Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Hmm, Bojan kyllä löyhkää sellaiselta fiksulta nuorelta mieheltä, joka voisi viihtyä hieman vanhemman naisen seurassa 😄
Onkohan tyttöystävä eturivissä?
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay anna palaa!
Et tule mun apajille. T: hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ollut ihana nähdä se hetki kun k&b tapasi taas🥺💔
Lyön vetoa että K oli se joka itki. :)
Ihan varmasti itki myös B. Vaikka sitten väsymystä ja jännitystä ikävän lisäksi.
Kukahan sen sieltä kentältä on noukkinut.
Manageriharjoittelija tai tyttöystävä? Tai kenties Käärijän ystävä Jesse, joka oli Liverpoolissa tulkkina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt joku vamppaamaan Bojan, mä haluan että hän jää Suomeen asumaan. Tuo ruusu kuuluu suomen maaperään.
Sille taitaa olla tarjolla siellä takahuoneessa vaan joku ewwk. En usko että kelpaa.
Kuolisitteko vitutukseen jos Bojan rakastuis tänä iltana tulisesti ewwk:n ja ne muuttas syksyllä Jeren ja Kynsikkään naapuriin ja alkaisivat tehdä porukalla vauvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti itki myös B. Vaikka sitten väsymystä ja jännitystä ikävän lisäksi.
Manageriharjoittelija tai tyttöystävä? Tai kenties Käärijän ystävä Jesse, joka oli Liverpoolissa tulkkina?
Sen Jessenkin tunnistaa kyllä kaikki varmaan jo. Siis fanit.
B ottanut Matin ja Etelin kuvat Tavastialla <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt joku vamppaamaan Bojan, mä haluan että hän jää Suomeen asumaan. Tuo ruusu kuuluu suomen maaperään.
Sille taitaa olla tarjolla siellä takahuoneessa vaan joku ewwk. En usko että kelpaa.
Kuolisitteko vitutukseen jos Bojan rakastuis tänä iltana tulisesti ewwk:n ja ne muuttas syksyllä Jeren ja Kynsikkään naapuriin ja alkaisivat tehdä porukalla vauvoja?
Kyllä. En ikinä mene jokereitten keikalle jos bojan ottaa ewwk:n
Bojan ottanut Matista ja Ethelistä kuuman kuvan suihkusssa, Matin IGs 🥹
Siel taitaa olla aika kuuuma 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukalla tekeen vauvoja? No mä voin muuttaa myös sinne naapuriin.
Hitto ku tää Tavastia-keikka/keikat tulis nyt livenä teeveestä! Tekis mieli sanoo per*se. Ettei tuu mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska sitten K ja B vois tavata toisiaan vaikka iltapäivisin rouvien ollessa muualla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisin kyllä pettynyt Bojanin makuun. Sais maailmasta kenet vaan ja häneen tyytyis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen Jessenkin tunnistaa kyllä kaikki varmaan jo. Siis fanit.
Tässäpä meille uusi pähkäilyn aihe. Taitaa olla vaikeampi selvittää kuin Bojanin lentoaikataulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Bojan tuntuu niin kotoisalta? Ihan kuin hän asuisi tuossa naapurissa ja oltaisiin leikitty yhdessä koko lapsuus. Jotain niin suomalaista hänessä on, enkä oikein osaa selittää miksi.
varmaan siksi suomessa julkkikset saa olla semi rauhassa voi olla bojan tykkää suomesta senku tietää
Huomaan ajattelevani koko jokeriporukkaa suomalaisina. Ehkä se johtuu siitäkin kun viisuissa olivat välillä kuin yhtä joukkuetta.
Vierailija kirjoitti:
Hitto ku tää Tavastia-keikka/keikat tulis nyt livenä teeveestä! Tekis mieli sanoo per*se. Ettei tuu mistään.
Joo, eiks tää ois jonkun ylimääräisen uutislähetyksen paikka 😭 Live pyörimään kaikille kanaville ja Youtubeen
Mut viel tärkeämpää:
Missä B oli yötä? Menikö yksin hotelliin vai Jeren yksiöön formulalakanoihin? (Ja siis tietty myrtti siä rivarikaksiossa)
Vierailija kirjoitti:
B ottanut Matin ja Etelin kuvat Tavastialla <3
Miten niin B ottanu?
Vierailija kirjoitti:
Jokereitten keikat myydään näköjään loppuun ihan minuuteissa joka maassa! Niillä on kyllä tosi hyvä meno, ei taatusti ole yksikään slovenialainen bändi aiemmin kyennyt samaan. Ja hattua kyllä nostan, kun tekevät kaiken keikkamyynnin itse (tai onhan niillä reko mutta ei se taida kaikkea tehdä). Upeeta on myöskin nähdä että laulavat sloveeniksi, vaikka ovat tehneet biisejä englanniksikin, ja yleisö on aina ihan satasella mukana.
Toivotaan että käärijäkin pääsee rautalammilta ja muista kyläpahasista maailmalle. Jokerit on vieä tässä vaiheessa pienempi tekijä, mutta tällä menolla ne onnistuvat luomaan itselleen Eurooppaan tukevan fanipohjan jota voi käydä viihdyttämässä myöhemminkin. Käärijän kansainvälinen tunnettuus on nyt kökköenglanninkielisten instaviestien varassa, kun ei se kerran mihinkään ole menossa keikkailemaan.
Musta toi oli tosi huono veto ettei kesään muka mahtunut kuin yksi ulkomaan keikka sinne Tallinnan festivaaleille. Silloin kun hype on ollut kuumimmillaan. Mielummin sitten vissiin kansan suosikkina Nuapuripopissa :D
Ehdottomasti Kärtsylin ja Bojanin kannattaa tehdä tour kaikkiin alhaisen syntyvyyden kuntiin!