Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
112501/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä poissaollessani näytti olevan ihan kiinnostavaakin pohdintaa päättäväisen prinssin päämääristä. Tuli vaan mieleen, että voisiko osa Jeren viehätystä B:n silmissä olla juuri se, että hän ei heittäydy saman tien B:n saataville? Jotenkin sellainen kuva on tullut, että B on tottunut nuoresta pitäen hurmaamaan kaikki teinitytöistä naapurin mummoihin. On kuvia, kun hän makoilee rannalla pitkäsääristen kaunottarien kanssa, ja eksäkin kuvankaunis julkkis.

Sitten kun hän törmäsi tyyppiin, josta kiinnostui (missä mielessä tahansa), niin tämäpä vaan on antanut jatkuvasti ymmärtää muttei ole ns. ymmärtänyt antaa. Perinteinen saalistusvietti siis lähtenyt yhä kovemmille kierroksille, kun välillä annetaan siimaa ja sitten taas vetäydytään esim. heittämällä kaikki huumoriksi. Tämähän sitten saa saalistajan valtavan kiihkon valtaan.

Liekö B koskaan ollut aiemmin tässä tilanteessa? En siis sano, etteikö vilpittömästi olisi muutenkin ihastunut jossain määrin, mutta itselle on herännyt ajatus, että nimenomaan toi J:n kissa ja hiiri -leikki on se juttu, joka on saanut B:n ihan liekkeihin.

Ja joku osa minussa ei siksi halua, että he koskaan päätyvät pidemmälle, koska pelkään että se liekki hiipuu silloin. Saalistaja saa saaliin kiinni, eikä se kiinnosta enää sen jälkeen.

Mä nautin niin näistä kostopitseistä, sheikkauksista, kehräävistä äänensävyistä, veden spruittailuista, leikillistä kiusoitteluista, syvistä katseista, merkitsevistä hymyistä, omistajan elkeistä ja tarpeesta koskettaa joka käänteessä, että haluaisin tilanteen jatkuvan aina vaan tällaisena. Olenko yksin ajatusteni kanssa?

Luin yhden kiltin fanficin (Be my baby) jossa Kris oli ihastunut B:hen ja sitten tuli kuvioihin K joka oli häpeilemätön flirtti boyfriend-juttuineen ja ensimmäinen ihminen jonka ympärillä B pyöri samaan tapaan kuin hänen ympärillä pyöritään.

Siinä kuvattiin vaan niin hyvin niitä ajatuksia mitä "mustasukkaiselle Krisille" heräsi kun B jätti viisufinaalin jälkeen muun bändin omin nokkineen, lähti Suomeen suoraan Irlannista, Tavastian possujunat yms.

Fantasiaa tietty mutta hyvin kuvattuna ja ei ole vaikea kuvitella että B on oikeassa elämässä myös aina saanut kaiken mitä se on halunnut.

Vierailija
112502/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania Kn uusia stooreja ei oo tainnut vielä kukaan kommentoida. Musta se on näyttänyt NTn jälkeen jotenkin voivan paremmin. Nämä stoorit ja sit toissapäiväiset sieltä studiolta. Haluisin tietää, kuvittelenko muitten mielestä ihan omiani.

On jotenkin fresh ja huolettomamman oloinen. Tai vapautuneemman.

No eikä oo 😃 Samalla turhapuurosapluunalla vedettyjä ku ennenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112503/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä parta taas käärijällä ja irrallisia poskikarvoja. Hus poiss tuo pyllysuti poskilta

Pyllysuti on just hyvä. Kutittaa kivasti Bojtsun mehevää pyllykkää jos on sinne naamalla joskus asiaa.

Vierailija
112504/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania Kn uusia stooreja ei oo tainnut vielä kukaan kommentoida. Musta se on näyttänyt NTn jälkeen jotenkin voivan paremmin. Nämä stoorit ja sit toissapäiväiset sieltä studiolta. Haluisin tietää, kuvittelenko muitten mielestä ihan omiani.

Turhapuurosapluuna=listakamaa

Vierailija
112505/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hei eiku hei nyt. Huomasko kukaan et Kärpällä on nauta seinällä!!!!! Siis me ollaan sen olkkariin asti soluttauduttu 😳

Onkohan sekin RR 🤭

Vierailija
112506/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hei eiku hei nyt. Huomasko kukaan et Kärpällä on nauta seinällä!!!!! Siis me ollaan sen olkkariin asti soluttauduttu 😳

Ja ne naudat oli veneen vieressä !!!! (= shippivene? tai Jankkarella?)

Tää on crreepyä😱😱😱

Vierailija
112507/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus Käärijän tyylillä vedetty, mutta on siinä munkin mielestä eri viba.

Vierailija
112508/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä parta taas käärijällä ja irrallisia poskikarvoja. Hus poiss tuo pyllysuti poskilta

Pyllysuti on just hyvä. Kutittaa kivasti Bojtsun mehevää pyllykkää jos on sinne naamalla joskus asiaa.

Pyllykkäsuti TM

Vierailija
112509/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä poissaollessani näytti olevan ihan kiinnostavaakin pohdintaa päättäväisen prinssin päämääristä. Tuli vaan mieleen, että voisiko osa Jeren viehätystä B:n silmissä olla juuri se, että hän ei heittäydy saman tien B:n saataville? Jotenkin sellainen kuva on tullut, että B on tottunut nuoresta pitäen hurmaamaan kaikki teinitytöistä naapurin mummoihin. On kuvia, kun hän makoilee rannalla pitkäsääristen kaunottarien kanssa, ja eksäkin kuvankaunis julkkis.

Sitten kun hän törmäsi tyyppiin, josta kiinnostui (missä mielessä tahansa), niin tämäpä vaan on antanut jatkuvasti ymmärtää muttei ole ns. ymmärtänyt antaa. Perinteinen saalistusvietti siis lähtenyt yhä kovemmille kierroksille, kun välillä annetaan siimaa ja sitten taas vetäydytään esim. heittämällä kaikki huumoriksi. Tämähän sitten saa saalistajan valtavan kiihkon valtaan.

Liekö B koskaan ollut aiemmin tässä tilanteessa? En siis sano, etteikö vilpittömästi olisi muutenkin ihastunut jossain määrin, mutta itselle on herännyt ajatus, että nimenomaan toi J:n kissa ja hiiri -leikki on se juttu, joka on saanut B:n ihan liekkeihin.

Ja joku osa minussa ei siksi halua, että he koskaan päätyvät pidemmälle, koska pelkään että se liekki hiipuu silloin. Saalistaja saa saaliin kiinni, eikä se kiinnosta enää sen jälkeen.

Mä nautin niin näistä kostopitseistä, sheikkauksista, kehräävistä äänensävyistä, veden spruittailuista, leikillistä kiusoitteluista, syvistä katseista, merkitsevistä hymyistä, omistajan elkeistä ja tarpeesta koskettaa joka käänteessä, että haluaisin tilanteen jatkuvan aina vaan tällaisena. Olenko yksin ajatusteni kanssa?

Kissa ja hiiri -leikki on hyvin kuvaava. Ihanaa flirttailua, oli se sitten tarkoitettu vain toisillensa tai meille muillekin. Kyllähän näiden kahden välillä säkenöi ja lujaa. Ei se olis edes alkanut, sillon joskus keväällä, jos he eivät tuntisi vetoa toisiinsa jollain tasolla ja heillä ei olisi halua ja kykyä käyttäytyä noin.

Se veden pruittaus on esimerkiksi jotenkin äärettömän seksikästä. Ihan hullun viettelevää. Sellainen et tule tänne jos uskallat, mä odotan. Jossain muualla ja muussa tilanteessa olis voinut kuvitella et B sylki vettä, nauroi päälle, ja K olis lähtenyt takaa-ajoon ja ne olis päätynyt johonkin puskaan päällekkäin, K kutittamassa tai sylkemässä muka B:n päälle ...

Juuri näin, se oli todella seksikästä ja mun mielestä myös aika rohkeaksi flirtiksi tarkoitettua. Ja mä olen miettinyt sellaista, että jotenkin aika jännääkin, että näiden kahden kohdalla mulla ei ole mitään merkitystä sillä, että he ovat molemmat miehiä. Olen siis mielstäni oikeinkin suvaitsevainen ja mun mielestä kaikki saa rakastaa ketä haluaa, mutta voin silti tunnustaa että ehkä pientä vaivautuneisuutta tms miesparit tai naisparit esim. tv:ssä on aiheuttanut (häpeän tunnustaa tämän mutta näin se on). Mutta heidän kohdallaan se ei ole niin, on vain äärimmäisen kuumaa. Ja ei mustakaan B:stä ehkä mitään saalistaja-viboja tule, mutta kyllä hänellä selkeästi nyt silti jotain aikomuksia on, joista hän ei ole kyllä mun mielestä luopunut. Ja ne aikomukset ei mielestäni ole ihan brother- tai friendship- zonella.  Ja se itsevarmuus täällä ollessa voi liittyä siihen, että hän on ehkä itselleenkin nyt tässä ajan kuluessa tunnustanut, että näin se on, on muitakin tunteita kuin ystävyys. En usko, että on K:lle vielä ainakaan niin suoraan sitä sanonut. 

Vierailija
112510/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten käy viehtymys sillä on tuohon pappapartaan. Luulisi, että itsekin haluaisi näyttää hyvältä.

Vierailija
112511/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus Käärijän tyylillä vedetty, mutta on siinä munkin mielestä eri viba.

hohhoijaa, tuo olin sohvamyyjän promoamisstoori siis Käärijältä. Ei kai sitä millään ranteet auki- vibellä ois voinu vetääkään 😃

Vierailija
112512/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautaa seinälle!

Vierailija
112513/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten käy viehtymys sillä on tuohon pappapartaan. Luulisi, että itsekin haluaisi näyttää hyvältä.

Mä en ymmärrä, mikä viehtymys joillain on jatkuvasti etsiä kommentoitavaa tai kritisoitavaa hänen ulkonäöstä. Ja sehän näyttää pirun hyvältä.

Vierailija
112514/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllykkäsuti TM

Ei se tuo suti naamalla ikinä sinne pääse. Älkääkä sanoko pyllykkä, sanokaa vaikka perse mieluummin.🙂

Vierailija
112515/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä en kommentoi näitä ulkonäköjuttuja, mutta voisi jo kyllä vähän siistiä ja lyhentää

Vierailija
112516/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, mikä viehtymys joillain on jatkuvasti etsiä kommentoitavaa tai kritisoitavaa hänen ulkonäöstä. Ja sehän näyttää pirun hyvältä.

Enkä mä ymmärrä, jos joku on sitä mieltä, että se pappaparta näyttää hyvältä. Se on kuitenkin asia, joka on helposti muutettavissa.

Vierailija
112517/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllykkäsuti TM

Jos se nyt myis partansa niin ostaisin, tekisin siitä pyllykkäsudin ja veisin Boitsulle fanilahjaksi. Saatekirje mukaan selittämään, mikä se on, mistä se on tehty ja mitä sillä tehdään.

Ja B karkaisi samantien loppuiäkseen erakoksi Slovenian vuoristoon.

Vierailija
112518/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa stoorissaan viikon päästä sitten varmaan tarina jatkuu näin 😂

https://www.vauva.fi/keskustelu/4383693/ketju/sohva_haisee_perseelta_mi…

Vierailija
112519/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi, jolle nää ulkonäön arvostelut on kaikista raskainta luettavaa. Oli sitten asia minkä voi muuttaa tai ei. Hyvännäköinen nuori mies. Jos se tykkää tosta ja sillä on mukava olo siinä, miks ihmeessä pitäis tehdä muutos siihen?

Vierailija
112520/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään en ihmettele jos B bongannut Kn heti kun se voitti UMKn tai jopa ennen sitä. Kyllähän K pelmahti heti tosi viraaliksi ESC skenessä suunnilleen HETI kun CCC musavideo julkaistiin. Muistan vieläkin sen, suosio vaan räjähti heti käsiin!

Eli uskoisin että B on nähnyt CCC musavideon jo varhain ja kiinnostunut Ksta, onhan se magee video ja siinä just K crossdressailee huolettomasti peruukissa jne. Kyllähän se nyt herättää kiinnostuksen jos mikä

Samoin UMK voiton jälkeen Ksta oli kaikenlaista kivaa matskua koko ajan YouTubessa ja muualla ja usein enkuksi teksitettynä, uskon että B seurannut näitäkin.

Kuka lie muistaa /tietää, missä ja milloin B on ekaa kertaa maininnut, että Suomen edustaja K on tosi kiinnostava. Siis jossain haastattelussa tms. Mun mielestä sen on täytynyt tapahtua jo ennen prepartyjä.

Ketju on lukittu.