittaisille avautumisille voi perustaa oman ketjun. Ne kiinnostaa lähinnä avautujaa itseään. Ketjun aihe näkyy otsikossa, aina. Mielipiteet aiheesta on sitten jokaisen oma asia.

Vierailija
17195/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat ostaa JO:n keikan liput loppuun heti. Eturiviinkin on tunkua😂

Takarivistä voisinkin mennä katsomaan.

Minä voisin kyllä Leilan inspiroimana hivuttautua lavan eteen ja vaikka viskata ne rintsikatkin. YOLO!

T. 40+

Mä en kyllä luovu rintsikoistani, liian hankala löytää hyviä istuvia sellaisia ja käyttämättömistä olen hankkiutunut eroon 😂

Jaahas, nyt löytyi käyttöä kaikille epämukaville (eli käyttämättömille) liiveille. Jokaiselle oma pari.

Vierailija
17196/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanat on loppu. Tyhjä olo. Itkettää. Jonkinlainen välitilinpäätös on nyt tehtävä. Jonkun fikinkin kirjoitin, mutta se tuntui väärältä ja poistin sen. Kevyt kankkunen tästä kaikesta..

Debet

-tuhlattu valtavasti aikaa ruudulla

Kredit

-5kg painosta pois

- vanhan monessa liemessä keitetyn kyynisen sotaratsun ikirouta oman sielun ja sydämen ympäriltä sulanut pois, ensimmäistä kertaa pitkää aikaan kosketuspinta omaan itseen taas auki, Naurettavaa? kyllä, ehdottomasti.

-olen taas palannut perusasioiden äärelle.. kuka olen? mitä haluan? ja siihen että myös minä ansaitsen hyvää elämässä

-olen tajunnut että koko puutarhaterapiaprosessissa loppujen lopuksi keskiössä on ollut minä itse, ei J ja B

-oman parisuhteen peruskalliota olen myös horjuttanut. Vaikka rakastan koko perhettäni loputtomasti en voi enää hukata itseäni, en voi kannatella koko perhettä aina uhraamalla itseni. En voi antaa itseni sairastua, jotta kaikki muut voivat hyvin. Ei saisi unohtaa itseään. Mies on nyt selvästi hiukan hukassa, ja hyvä niin. Joku saisi hiukan ravistella häntäkin. Mielelläni soisin hänelle vaikka jonkun oman seikkailun, taitaa olla vaan liian kiinni tässä vanhassa sotaratsussa. Seisoisi joskus omilla jaloillaan. Helvetti.

-Olen Nainen. Tämän asian olin aivan kokonaan unohtanut.

-tiede, talous ja uutispodcastien sijaan huudatan autossa nyt nuoruuden värisyttävää musiikkia ekaa kertaa moneen, moneen, moneen vuoteen. Vain että tunnen eläväni.

-multa viisujen jälkeen vaan tippui muovikassit maahan. Päästin irti. Samaan aikaan kun shippilaivan köydet irtosi.

- Kahdenkymmene vuoden suoritusmaratonin (sisältäen mm kanasuikaleiden käristyksen, wilmaviestien, jalkapallotreenien kahvion mokkapalojen leipomisen, rutiininomaisen parisuhdeseksin, lääkäriaikojen, oikomishoitojen, indeksirahastojen, pöytien pyyhkimisen, euriborkorkojen, teamspaltsujen, vessanpönttöjen rassamisen, uupumisen, stressin, ruuhkassa seisomisen) lisäksi on olemassa tuhannen tuhatta vuotta vanha ikiaikainen energia, virvatuli, joka on sittenkin edelleen olemassa. Se virvatuli, jonka olin jo aivan kokonaan unohtanut, se joka palaa ja polttaa. Se jonka voi nähdä Bojanin silmistä tai Jeren puhetavasta. Miten he katsovat toisiaan ja kuinka tämä joku virvatuli, ikiaikainen näkymätön energia, pyyhkäisee toisesta ulottuvuudesta yli sipaisten. Sielut palavat yhdessä kirkkaana liekkinä toisensa tunnistaen, pienen hetken verran. Yhteys. Ja meistä jokainen joka joskus on sen tuntenut, tunnistaa sen edelleen kun sen näkee. Ja se värisyttää mun sielua sydänjuuria myöten.

Jäin tästä laivareissusta tosi paljon plussalle. Reppu täynnä erilaista taxfreetavaraa. Kiitos ihan hirveästi siitä. Aika hauskaakin oli. Mukana ekaa kertaa kahteen kymmeneen vuoteen paras matkakumppani eli minä itse.

Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen

On puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen

Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois

Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina pois

Leila

Kiitos Leila kaikesta! Kirjoitat ihan uskomattoman väkevästi, kauniisti ja välillä hulvattomasti. Ehdottomasti koko tän ketjun parasta antia. Kaikkea hyvää sulle, ehkä vielä joskus palataan loveboatille. 😘

Voi Leila! I feel you! Olen onnellinen sun puolesta, toivottavasti tästä seuraa jotain todella hyvää sun elämään myös pidemmällä tähtäimellä💕

Minäkin nuolisin Leilaa vaikka joka päivä, jos vaan ehtisi, kun pyörii Bojan ja Käärijä päässä, niin että ihan humaltuu onnesta.

Vierailija
17197/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaus alkaa klo15-16

Vierailija
17198/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olisi Bojanille nyt jo valmis asunto täällä Suomessa ^^

bojanille on suomessa kaikki valmiina :D

Vierailija
17199/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös noille palstailijoiden kilometrin mittaisille avautumisille voi perustaa oman ketjun. Ne kiinnostaa lähinnä avautujaa itseään. Ketjun aihe näkyy otsikossa, aina. Mielipiteet aiheesta on sitten jokaisen oma asia.

Ja tällaiset ilkeämieliset voivat myös perustaa oman ketjunsa. Tuo ei kiinnosta ketään ja vie toisilta ilon.

Vierailija
17200/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voisit mennä Twitteriin ja etsiä hakusanoilla Bojan & Käärijä ja mennä sinne kirjoittamaan! Hushus!

Ketju on lukittu.