Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ottanut Matin ja Etelin kuvat Tavastialla <3
Miten niin B ottanu?
Matti kiittää B:tä ja tägännt, kts Matin IG
Etel on niin kaunis. Jotain samaa Bojanin kanssa.
Saisimmeko samanlaisen suihkukuvan myös K:sta ja B:stä kiitos!
Nyt joku Insta liveä 🥹🔥🥵😭🌺🌺🌺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen stalkkerin ja bojanin viestinvaihtoa:
https://twitter.com/tobesosun/status/1667163814830243842?s=46&t=Cpy9z3A…
Jestas, että tuo mies on uoea!B on herrasmies mutta silti mielestäni ton hysteerikko fanin käytös meni yli. Joku järki ja rajat sentään pitää olla
Kertokaa nyt mitä se teki?
Ei mitään muuta kuin meni lentoasemalle eilen odottamaan Bojanin tuloa ja viestitti sitten twitterissä nähneensä hänen tulleen. Siellä oli muutama muukin fani odottamassa, mutta kukaan ei siis lähtenyt Bojanin perään eikä millään lailla häirinnyt häntä.
No se nyt puuttus että olis lähteny seuraamaanki. Jo toi että meni lentoasemalle kyttäämään oli ihan liikaa. Ei edes ollut eilen varmaa tuleeko B, ihan vaan arvailujen varassa meni lentokentälle asti kyyläämään joku hörhö niin aika säälittävää.
Nyt joku roti kuitenkin. Nimität 17 vuotiasta poikaa, siis teiniä hörhöksi ja säälittäväksi.
https://twitter.com/tobesosun/status/1667173095302365191?t=N4ZszWxv3INJ…
Ei tää kyllä poika ole.
Ahaa eli vielä noita they them hullu kaiken kivan päälle. xD ois pitäny arvata
Ei yllättäny meikäläistä. Valitettavan paljon noita on pesiytyny jostain syystä Käärijänki faneiksi
Settilista? Bojan laulaa Carpe Diemin
https://www.tumblr.com/vikersund/719666287455961088/this-wasnt-on-my-bi…
Bojan ja Matti olis myös kuuma pari, jos Pete ei oo saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin B ottanu?
No niinpä onkin ... Ääh en kestä! Se on nyt yks porukasta siellä ..
Mä oon ihan sekasin jo ku pitää varmaan kohta alkaa seuraa tota Mattia ja Eteliäkin... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut viel tärkeämpää:
Missä B oli yötä? Menikö yksin hotelliin vai Jeren yksiöön formulalakanoihin? (Ja siis tietty myrtti siä rivarikaksiossa)
Jerellä oli. Myrtti oli muualla.
Aamulla Jere oli jo hereillä ja tuijotti onnellisena vieressä nukkuvaa ruusuaan. Sitten Bojan aukausi silmänsä ja näki Jeren. Hymy, joka oli ollut poissa viisujen jälkeen, palasi Bn kasvoille. Jere meni lähemmäksi ja Bojan vetäisi tämän kainaloonsa. Jatkon saatte kuvitella itse.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisivat nämä kukkaispojat viettää edes jossain vaiheessa B:n visiitin aikana kahdenkeskeistä laatuaikaa 😭🌺
Ne voi varmaan vaan pitää toisiaan salaa pöydän alla kädestä kiinni kun valvojien silmä välttää.💅😟
Vierailija kirjoitti:
Etel on niin kaunis. Jotain samaa Bojanin kanssa.
Kuvasta tuli vähän mieleen Abreu.
Ensin oli Jessen toiseen tulemiseen verrattava ilta kun K.lla oli keikka Vantaalla. Ja nyt tämä Bojan-pojan ensimmäinen tuleminen, joka toi kansakunnalle suuren ilon.
Voi Käärijä minkä järjestit <3
Vierailija kirjoitti:
Settilista? Bojan laulaa Carpe Diemin
https://www.tumblr.com/vikersund/719666287455961088/this-wasnt-on-my-bi…
Anteeks mut vi**u mä kuolen nyt. Mä en kestä enää etten ole siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas, että tuo mies on uoea!B on herrasmies mutta silti mielestäni ton hysteerikko fanin käytös meni yli. Joku järki ja rajat sentään pitää olla
Ei mitään muuta kuin meni lentoasemalle eilen odottamaan Bojanin tuloa ja viestitti sitten twitterissä nähneensä hänen tulleen. Siellä oli muutama muukin fani odottamassa, mutta kukaan ei siis lähtenyt Bojanin perään eikä millään lailla häirinnyt häntä.
No se nyt puuttus että olis lähteny seuraamaanki. Jo toi että meni lentoasemalle kyttäämään oli ihan liikaa. Ei edes ollut eilen varmaa tuleeko B, ihan vaan arvailujen varassa meni lentokentälle asti kyyläämään joku hörhö niin aika säälittävää.
Nyt joku roti kuitenkin. Nimität 17 vuotiasta poikaa, siis teiniä hörhöksi ja säälittäväksi.
Ei tää kyllä poika ole.
Ei yllättäny meikäläistä. Valitettavan paljon noita on pesiytyny jostain syystä Käärijänki faneiksi
Viisuihin osallistumisen varjopuoli että sitten friikit kiinnostuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut viel tärkeämpää:
Missä B oli yötä? Menikö yksin hotelliin vai Jeren yksiöön formulalakanoihin? (Ja siis tietty myrtti siä rivarikaksiossa)
Höh, eihän tätä voi kukaan tietää. Myrttikö muka antoi tietä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin B ottanu?
No niinpä onkin ... Ääh en kestä! Se on nyt yks porukasta siellä ..
Mä oon ihan sekasin jo ku pitää varmaan kohta alkaa seuraa tota Mattia ja Eteliäkin... 🙄
Jospa se oli Etel tai Matti, joka haki Bojanin eilen lentoasemalta?
No niin arvoisat matkustajat, kapteeni täällä. Pahoittelut että jouduimme alkumatkasta kiertämään kehää päiväkausia kun emme saaneet Vantaan ja Balkanin majakkasignaaleja synkronisoitua. Nyt voin ilokseni ilmoittaa, että olemme vakaalla kurssilla ja saapuneet Rakkauden Valtamerelle, kuten olette jo omasta euforisesta olotilastanne huomanneet. Luvassa on once-in-a-lifetime elämysmatka täynnä pyörryttävää rakkauden huumaa ja hyljevauvoja. Vakava varoitus tähän väliin että pina coladan juottaminen hylkeille johtaa lankulle ilman armoa!
Haluan välittää erityiset terveiset rakkaalle maakrapuystävällemme Leilalle Pälkäneelle. Piraattiradio ehti jo kertoa Leilan menehtyneen, mutta Leila on iloksemme hengissä ja valmiina antautumaan rakkauden huumalle! Terveiset myös Arvolle. Koskaan ei ole liian myöhäistä rakastaa! Tarttukaa hetkeen ja toisiinne!
Ihanaa matkaa, baby! 💚💚💚
DJ, let's get the party started!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay anna palaa!
Et tule mun apajille. T: hammaslääkäri
Olen Savon perukoilla valmiina poimimaan nuorukaiset Porscheeni. Karautamme huvilalleni. Sitten on hyvä siellä pötkötellä privaatisti. Minä hoitelen ruusutarhaani ja takaan nuorenparin turvallisuuden. Ei kynsiä, kameroita eikä paparazzeja. Ruusut kukkivat. Rietas gay hoitaa penkit ja perennat kuten vain kokenut mieskauneuden palvoja voi kukkaa mullittaa. Pojat saavat polskia jacuzzissa ja katsella tähtiä toistensa silmissä.
T. Rietas gay (kokemusasiantuntija)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää kyllä poika ole.
Viisuihin osallistumisen varjopuoli että sitten friikit kiinnostuu
Että on näin transihmisen vanhempana kuvottavaa lukea tällaista tämmösestä hyvän mielen ketjusta. No, sentään artistit olisi molemmat samaa mieltä mun kanssa.
Jättäkää negaajat ja ilkeilijät täysin huomiotta tai ilmiantakaa, jos menee täysin asiattomaksi. Tässä ketjussa on nyt juhlat, ohitetaan ilonpilaajat ja vihaajat!