Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen huomio Krisin ja K:n väleistä, kiitos tumblr:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730231034160037888/between-kris-sha…
Of course :D Kris oli kade päivästä 1 alkaen ja päätti, että oon ihan "lalalalalaaala sormet korvissaa Käärijä ei kiinnosta", ennen kuin myös mä saan siltä keskytyksetöntä huomiota! Koska Bojan varasti Kääryleen ensin! :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Joksut muuttaisi ikinä kokonaan ja pysyvästi Britteihin. Ei synny viiden ihmisen bändissä, jossa kaikilla läheiset Balkanilla, sellaista konsensusta, että se onnistuisi.
Jep, kuka niistä vähiten menisi Britteihin? Miksi ajattelen, että Jure? (Nacen ollessa mutulla itselleni täysin ilmeinen ei-menijä)
Nacenkin itse kuvittelisin ei-menijäksi, hänellä on kuitenkin aina Sloveniassa musiikkiura oli stara tai ei, ja se että soitti housebändeissä minusta kertoo, että tärkeämpää musiikki työnä kuin olla stara. Mutta en ihmetteisi vaikka olisi kuka muukin, koska vaikka olisi mitä ambitioita, läheiset ja kotikulmat voivat mennä silti ohi.
Before the in-house-band job for that TV show, Nace actually made a living playing bass on cruise ships. In particular, cruise ships in the Nordic countries.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta päästäis taas eteenpäin, niin tässä siis todellisuus tiivistettynä, ettei tarvitsisi enää jankata:
K:n ja B:n välillä ei ole yhtään mitään erityistä, yhteyttä ei pidetä eikä haluta nähdä enää koskaan, K ja JO eivät halua enää ikinä tehdä mitään yhdessä, K:n musiikki on huonoa ja hän on itsekin ällö, JO:n musiikki on huonoa ja B on itsekin ällö (plus K:n suosion hyväksikäyttäjä!), kaikki on fanserviceä ja laskelmointia ja YLIPÄÄTÄÄN KAIKKI ON HUONOSTI JA ANKEAA.
Jatkakaa!
Jatkan. Hävettää, miksi ihmeessä menin kysymään kuvaa tuolta taivaalliselta B ltä. Tällainen täti. Miksi neuloin, en enää ikinä lahjo ketään, ainakaan alle 50 vuotiasta.
Ei mulla ainakaan ole yhtään tuollaiset fiilikset, vaikka neuloin. Mä neuloin omaksi ilokseni ja mä ajattelin, että ne sukat voi olla pojista tyhmätkin, mutta so what? Ikinä en ole ketään idoliani lahjalla nakannut, olin vain otettu kun sain täältä inspiraatiota tehdä niin! Ja siis jos saivat niitä liikaa, niin ei ne mun neulomukset yksin se liika olleet. Elämä on! Voi jättää pitsipaitaa ja pöksyjä Suomi loverille, että mahtuu vähän lahjoja matkalaukkuun! :D
En halua yhtään vähätellä muita neulojia. Kerroin vain, mikä tunne tuli tuosta lempilahjan esittelystä.🧶🧶 Olihan se hienoa, että tehtiin lahjoja ihan itse.
No voi että. Joskus on vaikeaa tietää itseään etukäteen. Onko fiiliksesi oikeasti se, että jos nyt voisit valita, jättäisit tuon neulomishomman kohdaltasi väliin? Enkä kysy todellakaan pahalla, itse esim. jätin Turun konsertin väliin, vaikka mulla oli lippu, omaa uupumustani peläten. Oli oikea ratkaisu, vaikka ei se kivalta tuntunutkaan. Mutta se kuitenkin osoittautui oikeaksi.
Hyvä kysymys. En ehkä kuitenkaan jättäisi tekemättä, jos nyt valitsisin. Ikäkysymys mulla taitaa olla tuolla taustalla jatkuvasti ja se pelko, että teen itseni naurettavaksi, kun fanitan tällä hetkellä noin nuorta. Tapasin vanhaa ystävää tällä viikolla ja kysyin häntä yhteen konserttiin mukaani. Hän sitten totesi, että esiintyjä on niitä nuorten juttuja, joita hän ei enää ole seurannut. Tuli vähän hassu olo, että missä kuplassa oikein elän. Taitaa olla molempi parempi, kukin tekee mikä itseä kiinnostaa. Ja silti epäilen, että mussa on jotain vialla, niin usein olen erilaisissa konserteissa nykyään se vanhin.
Hei miksi alapeukutatte tuon kirjoittajan tekstiä??????? Luuletteko, että tuon tilanteen miettiminen on hänelle muutenkaan hirveän kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa mistä ois vielä pitänyt tajuta jokaisen Tavastialla, että kun Bojan alkoi puhua Kärtsästä, se kans tulee lavalle?
No siitä, että jos JO kerran "aikoi" vetää Ccc:n ilmankin Kärtsää, niin mikseivät he sitten tehneet niin myös Oslossa ja Tukholmassa? Haha. Ei kovin loogista, että ois vedetty Ccc ilman Kärtsää Nordic Tourilla vain Suomessa.
Kyllähän muutkin bändit tekee sitä, että vierailemassa maan artistia huomioivat erikseen tai maata muuten. Aika yleistäkin jollain tasolla.
Laitahan esimerkkejä, kun vaikutat oikein ekspertiltä rock-bändien settilistoihin liittyen? (no etkä vaikuta! Täys uuno!)
Vierailija kirjoitti:
No niin, noutaja saapuu tälle naudalle. Teams-palaveri, mikki päällä ja B+N haastattelu täysillä kolme kertaa putkeen :D Merenpohja kutsuu.
Siis klippi haastattelusta X 3. Ei sentään koko haastattelua :D
-Sama
Vierailija kirjoitti:
Itse nautin Joksujen biiseistä osittain ehkä siksi niin paljon, että ovat sloveniaksi ja valtavirrasta poikkeava sillä tavoin. Englannin kielellä hukkuisi ikävä kyllä johonkin äkkiä. Uusin biisinsä ei ole kolahtanut itselläni kuten niiden muut biisit.
Mulla ihan sama!!! Bändin pitäisi itsensä vain huolehtia, että niihin löytyis käännökset englanniksi esim. You tubesta. Siis nyt JO Subs huolehtii siitä, mikä on tosi hyvä faneille ja bändillekin.
Mutta siis jos sen Tubesta kuuntelun voisi kääntää rahaksi itse bändille, niin siitä bändi itse vaan tekemään (tai palkkaa siihen jonkun JOsubseista projektina).
Meinaan itse kuuntelen aika paljon tubesta heitä ja aina livenä. Kerroin tämän heille, mutta eihän ne lue sitä postia.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että tämä on jo täällä ollut, mutta eräs nimeltämainitsemston superfani kommentoi Kärtsän Instassa Voguekuvia (sitä jossa on kaalit maassa) "Ihana että huomioitte meidän kääryleet" tms..
Just...
No eikö tuo nyt ollut ihan vaan vitsi... kun siellä yhdessä kuvassa oli kaaleja.
Vierailija kirjoitti:
I think it's hilarious that Kr doesn't even follow K on IG. It shows how unimportant likes, followings etc are for their friendships.
Vierailija kirjoitti:
But what about me??
T Häärijä
LadySlo, did you notice there are several people selling Stožice tickets in jokerout_stozice ig story? 🙂
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole elämää, kun tää loppuu 😩
Stozicen jälkeen tää loppuuRauhoitu. Miten niin loppuu. Tulee muut loppuvuoden keikat ja uutta musiikkia ensi vuonna.
Ei ole enää mitään mitä odottaa, että K ja B tyyliin varmasti tekisivät yhdessä. Jos heitä ei nähdä ensi kesään mennessä kertaakaan yhdessä niin what's the worth of following it?
Käärijällä on isommat kalat mielessä. En usko hetkeäkään että yhteistä biisiä tulisi Jokereiden kanssa. Ovat niin pieni nimi etteivät hyödytä Kärtsän uraa lainkaan. Hän hakee nyt isoa nostetta uralleen ja nyt on aika tahkota kun rauta on kuumaa. Siellä on tehty pitkän tähtäimen suunnitelma uran kannalta ja se ei sisällä Jokereiden nimeä.
Kuulostaa tylyltä mutta on mitä todennäköisimmin totta. Ja välillä totuus tekee kipeää. Ystävyys voi jatkua yksityisestikin.
Sure, K is more known than JO, not just in Finland but in Europe as well. However, I don't agree that his relationship with B/JO doesn't benefit him. It enables him to show another side of himself. And this side has a LOT of foreign fans.
I agree with LadySlo! Bromance with Bojan and all the funny videos, insta live and interviews where they mentioned each other brought lots of international fans to Käärijä as well 💕
Kris on siis niin söpö ja mallipoika ja kuumis ja kaikkea iki-ihanaa..! Oon ollut ihan kris fangirl päivästä kaksi, kun kyllä mulla ensin hetki meni seuratessa, että kuka on kuka ja miten nää nimet menee.
Mä pidin alusta saakka ihan selvänä, että Kris tykkää Käärijästä, mutta jos se on välillä ollut vähän laimean oloinen, niin se ei intoile fanipoikana, jos K:n huomio on koko ajan Bojanissa.
Mutta en kyllä silti usko, että Krisin suhtautuminen ois koskaan samanlaista kuin Bojanin, niin koiranpentumaista ja toisaalta niin flirttailevaa, mä luulen, että Kris on kiinnostunut artistipersoonasta Käärijässä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että tämä on jo täällä ollut, mutta eräs nimeltämainitsemston superfani kommentoi Kärtsän Instassa Voguekuvia (sitä jossa on kaalit maassa) "Ihana että huomioitte meidän kääryleet" tms..
Just...No eikö tuo nyt ollut ihan vaan vitsi... kun siellä yhdessä kuvassa oli kaaleja.
No eikös tuossa just kyseiselle vitsille oltukin vähän että just...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just...No eikö tuo nyt ollut ihan vaan vitsi... kun siellä yhdessä kuvassa oli kaaleja.
No eikös tuossa just kyseiselle vitsille oltukin vähän että just...
Just.. eli vähän sellasta silmien pyörittelyä että mikä toikin luulee olevansa. Et huono läppä?
Mun mielestä se oli vaan pieni harmiton kommentti, hauskakin.
Vierailija kirjoitti:
LadySlo, did you notice there are several people selling Stožice tickets in jokerout_stozice ig story? 🙂
Yeah, but I find these tickets a bit tricky. I mean, how do you know the seller doesn't sell the same ticket (which is a PDF) to a few more people?
Mitäs porukka aikoo neuloa/tehdä Käärijälle synttärilahjaksi? Kolmekymppiset, tasaluku!
Olis mukavaa jos sais naudoilta jotakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sitä vielä mietitty, että jos eletään siinä todellisuudessa, että B päätyi Tavastialta J:n luo yöksi ilman matkatavaroitaan (koska seuraavana päivänä lähti Turkuun J:n laina-t-paita päällä), niin oliko B:llä myös Jeren lainakalsarit jalassa? Jos omat vaatteet alushousuja myöten (ja keikkapaita) jääneet J:n kämpille ja vaihtovaatteet hotellilla...
Mä en ole vieläkään ehtinyt tiirata niitä pyykkipäivästoryn kalsareita et monetko oli Bojanin ja monetko Kärtsän, vaikka lupasin.
Sori!
Äkkiä tulokset ennenkö palsta menee kiinni.
Kolmet on 80% varmuudella Bojanin. Samanlaiset bossit. Yhdet on kärpyn niket ja ne harmaat epäilen myös olevan kärden koska väri mätsää niihin, jota inhoan kun ne vilkkuu sieltä nahkahousuista. Jäljelle jää kahdet takuuvarmat bokserit jotka on sit ehkä Bojanin eli tosiaan viidet yhteensä.
Eilen siis piti hätäisesti kirjoittaa nämä alustavat tulokset kun oli minuutti jäljellä palstan kiinni menoon. Tässä plussalta kopsaamani kokonaisraportti (jonnekin tämä oli pakko kirjoittaa talteen ettei päässyt unohtumaan):
Heips vaan, kirjoitan nyt tän tieteellisen tutkimukseni koskien Kärppylin kuivaustelineeltä löytyviä boksereita tänne, että voin sitten aamulla palstan auetessa kopsata Vauvalle. Tuli nimittäin kiire ja just ja just ehdin näpytellä alustavat tulokset sinne ennen palstan yösulkua.
Aloitetaan kuivaustelineen "lisäsiiven" alimmalta ripustustangolta: vasemmalla puolella tunnistamaton vaatekappale, joka ei ainakaan minusta näytä boksereilta; oikealla puolella mustat/tummat Bossin bokserit, joissa valkoinen vyötärönauha viininpunaisella (?) viivalla ja Boss -kirjoituksella. Kärppä nostaa nämä videolla ylös kun puhuu Bojanin kalsareista joten tätä tutkimusta varten oletan, että nämä tosiaan ovat Bojanin.
Toiseksi alin ripustustanko: tunnistamaton vaatekappale, mahdollisesti mustat bokserit, vyotärönauha ei erotu (musta?).
Kolmanneksi alin ripustustanko: vasemmalla Kärtsylin omat mustat Niken bokserit, hänellä on näitä sekä mustana että harmaana. Ovat varmaan käännettynä väärinpäin, koska vyötärönauhan värit eivät täsmää. Kuvissa siis sekä mustien että harmaiden Nikejen vyötärönauha on musta valkoisilla viivoilla, Nike -kirjoituksilla ja -logoilla. Pyykkipäivävideossa nauha valkoinen mustilla viivoilla, kirjoituksilla ja logoilla (eli nurja puoli?) Nämä oli päällä mm. Kaivohuoneen keikalla 2.8. Oikealla vaalean harmaat bokserit samanvärisellä vyötärönauhalla. Nämä on mielestäni ne omat inhokkini (kamalan näköiset nää tän väriset kun pilkistää nahkahousujen alta). Ollut päällä mm. Lahdessa Headlandissa 28.7.
Seuraava eli toiseksi ylin ripustustanko: tunnistamaton vaatekappale. Ei riittävän selkeä että pystyisin edes veikkaamaan.
Ylin ripustustanko: kahdet bokserit, joista ainakin oikean puoleiset vaikuttaa värin ja vyötärönauhan perusteella samalta kuin "Bojanin" Bossit. Vasemman puoleiset saattaa olla myös samat, mutta ainakaan puhelimen näytöltä en saa täyttä varmuutta. Varsinkin vyötärönauhan osalta olen hieman epävarma, koska luulin vyötärönauhan olevan ensin vasemmalla puolella kuvaa, mutta myös oikealla olevien boksereiden vyötärönauhan alta pilkottaa jotain kirjavaa, joka voisi olla näitten toisten vyötärönauha.
Eli veikkaisin että kuivumassa on 2-3xBoss (Bojanin), 1xNike (Kärpän), 1xharmaat pappapöksyt (Kärpän) + kahdet ehkäbokserit, jotka voisivat olla Bojanin, joten Boitsun kalsareita olisi indeed ne 5 mitkä K mainitsi storyssä.
Ja nyt lähden kiireesti sinne kylmiöön, koska olen viimeisen tunnin verran tuijotellut Kärpyn keikkakuvia ja housujen alta vilkkuvia kalsareita 🥵🥵🥵🥵 ei varmaan tarvitse enempää selittää.
(Ja jälkikirjoitus jotta raportoinnin autenttisuus säilyy: Ja semmoista vielä, et hvetti ne sen jenkkakahvat on kuumat 😍 tekis mieli ei pelkästään puristaa vaan vähän myös puraista. Ja just sitä kohtaa nyt tiirannut tunnin putkeen. Taitaa lähteä rakas mieheni tuosta sohvalta ihan kohta seinälle 🥵🥵🥵)
Noniin enpäs olisi puoli vuotta sitten arvannut että luen kesken työpäivän pitkää raporttia koskien Vantaalaisen räppärin pyykkitelineen sisältöä ja siihen liittyen pohdin parhaita vaihtoehtoja, miten Slovenialaisen bändin laulajan viidet bokserit + kostopitsit ovat Vantaalla 🥵🥵
Vierailija kirjoitti:
Mitäs porukka aikoo neuloa/tehdä Käärijälle synttärilahjaksi? Kolmekymppiset, tasaluku!
Olis mukavaa jos sais naudoilta jotakin. :)
Hän varmaan arvostaisi jotain aineetonta kaikkein eniten :) esimerkiksi lahjoitettu hyvätekeväisyyteen hänen nimissään jne.
Lupia ei taida tarvita, mutta oliko niin että jotain Teosto -maksuja pitäisi jonkun toisen biisin käyttämisestä maksaa?