Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
17221/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitää taukoa kunnes trolli väsyy. Vaikka lukien lempificciä.

Vierailija
17222/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Bojanin katse sen jälkeen kun sanoo "I know what you are". Voi kulta pieni 🥰😢

https://twitter.com/wxcvids/status/1668551368217354242?t=gmraYA9Q0CQIWG…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17223/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt pari päivää lukenu tätä foorumia ja teil lentää kyl ihanaa juttuu. <3 Oon tykänny seurata Bojanin ja Käärijän seikkailui somes, vitsit ne antaa täl miehelle kyl perhosia vatsaan.

Ihmettelen vaan et minkä takia täällä puhutaan Käärijän tyttöystävästä niin synkkään sävyyn. Haastatteluista oon saanu sen kuvan et Jere on tosi parisuhdemiehiä ja tykkää söpöilystä yms. Kai hän ihan itse pyytää rakastaan mukaan elämäänsä? Toi idea et Bojan ei välittäis noiden kahden suhteesta ja haluis kutsuu vaan Käärijän myöhemmin luokseen?

Taphtuko jotain vai minkä takia tota tyttöystävää analysoidaan täällä kauheeks partneriks?

En myös tykkää tyttiksen haukkumisesta ollenkaan. Silti minusta olisi todella tyylitöntä ja epäkohteliasta, jos hän menisi vastavierailulle mukaan.

No jos hän emännöi kotona Bojania, niin miksei?

Emännöi? "Tässä sinulle Bojan omat formulalakanat ja pyyhe!". Tässä sinulle venäläisen babushkani ohjeella tekemääni puolukkamehua. Täh?

Kaalin ja suolakurkun kyytipojaksi.

Vierailija
17224/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois tuo Bojan kyllä jotain suomisisältöä laittaa instaansa. Dublinistakin sillä on ihan muuta kuin keikkakuvia, luulisi täältäkin jonkun kuvan napanneen vaikka tavastian takahuoneesta. Edes jotain muistoksi aikajanalle!

Jos mitään ei tule tänään, saattaa siitä lähteä erinäisiä tulkintoja liikkeelle

Ihan eka tulkinta on se, että se nukkuu monen päivän univajetta ja krapulaa pois. Huomenna täytyy jo varmasti olla aika tikissä valmistautumassa tulevaan keikkaan.

Vierailija
17225/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä yks palstapoliisi tänne ilmesty, jolle ei kelpaa muut kuin Kta ylistävät postaukset. Voit perustaa itsellesi oman ketjun.

Myös noille palstailijoiden kilometrin mittaisille avautumisille voi perustaa oman ketjun. Ne kiinnostaa lähinnä avautujaa itseään. Ketjun aihe näkyy otsikossa, aina. Mielipiteet aiheesta on sitten jokaisen oma asia.

Siis eikö fiilistely ole nimenomaan omien tunteiden avaamista ja mielipiteiden vertailua? Ei se ainakaan mitään faktatiedon jakamista ole.

Niille on varmasti jossakin paikkansa, mutta ei täällä.

Vierailija
17226/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

Pojan on vietävä kukkanen

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

Valhetta, valhetta, valhetta on

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

Valhetta, valhetta vain ne on -

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.

Sä et tarvitse mitään kuviteltua homoromanssia vaan terapiaa. Varaa aika lähimmästä terveyskeskuksesta

Toi menee vähän ilkeäksi.

Ei mene. Jos ihminen aikuisten oikeasti itkee randomien täysin kuvitellut suhteelle, joiden osapuolet on tehneet selväksi kuinka naurettavia huhut ovat (push video), kannattaa hakea apua.

Vierailija
17227/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä yks palstapoliisi tänne ilmesty, jolle ei kelpaa muut kuin Kta ylistävät postaukset. Voit perustaa itsellesi oman ketjun.

Myös noille palstailijoiden kilometrin mittaisille avautumisille voi perustaa oman ketjun. Ne kiinnostaa lähinnä avautujaa itseään. Ketjun aihe näkyy otsikossa, aina. Mielipiteet aiheesta on sitten jokaisen oma asia.

Siis eikö fiilistely ole nimenomaan omien tunteiden avaamista ja mielipiteiden vertailua? Ei se ainakaan mitään faktatiedon jakamista ole.

Niille on varmasti jossakin paikkansa, mutta ei täällä.

Kyllä näin on että fiilistelyketjussa ei fiilistellä!

Vierailija
17228/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Bojanin katse sen jälkeen kun sanoo "I know what you are". Voi kulta pieni 🥰😢

Oon nyt katsellut pysäytyskuvalla joka millisekunnin, ja jos tuo ei ole rakkautta niin en tiedä mikä on.

Vierailija
17229/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois tuo Bojan kyllä jotain suomisisältöä laittaa instaansa. Dublinistakin sillä on ihan muuta kuin keikkakuvia, luulisi täältäkin jonkun kuvan napanneen vaikka tavastian takahuoneesta. Edes jotain muistoksi aikajanalle!

Ihan eka tulkinta on se, että se nukkuu monen päivän univajetta ja krapulaa pois. Huomenna täytyy jo varmasti olla aika tikissä valmistautumassa tulevaan keikkaan.

Sloveniassahan visiitistä on uutisoitu enemmän kuin Suomessa. Slovenia tosi pieni maa ja ehkä Bojanillakin on käynyt mielessä ihmisten reaktiot. Tai sitten hänellä ei vain ole ollut aikaa päivittää someaan, hänhän ei ole mitenkään erityisen aktiivinen edes instassa.

Vierailija
17230/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo toi on söpö kohtaus, toi sen ilme on vähän et "mitä" ku muru keskeytetään ja vaiennetaan .... Ja jatkaa juomista 😅

Vierailija
17231/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....tämä joku virvatuli, ikiaikainen näkymätön energia, pyyhkäisee toisesta ulottuvuudesta yli sipaisten. Sielut palavat yhdessä kirkkaana liekkinä toisensa tunnistaen, pienen hetken verran. Yhteys. Ja meistä jokainen joka joskus on sen tuntenut, tunnistaa sen edelleen kun sen näkee. Ja se värisyttää mun sielua sydänjuuria myöten.

Kiitos Leila.

Ehkä he, jotka eivät tässä ketjussa imeytyneet syvälle tämän viikonlopun tapahtumiin, eivät ole koskaan omassa elämässään kokeneet tuota tunnetta. Silloin on helppo vähätellä meidän muiden reaktiota...

Vierailija
17232/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt katsellut pysäytyskuvalla joka millisekunnin, ja jos tuo ei ole rakkautta niin en tiedä mikä on.

Mä en pysty tähän enää. Nään vaan silmissäni ne koivet.

Vierailija
17233/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloveniassahan visiitistä on uutisoitu enemmän kuin Suomessa. Slovenia tosi pieni maa ja ehkä Bojanillakin on käynyt mielessä ihmisten reaktiot. Tai sitten hänellä ei vain ole ollut aikaa päivittää someaan, hänhän ei ole mitenkään erityisen aktiivinen edes instassa.

suomessa on arkipäivää samansukupolvisuhteet täällä se ei oo uutta mitä saataa olla sloveniassa kuka nyt laittaa lähtee vaikka naapurin pertti oli suutelemassa naapurin timoa tupakki paikkalla vaikka seiskaan

Vierailija
17234/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....tämä joku virvatuli, ikiaikainen näkymätön energia, pyyhkäisee toisesta ulottuvuudesta yli sipaisten. Sielut palavat yhdessä kirkkaana liekkinä toisensa tunnistaen, pienen hetken verran. Yhteys. Ja meistä jokainen joka joskus on sen tuntenut, tunnistaa sen edelleen kun sen näkee. Ja se värisyttää mun sielua sydänjuuria myöten.

Kiitos Leila.

Ehkä he, jotka eivät tässä ketjussa imeytyneet syvälle tämän viikonlopun tapahtumiin, eivät ole koskaan omassa elämässään kokeneet tuota tunnetta. Silloin on helppo vähätellä meidän muiden reaktiota...

Sinäpä sen sanoit! Oonki miettiny osan kylmäkiskoista suhtautumista, mutta tuostahan se johtuu! Kiitti tästäki!

Vierailija
17235/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni täältäkin sitten hoidon tarpeessa noilla kriteereillä

Vierailija
17236/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippaajan tulkintaa toki vain, mutta näen Bojanin katseessa (väsymyksen lisäksi) tuossa twilight-videossa hellyyttä ja surumielisyyttä, ja suupielessä pientä kujeilua. Ei tämä viikonloppu ainakaan millään tavalla vesittänyt sitä, etteikö heillä olisi lämpimiä tunteita toisiaan kohtaan. Ovat ne tunteet sitten platonisia tai eivät.

Kiitos universumi, että olet juuri nämä ihmiset saattanut yhteen, ja että mekin olemme saaneet tutustumista seurata sivusta! <3

Vierailija
17237/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

Pojan on vietävä kukkanen

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

Valhetta, valhetta vain ne on -

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.

Sä et tarvitse mitään kuviteltua homoromanssia vaan terapiaa. Varaa aika lähimmästä terveyskeskuksesta

Toi menee vähän ilkeäksi.

No, tuollaisia vastauksia odotinkin saavani.

Vierailija
17238/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/mithriel-of-mithlond/719995214017757184

😂🥰 Toista uudelleentapaamista jo kovasti odotellaan.

Näänkö mä hajataittoisilla silmilläni harhoja, vai nostaako Bojan lopussa toisen kätensä sydämensä päälle?

Vierailija
17239/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi ikärajaton keikka, niin ottaisin teinityttöni alibiksi!

Keikan jälkeen tyttö livistää jokerien hotellihuoneeseen

Vierailija
17240/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tätä käsitettä ''umpihetero''...kyllä mäkin nuorempana sanoin että en missään nimessä ihastuisi naiseen tai naisiin, mutta kummasti siinä kävi kun se yks rikko tämän. No toki tää ihastus meni ohi mutta aika kauan siinä kesti, mutta se kyl avas hirveesti omia tulkintoja itestäni kuinka aina luulin vaan pitäväni miehistä. Nyt koen itseni heteroksi, välillä ihastun naisiin tai katson että wau. Ehkä olen bi, jolla kuitenkin enemmän preferenssiä miehiin. No en jaksa alkaa määritellä itseäni kun ei asia sen enempää kiinnosta. Että kyllä se seksuaalisuus voi muuttua vaikka kuinka väittäisi. Se on sitten eri asia päästääkö näitä tunteita vapaaksi 

Ketju on lukittu.