Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
17161/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että K:n persoonassa on B:lle jotain hyvin vapauttavaa

Vierailija
17162/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän supersankaritkaan vaihda asuaan! Niih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17163/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt pari päivää lukenu tätä foorumia ja teil lentää kyl ihanaa juttuu. <3 Oon tykänny seurata Bojanin ja Käärijän seikkailui somes, vitsit ne antaa täl miehelle kyl perhosia vatsaan.

Ihmettelen vaan et minkä takia täällä puhutaan Käärijän tyttöystävästä niin synkkään sävyyn. Haastatteluista oon saanu sen kuvan et Jere on tosi parisuhdemiehiä ja tykkää söpöilystä yms. Kai hän ihan itse pyytää rakastaan mukaan elämäänsä? Toi idea et Bojan ei välittäis noiden kahden suhteesta ja haluis kutsuu vaan Käärijän myöhemmin luokseen?

Taphtuko jotain vai minkä takia tota tyttöystävää analysoidaan täällä kauheeks partneriks?

En myös tykkää tyttiksen haukkumisesta ollenkaan. Silti minusta olisi todella tyylitöntä ja epäkohteliasta, jos hän menisi vastavierailulle mukaan.

No jos hän emännöi kotona Bojania, niin miksei?

Emännöi? "Tässä sinulle Bojan omat formulalakanat ja pyyhe!". Tässä sinulle venäläisen babushkani ohjeella tekemääni puolukkamehua. Täh?

Miten nyt vieraita yleensä emännöidään, ihan normitoimintaa. Vai luulitko, että Käärijä pisti avopuolisonsa pihalle vierailun ajaksi?

Vierailija
17164/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.o tuo Frank -video TikTokissa... Ei mene harmittoman pelleilyn piikkiin. Tuhosivat viattoman poikarakkauden :/

Vierailija
17165/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katu-Chacha oli kyl hyvä.

Vierailija
17166/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä uutta spekuloitavaa: Käärijälle myönnettiin Vantaa-mitali ja tarjottiin mahdollisuus muuttaa Vantaalle, kaupungin vuokra-asuntoon, johon kaupunki maksaa vuokran vuodeksi. Vantaan kaupungin sivuilla ja Ampparit Uusimmat tämä uutinen.

Vierailija
17167/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O.o tuo Frank -video TikTokissa... Ei mene harmittoman pelleilyn piikkiin. Tuhosivat viattoman poikarakkauden :/

Vitsi se on minusta mitä ne teki 🤭

Vierailija
17168/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä uutta spekuloitavaa: Käärijälle myönnettiin Vantaa-mitali ja tarjottiin mahdollisuus muuttaa Vantaalle, kaupungin vuokra-asuntoon, johon kaupunki maksaa vuokran vuodeksi. Vantaan kaupungin sivuilla ja Ampparit Uusimmat tämä uutinen.

No himpskatti! Oiskohan se tontti ollut toivotumpi?

Vierailija
17169/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Kelpaako sellainen asuntosijoittajalle, joka kaipaili omaa tonttia? Onhan tuo mahtava etu.

Vierailija
17170/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

Pojan on vietävä kukkanen

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

Valhetta, valhetta, valhetta on

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

Valhetta, valhetta vain ne on -

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.

Vierailija
17171/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/mithriel-of-mithlond/719995214017757184

😂🥰 Toista uudelleentapaamista jo kovasti odotellaan.

Vierailija
17172/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen seksuaalisuus voi muuttua ja elää, lesbokin voi kiinnostua eri sukupuolesta myöhemmin

Vierailija
17173/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi yhtäkkiä itkettää. Itkisin varmaan oikein kunnolla, jos mies ei olisi kotona. Voi saamari sentään.Tämä on niin lapsellista ja harvinaista, en itke kovin helposti. Itken kai sitä, ettei suurta rakkautta ollutkaan ja kaikki tässä tarinassa alkoi mennä pieleen viime yönä. Sitten tuli vielä mieleen runo, en kiusaa teitä koko runolla, vaan palasilla, vie liikaa tilaa. Aale Tynni, Lasinen vuori

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

Mulla on niin petetty olo, vaikka tietysti tiedän, ettei kukaan ollut minulle yhtään mitään velkaa. Ja loppujen lopuksi, itseäni minä itken.

*halaus*

Vierailija
17174/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä suht kärähtäneen näköinen noissa kuvissa, mahtaa viikonlopun keikka ja biletysputki vielä painaa. 😅 Toivottavasti sai jonkun kivan isomman kämpän jostain uudesta kohteesta.

Vierailija
17175/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kaukana viattomasta. :p

Vierailija
17176/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisessa oli otsikosss, että Käärijä muuttaa Vantaalle. Tuleekohan siitä ykkös- vai kakkosasunto?

Vierailija
17177/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

Miksi kopsaat tänne kokonaisia runoja????

Vierailija
17178/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei kuitenkaan näin Vantaa. Niihin vuokra-asuntoihin luulisi olevan muitakin tulijoita joiden tulot ei ole sitä mitä k tämän vuoden jälkeen.

Vierailija
17179/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkiä, helliä kasvojas

hetken katselen.

Silmiini hiljaa kohoaa

vuori lasinen.

Anna minulle ruusu tuo,

anna annathan

käteen prinsessan.

Ylitse vuoren lasisen

poika ratsastaa-

entäpä ellet löydäkään

sieltä prinsessaa?

kaikki laulut maan.

Entäpä ellei prinsessaa

koskaan ollutkaan?

kaikki laulut maan.

mutta ne lauletaan.

Itsekin laulan vaikka en

usko sanaakaan.

Kiitos tosi paljon koskettavasta runosta. Ei tartte karsia yhtään, kyllä täällä riittää tilaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
17180/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä vasta tajusin ton Kärtsän vikan päivityksen, sillähän on ne fakin pyöräilyshortsit jalassa, mistä tässäkin ketjussa mainittu useasti 😆 Onko se aikaisemmin käyttänyt noita, vai laittanut nyt jalkaan, kun otettu tytyn shortsityyli puheeksi?

Taisi olla viisuihin tehtyjä mutta Liverpoolin säässä niitä ei tarvittu.

K on muuten itse sanonut että sen oma lemppari niitä asuista on se prätkätakki.

Ketju on lukittu.