Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
No mut eiks tää nyt oo vähän ihmeellistä et yhtä ainutta kuvaa tms ei tuu ja sentään Rautalammilla ovat keikalla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719748356556111873/kaarija-and-bo…
Pitäähän sitä puppya silittää
Nuo Puppyn onnelliset ilmeet, mä en kestä! Ja polvilleen menee noin Kärtsärin eteen. Ihana hidastus. Jos tuo ei ole Balkanin ruusun kukkaan puhkeamista, niin mikä sitten ?!?!?! Ja tämäkin saatiin nähdä 🌺💚🛳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se Prince tekee näistä pätkistä reaktio videoita.
On tehnyt jo
Kiitos, täytyykin käydä katsomassa. Prince haluaisi varmasti possujunaan.
kuka prince?
Vierailija kirjoitti:
Onko Bojan Suomessa vain jonkun pienen piirin juttu, koska hän ei ylittänyt edes uutiskynnystä pahemmin?
ainakin mtv 3 teki ainakin siitä jutun
Vierailija kirjoitti:
Onko Bojan Suomessa vain jonkun pienen piirin juttu, koska hän ei ylittänyt edes uutiskynnystä pahemmin?
No järjellä ajatellen näin on, eihän slovenialainen poikabändi juuri otsikoissa täällä ole ollut, ja tähän saakka ollut suosittu vain kotimaassaan ja lähialueilla. Mutta tietty Käärijä on tapetilla ja hänen tekemiset kiinnostaa. Ja kun ei se Bojan ole millään virallisella keikkamatkalla tms täällö vaan Käärijän yksityisvieraana. sattui nyt vaan johonkin possujunaan päätymään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Keikka alkaa 10 minuutin päästä, ja hermostuttaa kun ei ole mitään tietoa mistään tai raportteja paikan päältä.
Ehkä Jerekään ei halua mainostaa et on moiselle perähikiän keikalle menossa, etenkin kun eilen vetänyt kaksi loppuun myytyä keikkaa Tavastialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Käärijän kummelihuumori kohtaa slovenialaisen twistin. Toi vessapätkä on kuin entiset Käärijän sketsivideot sen somekanavilla, yhtä huonoa huumoria 😀. Mä en tiedä mikä tossa ystävyydessä on niin hauskaa seurattavaa kun toinen on tollanen kulturellin oloinen kielitaituri ja toinen rallienglantia vääntävä hessuhopo ja lopputulos ei voi olla kuin ratkiriemukasta kun tulee kulttuurien yhteentörmäystä. Ja sit vielä tää ihmeellinen bromancekuvio joka on lähtenyt käsistä ja kumpiki kovia flirttailijoita.
Mä aattelin että ne vähän jarruttaa bromancemenoo ja vetää vähän hillitymmin mutta ilmeisesti strategia oli ihan päinvastanen.
Ymmärtäisin, että K laittaa jauhot suuhun vetämällä yli, sama kuin kielitaito tai asuntomiljonääri jutut
Mut kuulkaas: Selasin (taas 😏) Twitteriä ja siellä tuumittiin, että K katsonut Salkkareita rauhoittuakseen eilisen yön jälkeen. TV auki tuossa nukke vidissä ja oliko siinä Salkkarit c more. Ja toi asunto ei näyttäisi kaksioita vaan siltä yksiöltä missä se hieno taulu sängyn päädyssä. Olisiko voinut ottaa Bojanin sinne katsoon Salkkareita, kuten puutarhurit maalailtiin? Olisiko Myrtti osannut olla hiljaa oikeasti, jos olisi paikalla? Ja K noin lempeä nukelle? Voidaanko ajatusleikkiä, että Bojankin olisi ollut tuolla peiteltävänä lusikkaan?
Kyllä siellä on Vallilan liepeillä ollut tyttöjen ilta (hissin edessä ovat päivystäneet tuttuun tapaansa) ja pojilla on ollut omaa aikaa yhdessä siellä 20 neliön (sijoitus)yksiössä! Muu ei ole mahdolista!
Vierailija kirjoitti:
E ja B ois söpö pari. Naimanaamat.
Huomaavasti auttaa lattialta ylös😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/nuapuri/3122221029015141742?igshid=MTc4Mm…
Nuapurista pätkää
Tämä olisi todella elämys prinssillemme Balkanilta :D
EIköhän ne ole Jokeripojatkin esiintyneet kaiken maailman kyläpahasissa pitkin kroatiaa ja bosniaa.
Tää käy ihan työstä. Päivystys.
En ole ennen spekuloinut, ja muutenkin olen taustalta seurannut. Mun arvaus on että B on vielä Suomessa, ja se on siellä mökillä, missä Mikkekin. K on Rautalammin keikalla yksin ja suuntaa myös mökille keikan jälkeen. Alkuviikosta sitten taas Hkiin ja studiokäynnille, mistä K ilmeisesti aiemmin maininnutkin. Ja B lähtee Suomesta keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Keikka alkaa 10 minuutin päästä, ja hermostuttaa kun ei ole mitään tietoa mistään tai raportteja paikan päältä.
Jos kärtsää vasta herätellään 😂 Naantalissa taisi tulla klipit vasta yöllä. Mut pitäis kehittää joku hästäg millä kääryleet löytää storyt kun tapahtuu 🧐🥵
Vierailija kirjoitti:
No mut eiks tää nyt oo vähän ihmeellistä et yhtä ainutta kuvaa tms ei tuu ja sentään Rautalammilla ovat keikalla.
Sinällään ihan normaalia, ei Käärijä tosiaan välttämättä ennen keikkoja mitåån postaile. Nyt meitä vaan tietty kiinnostaa, että onko Baby matkassa vai missä.
Ainut mistä enää voi jotai tuutata on toi Nuapurin Insta, et varmaan pätkä tulee jossain kohtaa Kiärijän keikkaa ...
oliko bojan eilen kuumempi ku koskaan?! 🔥
oikeesti oon pitäny sitä ihan liian pikkupojan näköisenä, mut tolleen esiintyessään on kyllä edukseen 😜 joker outista jan on noin muuten ainaki ulkonäöltään eniten mun makuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainakin mtv 3 teki ainakin siitä jutun
Ehkä eivät tiedä miten suhtautua asiaan, niin eivät tohdi kirjoittaa mitään. Kyllähän se mtv3 haastattelijakin jotenkin varovasti kyseli tästä "ystävyydestä" ja pahoitteli kun kansalaisuus meni väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ja B ois söpö pari. Naimanaamat.
Huomaavasti auttaa lattialta ylös😍
Mä näen tässä kyllä kaksi kaunista ihmistä joilla on hyvä meininki, mutta mitään säkenöintiä en kyllä näiden välillä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää itse niille keikoille älkääkä odottaako saavanne kaikkea ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen spekuloinut, ja muutenkin olen taustalta seurannut. Mun arvaus on että B on vielä Suomessa, ja se on siellä mökillä, missä Mikkekin. K on Rautalammin keikalla yksin ja suuntaa myös mökille keikan jälkeen. Alkuviikosta sitten taas Hkiin ja studiokäynnille, mistä K ilmeisesti aiemmin maininnutkin. Ja B lähtee Suomesta keskiviikkona.
Oon samaa mieltä. Suomessa on yhä. En tiedä onko Käärykän mukana, toivottavasti on, vai jäikö Helsinkiin. Mut eiköhän tämäkin asia valkene ennen aamua. Ehkä.
Kiitos, täytyykin käydä katsomassa. Prince haluaisi varmasti possujunaan.