Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris taisi sanoa siinä eilisessä toisessa haastattelussa joka tuli illalla JOSubsiin että heidän kuuntelijoista 90% on jo Slovenian ulkopuolella. Jos oikein muistan. Aika paljon. Voi se olla että maailma vie pojat (Lontoo?).
No maailmanvalloitustahan pojat on koko ajan aika avoimesti suunnitelleet. Euroviisut oli siinä erinomainen ponnahduslauta, varsinkin kun kotimaassaan ovat aika lailla tainneet saavuttaa kaiken, mitä saavutettavissa on. Ja seuraava levykin äänitetään Briteissä. En lainkaan yllättyisi, jos he muuttavat sinne seuraavien vuosien aikana ja yrittävät läpimurtoa sielläpäin, vaikka tällä hetkellä heidän suurin kuuntelijakuntansa Suomessa onkin.
Talvet Euroopassa ja kesät Suom... siis Pohjoismaissa, johan se B on tulevaisuudensuunnitelmat paljastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris taisi sanoa siinä eilisessä toisessa haastattelussa joka tuli illalla JOSubsiin että heidän kuuntelijoista 90% on jo Slovenian ulkopuolella. Jos oikein muistan. Aika paljon. Voi se olla että maailma vie pojat (Lontoo?).
Joo varmasti tulevat asumaan ainakin osan vuotta ulkomailla, varmaan siellä Lontoossa, jatkossa.
Uskon myös että Lontoossa tulevat asumaan, osan ajasta. Siellä on sitten mahdollisuus elää muutenkin vähän vapaammin kuin ehkä kotimaan "valvovan silmän alla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole elämää, kun tää loppuu 😩
Stozicen jälkeen tää loppuuRauhoitu. Miten niin loppuu. Tulee muut loppuvuoden keikat ja uutta musiikkia ensi vuonna.
Ei ole enää mitään mitä odottaa, että K ja B tyyliin varmasti tekisivät yhdessä. Jos heitä ei nähdä ensi kesään mennessä kertaakaan yhdessä niin what's the worth of following it?
Käärijällä on isommat kalat mielessä. En usko hetkeäkään että yhteistä biisiä tulisi Jokereiden kanssa. Ovat niin pieni nimi etteivät hyödytä Kärtsän uraa lainkaan. Hän hakee nyt isoa nostetta uralleen ja nyt on aika tahkota kun rauta on kuumaa. Siellä on tehty pitkän tähtäimen suunnitelma uran kannalta ja se ei sisällä Jokereiden nimeä.
Kuulostaa tylyltä mutta on mitä todennäköisimmin totta. Ja välillä totuus tekee kipeää. Ystävyys voi jatkua yksityisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta päästäis taas eteenpäin, niin tässä siis todellisuus tiivistettynä, ettei tarvitsisi enää jankata:
K:n ja B:n välillä ei ole yhtään mitään erityistä, yhteyttä ei pidetä eikä haluta nähdä enää koskaan, K ja JO eivät halua enää ikinä tehdä mitään yhdessä, K:n musiikki on huonoa ja hän on itsekin ällö, JO:n musiikki on huonoa ja B on itsekin ällö (plus K:n suosion hyväksikäyttäjä!), kaikki on fanserviceä ja laskelmointia ja YLIPÄÄTÄÄN KAIKKI ON HUONOSTI JA ANKEAA.
Jatkakaa!
Jatkan. Hävettää, miksi ihmeessä menin kysymään kuvaa tuolta taivaalliselta B ltä. Tällainen täti. Miksi neuloin, en enää ikinä lahjo ketään, ainakaan alle 50 vuotiasta.
Ei mulla ainakaan ole yhtään tuollaiset fiilikset, vaikka neuloin. Mä neuloin omaksi ilokseni ja mä ajattelin, että ne sukat voi olla pojista tyhmätkin, mutta so what? Ikinä en ole ketään idoliani lahjalla nakannut, olin vain otettu kun sain täältä inspiraatiota tehdä niin! Ja siis jos saivat niitä liikaa, niin ei ne mun neulomukset yksin se liika olleet. Elämä on! Voi jättää pitsipaitaa ja pöksyjä Suomi loverille, että mahtuu vähän lahjoja matkalaukkuun! :D
En halua yhtään vähätellä muita neulojia. Kerroin vain, mikä tunne tuli tuosta lempilahjan esittelystä.🧶🧶 Olihan se hienoa, että tehtiin lahjoja ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon eiliseen Krisin ja Nacen haastatteluun liittyen: nähdäänkö ensi kesänä, kun JO pojat hengaa jonkun suomalaisen festarin backstagella Kärpyn, Kuumaan poikien ja Robinin kanssa? Ne kun tässä ketjussa usein liitetty jollain tavalla tähän saagaan😅
Ois kyllä tosi pettymys, jos hengaisivat kahden viimeisenä mainitun kanssa. Mitä kontenttia fanit siitä saisivat? Ei tässä kiinnosta kuin miten Käärijä ja Bojan hengaavat keskenään. Muut Bojaniin liittyvät mietinnät voit aloittaa eri ketjuun.
Ai, musta olis tosi kiintoisaa nähdä JO pojat vuorovaikutuksessa muidenkin suomalaisartistien kanssa🤩
No, johan ainakin Bojan hengaili Portion Boysin levynjulkkareiden jatkoilla. Siellä oli mukana muitakin suomalaisartisteja kuin bändin tyyppejä.
Eikä siinä ollut mitään mielenkiintoista.
Mutta olis todella mielenkiintoista nähdä vuorovaikutusta esim. Kuumaan poikien kanssa ja on paljon muitakin. Who is Benjamin 😀
Tästä tuli mieleen Liverpoolin saunarekka video, se oli sitten kuitenkin B joka sinne saunaan pääsi Naked with Käärijä🙈😅
Onko siihen B:n sateenvarjon r unkutukseen kellään linkkiä, tahtois nähdä 🤣
Tässä tämä 😅
Olin tosi otettu ajatuksesta, että mä lähettäisin pojille yhtään mitään! Ja kun neulominen on mun lempihommaa, niin se tuntui hirveän sopivalta lahjalta, vilkaisivat pojat sitten sukkia taikka eivät. Olen pohtinut neuloisinko vielä Krisille, Jan ja Nace ansaitsisivat sukkia myös, mutta en ole saanut vielä tunnesidettä syntymään väreihin heille.
Krisille mietin sukkia Hollannin lipun väreissä lisättynä Suomen ja Slovenian lipuilla. Haasteen tuo sen, että värit ovat kaikissa samoja :D
Vierailija kirjoitti:
Se on ainakin varmaa, että JO tulee ens vuonna Suomeen <3 Eikös?
Pakkohan niiden on. Jos eivät tule, mennään hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No maailmanvalloitustahan pojat on koko ajan aika avoimesti suunnitelleet. Euroviisut oli siinä erinomainen ponnahduslauta, varsinkin kun kotimaassaan ovat aika lailla tainneet saavuttaa kaiken, mitä saavutettavissa on. Ja seuraava levykin äänitetään Briteissä. En lainkaan yllättyisi, jos he muuttavat sinne seuraavien vuosien aikana ja yrittävät läpimurtoa sielläpäin, vaikka tällä hetkellä heidän suurin kuuntelijakuntansa Suomessa onkin.
Talvet Euroopassa ja kesät Suom... siis Pohjoismaissa, johan se B on tulevaisuudensuunnitelmat paljastanut.
Tämä passaisi enemmän kuin hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stozicen jälkeen tää loppuuRauhoitu. Miten niin loppuu. Tulee muut loppuvuoden keikat ja uutta musiikkia ensi vuonna.
Ei ole enää mitään mitä odottaa, että K ja B tyyliin varmasti tekisivät yhdessä. Jos heitä ei nähdä ensi kesään mennessä kertaakaan yhdessä niin what's the worth of following it?
Käärijällä on isommat kalat mielessä. En usko hetkeäkään että yhteistä biisiä tulisi Jokereiden kanssa. Ovat niin pieni nimi etteivät hyödytä Kärtsän uraa lainkaan. Hän hakee nyt isoa nostetta uralleen ja nyt on aika tahkota kun rauta on kuumaa. Siellä on tehty pitkän tähtäimen suunnitelma uran kannalta ja se ei sisällä Jokereiden nimeä.
Kuulostaa tylyltä mutta on mitä todennäköisimmin totta. Ja välillä totuus tekee kipeää. Ystävyys voi jatkua yksityisestikin.
Joo, en usko yhteisbiisiin enkä kiertueeseen, ja vaikka joku haluaisi muuta uskoa, niin kyllä esim. levy-yhtiöllä on tällaisiin sanansa sanottavana.. Mutta en kyllä tiedä myöskään K:n isommat kalat - suunnitelmista. Eikö hän nyt juuri taas sanonut, että aikoo keskittyä Suomen markkinoihin. En näe kiertävän Eurooppaa ainakaan mitenkään päätoimisesti.
En usko, että Joksut muuttaisi ikinä kokonaan ja pysyvästi Britteihin. Ei synny viiden ihmisen bändissä, jossa kaikilla läheiset Balkanilla, sellaista konsensusta, että se onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta päästäis taas eteenpäin, niin tässä siis todellisuus tiivistettynä, ettei tarvitsisi enää jankata:
K:n ja B:n välillä ei ole yhtään mitään erityistä, yhteyttä ei pidetä eikä haluta nähdä enää koskaan, K ja JO eivät halua enää ikinä tehdä mitään yhdessä, K:n musiikki on huonoa ja hän on itsekin ällö, JO:n musiikki on huonoa ja B on itsekin ällö (plus K:n suosion hyväksikäyttäjä!), kaikki on fanserviceä ja laskelmointia ja YLIPÄÄTÄÄN KAIKKI ON HUONOSTI JA ANKEAA.
Jatkakaa!
Jatkan. Hävettää, miksi ihmeessä menin kysymään kuvaa tuolta taivaalliselta B ltä. Tällainen täti. Miksi neuloin, en enää ikinä lahjo ketään, ainakaan alle 50 vuotiasta.
Ei mulla ainakaan ole yhtään tuollaiset fiilikset, vaikka neuloin. Mä neuloin omaksi ilokseni ja mä ajattelin, että ne sukat voi olla pojista tyhmätkin, mutta so what? Ikinä en ole ketään idoliani lahjalla nakannut, olin vain otettu kun sain täältä inspiraatiota tehdä niin! Ja siis jos saivat niitä liikaa, niin ei ne mun neulomukset yksin se liika olleet. Elämä on! Voi jättää pitsipaitaa ja pöksyjä Suomi loverille, että mahtuu vähän lahjoja matkalaukkuun! :D
En halua yhtään vähätellä muita neulojia. Kerroin vain, mikä tunne tuli tuosta lempilahjan esittelystä.🧶🧶 Olihan se hienoa, että tehtiin lahjoja ihan itse.
No voi että. Joskus on vaikeaa tietää itseään etukäteen. Onko fiiliksesi oikeasti se, että jos nyt voisit valita, jättäisit tuon neulomishomman kohdaltasi väliin? Enkä kysy todellakaan pahalla, itse esim. jätin Turun konsertin väliin, vaikka mulla oli lippu, omaa uupumustani peläten. Oli oikea ratkaisu, vaikka ei se kivalta tuntunutkaan. Mutta se kuitenkin osoittautui oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en usko JO:n menestykseen Briteissä elleivät vaihda kieltä kokonaan englanniksi enkä oikein sittenkään koska kilpailu on kovaa ja paikallisia samantyyppisiä bändejä on paljon 😕
Sama. Mutta saanhan sitä toki yrittää. Ja toki siellä voi silti asua kun hyvät verkostot ja alan ammattilaiset lähellä.
En usko että ovat Britteihin muuttamassa. Suurin osa keikoista ja faneista on kuitenkin varmasti jatkossakin Balkanilla. Samoin kaikki nykyiset ja pitkäaikaiset yhteistyökumppanit. Enkä usko että kukaan bändistä ehkä Bojania lukuunottamatta tuntisi oloaan kotoisaksi Briteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon eiliseen Krisin ja Nacen haastatteluun liittyen: nähdäänkö ensi kesänä, kun JO pojat hengaa jonkun suomalaisen festarin backstagella Kärpyn, Kuumaan poikien ja Robinin kanssa? Ne kun tässä ketjussa usein liitetty jollain tavalla tähän saagaan😅
Ois kyllä tosi pettymys, jos hengaisivat kahden viimeisenä mainitun kanssa. Mitä kontenttia fanit siitä saisivat? Ei tässä kiinnosta kuin miten Käärijä ja Bojan hengaavat keskenään. Muut Bojaniin liittyvät mietinnät voit aloittaa eri ketjuun.
Ai, musta olis tosi kiintoisaa nähdä JO pojat vuorovaikutuksessa muidenkin suomalaisartistien kanssa🤩
No, johan ainakin Bojan hengaili Portion Boysin levynjulkkareiden jatkoilla. Siellä oli mukana muitakin suomalaisartisteja kuin bändin tyyppejä.
Mutta olis todella mielenkiintoista nähdä vuorovaikutusta esim. Kuumaan poikien kanssa ja on paljon muitakin. Who is Benjamin 😀
Tästä tuli mieleen Liverpoolin saunarekka video, se oli sitten kuitenkin B joka sinne saunaan pääsi Naked with Käärijä🙈😅
Tässä tämä 😅
Emmääkestä 🤣🤣🤣 Ihana B (tähän sellanen halaushymiö)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli ajatuksesta, että jos JO ja K tekis yhteiskiertueen <3 <3 Ja miten kivasti Kris puhui Kärtsästä.
Olisi kyllä huippu, mutta ei ne voi tehdä yhteiskiertuetta vain sillä perusteella, että heillä on kivaa keskenään. Kun Kris siirtyi puhumaan musiikillisesta yhteistyöstä, tuli esiin ihan muut nimet.
Onko joku syy miksi eivät voisi tehdä? Heillä on kuitenkin varsinkin Suomessa paljon samoja faneja, joille yhteiskiertue olisi unelmien täyttymys.
K tuskin myöskään ihan itse päättää kiertueistaan koska hänellä on niitä taustajoukkojakin siellä takana voi olla että eivät arvostaisi yhteiskiertuetta JO:n oon kanssa Ja tarkoitan nyt esim levy-yhtiötä
Olisipa tyhmää levy-yhtiöltä rajoittaa artistin omaa vapautta tuolla tavalla. Toivottavasti K tekee kuten haluaa ja haluaa sen yhteisen kiertueen.
Mietin kans tuota, että eihän se yhteiskiertue olisi samanlaista yhdessäoloa kuin NT:llä. K lla olisi koko oma porukka mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tämä 😅
Mä en tajua tota höpötystä Janin ykstyishenkilöstä. Muutenkin Jan on kuin pässillä ois ihmisen vartalo. Mutta siis onhan nyt Krisin yksityishenkilö paljon muhkeampi.
Sanoin tätä jo silloin kesällä, mutta ei mennyt jakeluun. Joidenkin piti ilmeisesti selittää viehtymyksensä pässinpäähän edes jollain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli ajatuksesta, että jos JO ja K tekis yhteiskiertueen <3 <3 Ja miten kivasti Kris puhui Kärtsästä.
Olisi kyllä huippu, mutta ei ne voi tehdä yhteiskiertuetta vain sillä perusteella, että heillä on kivaa keskenään. Kun Kris siirtyi puhumaan musiikillisesta yhteistyöstä, tuli esiin ihan muut nimet.
Onko joku syy miksi eivät voisi tehdä? Heillä on kuitenkin varsinkin Suomessa paljon samoja faneja, joille yhteiskiertue olisi unelmien täyttymys.
K tuskin myöskään ihan itse päättää kiertueistaan koska hänellä on niitä taustajoukkojakin siellä takana voi olla että eivät arvostaisi yhteiskiertuetta JO:n oon kanssa Ja tarkoitan nyt esim levy-yhtiötä
Olisipa tyhmää levy-yhtiöltä rajoittaa artistin omaa vapautta tuolla tavalla. Toivottavasti K tekee kuten haluaa ja haluaa sen yhteisen kiertueen.
Mietin kans tuota, että eihän se yhteiskiertue olisi samanlaista yhdessäoloa kuin NT:llä. K lla olisi koko oma porukka mukana.
NO SEPÄ. Sen takia en edes juuri innostu tuosta ajatuksesta, se dynamiikka olisi aivan erilaista, kun K.lla olisi koko oma crewnsä mukana. Eli tämä NT oli aivan ainutlaatuinen ihananuudessaan, fiilistelen sitä, enkä odota enkä edes toivo mitään yhteiskiertueita jatkossa. Tapailkoon yksityisesti sitten, jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/v88Tj7LTns4
B hymyä aamuun <3
On muuten B vielä söpömpi nykyisin kuin tuossa. Vaikka ei tuossakaan mitään vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en usko JO:n menestykseen Briteissä elleivät vaihda kieltä kokonaan englanniksi enkä oikein sittenkään koska kilpailu on kovaa ja paikallisia samantyyppisiä bändejä on paljon 😕
Sama. Tosin en ole seurannut Brittien musiikkimarkkinoita, enkä uutta musiikkia nykyisin muutenkaan, jotta varsinaisesti voisin vertailla. Esim 1975:stä en ollut kuullut koskaan.
Onko sieltä tullut muita suhteellisenkaan kuunneltuja bändejä muualle kuin brittimarkkinoille viime vuosi(kymmenenä)na?
Viimeiset omat tietoni ovat ajalta Pulp, Blur, Oasis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on halvatun ristiriita, jota yritän selvittää itselleni. K. on sanonut, että haluaa pääasiallisesti keikailla Suomessa ja siten nuohoaa maakuntien turuja ja toreja mielummin kuin esim. kävisi tekemässä keikkoja vaikka silloin tällöin ulkomailla lukuunottamatta tulevaa ulkomaan kiertuetta. Kuitenkin kiinnostavien yhteistyökuvioiden sanotaan olevan mielummin suuria tähtiä, jotka luo nostetta uralle. Miksi ihmeessä? Jos ei kaipaa enempää läpimurtoa ulkomailla, sama kai on se, onko kiertuebussin kyydissä jokerit tai joku muu ei niin tunnettu artisti.
Suoraan sanottuna en minäkään, mutta onhan se rivien välistä helposti luettavissa että Britit taitaa olla se unelmapaikka JOlle. Suurimmat musiikilliset vaikutteet, keikkapaikat jne. taitavat olla sieltä. Heillekin varmasti tullut yllätyksenä, että viisujen jälkeen suurin kuuntelijaryhmä onkin jostain random Suomesta, niin en usko, että he ovat sitä oikein osanneet vielä ottaa suunnitelmissaan huomioon vaan jatkavat toistaiseksi samalla kaavalla kuin ennenkin. Balkanin valloitus varmasti on heillä ollut jo ennen viisuja suunnitelmissa, mutta kaikki muut kuuntelijaryhmät varmaan tuli vähän yllätyksenä.