Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719748356556111873/kaarija-and-bo…
Pitäähän sitä puppya silittää
Kärtsä on kyllä niin härskin näköinen tossa ....
hö. mun mielestä ei. paljon härskimpi ilme, kun sivelee sitä the menneisyyden persettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikka alkaa 10 minuutin päästä, ja hermostuttaa kun ei ole mitään tietoa mistään tai raportteja paikan päältä.
Menkää itse niille keikoille älkääkä odottaako saavanne kaikkea ilmaiseksi.
Mutku ne on loppuunmyyty!
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen spekuloinut, ja muutenkin olen taustalta seurannut. Mun arvaus on että B on vielä Suomessa, ja se on siellä mökillä, missä Mikkekin. K on Rautalammin keikalla yksin ja suuntaa myös mökille keikan jälkeen. Alkuviikosta sitten taas Hkiin ja studiokäynnille, mistä K ilmeisesti aiemmin maininnutkin. Ja B lähtee Suomesta keskiviikkona.
Sillähän on torstaina keikka sloveniassa. Kyllä se lähtee joko ma iltana tai tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikka alkaa 10 minuutin päästä, ja hermostuttaa kun ei ole mitään tietoa mistään tai raportteja paikan päältä.
Menkää itse niille keikoille älkääkä odottaako saavanne kaikkea ilmaiseksi.
Mä oon ihan liian väsynyt tämmöiseen venkoiluun nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Bojan Suomessa vain jonkun pienen piirin juttu, koska hän ei ylittänyt edes uutiskynnystä pahemmin?
ainakin mtv 3 teki ainakin siitä jutun
Ehkä eivät tiedä miten suhtautua asiaan, niin eivät tohdi kirjoittaa mitään. Kyllähän se mtv3 haastattelijakin jotenkin varovasti kyseli tästä "ystävyydestä" ja pahoitteli kun kansalaisuus meni väärin.
jotenki en jaksa uskoa etteikö Suomessa lehdistö "uskaltais" kirjotella enää mitään. kaikki aiheet aina ruoditaan niin miksei tällasta. jotenki neutraalistikin tuon voisi muotoilla jos pelottaa väärät ilmaisut. Euroviisuedustajat, tutustuneet ja ystävystyneet Euroviisuissa tms. voi tosin olla ettei aihe vaan ole ns. tarpeeksi kiinnostava medialle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen spekuloinut, ja muutenkin olen taustalta seurannut. Mun arvaus on että B on vielä Suomessa, ja se on siellä mökillä, missä Mikkekin. K on Rautalammin keikalla yksin ja suuntaa myös mökille keikan jälkeen. Alkuviikosta sitten taas Hkiin ja studiokäynnille, mistä K ilmeisesti aiemmin maininnutkin. Ja B lähtee Suomesta keskiviikkona.
Sillähän on torstaina keikka sloveniassa. Kyllä se lähtee joko ma iltana tai tiistaina.
Olikos niin, että seuraava suora lento olis maanantaina. Olis loogisin poistuma.
Kyllähän sitä vähemmästäkin uutisoidaan että "Internet räjähti". "Käärijän Euroviisuista tuttu vieras räjäytti Internetin" on ihan uutisarvoista kamaa, t: entinen toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
oliko bojan eilen kuumempi ku koskaan?! 🔥
oikeesti oon pitäny sitä ihan liian pikkupojan näköisenä, mut tolleen esiintyessään on kyllä edukseen 😜 joker outista jan on noin muuten ainaki ulkonäöltään eniten mun makuun
Vastaus on kyllä. Eilen B oli niin kuuma, täällä etäyhteyksien päässäkin kulmakarvat kärähtivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näin määkin haluaisin uskoa. ja mitkä maisemat tossa mökkistoorissa! ah, Suomen kesä parhaimmillaan minusta tätä osaa Suomesta kelpais kyllä Bojanille esitellä 😎
ja mukavasti alkaa säät lämmettä :3
Vierailija kirjoitti:
Evvk laitto stooria!
Uskaltaako katsoa?
vahingossa tykkäsin jo omasta kommentistakin.. heh liian väsynyt
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi se ihanin skenaario.
Vierailija kirjoitti:
Vohan Bojan olla Etelin luona ihan kaverinakin.
Jossain vaiheessa kun lähtivät lavalta niin Bojan ikään kuin ohjasi Etelin vyötäröstä pitäen pois. Se vaan näytti jotenkin pitkältä ajalta mitä piti käsiä lanteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evvk laitto stooria!
Uskaltaako katsoa? [/quote
Ihan tylsä. Ihme salailua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä vähemmästäkin uutisoidaan että "Internet räjähti". "Käärijän Euroviisuista tuttu vieras räjäytti Internetin" on ihan uutisarvoista kamaa, t: entinen toimittaja.
Joo ja ne uutiset on aina tasoa "Leena, 45, Pihtiputaalta keksi hauskan sanaleikin ja some räjähti"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vohan Bojan olla Etelin luona ihan kaverinakin.
Jossain vaiheessa kun lähtivät lavalta niin Bojan ikään kuin ohjasi Etelin vyötäröstä pitäen pois. Se vaan näytti jotenkin pitkältä ajalta mitä piti käsiä lanteilla.
jep kirjotin eilen samaa siellä kaksplussalla. niinku toistensa kainaloissa poistuivat lavalta chachachan jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evvk laitto stooria!
Uskaltaako katsoa?
En halua nähdä kynsiä, ei kai niitä ole?
näin määkin haluaisin uskoa. ja mitkä maisemat tossa mökkistoorissa! ah, Suomen kesä parhaimmillaan minusta tätä osaa Suomesta kelpais kyllä Bojanille esitellä 😎