Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat ostaa JO:n keikan liput loppuun heti. Eturiviinkin on tunkua😂
Takarivistä voisinkin mennä katsomaan.
Minä voisin kyllä Leilan inspiroimana hivuttautua lavan eteen ja vaikka viskata ne rintsikatkin. YOLO!
T. 40+
Mä en kyllä luovu rintsikoistani, liian hankala löytää hyviä istuvia sellaisia ja käyttämättömistä olen hankkiutunut eroon 😂
Jaahas, nyt löytyi käyttöä kaikille epämukaville (eli käyttämättömille) liiveille. Jokaiselle oma pari.
Otahan muovikassissa mukaan tulevalle JO keikalle, niin riittääpi nakeltavaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä yks palstapoliisi tänne ilmesty, jolle ei kelpaa muut kuin Kta ylistävät postaukset. Voit perustaa itsellesi oman ketjun.
Myös noille palstailijoiden kilometrin mittaisille avautumisille voi perustaa oman ketjun. Ne kiinnostaa lähinnä avautujaa itseään. Ketjun aihe näkyy otsikossa, aina. Mielipiteet aiheesta on sitten jokaisen oma asia.
Syysperennat sekä pasi ja jani ketju lakkautettiin, siksi mammat pyörivät täällä toksisessa ympäristössä..
Vierailija kirjoitti:
Trollaus alkaa klo15-16
trollaus alko myös heti kello 7 aamulla loppu sit 9 aikaa alkoi taas -_-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ymmärrä miksi pyöritte täällä jos teitä kiinnostaa vaan Bojan ja Jere ei osaa tehdä mitään enää oikein 🙄
Ei ne tee koska B ei loppupeleissä voi puhua kovin pitkään ilman K. Sama juttu kuin ulkkiksillakin, välillä vähän mainitsee B tai jokerit jossain yhteydessä mutta nopeasti palataan tähän bromanceen.
Olihan täälläkin vaihe, kun käärijästä ei puhuttu paljon mitään, mutta käytiin kyllä tarkasti läpi janin etumusta sekä bojanin ja krisin yhteistä lavakarismaa. Joker outissa on kyllä sisältöä ilman käärijääkin, ja oikeastaan vähän toivoisin, että niitten tulevalla keikalla käärijä ei vierailisi lavalla. Se ei koko bändin kanssa ole yhtään sama kuin tämä bojanin ja jeren juttu. Mutta tämä on asia erikseen, tässä ketjussa ensisijaisesti fiilistellään just näitä kahta. Liian pitkä hiljaisuus jommaltakummalta johtaa kyllä puheenaiheiden ryöpsähtelyyn, ja varmaan taas kohta janin kalsarit alkaa kiinnostaa.
Apuaaaa!!!Toi viimeinen lause ja mä kuolen nauruun.Tuli samalla mieleen se Bojanin vekki, vai mikä se oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois tuo Bojan kyllä jotain suomisisältöä laittaa instaansa. Dublinistakin sillä on ihan muuta kuin keikkakuvia, luulisi täältäkin jonkun kuvan napanneen vaikka tavastian takahuoneesta. Edes jotain muistoksi aikajanalle!
Ehkä lomassa oli jotain, mikä aiheutti pettymyksen. Vaatii sulattelua laittaa jotain kivaa bäkkäriltä, hotellihuoneesta tai terasseilta.
Bojan oli täällä yksin (?), Dublinissa oli mukana koko revohka. Ehkä hän sai Suomessa kunnon shokkihoidon ja sitä pitää nyt vähän sulatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi Bojanille nyt jo valmis asunto täällä Suomessa ^^
bojanille on suomessa kaikki valmiina :D
Joo, urakin varmaan (salkkareihin pääsee ainakin varmasti). Keikkaakin luulisi riittävän kiitos puutarhureiden ja teinityttöjen. Poikaystävä löytyisi, kämppä, muutama kaveri plus vielä jos haluaa niin tyttöystäväehdokkaitakin. Joillakin se on helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi Bojanille nyt jo valmis asunto täällä Suomessa ^^
bojanille on suomessa kaikki valmiina :D
Joo, urakin varmaan (salkkareihin pääsee ainakin varmasti). Keikkaakin luulisi riittävän kiitos puutarhureiden ja teinityttöjen. Poikaystävä löytyisi, kämppä, muutama kaveri plus vielä jos haluaa niin tyttöystäväehdokkaitakin. Joillakin se on helppoa!
Toi poikaystävä on vielä vähän vaiheessa toki mut kyllä ko se hetken pähkäilee niin sitten😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori
Herkkiä, helliä kasvojas
hetken katselen.
Silmiini hiljaa kohoaa
vuori lasinen.Anna minulle ruusu tuo,
anna annathan
Pojan on vietävä kukkanen
käteen prinsessan.
Ylitse vuoren lasisen
poika ratsastaa-
entäpä ellet löydäkään
sieltä prinsessaa?Valhetta, valhetta, valhetta on
kaikki laulut maan.
Entäpä ellei prinsessaa
koskaan ollutkaan?Valhetta, valhetta, valhetta on
kaikki laulut maan.
Valhetta, valhetta vain ne on -
mutta ne lauletaan.
Itsekin laulan vaikka en
usko sanaakaan.Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.
*halaus*
Kiitos tästä! Mulla samat fiilikset. Iso pettymys ja suru valtasi minut viime yönä.
Minulla on tullut sellainen ongelma, että aina kun mietin Käärijää ja Bojania, niin yhtäkkiä tulee mieleen sellainen , että Halla Aho onkin yhtäkkiä tanssimassa Cha Cha Cha esityksessä napa paljaana samanlaisessa liivissä. Aivan kauheaa. Menee fiilikset koko hommaan. Miten voin olla ajattelematta tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä yks palstapoliisi tänne ilmesty, jolle ei kelpaa muut kuin Kta ylistävät postaukset. Voit perustaa itsellesi oman ketjun.
Myös noille palstailijoiden kilometrin mittaisille avautumisille voi perustaa oman ketjun. Ne kiinnostaa lähinnä avautujaa itseään. Ketjun aihe näkyy otsikossa, aina. Mielipiteet aiheesta on sitten jokaisen oma asia.
Sä voisit mennä Twitteriin ja etsiä hakusanoilla Bojan & Käärijä ja mennä sinne kirjoittamaan! Hushus!
Ai niin, unohdin, että tämä on sinun ketjusi ja sinun palstasi, sori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois tuo Bojan kyllä jotain suomisisältöä laittaa instaansa. Dublinistakin sillä on ihan muuta kuin keikkakuvia, luulisi täältäkin jonkun kuvan napanneen vaikka tavastian takahuoneesta. Edes jotain muistoksi aikajanalle!
Ehkä lomassa oli jotain, mikä aiheutti pettymyksen. Vaatii sulattelua laittaa jotain kivaa bäkkäriltä, hotellihuoneesta tai terasseilta.
No ei kyllä jäänyt sellaista vaikutelmaa. Katselin että se päivittää instaa vähän puuskittain, eli kohta varmaan taas tuulee sopivasta suunnasta ja saadaan luultavasti joku hyvä kuva siitä itsestään sekä vähän höhlä kuva niistä kahdesta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori
Herkkiä, helliä kasvojas
hetken katselen.
Silmiini hiljaa kohoaa
anna annathan
käteen prinsessan.
Ylitse vuoren lasisen
poika ratsastaa-
entäpä ellet löydäkään
kaikki laulut maan.
Entäpä ellei prinsessaa
kaikki laulut maan.
mutta ne lauletaan.
Itsekin laulan vaikka en
usko sanaakaan.Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.
Käärijäkö se on prinsessa vai Bojan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syysperennat sekä pasi ja jani ketju lakkautettiin, siksi mammat pyörivät täällä toksisessa ympäristössä..
Monet mammat tarvitsisi runollisemman ympäristön mutta minkäs teet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan oli täällä yksin (?), Dublinissa oli mukana koko revohka. Ehkä hän sai Suomessa kunnon shokkihoidon ja sitä pitää nyt vähän sulatella?
musta suomi otti bojanin ilolla vastaan oli heti kun mikäkin oma poika muiten joukossa suomi on siinä harvinainen maa julkkikset saa olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Jos mitään ei tule tänään, saattaa siitä lähteä erinäisiä tulkintoja liikkeelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkiä, helliä kasvojas
hetken katselen.
Silmiini hiljaa kohoaa
anna annathan
käteen prinsessan.
Ylitse vuoren lasisen
poika ratsastaa-
entäpä ellet löydäkään
kaikki laulut maan.
Entäpä ellei prinsessaa
kaikki laulut maan.
mutta ne lauletaan.
Itsekin laulan vaikka en
*halaus*
Kiitos tästä! Mulla samat fiilikset. Iso pettymys ja suru valtasi minut viime yönä.
Minulla on tullut sellainen ongelma, että aina kun mietin Käärijää ja Bojania, niin yhtäkkiä tulee mieleen sellainen , että Halla Aho onkin yhtäkkiä tanssimassa Cha Cha Cha esityksessä napa paljaana samanlaisessa liivissä. Aivan kauheaa. Menee fiilikset koko hommaan. Miten voin olla ajattelematta tätä?
Noniin klo15-16 trollaus alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö fiilistely ole nimenomaan omien tunteiden avaamista ja mielipiteiden vertailua? Ei se ainakaan mitään faktatiedon jakamista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit mennä Twitteriin ja etsiä hakusanoilla Bojan & Käärijä ja mennä sinne kirjoittamaan! Hushus!
Ai niin, unohdin, että tämä on sinun ketjusi ja sinun palstasi, sori!
Ei ole. Ajattelin vaan sulle sopivaa alustaa, kun arvostat lyhyitä napakoita viestejä ja aiheessa pysymistä. Siellä on ihan hakusanalla mahdollisuus etsiä. Mietin vaan parastasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkiä, helliä kasvojas
hetken katselen.
Silmiini hiljaa kohoaa
anna annathan
käteen prinsessan.
Ylitse vuoren lasisen
poika ratsastaa-
entäpä ellet löydäkään
kaikki laulut maan.
Entäpä ellei prinsessaa
kaikki laulut maan.
mutta ne lauletaan.
Itsekin laulan vaikka en
Sä et tarvitse mitään kuviteltua homoromanssia vaan terapiaa. Varaa aika lähimmästä terveyskeskuksesta
Toi menee vähän ilkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkiä, helliä kasvojas
hetken katselen.
Silmiini hiljaa kohoaa
anna annathan
käteen prinsessan.
Ylitse vuoren lasisen
poika ratsastaa-
entäpä ellet löydäkään
kaikki laulut maan.
Entäpä ellei prinsessaa
kaikki laulut maan.
mutta ne lauletaan.
Itsekin laulan vaikka en
*halaus*
Älä ajattele Halla Ahoa ja Käärijää yhdessä. Keskity mukavampiin asioihin, kuten Bojaniin.
Oisko hän kasvattamassa tukkaa? Olen pari kuvaa nähnyt, jossa on man bun (otsis, ei koko tukka) ja siinäkin hän näytti hyvältä.