Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
12221/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuliko Bojan eilen illalla klo 23 jälkeen ja se kiinnostava kysymys, onko tiedossa, missä oli yötä?Tiedän, on hävytön kysymys.

Jos hakija oli jompikumpi vihreäkyntisistä, niin Kärtsyn luona. Jos hakija oli Etel, niin Etelin luona ja jos hakija oli Matti, niin Matin luona.

Eikö se fani sanonut, että mies haki?

Ei mielestäni.

Vierailija
12222/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki tällaiset asiat ei meille kuulu, mutta aika tylsää jos B ois ollu vaan hotellissa. Käärijä lupasi kuitenkin että pääsee hänen lämpimiin formulalakanoihinsa nukkumaan. B kuitenkin tuli tonne keikkapaikalle ihan itekseen, kun taas K oli autossa luultavasti taas blonditukkien seurassa joten näin voi valitettavasti olla.

Ja sanohan se Bojanille et sun täytyy tulla mun kotiini/kotia katsomaan.

Kärtsän kotona on kuitenkin paikalla muitakin, joten ihan sama onko vaikka ollutkin hotellissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12223/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki tällaiset asiat ei meille kuulu, mutta aika tylsää jos B ois ollu vaan hotellissa. Käärijä lupasi kuitenkin että pääsee hänen lämpimiin formulalakanoihinsa nukkumaan. B kuitenkin tuli tonne keikkapaikalle ihan itekseen, kun taas K oli autossa luultavasti taas blonditukkien seurassa joten näin voi valitettavasti olla.

Mistä tiedät miten B tuli Tavastialle? K:n auto näytti olevan niin ääriään myöden täynnä ettei sinne kyllä olis juuri mitään ylimäärästä mahtunutkaan.

Taisi tulla kävellen, ainakin joissain kuvissa näkyy kun on kävellen tulossa kohti Tavastiaa. Ehkä hänen hotellinsa on jossain lähettyvillä Kampissa.

Vierailija
12224/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi luoja kun olisi tuolla. Mikä yllätys, että b esiintyy myös. Tuolta lähtee katto irti!! Miks tää ei ole pää uutislähetys ja live streemi 😭 Nyt ihmiset pliis videoikaa! Onnittelut eilen kirjoitelleelle keski-iläiselle, joka oli menossa. Tästä ei ollut silloin aavistustakaan 😭

🌺🌺🌺🔥🔥🔥🥵🥵🥵😭😭😭

Onko tietoa, että Bojan esiintyy myös?

Vierailija
12225/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis voi luoja kun olisi tuolla. Mikä yllätys, että b esiintyy myös. Tuolta lähtee katto irti!! Miks tää ei ole pää uutislähetys ja live streemi 😭 Nyt ihmiset pliis videoikaa! Onnittelut eilen kirjoitelleelle keski-iläiselle, joka oli menossa. Tästä ei ollut silloin aavistustakaan 😭

🌺🌺🌺🔥🔥🔥🥵🥵🥵😭😭😭

Joku jakoi settilistan somessa ja siinä lukee, että Bojan esittää Carpe Diemin

Vierailija
12226/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🌺🌺🌺🔥🔥🔥🥵🥵🥵😭😭😭

On, esittää Carpe Diemin. En tiedä osallistuuko myös muihin biiseihin.

Vierailija
12227/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentäiskö Kaksplussalle jatkamaan kun palsta menee kiinni klo 23? Sinne ei tarvitse mitään tunnuksia ja on ainakin ollut auki koko yön.

Milläs nimellä siellä ketju

Vierailija
12228/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🌺🌺🌺🔥🔥🔥🥵🥵🥵😭😭😭

On, esittää Carpe Diemin. En tiedä osallistuuko myös muihin biiseihin.

Ei osallistu muihin biiseihin. Carpe Diemim laulaa.

Vierailija
12229/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mun päässä se, että Bojan nyt tuli Jeren luo tarkoittaa sitä, että näiden kahden välillä on paljon enemmän kuin vain veljellistä kaveruutta. Mulle tää on todiste siitä, että ei ole pelkkää shippausharhaa se mielikuva, joka kaikkien eri videoklippien välityksellä heistä muodostui, eli että kyse muustakin kuin vain kaveruudesta.

Oon miettinyt paljon sitä "pussy magnet" -videota, jonka lopussa Jere sanoo Bojanille "you look sexy" siten, että se ei vaikuta yhtään vitsiltä. Ja heti sen perään Bojan käskee lopettaa kuvaamisen.

Epäilijät saa tuomita vapaasti, mutta olisin valmis lyömään vaikka vetoa, että jotain spessua näiden kahden välillä on.

Totta, se on ihana klippi. Itse asiassa kiitos, kun muistutit tuota, mulla meni pikkuisen jauhot sekaisin kun käsitin olikohan se toissa päivänä (?), että se boyfriend-kohtaus bussissa olikin paljon Justin Bieberin biisi! "If I was your boyfriend I'd never let you go" on laini Bieberin kappaleesta Boyfriend. Mä en tiennyt siitä mitään ja en tajunnut, että myös K sanoo siinä videolla, että "The song, Boyfriend", johon Bojan vastaa noin, hauskasti sinänsä.

Ja siis muistattehan Bojanin ilmeet sillä kihlautumisvideolla.... 💖💗💞💕

Vierailija
12230/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pliis mitåän vihreäkyntisiä "hakijoita". antejs mutta todellinen turn off. Toivottavasti ois bileet Etelin luona ja vain miehet pääsee ovesta sisään

Vierailija
12231/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentäiskö Kaksplussalle jatkamaan kun palsta menee kiinni klo 23? Sinne ei tarvitse mitään tunnuksia ja on ainakin ollut auki koko yön.

Milläs nimellä siellä ketju

samaa itekin kysyn

Vierailija
12232/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rietas gay anna palaa!

Et tule mun apajille. T: hammaslääkäri

Olen Savon perukoilla valmiina poimimaan nuorukaiset Porscheeni. Karautamme huvilalleni. Sitten on hyvä siellä pötkötellä privaatisti. Minä hoitelen ruusutarhaani ja takaan nuorenparin turvallisuuden. Ei kynsiä, kameroita eikä paparazzeja. Ruusut kukkivat. Rietas gay hoitaa penkit ja perennat kuten vain kokenut mieskauneuden palvoja voi kukkaa mullittaa. Pojat saavat polskia jacuzzissa ja katsella tähtiä toistensa silmissä.

T. Rietas gay (kokemusasiantuntija)

Kirjoituksista päätellen teitä rietas gay tyyppejä on enemmänkin tässä ketjussa.😂

Vierailija
12233/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuliko Bojan eilen illalla klo 23 jälkeen ja se kiinnostava kysymys, onko tiedossa, missä oli yötä?Tiedän, on hävytön kysymys.

Jos hakija oli jompikumpi vihreäkyntisistä, niin Kärtsyn luona. Jos hakija oli Etel, niin Etelin luona ja jos hakija oli Matti, niin Matin luona.

Eikö se fani sanonut, että mies haki?

Ei mielestäni.

Joo ei maininnut halaaja/hakijan sukupuolta.

Vierailija
12234/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🌺🌺🌺🔥🔥🔥🥵🥵🥵😭😭😭

Eikö missään ole liveä? Just taitaa olla keikka alkamaisillaan.

Vierailija
12235/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittääköhän Bojan akustisen version carpe diemistä? Mies, ääni ja kitara. Tuleekohan Käärijä feattaamaan naurulokkikiljahdukset kuten taputusvideossa.

Vierailija
12236/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pliis mitåän vihreäkyntisiä "hakijoita". antejs mutta todellinen turn off. Toivottavasti ois bileet Etelin luona ja vain miehet pääsee ovesta sisään

Ite toivon kyllä kahen miehen omia yksityisbileitä.

Vierailija
12237/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🌺🌺🌺🔥🔥🔥🥵🥵🥵😭😭😭

Eikö missään ole liveä? Just taitaa olla keikka alkamaisillaan.

Eikö se ala 20.30?

Vierailija
12238/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Settilista? Bojan laulaa Carpe Diemin

https://www.tumblr.com/vikersund/719666287455961088/this-wasnt-on-my-bi…

No tietenkin Bojan laulaa Carpe Diemin. Eilenhän tosin todettiin, että Bojan voi laulaa mitä vain.

Ei mitä hittttoa, joko te tämänkin tiedätte ja olette kaivaneet esiin!?!!! Olen pari tuntia poissa ja biisilistatkin on jo kaivettu esiin! 😝

Netin ihmeellinen joukkovoima! 💪 😮

Vierailija
12239/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavastian instassa on ekan keikan alkamisaika klo 20.30 ja tokan klo 01.00

Vierailija
12240/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mua ärsyttää se keikoilla kuvaaminen, niin tästä mä todellakin haluan saada kuvaa! Ehkä Mikke kuvaa meidän iloksemme jonkun pätkän Bojanin esittelystä ja esiintymisestä.

Ja kyllä, en muista ikinä olleeni näin kateellinen mistään tai ainakaan pitkään aikaan. Mä olisin niin halunnut tuonne ja mulla olisi ihan hyvin ollut mahdollisuudet mennä, mutta en sitten vaan ostanut lippuja.

Ketju on lukittu.