Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
119121/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs porukka aikoo neuloa/tehdä Käärijälle synttärilahjaksi? Kolmekymppiset, tasaluku!

Olis mukavaa jos sais naudoilta jotakin. :)

Se sanoi ettei halua mitään, ehkä liittyi ulkomaiden kiertueeseen, mutta. . .

Vierailija
119122/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cx96PjgNJZG/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tässä tämä käännös.

Are Slovenian fans as passionate as the Finns?? 🔥

Mä oon oikeasti huolissani noiden kuulosta... Toivottavasti niillä on sellaiset kojeet korvissa, ettei tosiaan tule mitään tinnitusta. Bojan joutuu pitelemään sitä mittaria, niin miten se pystyy tukkimaan korvansa, ressukka?

Eikös B llä ole jo ennestään jotain vikaa kuulossa?

Tuossa Krisin ja Bojanin yhteishaasttatelussa B kertoo, että hänen korvansa soivat 3 päivää NT jälkeen ja pelkäsi saavansa pysyvän tinnituksen. Ehkä tuo huutohaaste ois hyvä lopettaa, ennenkuin aiheuttaa vaurioita heille tai jollekin yleisöstä, koska noi desibelilukemat on aika hurjia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
119123/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin, ettei B käy vahingossakaan tykkäämässä K:n Vogue kuvista? 🙈 Miks musta tuntuu, että tahallaan haluaa esittää välinpitämätöntä. Haluan kuitenkin uskoa, että yksityisesti on näitä kuvia kehaissut.

Jos ei se tykkää niistä. Voisi tietysti vaikka kohteliaisuudesta tykkäillä. Mulla itselläni on vähän sulattelemista niissä. En ole ainakaan joka kuvasta hirveän innostunut.

Mikä niissä mättää? Mun mielestä K on niissä uskomattoman kauniin, tyylikkään ja seesteisen näköinen.

Vierailija
119124/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, jos Bn korvat ovat soineet 3 päivää kiertueen jälkeen, ja pelkäsi tinnitusta, kaikkien kannattaa suojautua💙. Tampereen desibelitulos suurempi kuin yli 3x suuremman Logomomäärän. Areenalla heillä sitten suurin. Fyysikko, tai tietenkin Jan, osaisi piirtää kaaviot äänen kulkemisesta tilassa. Jos katto taivaissa, katoaako ääni sinne, tai miten kimpoaa seinistä?🤔 Tietysti toivoisi, että Suomesta löytyi ne most passionate fanit💗!

Se miten kova huuto on ei edes riipu siitä miten monta ihmistä on huutamassa. Jo yksittäinen ihminen pystyy huutamaan samalla äänenvoimakkudella. Luulen että ennätys tehtiinkin Tampereella juuri siksi, että laite oli lähellä jotakuta, joka huusi lujaa.

Vierailija
119125/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle vanhemmalle fanille pitää sanoa et ymmärrän erittäin hyvin. Olen melkein 50 itse, ja nolottaa vähän kokoajan jos "fanittaa" jotain ns. vääränlaista artistia tms. Kuvittelee et jotkut ystävät tai tuttavat miettii et mikähän se luulee olevansa nyt, et mikä kriisi iskenyt jne.

Jokereita ja Käärijää fanitankin pääosin "salaa" muilta. Tietysti vähän tylsää, mut toisaalta tää on oma ihana maailman(i) ja voin kuitenkin jakaa tämän esimerkiksi just teidän kanssanne. Se riittää.

No vähän tämä.. mun äiti kysyi multa (olen 50 vee), kun kuuli että olin ollut jokereiden keikalla, että onko sulla joku viidenkympin kriisi :D. Et en ole hirveesti huudellut tutuille ja kavereille että oon käynyt Käärijän keikoilla, enkä varsinkaan jokereiden keikoista.

Vierailija
119126/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs porukka aikoo neuloa/tehdä Käärijälle synttärilahjaksi? Kolmekymppiset, tasaluku!

Se sanoi ettei halua mitään, ehkä liittyi ulkomaiden kiertueeseen, mutta. . .

Joo se liittyi ulkomaan kiertueeseen, toivoi ettei fanit siellä tuo keikoille lahjoja (paitsi jos mahtuu kirjekuoreen), koska eivät voi tuoda niitä takaisin Suomeen (ei mahdu matkatavaroihin).

Ei se liittynyt siihen etteikö ylipäätään voisi hänelle toimittaa synttärilahjoja, siis ihan täällä Suomessa.

Vierailija
119127/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, shippaako IL:n kuvaaja? Äsken sitkeää lähikuvaa K:n ranteista, joista ois voinut lukea korun tekstin jos se ois ollut meihin päin

(vitsi, kuvasi varmaan drinkkiä)

Vierailija
119128/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohon eiliseen Krisin ja Nacen haastatteluun liittyen: nähdäänkö ensi kesänä, kun JO pojat hengaa jonkun suomalaisen festarin backstagella Kärpyn, Kuumaan poikien ja Robinin kanssa? Ne kun tässä ketjussa usein liitetty jollain tavalla tähän saagaan😅

Ois kyllä tosi pettymys, jos hengaisivat kahden viimeisenä mainitun kanssa. Mitä kontenttia fanit siitä saisivat? Ei tässä kiinnosta kuin miten Käärijä ja Bojan hengaavat keskenään. Muut Bojaniin liittyvät mietinnät voit aloittaa eri ketjuun.

Ai, musta olis tosi kiintoisaa nähdä JO pojat vuorovaikutuksessa muidenkin suomalaisartistien kanssa🤩

No, johan ainakin Bojan hengaili Portion Boysin levynjulkkareiden jatkoilla. Siellä oli mukana muitakin suomalaisartisteja kuin bändin tyyppejä.

Eikä siinä ollut mitään mielenkiintoista.

Mutta olis todella mielenkiintoista nähdä vuorovaikutusta esim. Kuumaan poikien kanssa ja on paljon muitakin. Who is Benjamin 😀

Tästä tuli mieleen Liverpoolin saunarekka video, se oli sitten kuitenkin B joka sinne saunaan pääsi Naked with Käärijä🙈😅

Onko siihen B:n sateenvarjon r unkutukseen kellään linkkiä, tahtois nähdä 🤣

Tässä tämä 😅

"When you come to Finland we go naked and do bad things" 😂😂 Arvasivatkohan vielä tuossa vaiheessa, että tulee toteutumaan?

Vierailija
119129/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin, ettei B käy vahingossakaan tykkäämässä K:n Vogue kuvista? 🙈 Miks musta tuntuu, että tahallaan haluaa esittää välinpitämätöntä. Haluan kuitenkin uskoa, että yksityisesti on näitä kuvia kehaissut.

Jos ei se tykkää niistä. Voisi tietysti vaikka kohteliaisuudesta tykkäillä. Mulla itselläni on vähän sulattelemista niissä. En ole ainakaan joka kuvasta hirveän innostunut.

Mikä niissä mättää? Mun mielestä K on niissä uskomattoman kauniin, tyylikkään ja seesteisen näköinen.

Samaa mieltä. Hieno kuvauspaikkakin.

Taas näemme ihan uuden puolen hänestä, ilman boleroa, ilman sitä perus-posea (kieli ulkona). Minusta todella upea ja tyylikäs kuvasarja.

Vierailija
119130/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton paljastustilaisuuden vastapäätä on joku baari jossa lukee Cocktail (varmaan bar, loppu ei vain näy)

Ficcejähän rustailee mitochondrian cocktail

Vierailija
119131/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohon eiliseen Krisin ja Nacen haastatteluun liittyen: nähdäänkö ensi kesänä, kun JO pojat hengaa jonkun suomalaisen festarin backstagella Kärpyn, Kuumaan poikien ja Robinin kanssa? Ne kun tässä ketjussa usein liitetty jollain tavalla tähän saagaan😅

Ois kyllä tosi pettymys, jos hengaisivat kahden viimeisenä mainitun kanssa. Mitä kontenttia fanit siitä saisivat? Ei tässä kiinnosta kuin miten Käärijä ja Bojan hengaavat keskenään. Muut Bojaniin liittyvät mietinnät voit aloittaa eri ketjuun.

Ai, musta olis tosi kiintoisaa nähdä JO pojat vuorovaikutuksessa muidenkin suomalaisartistien kanssa🤩

No, johan ainakin Bojan hengaili Portion Boysin levynjulkkareiden jatkoilla. Siellä oli mukana muitakin suomalaisartisteja kuin bändin tyyppejä.

Eikä siinä ollut mitään mielenkiintoista.

Mutta olis todella mielenkiintoista nähdä vuorovaikutusta esim. Kuumaan poikien kanssa ja on paljon muitakin. Who is Benjamin 😀

Tästä tuli mieleen Liverpoolin saunarekka video, se oli sitten kuitenkin B joka sinne saunaan pääsi Naked with Käärijä🙈😅

Onko siihen B:n sateenvarjon r unkutukseen kellään linkkiä, tahtois nähdä 🤣

Tässä tämä 😅

"When you come to Finland we go naked and do bad things" 😂😂 Arvasivatkohan vielä tuossa vaiheessa, että tulee toteutumaan?

juuei, ei varmaan, niin kuin montaakaan muuta juttua. Esim. Gregorin viisujen jälkeinen possujunakuva toteutui oikeestaan vielä hullumpana todellisuudessa. Et mitähän tulevaisuudessa näämmekään, mitä emme ole edes osanneet manifestoida

Vierailija
119132/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on tuolla Käärijä glasses

Vierailija
119133/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla soi korvissa nuoruuden hölmöilyjen takia - kävin keikoilla jatkuvasti ilman korvatulppia ja tuollaiset isoääniset huutohaasteet hirvittää. Jos korvissa soi hetkellisestikin keikkojen jälkeen siihen kannattaa suhtautua vakavasti ja suojata kuulo. Toistuva sointi korvissa voi joskus jäädä pysyväksi. Keikoilla välttelen monesti kaiuttimen läheisyyttä vaikka olisikin kuulosuojaus sekä teinilaumoja jotka huutaa suoraan melkein korviin :-D

Kyllä minä uskon, että heillä varmasti joku kuulosuojaus on keikoilla, koska nykyään muusikot on tiedostavampia kuin menneisyydessä. Moni vanhempi muusikko kamppailee kuulon ongelmien kanssa. Muusikolle kuulo on tärkeä.

Vierailija
119134/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan arvostaisi jotain aineetonta kaikkein eniten :) esimerkiksi lahjoitettu hyvätekeväisyyteen hänen nimissään jne.

Kärtsä-fanit lahjoittamaan hänen synttäriensä kunniaksi Slovenian tulvatuhojen korjaamiseen. :)

Hyvä idea muuten! Miten sen sais toteutettua :)

Vierailija
119135/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään oikein tykännyt niistä kuvista pl. se sivuprofiilikuva. K on jotenkin kolkon ja elottoman näkönen niissä muissa.

Vierailija
119136/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan arvostaisi jotain aineetonta kaikkein eniten :) esimerkiksi lahjoitettu hyvätekeväisyyteen hänen nimissään jne.

Kärtsä-fanit lahjoittamaan hänen synttäriensä kunniaksi Slovenian tulvatuhojen korjaamiseen. :)

Hyvä idea muuten! Miten sen sais toteutettua :)

Eikö parasta olisi kunnioittaa artistin preferenssejä, ja lahjoittaa esim sille hyväntekeväisyysjärjestölle joka toteuttaa vakavasti sairaiden lasten toiveita. Mikä se olikaan nimeltään? Se yksi tyttöhän pääsi keikalle ja K:ta tapaamaan. 

Vierailija
119137/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sitä vielä mietitty, että jos eletään siinä todellisuudessa, että B päätyi Tavastialta J:n luo yöksi ilman matkatavaroitaan (koska seuraavana päivänä lähti Turkuun J:n laina-t-paita päällä), niin oliko B:llä myös Jeren lainakalsarit jalassa? Jos omat vaatteet alushousuja myöten (ja keikkapaita) jääneet J:n kämpille ja vaihtovaatteet hotellilla...

Mä en ole vieläkään ehtinyt tiirata niitä pyykkipäivästoryn kalsareita et monetko oli Bojanin ja monetko Kärtsän, vaikka lupasin.

Sori!

Äkkiä tulokset ennenkö palsta menee kiinni.

Kolmet on 80% varmuudella Bojanin. Samanlaiset bossit. Yhdet on kärpyn niket ja ne harmaat epäilen myös olevan kärden koska väri mätsää niihin, jota inhoan kun ne vilkkuu sieltä nahkahousuista. Jäljelle jää kahdet takuuvarmat bokserit jotka on sit ehkä Bojanin eli tosiaan viidet yhteensä.

Eilen siis piti hätäisesti kirjoittaa nämä alustavat tulokset kun oli minuutti jäljellä palstan kiinni menoon. Tässä plussalta kopsaamani kokonaisraportti (jonnekin tämä oli pakko kirjoittaa talteen ettei päässyt unohtumaan):

Heips vaan, kirjoitan nyt tän tieteellisen tutkimukseni koskien Kärppylin kuivaustelineeltä löytyviä boksereita tänne, että voin sitten aamulla palstan auetessa kopsata Vauvalle. Tuli nimittäin kiire ja just ja just ehdin näpytellä alustavat tulokset sinne ennen palstan yösulkua.

Aloitetaan kuivaustelineen "lisäsiiven" alimmalta ripustustangolta: vasemmalla puolella tunnistamaton vaatekappale, joka ei ainakaan minusta näytä boksereilta; oikealla puolella mustat/tummat Bossin bokserit, joissa valkoinen vyötärönauha viininpunaisella (?) viivalla ja Boss -kirjoituksella. Kärppä nostaa nämä videolla ylös kun puhuu Bojanin kalsareista joten tätä tutkimusta varten oletan, että nämä tosiaan ovat Bojanin.

Toiseksi alin ripustustanko: tunnistamaton vaatekappale, mahdollisesti mustat bokserit, vyotärönauha ei erotu (musta?).

Kolmanneksi alin ripustustanko: vasemmalla Kärtsylin omat mustat Niken bokserit, hänellä on näitä sekä mustana että harmaana. Ovat varmaan käännettynä väärinpäin, koska vyötärönauhan värit eivät täsmää. Kuvissa siis sekä mustien että harmaiden Nikejen vyötärönauha on musta valkoisilla viivoilla, Nike -kirjoituksilla ja -logoilla. Pyykkipäivävideossa nauha valkoinen mustilla viivoilla, kirjoituksilla ja logoilla (eli nurja puoli?) Nämä oli päällä mm. Kaivohuoneen keikalla 2.8. Oikealla vaalean harmaat bokserit samanvärisellä vyötärönauhalla. Nämä on mielestäni ne omat inhokkini (kamalan näköiset nää tän väriset kun pilkistää nahkahousujen alta). Ollut päällä mm. Lahdessa Headlandissa 28.7.

Seuraava eli toiseksi ylin ripustustanko: tunnistamaton vaatekappale. Ei riittävän selkeä että pystyisin edes veikkaamaan.

Ylin ripustustanko: kahdet bokserit, joista ainakin oikean puoleiset vaikuttaa värin ja vyötärönauhan perusteella samalta kuin "Bojanin" Bossit. Vasemman puoleiset saattaa olla myös samat, mutta ainakaan puhelimen näytöltä en saa täyttä varmuutta. Varsinkin vyötärönauhan osalta olen hieman epävarma, koska luulin vyötärönauhan olevan ensin vasemmalla puolella kuvaa, mutta myös oikealla olevien boksereiden vyötärönauhan alta pilkottaa jotain kirjavaa, joka voisi olla näitten toisten vyötärönauha.

Eli veikkaisin että kuivumassa on 2-3xBoss (Bojanin), 1xNike (Kärpän), 1xharmaat pappapöksyt (Kärpän) + kahdet ehkäbokserit, jotka voisivat olla Bojanin, joten Boitsun kalsareita olisi indeed ne 5 mitkä K mainitsi storyssä.

Ja nyt lähden kiireesti sinne kylmiöön, koska olen viimeisen tunnin verran tuijotellut Kärpyn keikkakuvia ja housujen alta vilkkuvia kalsareita 🥵🥵🥵🥵 ei varmaan tarvitse enempää selittää.

(Ja jälkikirjoitus jotta raportoinnin autenttisuus säilyy: Ja semmoista vielä, et hvetti ne sen jenkkakahvat on kuumat 😍 tekis mieli ei pelkästään puristaa vaan vähän myös puraista. Ja just sitä kohtaa nyt tiirannut tunnin putkeen. Taitaa lähteä rakas mieheni tuosta sohvalta ihan kohta seinälle 🥵🥵🥵)

Noniin enpäs olisi puoli vuotta sitten arvannut että luen kesken työpäivän pitkää raporttia koskien Vantaalaisen räppärin pyykkitelineen sisältöä ja siihen liittyen pohdin parhaita vaihtoehtoja, miten Slovenialaisen bändin laulajan viidet bokserit + kostopitsit ovat Vantaalla 🥵🥵

Kyllä muuten kiinnostaa miten ne on sinne päätynyt. Kai siellä pesuun menevien pussissa olis muutakin ollut kuin boksereita ja just kostopitsit. Ja jos mulla ois jäänyt pussillinen likaisia kalsareita jonnekin niin en takuulla olisi kehdannut edes hyvää kaveria tai brotheria tai edes maybe something morea pyytää sitä hakemaan. Eli B jättänyt tarkoituksella just alkkareita ja kostopitsit Kärtsyn kämppään? 😁 Herättää ehkä enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.

It really does. 

How long do we have to wait for K's or B's biography, chapter titled "The Mystery of Dirty Laundry?"

Vierailija
119138/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle vanhemmalle fanille pitää sanoa et ymmärrän erittäin hyvin. Olen melkein 50 itse, ja nolottaa vähän kokoajan jos "fanittaa" jotain ns. vääränlaista artistia tms. Kuvittelee et jotkut ystävät tai tuttavat miettii et mikähän se luulee olevansa nyt, et mikä kriisi iskenyt jne.

Jokereita ja Käärijää fanitankin pääosin "salaa" muilta. Tietysti vähän tylsää, mut toisaalta tää on oma ihana maailman(i) ja voin kuitenkin jakaa tämän esimerkiksi just teidän kanssanne. Se riittää.

No vähän tämä.. mun äiti kysyi multa (olen 50 vee), kun kuuli että olin ollut jokereiden keikalla, että onko sulla joku viidenkympin kriisi :D. Et en ole hirveesti huudellut tutuille ja kavereille että oon käynyt Käärijän keikoilla, enkä varsinkaan jokereiden keikoista.

Mä olen itse asiassa aika varma että tää on jonkinasteinen viidenkympin villitys. Tuossa just juteltiin muutaman kaverin kanssa joku aika sitten että kaikilla on vähän tarve tehdä ja mennä nyt kun 50 lähestyy.

Vierailija
119139/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, nää Bojanin ilmeet ja eleet tässä pätkässä on... kiinnostavia. 😳

https://twitter.com/kiuruthings/status/1709464259678072992?t=yiMg8USvpS…

Ja hän näyttää myös hyvin tyytyväiseltä itseensä jälkeenpäin 😂😂 Mokoma pikku s e ksipakkaus 🤭🔥

Vierailija
119140/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun stoori!

Siellä on BL, yhteiskuvassa K:n, Miken, Allun ja Jaakon kanssa! 

Ketju on lukittu.