Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
12201/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa rääkyy ulkona oven takana, kai sillä on nälkä, mutta miten minä voin nousta tästä päästämään sen sisälle ja laittamaan sille raksuja kuppiin kun mun pitää ajatella kaikkea tätä ihmeellistä.

Vierailija
12202/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Bojan voinu olla hotlassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12203/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Settilista? Bojan laulaa Carpe Diemin

https://www.tumblr.com/vikersund/719666287455961088/this-wasnt-on-my-bi…

Anteeks mut vi**u mä kuolen nyt. Mä en kestä enää etten ole siellä.

Kerrankin mä olen hetken mielijohteesta osannut toimia oikein, 28.2 olen ostanut lipun Tavastialle ihan vain uteliaisuudesta tietämättä edes juurikaan Käärijän biisejä ja nyt näyttää siltä että saan vielä kaupanpäälle vähän Bojaniakin🔥🔥🔥

Ihanaa! Oon iloinen sun puolesta! Kerrotko meille tunnelmia kun ehdit ja selviät keikasta ja näkemästäsi? :D

Vierailija
12204/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mun päässä se, että Bojan nyt tuli Jeren luo tarkoittaa sitä, että näiden kahden välillä on paljon enemmän kuin vain veljellistä kaveruutta. Mulle tää on todiste siitä, että ei ole pelkkää shippausharhaa se mielikuva, joka kaikkien eri videoklippien välityksellä heistä muodostui, eli että kyse muustakin kuin vain kaveruudesta.

Oon miettinyt paljon sitä "pussy magnet" -videota, jonka lopussa Jere sanoo Bojanille "you look sexy" siten, että se ei vaikuta yhtään vitsiltä. Ja heti sen perään Bojan käskee lopettaa kuvaamisen.

Epäilijät saa tuomita vapaasti, mutta olisin valmis lyömään vaikka vetoa, että jotain spessua näiden kahden välillä on.

Ja Jere eilen instastooreissa höpötteli, että tää Tavastian keikka, tää on nyt se hälle tärkee, se joka näyttää onko Kärtsäristä mihinkään...

Vierailija
12205/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuliko Bojan eilen illalla klo 23 jälkeen ja se kiinnostava kysymys, onko tiedossa, missä oli yötä?Tiedän, on hävytön kysymys.

Jos hakija oli jompikumpi vihreäkyntisistä, niin Kärtsyn luona. Jos hakija oli Etel, niin Etelin luona ja jos hakija oli Matti, niin Matin luona.

Ei varmaan oo Mattia haitannut mut Samua ehkä 😏

Vierailija
12206/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se tylsin ja todennäköisin yöpymispaikka. Hakija on siis voinut olla kuka vaan tätä järkkäilevältä taholta. Tietysti toivon formulalakanoita, mutta ehkä tänään

Vierailija
12207/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on porukka jo valmiustilassa Tavastialla. Kohta pamahtaa käyntiin .... Täällä sitä tulikuumalla partsillani istun ja haaveilen😭

Vierailija
12208/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se tylsin ja todennäköisin yöpymispaikka. Hakija on siis voinut olla kuka vaan tätä järkkäilevältä taholta. Tietysti toivon formulalakanoita, mutta ehkä tänään

Ei ne sitä hotelliin ole laittanut vaan Jeren luokse viety.

Vierailija
12209/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestys:

Peukku ylös = B on tullut K:n luo Suomeen koska he ikävöivät toisiaan

Peukku alas = B on tullut Suomeen koska molemmat haluavat edistää uraansa

Vierailija
12210/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sen stalkkerin ja bojanin viestinvaihtoa:

https://twitter.com/tobesosun/status/1667163814830243842?s=46&t=Cpy9z3A…

Jestas, että tuo mies on uoea!

B on herrasmies mutta silti mielestäni ton hysteerikko fanin käytös meni yli. Joku järki ja rajat sentään pitää olla

Kertokaa nyt mitä se teki?

Ei mitään muuta kuin meni lentoasemalle eilen odottamaan Bojanin tuloa ja viestitti sitten twitterissä nähneensä hänen tulleen. Siellä oli muutama muukin fani odottamassa, mutta kukaan ei siis lähtenyt Bojanin perään eikä millään lailla häirinnyt häntä.

No se nyt puuttus että olis lähteny seuraamaanki. Jo toi että meni lentoasemalle kyttäämään oli ihan liikaa. Ei edes ollut eilen varmaa tuleeko B, ihan vaan arvailujen varassa meni lentokentälle asti kyyläämään joku hörhö niin aika säälittävää.

Nyt joku roti kuitenkin. Nimität 17 vuotiasta poikaa, siis teiniä hörhöksi ja säälittäväksi.

Oliko se poika?

Onko sillä sukupuolella oikeasti jotakin merkitystä?

Hämmentävää kun aina unohtaa nykyään ettei voikaan luottaa omiin aisteihinsa enää. Jos näkee henkilön, joka näyttää ja kuulostaa tytöltä, niin kyllähän sitä ajattelee että ok se on tyttö. Ei sillä, että mulle olisi hänen sukupuolella väliä. Nyt vasta sit huomasin että pronominit olikin hällä he/him. Pahoittelut.

Tyttö se onkin, älä pyydä anteeksi.

Mee nyt helevetti 1980-luvulle täältä käntty

Vierailija
12211/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tällaiset asiat ei meille kuulu, mutta aika tylsää jos B ois ollu vaan hotellissa. Käärijä lupasi kuitenkin että pääsee hänen lämpimiin formulalakanoihinsa nukkumaan. B kuitenkin tuli tonne keikkapaikalle ihan itekseen, kun taas K oli autossa luultavasti taas blonditukkien seurassa joten näin voi valitettavasti olla.

Vierailija
12212/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki tällaiset asiat ei meille kuulu, mutta aika tylsää jos B ois ollu vaan hotellissa. Käärijä lupasi kuitenkin että pääsee hänen lämpimiin formulalakanoihinsa nukkumaan. B kuitenkin tuli tonne keikkapaikalle ihan itekseen, kun taas K oli autossa luultavasti taas blonditukkien seurassa joten näin voi valitettavasti olla.

Ja sanohan se Bojanille et sun täytyy tulla mun kotiini/kotia katsomaan.

Vierailija
12213/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät miten B tuli Tavastialle? K:n auto näytti olevan niin ääriään myöden täynnä ettei sinne kyllä olis juuri mitään ylimäärästä mahtunutkaan.

Vierailija
12214/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveellisesti jos miettii ehkä B ollut Jeren yksiössä ja Jere ja Myrtty omassa kämpässä. Jos joku ystävä sen hakenut, sillä Jeren avain.

Vierailija
12215/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestys:

Peukku ylös = B on tullut K:n luo Suomeen koska he ikävöivät toisiaan

Peukku alas = B on tullut Suomeen koska molemmat haluavat edistää uraansa

Mä uskon, että molemmat ovat totta. Enkä näe siinä mitään pahaa, että he haluavat edistää uraansa (tai ainakin Bojan haluaa). Joker Outin Suomen keikat tulevat varmaan lähipäivinä myyntiin niin onhan tää samalla promomatka, mutta ei se sulje aitoa ystävyyttä pois.

Vierailija
12216/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Settilista? Bojan laulaa Carpe Diemin

https://www.tumblr.com/vikersund/719666287455961088/this-wasnt-on-my-bi…

Anteeks mut vi**u mä kuolen nyt. Mä en kestä enää etten ole siellä.

Kerrankin mä olen hetken mielijohteesta osannut toimia oikein, 28.2 olen ostanut lipun Tavastialle ihan vain uteliaisuudesta tietämättä edes juurikaan Käärijän biisejä ja nyt näyttää siltä että saan vielä kaupanpäälle vähän Bojaniakin🔥🔥🔥

Ihanaa! Oon iloinen sun puolesta! Kerrotko meille tunnelmia kun ehdit ja selviät keikasta ja näkemästäsi? :D

Mä en varmaan saa enää koko yönä unta keikan jälkeen, oottelen vaan että palsta aukee ja vuodatan kaikki tänne😂

Vierailija
12217/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät miten B tuli Tavastialle? K:n auto näytti olevan niin ääriään myöden täynnä ettei sinne kyllä olis juuri mitään ylimäärästä mahtunutkaan.

Etupenkkiin mahtu

Vierailija
12218/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sanohan se Bojanille et sun täytyy tulla mun kotiini/kotia katsomaan.

Mikä se koti sitten lieneekään.

Vierailija
12219/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentäiskö Kaksplussalle jatkamaan kun palsta menee kiinni klo 23? Sinne ei tarvitse mitään tunnuksia ja on ainakin ollut auki koko yön.

Vierailija
12220/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentäiskö Kaksplussalle jatkamaan kun palsta menee kiinni klo 23? Sinne ei tarvitse mitään tunnuksia ja on ainakin ollut auki koko yön.

Loistava idea, kannatan

Ketju on lukittu.