Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nämä tulkinnat satunnaisten videoiden jokaisesta eleestä,ilmeestä, sanojen painosta ym.ovat aika ongelmallisia siksi, että useimmat tekevät noita videoita ihan hetken mielijohteesta ja antavat vain mennä ilman suunniteltua tai käsikirjoitettua mallia. Siksi on jotenkin typerää tulkita jokaista sanaa ja lausetta liian syvällisesti. Are you -lausahdus on nyt jäänyt Jerellä päähän ja ottaa sen mukaan joka videoon. B ei taas siitä niin välitä ja yrittää torpata sen (luultavasti siksi, että se alkuperäinen are you on vähän arveluttava).
Ei siis varmaan tarkoita että kukaan on oikeasti homo tai on olematta homo tai ylipäätään mitään siihen viittaavaa vaan vain yksinkertaisesti lause on ruvennut elämään omaa elämäänsä meidän fanien liiallisesta kiinnostuksesta johtuen, J:tä se huvittaa, B yrittää ehkä J:n mieliksi olla hommassa mukana.
Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ymmärrä miksi pyöritte täällä jos teitä kiinnostaa vaan Bojan ja Jere ei osaa tehdä mitään enää oikein 🙄
Ei ne tee koska B ei loppupeleissä voi puhua kovin pitkään ilman K. Sama juttu kuin ulkkiksillakin, välillä vähän mainitsee B tai jokerit jossain yhteydessä mutta nopeasti palataan tähän bromanceen.
Olihan täälläkin vaihe, kun käärijästä ei puhuttu paljon mitään, mutta käytiin kyllä tarkasti läpi janin etumusta sekä bojanin ja krisin yhteistä lavakarismaa. Joker outissa on kyllä sisältöä ilman käärijääkin, ja oikeastaan vähän toivoisin, että niitten tulevalla keikalla käärijä ei vierailisi lavalla. Se ei koko bändin kanssa ole yhtään sama kuin tämä bojanin ja jeren juttu. Mutta tämä on asia erikseen, tässä ketjussa ensisijaisesti fiilistellään just näitä kahta. Liian pitkä hiljaisuus jommaltakummalta johtaa kyllä puheenaiheiden ryöpsähtelyyn, ja varmaan taas kohta janin kalsarit alkaa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopusta jäi mieleen: Käärijä kiroili Tavastian keikalla enemmän kuin laki sallii.
Rautalammin (kunta Pohjois-Savossa) keikalla Käärijä puheli yleisölle englanniksi, niin oli kansainvälinen yleisö siellä 😂
Slovenian kauniisti itseään ilmaiseva prinssi muuttui K:n seurassa pahasuiseksi merirosvoksi.
Mä olen menossa Jo:n keikalle jos saa liput, en oo ole ollut menossa k:ta katsomaan (ihan jo ku kaikki loppuunmyyty). Toivottavasti saa kylkiäisenä Käärijän vetämässä yhden biisin😂
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/JamesArchieJO/status/1663096033432199170?t=KpLqeSuL…
Tossa twiitissä vitsailtiin että ehkä voi ymmärtää mitä B näkisi Käärijässä. :D nauratti etenkin se twiitin alapuolinen twiitti käärijän englannista, vähän liian tuhma tänne kirjoitettavaksi, vai oisko🤭
No minäpä laitan. You, me, do s*x now. Yes very good. Jos tätä tarkoitit?
Ja en tiedä, muhun vaan vetoaisi tuommoinen, oikealta ihmiseltä tietenkin. Siksi ymmärrän jo b kiehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt pari päivää lukenu tätä foorumia ja teil lentää kyl ihanaa juttuu. <3 Oon tykänny seurata Bojanin ja Käärijän seikkailui somes, vitsit ne antaa täl miehelle kyl perhosia vatsaan.
Ihmettelen vaan et minkä takia täällä puhutaan Käärijän tyttöystävästä niin synkkään sävyyn. Haastatteluista oon saanu sen kuvan et Jere on tosi parisuhdemiehiä ja tykkää söpöilystä yms. Kai hän ihan itse pyytää rakastaan mukaan elämäänsä? Toi idea et Bojan ei välittäis noiden kahden suhteesta ja haluis kutsuu vaan Käärijän myöhemmin luokseen?
Taphtuko jotain vai minkä takia tota tyttöystävää analysoidaan täällä kauheeks partneriks?
En myös tykkää tyttiksen haukkumisesta ollenkaan. Silti minusta olisi todella tyylitöntä ja epäkohteliasta, jos hän menisi vastavierailulle mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopusta jäi mieleen: Käärijä kiroili Tavastian keikalla enemmän kuin laki sallii.
Rautalammin (kunta Pohjois-Savossa) keikalla Käärijä puheli yleisölle englanniksi, niin oli kansainvälinen yleisö siellä 😂
Slovenian kauniisti itseään ilmaiseva prinssi muuttui K:n seurassa pahasuiseksi merirosvoksi.
Kehonkieli on muuten suurin osa kommunikaatiosta. Ehkä noi pärjää silleen.😂
Bojan ja koko Joker Out on ilmeisen kiinnostuneita vaatteista ja siitä, mitä päälleen pukevat milloinkin. Heidäthän on Sloveniassa jopa palkittu tyylistään.
Ja sitten on tämä heidän kaverinsa Käärijä, joka on esiintynyt viimeiset puoli vuotta samoissa vaatteissa joka paikassa. Kuten Kroatian laulusolistikin huomautti jossakin haastattelussa, Käärijällä ei ole kuin yksi paita.
Jos mä olisin Bojanin äiti, ottaisin hänet lempeään ja ymmärtäväiseen puhutteluun ja pyytäisin kertomaan Hki reissusta. Ennen kaikkea kysyisin, onko hänellä kaikki ok, olisin vähän huolissaan onko sydänsuruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt pari päivää lukenu tätä foorumia ja teil lentää kyl ihanaa juttuu. <3 Oon tykänny seurata Bojanin ja Käärijän seikkailui somes, vitsit ne antaa täl miehelle kyl perhosia vatsaan.
Ihmettelen vaan et minkä takia täällä puhutaan Käärijän tyttöystävästä niin synkkään sävyyn. Haastatteluista oon saanu sen kuvan et Jere on tosi parisuhdemiehiä ja tykkää söpöilystä yms. Kai hän ihan itse pyytää rakastaan mukaan elämäänsä? Toi idea et Bojan ei välittäis noiden kahden suhteesta ja haluis kutsuu vaan Käärijän myöhemmin luokseen?
Taphtuko jotain vai minkä takia tota tyttöystävää analysoidaan täällä kauheeks partneriks?En myös tykkää tyttiksen haukkumisesta ollenkaan. Silti minusta olisi todella tyylitöntä ja epäkohteliasta, jos hän menisi vastavierailulle mukaan.
No jos hän emännöi kotona Bojania, niin miksei?
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa noi teidän "gf pilaa kaiken" höpinät. xD Kun vaikka Kärtsä olisi sinkku niin ei niistä tulisi pariskunta Bojanin kanssa, umpihetero kun on. Eli tilanne ei muuttuisi miksikään nykyisestä vaikka molemmat olisi sinkkuja ja Bojan olisi/on ihastunut häneen.
On naiivia alkaa väittää ketään umpiheteroksi. Edes itseään. Ei mulla muuta. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taantuma oli silmin havaittava. K pitäskö sun mennä englannin kielikurssille jatkossa 😀
Nyt mä vasta tajusin ton Kärtsän vikan päivityksen, sillähän on ne fakin pyöräilyshortsit jalassa, mistä tässäkin ketjussa mainittu useasti 😆 Onko se aikaisemmin käyttänyt noita, vai laittanut nyt jalkaan, kun otettu tytyn shortsityyli puheeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taphtuko jotain vai minkä takia tota tyttöystävää analysoidaan täällä kauheeks partneriks?En myös tykkää tyttiksen haukkumisesta ollenkaan. Silti minusta olisi todella tyylitöntä ja epäkohteliasta, jos hän menisi vastavierailulle mukaan.
Tietenki hän lähtee mukaan? Miksi ei lähtis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos hän emännöi kotona Bojania, niin miksei?
Emännöi? "Tässä sinulle Bojan omat formulalakanat ja pyyhe!". Tässä sinulle venäläisen babushkani ohjeella tekemääni puolukkamehua. Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa noi teidän "gf pilaa kaiken" höpinät. xD Kun vaikka Kärtsä olisi sinkku niin ei niistä tulisi pariskunta Bojanin kanssa, umpihetero kun on. Eli tilanne ei muuttuisi miksikään nykyisestä vaikka molemmat olisi sinkkuja ja Bojan olisi/on ihastunut häneen.
On naiivia alkaa väittää ketään umpiheteroksi. Edes itseään. Ei mulla muuta. 😉
Kyllä voi sanoa. Jos joku nainen sanoisi olevansa lesbo ja mä alkaisin vängätä siihen vastaan että etkä ole sata varmaksi niin tulisi tupenrapinat. Joten eipäs nyt jeesustella.
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja koko Joker Out on ilmeisen kiinnostuneita vaatteista ja siitä, mitä päälleen pukevat milloinkin. Heidäthän on Sloveniassa jopa palkittu tyylistään.
Ja sitten on tämä heidän kaverinsa Käärijä, joka on esiintynyt viimeiset puoli vuotta samoissa vaatteissa joka paikassa. Kuten Kroatian laulusolistikin huomautti jossakin haastattelussa, Käärijällä ei ole kuin yksi paita.
täällä on täydellä rakkaudella sanottu että kärtsä stylistille miettii uusia asukokonaisuuksia. Ei oo enää hyvä jos UMK housut putoaa jossain vaiheessa jalasta lavalla! Ja vihreä bolero haalistuu, jo ihmisten silmissä. Uutta imagoa kehiin. On niin valovoimanen persoona et ei oo varmaa hankala jollain suunnitella uutta suuntaa vaatteille, kantaja on niin hyvä
Vierailija kirjoitti:
Jotakin, ehkäpä b, voi viehättää myös tuo k käskevä englanti, do that, sit here, come here jne. Poikkeaa siitä mihin on tottunut ja viehättyy tuollaisesta käskemisestä ja suoruudesta ilman mitään hienosteluja vaikka ne johtuukin lähinnä siitä että toinen ei kykene muodostamaan hienoja lauseita englanniksi. Saattaisin itsekkin tehdä mitä käsketään mutta ei siitä sen enempää.
Kunnon puppy meininkiä siis
Tämmösessä shipissä tuntuu että aina tyttikset on vihollisia jollekin. Mulle ei, jos se oli se muikki kestä oli twiitattu niin on näpäkkä nainen ja varmasti hyvä Käärylle. Mutta shipissä unohdan hänet🤭