Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
12181/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oijoi heille tulee niiiin kivaa yhdessä 💚

Kunhan vaan Nimeltämainitsematon ei pilaa ihan kaikkea.

Kuule, sitä samaa minäkin pelkään.Ja silloin ei olisi kenelläkään kivaa.

Jos K antaa sen tapahtua, on kyllä munaton mies. Voihan se olla, ettei uskalla vastustaa tyttistä, kun niin pelkää yksin jäämistä. Jos ei laita Bojania kaiken edelle, on myös vähän tyhmä. Anteeksi.

Vierailija
12182/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi luoja kun olisi tuolla. Mikä yllätys, että b esiintyy myös. Tuolta lähtee katto irti!! Miks tää ei ole pää uutislähetys ja live streemi 😭 Nyt ihmiset pliis videoikaa! Onnittelut eilen kirjoitelleelle keski-iläiselle, joka oli menossa. Tästä ei ollut silloin aavistustakaan 😭

🌺🌺🌺🔥🔥🔥🥵🥵🥵😭😭😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12183/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Käärijälle ja Jokereille tulee joku yhteinen kiertue Suomeen jossain vaiheessa ja mieluiten sen kokosiin paikkoihin ettei liput oo minuutissa myyny loppuun et varmasti kerkee itekin saada lipun :D Vähän on nyt kyllä semmonen fiilis et tulee missattua paljon ku ei oo tänää Tavastialla, mut edelleen videoita ootellessa ja niitä toivottavasti tulee paljon :D

Vierailija
12184/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Settilista? Bojan laulaa Carpe Diemin

https://www.tumblr.com/vikersund/719666287455961088/this-wasnt-on-my-bi…

Anteeks mut vi**u mä kuolen nyt. Mä en kestä enää etten ole siellä.

Kerrankin mä olen hetken mielijohteesta osannut toimia oikein, 28.2 olen ostanut lipun Tavastialle ihan vain uteliaisuudesta tietämättä edes juurikaan Käärijän biisejä ja nyt näyttää siltä että saan vielä kaupanpäälle vähän Bojaniakin🔥🔥🔥

Vierailija
12185/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mun päässä se, että Bojan nyt tuli Jeren luo tarkoittaa sitä, että näiden kahden välillä on paljon enemmän kuin vain veljellistä kaveruutta. Mulle tää on todiste siitä, että ei ole pelkkää shippausharhaa se mielikuva, joka kaikkien eri videoklippien välityksellä heistä muodostui, eli että kyse muustakin kuin vain kaveruudesta.

Oon miettinyt paljon sitä "pussy magnet" -videota, jonka lopussa Jere sanoo Bojanille "you look sexy" siten, että se ei vaikuta yhtään vitsiltä. Ja heti sen perään Bojan käskee lopettaa kuvaamisen.

Epäilijät saa tuomita vapaasti, mutta olisin valmis lyömään vaikka vetoa, että jotain spessua näiden kahden välillä on.

Vierailija
12186/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bojan aikaa esittää carpe diem tavastialla jeren kanssa

Vierailija
12187/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sen stalkkerin ja bojanin viestinvaihtoa:

https://twitter.com/tobesosun/status/1667163814830243842?s=46&t=Cpy9z3A…

Jestas, että tuo mies on uoea!

B on herrasmies mutta silti mielestäni ton hysteerikko fanin käytös meni yli. Joku järki ja rajat sentään pitää olla

Kertokaa nyt mitä se teki?

Ei mitään muuta kuin meni lentoasemalle eilen odottamaan Bojanin tuloa ja viestitti sitten twitterissä nähneensä hänen tulleen. Siellä oli muutama muukin fani odottamassa, mutta kukaan ei siis lähtenyt Bojanin perään eikä millään lailla häirinnyt häntä.

No se nyt puuttus että olis lähteny seuraamaanki. Jo toi että meni lentoasemalle kyttäämään oli ihan liikaa. Ei edes ollut eilen varmaa tuleeko B, ihan vaan arvailujen varassa meni lentokentälle asti kyyläämään joku hörhö niin aika säälittävää.

Nyt joku roti kuitenkin. Nimität 17 vuotiasta poikaa, siis teiniä hörhöksi ja säälittäväksi.

https://twitter.com/tobesosun/status/1667173095302365191?t=N4ZszWxv3INJ…

Ei tää kyllä poika ole.

Ahaa eli vielä noita they them hullu kaiken kivan päälle. xD ois pitäny arvata

Ei yllättäny meikäläistä. Valitettavan paljon noita on pesiytyny jostain syystä Käärijänki faneiksi

Viisuihin osallistumisen varjopuoli että sitten friikit kiinnostuu

Trollausta, asiaton kommentti, eikä kuulu ketjun aiheeseen. viittaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin friikkeinä.

Vierailija
12188/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Settilista? Bojan laulaa Carpe Diemin

https://www.tumblr.com/vikersund/719666287455961088/this-wasnt-on-my-bi…

No tietenkin Bojan laulaa Carpe Diemin. Eilenhän tosin todettiin, että Bojan voi laulaa mitä vain.

Vierailija
12189/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää Kärtsäriltä lennättää Mr Bojangles Suomeen mutta sitten pihistellä somekontenttia.

Vierailija
12190/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuliko Bojan eilen illalla klo 23 jälkeen ja se kiinnostava kysymys, onko tiedossa, missä oli yötä?Tiedän, on hävytön kysymys.

Vierailija
12191/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi luoja kun olisi tuolla. Mikä yllätys, että b esiintyy myös. Tuolta lähtee katto irti!! Miks tää ei ole pää uutislähetys ja live streemi 😭 Nyt ihmiset pliis videoikaa! Onnittelut eilen kirjoitelleelle keski-iläiselle, joka oli menossa. Tästä ei ollut silloin aavistustakaan 😭

🌺🌺🌺🔥🔥🔥🥵🥵🥵😭😭😭

Olen, taas😂, ketjussa, siis tämä eilen kirjoitellut keski-iköinen. Ou mai gaad täytyy sanoa että hitto olen onnnellinen just nyt. Kohta avaan skumpan ja otan pari lasia kuohuvaa ja sit Tavastian suuntaan. Koitan olla pyörtymättä ja napata pari videota, mutta muuten nauttia keikasta.

Vierailija
12192/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian alkaa keikka. Onko täältä ketään nyt Tavastialla odottelemassa?

Vierailija
12193/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mun päässä se, että Bojan nyt tuli Jeren luo tarkoittaa sitä, että näiden kahden välillä on paljon enemmän kuin vain veljellistä kaveruutta. Mulle tää on todiste siitä, että ei ole pelkkää shippausharhaa se mielikuva, joka kaikkien eri videoklippien välityksellä heistä muodostui, eli että kyse muustakin kuin vain kaveruudesta.

Oon miettinyt paljon sitä "pussy magnet" -videota, jonka lopussa Jere sanoo Bojanille "you look sexy" siten, että se ei vaikuta yhtään vitsiltä. Ja heti sen perään Bojan käskee lopettaa kuvaamisen.

Epäilijät saa tuomita vapaasti, mutta olisin valmis lyömään vaikka vetoa, että jotain spessua näiden kahden välillä on.

Olisikin näin, mutta enpä usko. Ne on ystäviä ja niillä on hyvä kemia keskenään, mutta ei mitään romanttista. 

Vierailija
12194/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävää Kärtsäriltä lennättää Mr Bojangles Suomeen mutta sitten pihistellä somekontenttia.

Ei voi vielä laittaa somekontenttia, koska Bojan on yllätysvieras keikalla.

Vierailija
12195/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäänyt vaivaamaan et mitä Bojan sanoo siinä ku K sanoo sen 'nou nou' nopeesti.

Vierailija
12196/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin saapuminen Matin kaa ja eturivin paikat, tätä kannattaa vilkuilla 😻💚💚💚💚

Mulla välilehdillä pyörityksessä

IG K B Mikke Matti muut

AV meidän ketju

Twitterin paikalla olijat

🌺😇🥵😭🌺

Vierailija
12197/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin saapuminen Matin kaa ja eturivin paikat, tätä kannattaa vilkuilla 😻💚💚💚💚

Mulla välilehdillä pyörityksessä

IG K B Mikke Matti muut

AV meidän ketju

Twitterin paikalla olijat

🌺😇🥵😭🌺

Siis tässä https://twitter.com/_aishirii_

Vierailija
12198/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuliko Bojan eilen illalla klo 23 jälkeen ja se kiinnostava kysymys, onko tiedossa, missä oli yötä?Tiedän, on hävytön kysymys.

Jos hakija oli jompikumpi vihreäkyntisistä, niin Kärtsyn luona. Jos hakija oli Etel, niin Etelin luona ja jos hakija oli Matti, niin Matin luona.

Vierailija
12199/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hakija oli jompikumpi vihreäkyntisistä, niin Kärtsyn luona. Jos hakija oli Etel, niin Etelin luona ja jos hakija oli Matti, niin Matin luona.

Eikö se fani sanonut, että mies haki?

Vierailija
12200/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta se keikka alkaa?

Ketju on lukittu.